Congrats Mex...
Ben nog steeds bezig om Enforcer te worden.. maar dat duurt niet lang meer hopelijk..
Ben nog steeds bezig om Enforcer te worden.. maar dat duurt niet lang meer hopelijk..
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Mex op 09-04-2003 18:07 . Reden: :( veranderd in :'( ]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ook ik zit de hele dag naar de grafieken te loeren maar toch is het al een paar keer gebeurd dat ik niet op tijd bij een stijging was waardoor ik flink wat geld mis liep. Met deze actie wil ik dat voorkomen, er staat nu flink wat geld op en het enige risico wat ik loop is dat ze failliet gaan, maarja, het is wat dat betreft maar een spel, niet mijn eigen bankrekening.NG schreef op 09 April 2003 @ 19:36:
Daar staat dan wel tegenover dat ik 18 uur per dag constant naar grafiekjes zit te kijken wanneer een koers stijgt en dus niet hoef ze voorspellen wanneer iets zou kunnen stijgen
alleen jammer voor je dat je nog 2 ranks moet stijgen om een crew te kunnen startenGeniusDex schreef op 09 April 2003 @ 19:36:
Over die crews: ik zit er wel redelijk in, dus als het meezit kan ik wel toestemming krijgen om een crew te starten (of zorgen dat een van jullie dat mag doen, moeten we even over kijken)
Ik zit nu met me stocks op Searchable
[ Voor 14% gewijzigd door jjwa op 09-04-2003 23:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nu zul je je opnieuw moeten aanmelden.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 13:50:
Ik ben ook gekilled, wat beurt der dan met je? Tijdje wachten en je doet het weer? Of is het nou game over voor me??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 17:24 ]
Mwa, zodra iemand van GoT adept is moet het wel lukken opzichjjwa schreef op 09 april 2003 @ 23:47:
[...]
alleen jammer voor je dat je nog 2 ranks moet stijgen om een crew te kunnen starten
[...]
Maar, nu ff to the point:
is dit geen goed idee voor GoT?
want een eigen crew is veel geregel en gedoe, en als helemaal als er niet echt Dark-Future veteranen zijn die de boel regelen enzo.
Als meerdere mensen het er mee eens zijn kan ik wel eens met Airpower het er over hebben (ben een van zijn squad leaders zoals de meestal al weten), als we redelijk veel GoTters krijgen die dat willen vind hij het vast wel goed.
de Airpower crew heeft op het moment zo'n 70 leden en er kunnen er dus nog zo'n 30 bij, dus er is plaats zat.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Valt dus nog best wel mee. Als je een beetje een redelijke defense hebt. Pas bij een rank of 3-4 verschil wordt het makkelijk.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 21:13:
Overseer, het blijft een klote-optie omdat iedereen met een beetje rang zomaar iemand kan killen, alleen al omdat de nick hem niet aanstaat!
Dan ga je dus nooit dood, groeit de populatie..... aan het eind iedereen de hoogste rank.. lijkt me nix aan.Wat een betere optie had geweest is ipv iemand killen, iemand robben...Maw ik doe een attack en steel de helft van je geld..... Dan krijgt degene die is bestolen een kans dat recht te breien.
Nee, dus die ga je niet killen, je zorgt dat je uit de buurt blijft.Hoe moet ik als Apprentice in hemelsnaam een scout/Adept killen?! Dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen met opnieuw het risico afgeslacht te worden...
Ben met je eens dat het niet zou moeten, maar dat is hun keuze.Tis jammer voor het spel/de site dat er een hoop machtswellustige pubers in de rondte lopen die het voor de rest verzieken.... (ik noem een Pepz, een NightShade en nog wat van die stumperds).....
Das jammer, maar jouw keuze.Iig ben ik niet van plan om overnieuw te beginnen, en met mij zullen er velen volgen zolang je iemand random kan killen...
Geen idee
Ik heb idd een aantal mensen een bericht gestuurd dat deze meerdere accounts 'leken' te hebben. en vroeg ze daar een verklaring voor. Van de meeste heb ik iets terug gehoord en heb ik ook op gereplied. Omdat de game nog steeds in beta is komt het soms voor dat alle berichten worden gecleaned waardoor er dus een aantal berichten onbeantwoord blijven. Mijn excuus hiervoorVerwijderd schreef op 10 april 2003 @ 17:22:
/me agrees with PEt0rtje
Ik was ook ineens dood. Er zijn vast gasten die dan weer opnieuw beginnen, maar ik dus niet. Zo leuk vond ik het spel nou ook weer niet. Jammer voor hen en voor mij dus.
