RM-rf schreef op 01 April 2003 @ 22:39:
Typische een aanpak om te 'geinen' en mensen op het verkeerde been te zetten;
maar ook niet eerlijk, een vluchtgedrag om terechte complimenten voor je toewijding aan GoT te kunnen ontlopen en iedereen lekker te laten reageren met 'het zal wel een tom-grapje zijn'.
Tja ach. zo ben ik denk ik

Je keus respecteer ik en ik wens je veel succes toe, hopelijk treffen we elkaar nog vaak hier.
Maar ik moet ook toegeven dat ik ook meen dat je keus juist is, je hebt de Devschuur® opgebouwd tot een puik plekje met een eigen atmosfeer, samen met je trouwe echtgenoot McVirusS (wiens treurnis en verdriet nu we ook niet moeten vergeten).
De romantische vakantie met McVirusS is al geboekt

ik denk dat we ook eerlijk kunnen opmerken dat je de laatste tijd niet meer zo vaak daar te vinden was, en het werk daar door mensen als Cheatah en drm gedaan word/werd, en dat een promotie tot HGA voor drm daarom ook terecht is (waarbij ik ook moet opmerken dat over Cheatah ook niks dan goeds te melden valt).
Er waren meerdere mensen kandidaat als opvolger, en ik kan je gerust vertellen dat het een ontzettend moeilijke keuze was.
Tom, het ga je goed.
Tnx.. misschien zien we elkaar nog wel een keer op een W&G meeting (die ik zeker binnenkort moet bezoeken

).