Dark-Future

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ondertussen zijn er meerdere crimes mogelijk, waardoor het voor ook de wat hogere ranks niet alleen bij het 'candystore robben' hoeft te blijven =)

en * NG is eindelijk Adept, in principe zou ik een crew kunnen beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52

anc

Nice :)
ik ben momenteel nog even wat nieuwe stocks aan het testen.
DWZ dat het niet gelijk morgen online staat als ik er helemaal uit ben. Echter zodra de stocks helemaal goed zijn zoals ik wil zal er een announcement komen op de index en in de street forum als sticky. Dat iedereen zijn stocks op een bepaalde datum/tijd verkocht moet hebben anders ben je ze kwijt. Maar dit wordt dus 2 dagen van te voren aagekondigd. Of is 1 genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 21:18

Kleintje81

Blaat

Ik kan soms goed de drugs dealen voor een local dealer als Scout.

Anc: stocks heb ik meestal niet langer dan een paar uur, dus zou zeggen dat 1 dag (voor mij) genoeg zou zijn. >:)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52

anc

Tja daar heb je wel gelijk in maar sommige mensen komen misschien die dag niet online en dan zijn ze de lul, aan de andere kant, tis een beta.
Naja ik zie het wel :) ik moet gewoon kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

woei, ik ben Warlord, zo'n 2 dagen nadat ik Adept ben geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, Hoe heb je dat zo snel gedaan?

edit:
Ben net zelf ook warlord geworden :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:07
anc schreef op 22 April 2003 @ 10:29:
Tja daar heb je wel gelijk in maar sommige mensen komen misschien die dag niet online en dan zijn ze de lul, aan de andere kant, tis een beta.
Daar heb je op zich wel gelijk in, maar in denk dat een termijn van 2 dagen wel gewaardeerd wordt. Het kan tenslotte om aanzienlijke bedragen gaan.

Anyway, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Eternal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 16:59
Anc en ik zijn ons beiden bewust dat er altijd een iemand is die het spel 'heerst'
maar ik denk dat dit een stuk minder gaat worden als er nog een aantal andere opties
in worden geimplementeerd wat toch het nut van crews aardig veranderd
(ten goede natuurlijk :P).. maar dat komt allemaal nog :P

Uhm... ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Kijk, dit soort berichten klinken altijd leuk.
Het hoort natuurlijk bij een spel dat er iemand is die de absolute heerser is maar wat niet echt leuk is is dat diegene ook kan bepalen dat alleen hij nieuwe crews toelaat. Je kunt dit alleen zo moeilijk uitbannen. :)

Maar goed, ik sta nu al een groot aantal dagen op Scout, ik moest maar eens zien of het mij gaat lukken om verder te komen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

En in 1 dag van Adept naar Warlord. Dat is natuurlijk wel heel erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ie down is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe, ben nu dan ook eindelijk mijn eigen crew begonnen. :)

Is eigenlijk wel leuk, hehe. Nu even wat nieuwe members scoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 23:52:
Hehehe, ben nu dan ook eindelijk mijn eigen crew begonnen. :)

Is eigenlijk wel leuk, hehe. Nu even wat nieuwe members scoren....
ben jij dan Jimanez op DF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de makers (ANC en Eternal) iig de verstandige stap maken iedereen opnieuw te laten beginnen als de site eenmaal uit de beta gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik ben ook pas begonnen en vind het allemaal wel maf...

Wat ik een beetje mis is een metertje dat mijn "experience" bijhoud (hoeveel % ik ben op weg naar het volgende level). Zou je dat erin kunnen bouwen anc?

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Countach schreef op 23 april 2003 @ 09:30:
Ik ben ook pas begonnen en vind het allemaal wel maf...

