heb lang gedacht om te wachten tot 2 april en of het een grap is/was, maar misschien is het eerlijker nu gewoon toe te geven dat ik denk(vrees) dat het werkelijk zo is.
Typische een aanpak om te 'geinen' en mensen op het verkeerde been te zetten;
maar ook niet eerlijk, een vluchtgedrag om terechte complimenten voor je toewijding aan GoT te kunnen ontlopen en iedereen lekker te laten reageren met 'het zal wel een tom-grapje zijn'.
Je keus respecteer ik en ik wens je veel succes toe, hopelijk treffen we elkaar nog vaak hier.
Maar ik moet ook toegeven dat ik ook meen dat je keus juist is, je hebt de Devschuur® opgebouwd tot een puik plekje met een eigen atmosfeer, samen met je trouwe echtgenoot McVirusS (wiens treurnis en verdriet nu we ook niet moeten vergeten).
ik denk dat we ook eerlijk kunnen opmerken dat je de laatste tijd niet meer zo vaak daar te vinden was, en het werk daar door mensen als Cheatah en drm gedaan word/werd, en dat een promotie tot HGA voor drm daarom ook terecht is (waarbij ik ook moet opmerken dat over Cheatah ook niks dan goeds te melden valt).
Mocht het straks alsnog een grap blijken, moet je natuurlijk niet denken dat ik nog een keer een zo aardige post over je ga intikken; in dat geval kun je deze post bewaren voor wanneer je dan ook echt optieft
Tom, het ga je goed.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen