Het grote GeForce FX topic ( Deel 3 )

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.737 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
na wat jullie me hadden geadviseerd over de FX5800 ben ik maar voor de Radeon 9700 Pro gegaan. Ik heb 'm nu sinds maandag maar ben niet echt helemaal tevreden mee. Bij m'n oude GF2 Ti was het inprikken drivers installeren en klaar. Geen gezeik en elk spel deed het. Maar met de Ati kan ik Tactical Ops (speel ik heel vaak) niet eens lekker laten lopen. :(
Ook verwachte ik dat ik bij Battlefield 1942 AA en AF op max kon gooien. Maar helaas loopt het voor geen meter als ik AF helemaal omhoog gooi. Ik koop toch geen top kaart die nu al verouder is? BF1942 is al meer als 9 maanden uit net ietjes later als de Radeon denk ik. Kan ie radeon het nu al niet meer aan? WTF?

Ik neig nu heel erg om weer terug te stappen naar nVidia. Alleen is die FX5900 non ultra wel €110 ballen meer als de ATI. En de FX 5600 kan eigenlijk niet echt in de buurt van de Ati 9700 Pro. Damn die FX5800 voor het falen. Nu moet ik of een slomere kaart kopen of vet bijlappen om die FX5900 te halen :( Denk niet dat ik geld terug kan krijgen dus ergens anders goedkoper halen zit er ook niet in :(

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Alpha-sphere schreef op 24 July 2003 @ 01:40:
na wat jullie me hadden geadviseerd over de FX5800 ben ik maar voor de Radeon 9700 Pro gegaan. Ik heb 'm nu sinds maandag maar ben niet echt helemaal tevreden mee. Bij m'n oude GF2 Ti was het inprikken drivers installeren en klaar. Geen gezeik en elk spel deed het. Maar met de Ati kan ik Tactical Ops (speel ik heel vaak) niet eens lekker laten lopen. :(
Ook verwachte ik dat ik bij Battlefield 1942 AA en AF op max kon gooien. Maar helaas loopt het voor geen meter als ik AF helemaal omhoog gooi. Ik koop toch geen top kaart die nu al verouder is? BF1942 is al meer als 9 maanden uit net ietjes later als de Radeon denk ik. Kan ie radeon het nu al niet meer aan? WTF?

Ik neig nu heel erg om weer terug te stappen naar nVidia. Alleen is die FX5900 non ultra wel €110 ballen meer als de ATI. En de FX 5600 kan eigenlijk niet echt in de buurt van de Ati 9700 Pro. Damn die FX5800 voor het falen. Nu moet ik of een slomere kaart kopen of vet bijlappen om die FX5900 te halen :( Denk niet dat ik geld terug kan krijgen dus ergens anders goedkoper halen zit er ook niet in :(
Ik denk dat je beter een nieuwe cpu kan kopen, die is de botlleneck.1,4 Ghz gaat veel te langzaam voor een radeon 9700 pro. Daar moet op z, n minst 400 mhz bij als je goed gebruik van de kaart wilt maken.
Het is net zoiets als een rolls kopen met een lada motor.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Halo_Master schreef op 24 July 2003 @ 01:43:
[...]

Ik denk dat je beter een nieuwe cpu kan kopen, die is de botlleneck.1,4 Ghz gaat veel te langzaam voor een radeon 9700 pro. Daar moet op z, n minst 400 mhz bij als je goed gebruik van de kaart wilt maken.
Het is net zoiets als een rolls kopen met een lada motor.
Ik was ervan bewust dat mijn CPU een bottleneck zou vormen maar dat ik daardoor zelfs Tactical Ops niet kan spelen lijk me sterk. 'T draait op een oude engine dus je zou wel verwachten dat ie geen problemen zou leveren. Echt gaar man.

komt het niet normaal kunnen spelen van Battlefield met beide AA en AF aan trouwens door die bottleneck van een CPU? Of kan de kaart dat gewoon niet aan en is het te zwaar voor 'm

[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 24-07-2003 02:19 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Uhm... nieuw topic? De 1000 is gepaseerd.

Overigens is de chat met nVidia NU aan de gang. Ze hebben al wat vage antwoorden gegeven... Ben de chat aan het loggen, maar heb een gedeelte gemist. :/

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

CJ schreef op 24 July 2003 @ 02:04:
Uhm... nieuw topic? De 1000 is gepaseerd.

Overigens is de chat met nVidia NU aan de gang. Ze hebben al wat vage antwoorden gegeven... Ben de chat aan het loggen, maar heb een gedeelte gemist. :/
Weest niet gevreest, ik heb hem al vanaf een half uur te vroeg open staan. Dus kan wel een logje voorbereiden!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
swampy schreef op 24 July 2003 @ 02:23:
[...]

Weest niet gevreest, ik heb hem al vanaf een half uur te vroeg open staan. Dus kan wel een logje voorbereiden!
Graag. :) Open je gelijk ook even deel 4? ;)

CJ moet nu toch echt naar bed toe

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Open jij even deel vier? Ga ook zo naar bed maar hier is de log file dan, kijk uit...hij is zo'n beetje 202kb groot.

Moet hem nog bewerken zodat hij te gebruiken valt!

http://home.hccnet.nl/x.ligtvoet/bjorn3d.freenode.log

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Alpha-sphere schreef op 24 July 2003 @ 01:52:
[...]

Ik was ervan bewust dat mijn CPU een bottleneck zou vormen maar dat ik daardoor zelfs Tactical Ops niet kan spelen lijk me sterk. 'T draait op een oude engine dus je zou wel verwachten dat ie geen problemen zou leveren. Echt gaar man.

komt het niet normaal kunnen spelen van Battlefield met beide AA en AF aan trouwens door die bottleneck van een CPU? Of kan de kaart dat gewoon niet aan en is het te zwaar voor 'm
Nou, ik heb geen moeite met mijn systeem, ook niet op standaard snelheid.
Ik draai hem op 1280x1024, 4xFSAA en 8xaniso(quality) en haal gewoon 50 fps minimaal.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Deze kan dicht. De opvolger staat hier:

Het grote GeForce FX topic (Deel 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.