Een beetje vreemde stats vandaag, maar daar kan ik verder ook weinig aandoen (Nou ja...)
Ten eerste natuurlijk omdat een tweetal DPC'ers in de min staan
. Dit komt omdat er iets is misgegaan met de stats van de vorige versies, waardoor deze dus niet meer worden meegeteld. Omdat er geen back-up is gemaakt, zal dit dus ook zo blijven
. Verder was het een rustig weekendje. Zo rustig zelfs dat ik gisteren helemaal bovenaan stond
Maar goed, stilte voor de storm zullen we maar zeggen.
Inhaalstats zijn er sinds vandaag ook weer, maar het moet natuurlijk wel sneller kunnen dan 38 dagen
Verder heb ik vernomen dat Duke zijn computers eens flink gaat opknappen, misschien dat vandaar muon.qik.nl down is?
in ieder geval, muonbackup.qik.nl draait nog, maar in hoeverre die belast mag worden weet ik niet.

Zal die van de 29 maart ook maar gelijk posten

FAQ
stats 29 maart
stats 30 maart
officiele muon site
vorige hitparade
stats dankzij Dukebox en ScoRPiuZ
Ten eerste natuurlijk omdat een tweetal DPC'ers in de min staan

Inhaalstats zijn er sinds vandaag ook weer, maar het moet natuurlijk wel sneller kunnen dan 38 dagen
Verder heb ik vernomen dat Duke zijn computers eens flink gaat opknappen, misschien dat vandaar muon.qik.nl down is?

Zal die van de 29 maart ook maar gelijk posten

FAQ
stats 29 maart
stats 30 maart
officiele muon site
vorige hitparade
stats dankzij Dukebox en ScoRPiuZ
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58