Toon posts:

java. urls. xp prof . problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. pff ik ben hier een newbie, terecht gekomen via athalon of hoe die zich hier ook mag noemen :) Ik heb even wat rond gekeken hier, alleen wat ik zoek kan ik niet vinden, of ik moet met me ogen dicht hebben gekeken. Oke wat is het probleem.
Ik heb sinds kort een nieuwe pc, illegaal versie van xp prof. Maar nu komen er wat problemen. Ik kan geen java down loaden, ik kan niet op chats komen, zodra ik 1 van die handelingen wil doen dan wordt me internet venstertjes afgesloten. B.V. ik heb 5 venstertjes open staan van internet en wil met 1 van die venstertjes naar een chat of java down loaden toe, dan hup foetsie zijn me venstertjes. In het begin kon ik ook niet op chatten komen maar heb toen java gedown load, en op zich wel goed maar ik was niet tevree, dus heb het eraf gegooit. Nu wilde ik deze handeling opnieuw doen, en nu knal ik dus gewoon van internet af. terwijl ik na mij idee wel de juiste java's heb. Want eerst gaf die alles aan dat ik de java's al had geinstalleerd. Ik heb dus op herstelling geklikt van 3 dagen terug toen de java er nog op zat en op chat kon komen, als het goed is had ik dus met herstel alles weer goed moeten hebben en op de chat enzo kunnen komen. Maar dit is niet het geval. Het gaat me niet alleen om de chat eigenlijk. maar als ik bepaalde urls aan wil klikken dan knal ik ook wel is van internet af, sommige urls zullen wel denk ik iets met java te maken hebben zodat ik er niet op kan. maar wat ik wel weet dit is erg frusterend, als je zo van internet afgegooit wordt. Ik heb zo een beetje alles geprobeerd, lange niet alles natuurlijk anders was het wel opgelost. Maar wie weet hier een oplossing ervoor, zodat ik niet hoef te formateren, want straks na formateren zal ik misschien wel weer tegen dezelfde problemen aan lopen. Wil graag dat alles weer in orde komt, en dat het opgelost wordt. Ik hoorde van iemand dat msn wel is problemen kan geven en dat misschien de poorten te boel afsluiten :? Wie oh wie kan me helpen. Hopeloze sis pffffff :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
eeh thanks wil niet lastig zijn maar is daar ook een nederlandse versie van ?? Nou ja ik ga wel even eh vogelen, dank je ben benieuwd.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga inderdaad maar eventjes vogelen. Nog een tipje voor de volgende topicstarts die je gaat maken:
Gebruik af en toe enters in je text, dit is zeer lastig te lezen.

Je vraag stond dus in de FAQ, kijk die altijd door voor je een vraag stelt.
e.e.a. staat ook toegelicht in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.