Ligt het aan mij of liggen alle .tk domeinen plat?
Ik surf hier via de Campusnet van de universiteit Twente...
Ik surf hier via de Campusnet van de universiteit Twente...
[ Voor 41% gewijzigd door Outerspace op 01-04-2003 11:00 ]
Wauw, een sig!
[ Voor 41% gewijzigd door Rebels op 01-04-2003 10:50 ]
Ja, kijk hier maar es: GoT achterstevoren? ?nerovetsrethca ToGRebels schreef op 01 April 2003 @ 10:49:
kom er net achter jah, alles down
wtf, alles in spiegelbeeld in explorerbalk
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
1 aprilRebels schreef op 01 April 2003 @ 10:49:
kom er net achter jah, alles down
wtf, alles in spiegelbeeld in explorerbalk
Je heb hier dus gewoon niks aan, 20x horen dat het hier wel werkt en daar niet zal niks opleveren en het zal naar verloop van tijd echt wel weer gaan werken.Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Die banner is trouwens uit te zetten, moet je ff inloggen en dan ergens bij promotie/marketing ofzoKosh66 schreef op 01 april 2003 @ 10:54:
Hier heb ik al een aantal weken last van, dat verschillende .tk's niet te bereiken zijn.
Soms krijg ik wel reclame popups, maar niet de mainpages waarnaar ik aan het surfen ben.
bekend voorbeeld: www.ut2k3maps.tk
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
bij my marketing kun je dat uitzettenGGS_VR6 schreef op 01 april 2003 @ 11:00:
[...]
Die banner is trouwens uit te zetten, moet je ff inloggen en dan ergens bij promotie/marketing ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Dus...Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Dit topic is gesloten.
![]()