Soms heb ik al ik een bestand over een ander bestand met dezelfde naam plak, dat ik hem daarna niet meer kan verwijderen.
Ik heb al aardig wat dingen geprobeert die het eigenlijks zouden moeten verwijderen.
Ik heb het gedaan via veilige modus, dit wilde ook niet, ik heb het gedaan via dos met het command: rd c:\de_map /s/q
Dat wilde ook niet.
En natuurlijk op de gewone manier.
Ook is het zo als ik over dat bestand wat ik niet meer kan verwijderen overheen wil plakken wil dat ook niet, het zegt dan weer dezelfde fout als ik het wil verwijderen.
Ik vind dit erg k*t, want ik moet soms wel vaak over bestanden heen plakken, want dat moet als ik naar een andere server moet voor een bepaald spel. Maar het is niet alleen voor de map van dat spel, het geld ook voor gewone windows mappen enz...
Btw, een vriend van mij heeft dit ook!
Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen, en hoe ik het wel kan verwijderen?
Dit is de foutmelding die elke keer weer verschijnt, ook bij het plakken

P.S. Het bestand is niet in gebruik, als ik het wil verwijderen!
Ik heb al aardig wat dingen geprobeert die het eigenlijks zouden moeten verwijderen.
Ik heb het gedaan via veilige modus, dit wilde ook niet, ik heb het gedaan via dos met het command: rd c:\de_map /s/q
Dat wilde ook niet.
En natuurlijk op de gewone manier.
Ook is het zo als ik over dat bestand wat ik niet meer kan verwijderen overheen wil plakken wil dat ook niet, het zegt dan weer dezelfde fout als ik het wil verwijderen.
Ik vind dit erg k*t, want ik moet soms wel vaak over bestanden heen plakken, want dat moet als ik naar een andere server moet voor een bepaald spel. Maar het is niet alleen voor de map van dat spel, het geld ook voor gewone windows mappen enz...
Btw, een vriend van mij heeft dit ook!
Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen, en hoe ik het wel kan verwijderen?
Dit is de foutmelding die elke keer weer verschijnt, ook bij het plakken

P.S. Het bestand is niet in gebruik, als ik het wil verwijderen!
[ Voor 12% gewijzigd door CoreTex op 31-03-2003 18:54 . Reden: plaatje ]