Toon posts:

verbindingsloze en verbindingsgerichte protocollen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Kan iemand mij een paar verschillen geven tussen verbindingsloze en verbindingsgerichte protocollen?

alvast bedankt

hetfield

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey hetfield,

Ik zie dat je nog niet zoveel gepost heb op GoT, maar elk topic wat je tot nu toe heb geopent hier dat zit op slot. Misschien is het handig dat je eens gaat kijken naar wat er van je wordt verwacht op GoT.

Je kan beginnen door de faq te lezen en dan zeker de stukken over de dingen die je doet voordat je een topic opent en hoe je een goede openings post maakt.

Het is namelijk duidelijk dat niemand je hiermee kan helpen, aangezien het totaal niet duidelijk is waar je het over heb. Ten 2e heb ik het idee dat dit direct een vraag is die uit een schoolboek komt, maar je geen zin heb om die op te lossen. Je snapt wel dat het de bedoeling is dat je zelf je huiswerk maakt en dat wij geen zin erin hebben om dit voor je te doen.

Maar verder ben ik de broerdste niet dus heb ik even 10seconden van mijn tijd genomen om even wat zoek inspanningen te doen. Ik neem aan dat je het in dit geval over het OSI-model heb en dan kan je je antwoord in het volgende document vinden:

http://home.planet.nl/~kreul1/verslagen/osi/osi.html

Suc6. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Attilla op 01-04-2003 11:36 ]

Verwijderd

/me ruikt huiswerk :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit ruikt inderdaad naar huiswerk, maar dat terzijde. Verder is 't gewoon een topic met een waardeloze openingspost. En het is ook nog eens een searchvraagje. En dus gaat 'ie dicht :>

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.