Ook minder vond ik dat ik vals beschuldigd werd van meerdere accounts. Ik moest me maar verantwoorden en toen ik replyde hoorde ik niets meer.
Uhm... ja
[ Voor 32% gewijzigd door jjwa op 10-04-2003 23:57 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 10:25 ]
robben is best wel tricky natuurlijk, maar kan zeker tot een mogelijkheid behoren om die erin te plaatsen.roy2001 schreef op 11 april 2003 @ 11:58:
ik ben het wel een stuk minder gaan spelen , geen tijd !!
meer alles draait op repsect
en de optie van iemand robben , moeten ze er ook 1 doen , is altijd leuk
maar killen moet zeker blijven
Verwijderd
binnen kort dus weer lekker winst maken
[ Voor 36% gewijzigd door Kleintje81 op 11-04-2003 17:46 ]
Verwijderd
dat ouwehoeren is erg leuk, ik ben behoorlijk actief op IRC enzo, en ben squadleader in de Airpower crew en ben Enforcer, door dat soort stuff word het best leukbazs2000 schreef op 11 april 2003 @ 19:05:
Je moet ook ouwehoeren met andere mensen en je moet ook drugs gaan smokkelen.
Sterk worden is datgene wat belangrijk is, het is niet echt een full action game waar veel in te doen valt.
Planetarion en Empire Quest zijn spellen waarin de actie maar éénmaal per uur plaats vindt.
Met DF gebeurt er om de zoveel minuten weer wat.
De prijzen van de andere bedrijven zijn gewoon structureel hoger. En dus zal ik, iemand die pas 2 dagen bezig is, die aandelen bijna niet kopen. De anderen zijn van een dusdanige lage prijs dat ik het risico wel wil nemen. Als ik eenmaal wat meer geld heb zal ik ook sneller de andere aandelen kopen.anc schreef op 12 april 2003 @ 21:42:
Ik denk dat ik toch maar eens wat aan die aandelen ga doen, want als ik hier zo kijk dan zie je voornamelijk de namen mykrotech macfood en searchable voorbij komen. Of ik zie het weer eens verkeerd
Maar de andere 3 hoor je gewoon veeeel minder.
Dat komt, zoals -TheGrimReaper- reeds schreef, gedeeltelijk door de lage prijs, waardoor deze aandelen lekker toegenkelijk zijn. Een andere reden is volgens mij dat de stijgingspercentages op deze aandelen veel hoger zijn dan op de duurdere. Bij een aandeel DiMobile zul je bijv. niet snel een +89% zien staan. Vandaar dat ik, terwijl ik de duurdere aandelen wel kan betalen, toch meestal voor de goedkope kies. Het levert gewoon meer op.anc schreef op 12 April 2003 @ 21:42:
Ik denk dat ik toch maar eens wat aan die aandelen ga doen, want als ik hier zo kijk dan zie je voornamelijk de namen mykrotech macfood en searchable voorbij komen. Of ik zie het weer eens verkeerd
Maar de andere 3 hoor je gewoon veeeel minder.
lijkt me een goed idee!anc schreef op 13 April 2003 @ 00:13:
Daarom misschien de duurdere/hogere aandelen veel meer laten fluctureren.
Duurde aanschaf dan maar kans op veel meer winst maar ook veel meer verlies
Goed idee inderdaad. Of de goedkope aandelen wat minder extreme winsten / verliezen later vertonen. Dan wordt het wel moeilijker om geld te verdienen, maar het is misschien ook iets realistischer (niet dat realisme een doel op zich isanc schreef op 13 April 2003 @ 00:13:
Ik ga dit eerst even thuis testen in een omgeving en kijken wat er gebeurd als ik er extreme waarden aan geef. Dan boots ik een maand ofzo na. Blijkt dat het er goed uit ziet dan gaat het uiteraard onlineMmmBeer schreef op 13 april 2003 @ 14:27:
[...]
Goed idee inderdaad. Of de goedkope aandelen wat minder extreme winsten / verliezen later vertonen. Dan wordt het wel moeilijker om geld te verdienen, maar het is misschien ook iets realistischer (niet dat realisme een doel op zich is).