Wat ik een beetje mis is een metertje dat mijn "experience" bijhoud (hoeveel % ik ben op weg naar het volgende level). Zou je dat erin kunnen bouwen anc?
Lijkt me niet. Je moet het spelletje wat van een realistische kant bekijken. In het echte mafialeven zul je ook niet van te voren kunnen zien wanneer je in rank stijgt ;)

Bovendien mis ik het totaal niet en vind ik het zelfs veel leuker om opeens een hogere rank te hebben terwijl je dat helemaal niet verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jjwa, ik ben -Master- daarzo, totaal niet Jimanez, heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Beetje onrustig atm :P

Airpower krijgt nogal last van mensen die vinden dat hij verkeerde acties maakt. DC (Crewleader) is omgelegd, aantal leden van Airpower hebben zelfmoord gepleegd of zijn gekilled door Airpower.

* NG wacht wel tot de storm gaat liggen voordat hij zich ermee gaat bemoeien :)

Owjah, ben nu Admiral :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben nu een Enforcer (eindelijk) maar het feit dat DC is omgelegd blijft raar.
DC wilde nooit dat er zomaar werd gemoord, en ineens doet hij een poging om Airpower te vermoorden. Het was al bekend dat hij er geen zin meer in had maar dat hij dit heeft gedaan vind ik maar raar.

Het spel maakt een rare wending op dit moment en iedereen wacht met spanning af. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 25 April 2003 @ 12:10:
Ik ben nu een Enforcer (eindelijk) maar het feit dat DC is omgelegd blijft raar.
DC wilde nooit dat er zomaar werd gemoord, en ineens doet hij een poging om Airpower te vermoorden. Het was al bekend dat hij er geen zin meer in had maar dat hij dit heeft gedaan vind ik maar raar.

Het spel maakt een rare wending op dit moment en iedereen wacht met spanning af. :)
verbaasd me niks dat mensen -airpower- willen killen... wat is er beter voor je ego dan de meester van het spel omleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 20:13

Keida

dr.

haha, en hoor jij daar dus ook bij befrankt? Aangezien jij hem ook probeerde om te leggen? :P

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha precies... ik had geen zin meer en ik mocht mijn eigen crew niet opstarten...

toen had ik zoiets van...

fuck it... :)

Dus ik heb een afscheidsmailtje gestuurd naar bekenden, heb een prijs van 10.000.000 op Lance gezet en heb geprobeerd -airpower- te killen....

1 minuut later was ik dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Wel irritant trouwens, ik zit in Airpower zijn crew en eigenlijk kan ik dankzij hem niet hoger ranken. Ik ben nu Admiral en hij is General. Ik moet altijd 1 rank lager zijn dan de crewleader. Dus moet ik op hem wachten tot hij Governor wordt. Maar een eigen crew starten mag ook weer niet, want dan ben ik binnen 3 tellen dood :)

En ik ging net zo goed: Adept -> Warlord binnen een dag, Warlord -> Admiral binnen 2 dagen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:54
fuck man ik zit al ik weet niet hoe lang te kutten dat ik een keer enforcer wordt. Ik wordt er zo ziek van, scout was ik zo maar hoger kom ik maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is gewoon bizar NG. Admiral twee dagen na Warlord. Ik speel ook veel en ben al iets van een week (ruim) een Warlord, volgens mij nog langer eigenlijk. En ik ben nog wel crewleader ook. Snap er niets van dat jij wel Admiral bent en ik niet.

Niets ten koste van jou hoor, maar het blijft vreemd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 15:42:
Dat is gewoon bizar NG. Admiral twee dagen na Warlord. Ik speel ook veel en ben al iets van een week (ruim) een Warlord, volgens mij nog langer eigenlijk. En ik ben nog wel crewleader ook. Snap er niets van dat jij wel Admiral bent en ik niet.

Niets ten koste van jou hoor, maar het blijft vreemd. ;)
Ja, ik vind het vreemd dat iedereen zo achterblijft. Maar vergeet niet dat ik iets van 10 dagen lang enforcer ben geweest. Toen uit crew gestapt en Airpower gejoined, en toen ging het als een speer.. Er zijn idd een boel mensen die denken dat het niet allemaal eerlijk gegaan is, maar die zijn wmb vrij om Anc te vragen het te onderzoeken.

Ik ben overigens niet de enige die zo snel geranked is, Toranaga, mijn directe concurrent >:) stijgt net zo snel als mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd dat we achterblijven? lol, ik doe alles om eens Admiral te worden, hehe.

Ik krijg het idee dat het stijgen in rank gerelateerd is aan hoe je je punten hebt verdeeld in het begin... Ik weet niet of dat zo is hoor, maar het zou een hoop verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:10:
Vreemd dat we achterblijven? lol, ik doe alles om eens Admiral te worden, hehe.

Ik krijg het idee dat het stijgen in rank gerelateerd is aan hoe je je punten hebt verdeeld in het begin... Ik weet niet of dat zo is hoor, maar het zou een hoop verklaren.
Denk het niet, ik heb ze nogal gelijkmatig verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 05:27
jjwa schreef op 23 April 2003 @ 07:27:
[...]

ben jij dan Jimanez op DF?
nee dat ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Laatst online: 09:07
Even enkele vragen/opmerkingen:

NG: wie ben jij binnen de Airrifles?? Is wel prettig om een Nickname bij de Nickname te kennen ;)

Mensen die Airpower (of wie dan ook) om proberen te leggen kan ik wel respecteren, zolang dat binnen het spel gebeurt. All in the game...
Misbruik van andermans account hoort er niet bij, en is sneu gedrag.

Post in het DF-forum waarbij mensen Airpower in real life gaan bedrijgen, verzieken de zaak voor mij. Ik ga er altijd maar van uit dat dat soort dingen geroepen worden in de hitte van de strijd, maar leuk is het niet.

De moorden (en onrust) van vandaag lijken veroorzaakt te zijn door een persoon die enkele accounts gehacked heeft, en met de gehackte accounts onrust heeft veroorzakt.

Anyway, ik vermaak me nog wel, en ga nog even door met DF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 25 april 2003 @ 19:17:
[...]

Denk het niet, ik heb ze nogal gelijkmatig verdeeld.
Even mijn uitleg hoe ik binnen 2 dagen van warlord naar admiral ben gegaan.

Ik heb 2 dagen lang Rob a moneytrain gedaan. Deze gingen 99% van de tijd goed. Als je een crime verkeert gaat verlies je punten. Verder natuurlijk veel in drugs handelen en actief zijn op de stock markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HmmZ thnx wiets, kan de info wel gebruiken, want kennelijk verlies je nogal snel & veel punten als je iets fout doet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 01:07:
[...]

Even mijn uitleg hoe ik binnen 2 dagen van warlord naar admiral ben gegaan.

Ik heb 2 dagen lang Rob a moneytrain gedaan. Deze gingen 99% van de tijd goed. Als je een crime verkeert gaat verlies je punten. Verder natuurlijk veel in drugs handelen en actief zijn op de stock markt.
Toen ik warlord was heb ik ook alleen maar rob trains gedaan en ontzettend veel mensen gebust. Echt constant F5en op jail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whoopdiedoo!

Heb net even 71,5 mil gewonnen in de Mr Expensive lottery daar, hehe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 02:52:
Whoopdiedoo!

Heb net even 71,5 mil gewonnen in de Mr Expensive lottery daar, hehe. :D
en ik maar hopen :+

* GeniusDex moet voorlopig wachten voordat ie kan promoten. Als Adept in een crew zitten met een crewleader die Warlord schiet niet op. Jammer dat Ardizz z'n crew heeft opgeheven, maar ik zit nu goed bij Terrarium's crew :)

En ik zal deze thread wat meer lezen :+

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
GeniusDex schreef op 28 april 2003 @ 09:33:
[...]

En ik zal deze thread wat meer lezen :+
Lijkt me een goed plan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dark-future.og

Omdat er nogal wat veranderingen zijn, een nieuw start met meer info ed ;)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.