[XP]Kan Bestand Niet Verwijderen Na Het Plakken

Pagina: 1
Acties:

• CoreTex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-04 18:18
Soms heb ik al ik een bestand over een ander bestand met dezelfde naam plak, dat ik hem daarna niet meer kan verwijderen.
Ik heb al aardig wat dingen geprobeert die het eigenlijks zouden moeten verwijderen.
Ik heb het gedaan via veilige modus, dit wilde ook niet, ik heb het gedaan via dos met het command: rd c:\de_map /s/q
Dat wilde ook niet.
En natuurlijk op de gewone manier.
Ook is het zo als ik over dat bestand wat ik niet meer kan verwijderen overheen wil plakken wil dat ook niet, het zegt dan weer dezelfde fout als ik het wil verwijderen.
Ik vind dit erg k*t, want ik moet soms wel vaak over bestanden heen plakken, want dat moet als ik naar een andere server moet voor een bepaald spel. Maar het is niet alleen voor de map van dat spel, het geld ook voor gewone windows mappen enz...
Btw, een vriend van mij heeft dit ook!

Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen, en hoe ik het wel kan verwijderen?

Dit is de foutmelding die elke keer weer verschijnt, ook bij het plakken
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/plakfout.jpg

P.S. Het bestand is niet in gebruik, als ik het wil verwijderen!

[ Voor 12% gewijzigd door CoreTex op 31-03-2003 18:54 . Reden: plaatje ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen?
Betreft het toevallig een directory met een avi bestand?

[search=kan bestand niet verwijderen]
Wellicht zitten daar nog verlossende tips tussen :).

• CoreTex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-04 18:18
Nee deze sowieso niet, want hij staat niet in processen, want het is gewoon een bestand!
[b][message=17414345,noline]
[search=kan bestand niet verwijderen]
Wellicht zitten daar nog verlossende tips tussen :).
Heb ik al gekeken, maar de meeste dingen die daar in staan heb ik al geprobeert, maar dan wil het nog niet!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

komt me erg bekend voor...toevallig je hele HD gedeeld met Kazaa oid? Als er dan iemand aan het downen is van jouw pc kun je idd dat bestand niet verwijderen...want dat is door een andere gebruiker geopend. Kwestie van je goede mappen delen, en af en toe het 1 en ander verhuizen van de ene map naar de andere.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

CoreTex schreef op 31 March 2003 @ 19:01:
Nee deze sowieso niet, want hij staat niet in processen, want het is gewoon een bestand!
Wie heeft het hier over processen? Ik heb het over een AVI-bestand dat niet verwijderd kan worden. Maar ik begrijp dat de tips die in de FAQ genoemd staan niet helpen? En welke dingen uit de search heb je al geprobeerd, dan hoeven wij die suggesties niet nogmaals te doen ;).

Verwijderd

ik had ook een vaag probleem dat ik een bestand niet kon verwijderen. Ook vanalles uit de search en de faq geprobeerd. Het werkte niet. Ik heb toen eigenschappen van het bestand gedaan en het programma waarmee het bestand moets worden geopend gewijzigd. Van mediaplayer naar winamp. Toen ik ik hem wel verwijderen.
Pagina: 1