Die nieuwe fluctuaties van jou bevallen me niet zoanc schreef op 13 april 2003 @ 00:13:
[ Voor 81% gewijzigd door PromWarMachine op 13-04-2003 23:18 ]
Volgens mij wil Anc die extra fluctuaties allen voor de "duurdere" aandelen proberen, en daar hoort McFood niet bij. En ik heb niet het idee dat het al toegepast is op de site. Het is dus gewoon risico van het vakPromWarMachine schreef op 13 April 2003 @ 23:12:
ANC!!!!!!
...]
Die nieuwe fluctuaties van jou bevallen me niet zo
Heb net 1000 aandelen MacFood gekocht voor een vriendenprijsje. Gaat 'ie weer faillietEn wie gaat er opdraaien voor het half miljoen verlies? Jij niet zeker?
...
Maar dat is dan juist de plaats waar je erg zeker van je zaak moet zijn dat je succeed.bazs2000 schreef op 11 April 2003 @ 14:54:
Gaat dat niet tot kromme situaties leiden dan?
Zo van:
"Wat jij mij beroven?"
*knal knal*
[ Voor 20% gewijzigd door anc op 14-04-2003 08:47 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door TKCable op 14-04-2003 19:49 ]
Als je wapens wilt kopen dan moet je CS gaan spelen.TKCable schreef op 14 April 2003 @ 19:49
ik heb me net aangemeld bij dit spielke. Lijkt me wel vet om te spelen.
alleen ik weet niet waar ik wapens kan kopen. Of kun je die niet kopen?
[ Voor 37% gewijzigd door bazs2000 op 14-04-2003 20:00 ]
Ohbazs2000 schreef op 14 april 2003 @ 19:58:
[...]
Als je wapens wilt kopen dan moet je CS gaan spelen.
In DF heb je al een wapen, deze moet je alleen niet te vaak willen gebruiken omdat het ook erg handig is als je iedereen te vriend kan houden.
Je kan "NOG" geen wapens kopenTKCable schreef op 14 april 2003 @ 19:49:
Hey dudes,
ik heb me net aangemeld bij dit spielke. Lijkt me wel vet om te spelen.
alleen ik weet niet waar ik wapens kan kopen. Of kun je die niet kopen?
Ohjah, btw. Nick= tkcable
Verwijderd
en ook :I had to kill nerdworld. Airpower forced me. Im sorry to him, i dont have annything about him or so. But beeing part of
an "crew" like NWG wich is busting the balls of a couple of bosses here forced me.
User: DC Time: Tue 15 April, 18:34:06
Euhm, je hebt gelijk ja. Hij is te machtig. Ik wil niks risceren.
Zie je dit stuk:
========================================
= FROM: -Airpower- AT: 04-15-03 10:29:35
dan kom je er zelf wel achter
= FROM: DC AT: 04-15-03 10:28:49
Hij heeft nog niks verkeerds gedaan. Geef me eerst ff een event oid.
Nou. Het spijt me, ik weet dat het kut is. Maar ik had geen keus. Jullie members zetten crewleaders op hitlist e.d. wat
moet ik dan?
= FROM: Corvette AT: 04-15-03 15:47:20
Ok ik begrijp je wel maar hij zegt het zelf.........daarom heb ik al mijn NWG
members gedropt of gekilled......ik d8 dat ik bij jou in de crew zat???
Of durven we in 1 x niks meer omdat hij zo machtig is??
= FROM: DC AT: 04-15-03 14:45:08
Ik kon niet veel anders:
= FROM: -Airpower- AT: 04-15-03 10:31:48
NWG is kut
als ze er geen zin meer in hebben pleuren ze je op de hitlist en proberen ze je te wacken daarom heb ik al mijn NWG
members gedropt of gekilled
= FROM: DC AT: 04-15-03 10:30:51
waar slaat dat nou weer op?
= FROM: -Airpower- AT: 04-15-03 10:29:35
dan kom je er zelf wel achter
= FROM: DC AT: 04-15-03 10:28:49
Hij heeft nog niks verkeerds gedaan. Geef me eerst ff een event oid.
