Hey twiekers
,
Ik heb hier thuis de pc van mijn oom staan, en die mag ik gaan maken
. Probleem: Hij blijft opstarten, en das nog niet het ergste; hij gaat ook steeds uit.. Ik kom niet in windows, en de ene keer dat ik wel in Windows kwam, resette ie meteen weer..
Ik heb de harde schijf losgekoppeld, en dat maakt nix uit.. Ik heb gedacht aan het batterijtje op het moederbord, misschien is dat het? Ik heb hier een beetje zitten zoeken wat het zou kunnen zijn maar ik ben niet echt veel wijzer geworden. Het beeld blijft zwart en daarom kan ik niet info van de pc zien, maar ik geloof dat er een Geforce 2 mx in zit, 1Ghz processor (ik geloof AMD). 128 of 256MB Ram en het mainboard is van Chaintech? Het is een laser computer...
Heeft iemand wat ideetjes voor wat ik zou kunnen proberen om het te fixen
?
Alvast hartelijk dank!
Ik heb hier thuis de pc van mijn oom staan, en die mag ik gaan maken
Ik heb de harde schijf losgekoppeld, en dat maakt nix uit.. Ik heb gedacht aan het batterijtje op het moederbord, misschien is dat het? Ik heb hier een beetje zitten zoeken wat het zou kunnen zijn maar ik ben niet echt veel wijzer geworden. Het beeld blijft zwart en daarom kan ik niet info van de pc zien, maar ik geloof dat er een Geforce 2 mx in zit, 1Ghz processor (ik geloof AMD). 128 of 256MB Ram en het mainboard is van Chaintech? Het is een laser computer...
Heeft iemand wat ideetjes voor wat ik zou kunnen proberen om het te fixen
Alvast hartelijk dank!