[Outlook] Adresboek in mail werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb gisteren een backup van mijn outlook teruggeplaatst door een oudere outlook.pst terug te plaatsen. Als ik nu een e-mail wil tikken en op "aan" klik krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenemap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen. Raadpleeg Microsoft Outlook Help voor informatie over het verwijderen van deze map."

Bijzonder vervelend, hoe koppel ik mijn ocntactpersonen weer aan de mail?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map?
Heb je dit al geprobeerd? Lijkt er op de je niet de rechten hebt om het betreffende bestand te openen, waarschijnlijk omdat jij niet de gebruiker bent die de backup heeft gemaakt :).

• Gaafy
Dat is helaas niet het geval, er is maar één gebruiker en dat ben ik. Ik ben administator en heb dus alle rechten.
Het is gewoon een simpele thuiscomputer, met één gebruiker...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Outlook vandaag > Contactpersonen > Eigenschappen > Adresboek van Outlook > Deze map weergeven als e-mial adresboek

Nieuwe email > Aan > Namen weergeven uit:

Helpt ook niet?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Gaafy
Hmm, je eerste trck werkt niet, de tweede een beetje.

Onder "Outlook adresboek" staan 2 dingentjes, 2x "contactpersonen". Alleen de onderste werkt. Hoe krijg ik de bovenste uit mijn systeem, want nu krijg ik eerste de foutmelding wegklikken en daarna moet ik de juiste selecteren, dat werkt niet echt prettig!