= FROM: -Airpower- AT: 04-15-03 10:06:28
kill nerdworld NWG member
= FROM: Corvette AT: 04-15-03 12:18:11
Hmm kan jij zien wie mij gekilled heeft?? NerdWorld.......omdat ik dus in de clan van NWG zit word ik dus
gekilled....erg vaag
Niks weerhoudt je ervan om zelf iets te ondernemen als je het niet eens bent met wat Airpower doet.Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 19:22:
En zie hier dus wat een puberale hufter Airpower eigenlijk is.... Hij maakt zichzelf iig niet populair op deze manier.... En dan druk ik me nog bescheiden uit als ik de berichten mag geloven op de diverse fora en de traces die zijn ip al heeft moeten doorstaan :
[...]
en ook :
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Dan heb je het dus nog steeds niet begrepen. Het is inderdaad zo dat het een aantal mensen zijn die dit al langer spelen. Maar de wereld was omgedraaid toen wij allemaal mafia.org gingen spelen, je moet je er tussen worstelen. Hoe doe je dat? Door op te vallen, door krachtig te handelen, door respect af te dwingen, door soms NIET te veel op te vallen.Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 20:28:
Dat is gewoon het grote nadeel van het spel er zijn paar mensen die al heel lang spelen en kennen elkaar allemaal goed.
Daarom kunnen ze alles maken wat ze willen, want er is gewoon niemand instaat om er iets tegen te doen.
Verder komt het ook door die stomme regel die ze hebben over crew starten. Want airpower is de persoon die bepaald wie een crew mag starten. Lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling van het spel.
Misschien dat ANC daar is ff over moet na denken.
Verwijderd
hehehehDe_Bastaard schreef op 10 April 2003 @ 22:41:
Dohhh!!!
net 'n nieuw character gemaakt
200 offensive
400 def.
400 stealth
rob ik een candystore .. krijg ik dit:
Failure, A 8 year old kid let you trip and put you to the ground with some bubble-gum. You've been put behind bars.
[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 16-04-2003 14:34 . Reden: Dat is de 4e keer, ik kan niet rekenen #$%#$^#$% ]
Verwijderd
ten eerste, Ik vindt het een super spel. Maar wat ik vooral raar vindt is dat een speler beslingen maakt over wie wel en wie niet een crew mag starten en. Zo krijg je dat die persoon te veel macht heeft. Het lijkt mij zo dat je macht moet verdien in het spel en niet doordat je "extra"dingen kan.Redkef schreef op 16 april 2003 @ 09:38:
[...]
Dan heb je het dus nog steeds niet begrepen. Het is inderdaad zo dat het een aantal mensen zijn die dit al langer spelen. Maar de wereld was omgedraaid toen wij allemaal mafia.org gingen spelen, je moet je er tussen worstelen. Hoe doe je dat? Door op te vallen, door krachtig te handelen, door respect af te dwingen, door soms NIET te veel op te vallen.
Dat Airpower IN GAME heeft besloten om zo'n regel af te vaardigen, mag hij zelf weten. Hier hebben de makers van het spel gewoon niets mee te maken. Airpower gebruikt zijn macht gewoon om het spel naar zijn hand te zetten. Dat zou ik ook doen.
Als je ergens kritiek op hebt, moet je wel eerst ff nadenken WAARop je kritiek hebt. Heb je kritiek op de manier hoe iemand het spel speelt, of heb je kritiek op de manier waarop het spel gemaakt is, die dit mogelijk maakt?
leuke formulering.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 11:18:
In dit geval ben ik overnieuw begonnen om te kijken hoe lang het zou duren eer ik gekilled zou worden...
Gisteren om 11.00 uur begonnen, zojuist gekilled...
Mijn nick was buttplug en heb me werkelijk met niemand bemoeid.... Geen berichten verzonden, niets in mijn sig staan wat uberhaupt schokkend zou kunnen zijn...Niets schokkends op het forum gepost, en toch gekilled....
Enige wat ik deed wat stocks, busten en crimes... Go figure....
De "scene" is iig al verpest.... Al die bullshit dat je je niet te offensief of negatief moet opstellen helpt dus geen kl#te.... Tis gewoon een hype om zoveel mogelijk te killen...
Als je ook kijkt naar de frequentie van het killen dan kom je uit op nog geen 5min per kill. Nee, das normaal.... In het uur zijn er dus 12 mensen die iemand beledigen, kwetsend zijn, zichzelf negatief manifesteren?! Yeah right!
Op deze manier krijgen nieuwkomers geen kans om zich een beetje op te werken, aangezien je 9 vd 10 keer toch wel gekilled wordt...
Verwijderd
Tja wat is hoog. Ik vind ze persoonlijk laagVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 13:11:
Dit is wel een goeie zaak Anc de Safety modes... scheelt echt, alleen de prijzen waarmee je iemand eerst uit de Safety mode "kunt" kopen zijn al zo hoog dat je er 2x over gaat denken voordat je iemand wacked...
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq