DPC Muon-hitparade van 29 & 30 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:26
Een beetje vreemde stats vandaag, maar daar kan ik verder ook weinig aandoen (Nou ja...)

Ten eerste natuurlijk omdat een tweetal DPC'ers in de min staan :o . Dit komt omdat er iets is misgegaan met de stats van de vorige versies, waardoor deze dus niet meer worden meegeteld. Omdat er geen back-up is gemaakt, zal dit dus ook zo blijven :/ . Verder was het een rustig weekendje. Zo rustig zelfs dat ik gisteren helemaal bovenaan stond :) :P Maar goed, stilte voor de storm zullen we maar zeggen.

Inhaalstats zijn er sinds vandaag ook weer, maar het moet natuurlijk wel sneller kunnen dan 38 dagen :)

Verder heb ik vernomen dat Duke zijn computers eens flink gaat opknappen, misschien dat vandaar muon.qik.nl down is? :? in ieder geval, muonbackup.qik.nl draait nog, maar in hoeverre die belast mag worden weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/muon030330.gif

Zal die van de 29 maart ook maar gelijk posten :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/muon030329.gif

FAQ
stats 29 maart
stats 30 maart
officiele muon site

vorige hitparade

stats dankzij Dukebox en ScoRPiuZ :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

2 hitparades tegelijk?

[edit]
Ik bedoel dus dat er nog een draadje loopt met muon-stats van 30 maart...

[ Voor 66% gewijzigd door Diadem op 31-03-2003 00:37 ]

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ehm, ja, ik was dus 2 minuten eerder :/

Moet ik die white_panther nou echt alles aanleren ;) :

Kijk eerst even of er al een hitparade is voordat je die post. Ik heb er ook wel eens een laten schieten, omdat iemand net iets eerder was. Kan best lullig zijn, maar om 'm dan toch maar te posten: nee

edit:

Nou ja, dan ben ik degene maar die een slotje aanvraagt. Voor 't andere topic wel te verstaan. Misschien een beetje flauw, maar ook logisch om deze open te houden (verhaal, 30 én 29 maart, en ik was eerder, lekker puh ;) )

Maar goed, back on topic :)

[ Voor 32% gewijzigd door inquestos op 31-03-2003 00:56 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Lol ... _/-\o_ :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

DukeBox

loves wheat smoothies

inquestos schreef op 31 March 2003 @ 00:29:
misschien dat vandaar muon.qik.nl down is? :? in ieder geval, muonbackup.qik.nl draait nog, maar in hoeverre die belast mag worden weet ik niet.
Is weer up, in princiepe mag niets down gaan, maar af en toe wil het statsscript meer connecties maken naar de database dan is toegestaan. Een kill * is dan voldoende, maar moet wel ff met de hand gedaan worden.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 21:44

En1

inquestos schreef op 31 maart 2003 @ 00:29:
Verder heb ik vernomen dat Duke zijn computers eens flink gaat opknappen, misschien dat vandaar muon.qik.nl down is? :? in ieder geval, muonbackup.qik.nl draait nog, maar in hoeverre die belast mag worden weet ik niet.
zolang me pc het houdt zoveel als ie kan ;)

Maximum effort - Deadpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir wil wel zijn puntjes terug........
maar eens een berichtje op zijn forum plaatsen ( 1 result kwijt terwijl ik niets van voor 4.21b heb) zal wel komen door de fout in de stats van gister ( of was het nu eergister??)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Als ik flush, hoe lang duurt het dan voor mn results te zien zijn op muon.qik.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

DukeBox

loves wheat smoothies

My schreef op 31 March 2003 @ 20:50:
Als ik flush, hoe lang duurt het dan voor mn results te zien zijn op muon.qik.nl?
Gemiddeld een uur of 2

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Gisteren om 23.30 muons verzonden, half uur later kwamen ze aan.

Ik zie nu pas wat je bedoelt met dat het bij muonbackup.qik.nl fout gaat bij de zomertijd.

Bij muonbackup.qik.nl zit dus schijnbaar een bug. Ik denk echter, maar weet dit niet zeker, dat Stephen z'n stats om 't uur update, misschien wel vaker. Het geval is echter dat muon.qik.nl net iets eerder aan een nieuw uur begint dan de site van stephen, en je dus net wat voorligt, waardoor je de laatste stats van de dag mist. :/

Ik weet niet zeker of dit 't geval is, maar 't schijnt wel zo te zijn. Tussen 0.00 en 1.00 heb je zoiezo vreemde stats. Je krijgt dan niets te zien, behalve wie er allemaal bij DPC vertrokken zijn: iedereen :P

edit:
Vond 't gister anders wat minder grappig :P Post hij dubbele stats, mag ik een slotje aanvragen :O

[ Voor 16% gewijzigd door inquestos op 31-03-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My

My

Bedankt voor de info, de miniflush van Switch is onderweg...
Maar 47 mil dus het valt mee :P

Met dat ik dit post refresh ik muon.qik.nl en zie ik de flush van me erbij staan :P :D

[ Voor 33% gewijzigd door My op 31-03-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool we krijgen weer versterking van Team Switch! :P
Jammer dat muon een klein beetje afgelopen is, hopelijk komt er weer wat meer leven in de tent als de nieuwe client uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Team WAU kon ook niet wachten tot morgenochtend?? :P

TeamNWW zal maar een klein duitje in het 1-april-flush-zakje kunnen droppen... wij flushen immers 24x7 dus hebben zo goed als geen buffer...
Het zal dus van jullie af moeten komen... ben benieuwd :)

nog 2,5 uur en het geweld mag/kan losbarsten... ;)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Laatst online: 26-11-2021
MetalRush schreef op 31 March 2003 @ 21:42:
Team WAU kon ook niet wachten tot morgenochtend?? :P
Wij wilden OP 1 april 1e staan in de DPCH :P. Als het goed is komt er morgen nog een flushje van een paar 100 miljoen (of misschien vanavond al). Maarre.... wij w88 met smart op de nieuwe client, dan komen er hopelijk weer wat leden van ons terug bij Muon. We hebben op het moment schat ik maar 2/3 op Muon staan.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Team Switch komt voor zover ik weet (nog) niet terug, het was alleen een verloren buffertje wat geflushed is.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My

My

Heel goed opgemerkt DPCquatar! Dat zei ik namelijk ook, maar sommigen zijn iets te enthausiast! ;)

Maaruh, ik d8 eigenlijk dat we met z'n allen op 31 maart zouden flushen op 1 april een vette DPC te krijgen, anders had ik morgen wel geflushed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 17:39
de pioneer wordt weer afgestraft. dit is al het tweede project waar dit gebeurd. was ook al bij UD. Toen deed ik ook al mee vanaf oktober, in mei werd opeens alles gereset. :(

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
De eerste teams laten zich al horen voor de flush van 01/04 ... :)
Hmm ... Alphen is hierdoor wel een plekkie gedaald ...
Maar de dag is pas net begonnen ... :P ;)

Edit :
Hmmm ... Ars zit net onder ons ... let op he ... wel voor blijven op die gasten :7

[ Voor 23% gewijzigd door Zephyer op 01-04-2003 06:47 . Reden: edit ... ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teig_r
  • Laatst online: 31-03-2017

teig_r

[DPC]HekjeLindon

HekjeLindon...

[15:31] [@teig] zo
[15:31] [@teig] ff geflusht voor de muon megaflush van 1 april