DPC Muon-hitparade van 28 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42
Verse stats :)

Wederom een beschamend lage output (had niet veel gescheeld of Ars had de 1ste positie daily :o ) , maar dat komt natuurlijk omdat iedereen massaal aan het sparen is voor de overweldigende flush van 1 april :P (Of zou het komen doordat misschien wel het meest prominente lid in ons teampje is overgestapt naar ecc2 :? )

Nou ja, in ieder geval wel 3 mooie mijlpaaltjes :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/muon030328.gif

FAQ
stats 28 maart
officiele muon site

hitparade gisteren

stats dankzij Dukebox :)

//edit: ah, verkeerde datum//

[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 29-03-2003 00:28 . Reden: datum.. ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:18

DukeBox

loves wheat smoothies

Tnx Egbert.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

wat duke ga je ons verlaten :'( :'( :'( :'(

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ja, aangezien muon nu echt afgelopen is.. Cambridge is weg, dus met gemak halen jullie ze strax weer in. Eigenlijk zou Stephen een datum moeten geven vanaf wanneer hij geen nieuwe data meer accepteerd. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Ars weer heel snel terug zal komen. Stephen verwacht namelijk begin volgende week een nieuwe versie uit te brengen. Zie de thread 'Mailing list for version 5', page 2

Dat is ze bij Ars in middels ook opgevallen, en ik heb eerder in die thread gelezen, dat een aantal zijn gestopt vanwege het vinden van het optimale design, maar wel terugkomen bij een nieuwe versie. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar zijn die Cambridgecows eigenlijk heengegaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}) wij kunnen ons ook koeielabs noemen en allemaal daaronder flushen.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 13:32:
Hmm... heb toch een beter voorstel, laten we met ze alle onder [DPC]Mito gaan flushen >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik begrijp je (tijdelijke) overstap naar ecc2, maar deze reply dan weer totaal niet.... Egbert??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

hebben jullie dat stukje uit de kijk gelezen, ze hebben het over muons :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

inquestos schreef op 29 March 2003 @ 14:26:
Ik begrijp je (tijdelijke) overstap naar ecc2, maar deze reply dan weer totaal niet.... Egbert??
inquestos had als topic titel 27 maart genomen, Dutchman (Egbert) heeft die ff gefixed op mijn verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 13:32:
Whaha jij hebt zeker Mito labs aangemaakt!
Ik zat net te kijken, zat de eerste seconden echt van wtf Mito labs :?
Daarna herrinderde ik me dit topic weer 8)7

Ohja heb er meteen ook ff wat onder geflusht :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
DukeBox schreef op 29 March 2003 @ 17:28:
[...]
inquestos had als topic titel 27 maart genomen, Dutchman (Egbert) heeft die ff gefixed op mijn verzoek.
Had zelf ook al een topic geplaatst :) Maar zo kan 't natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 09:11:
Ik denk dat Ars weer heel snel terug zal komen. Stephen verwacht namelijk begin volgende week een nieuwe versie uit te brengen. Zie de thread 'Mailing list for version 5', page 2

Dat is ze bij Ars in middels ook opgevallen, en ik heb eerder in die thread gelezen, dat een aantal zijn gestopt vanwege het vinden van het optimale design, maar wel terugkomen bij een nieuwe versie. Ik ben benieuwd...
Hmmmz...
Stats counts will start from zero again from v4.3 onwards, and the old stats pages for v4.0-4.2x will, I think, still be updated for a while as people submit results from old versions. There's no reason why I can't have both running at once.
Dat wordt weer knokken dan :P
ben dus benieuwd of we ARS nog in gaan halen voor de release van 4.3 :/

[ Voor 7% gewijzigd door MetalRush op 30-03-2003 00:07 . Reden: Aanvulling'kje ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

ligt het nou aan mij of kloppen de stats van vandaag niet of heeft clan of toet een megaflush gedaan want op http://muon.qik.nl staan we weer op 1

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Volgens mij weer hetzelfde als eerst. Getallen kloppen niet met elkaar. Total results is niet veranderd sinds de dagen ervoor. Klene hickup in de stats.

[ Voor 37% gewijzigd door ColdFusion op 30-03-2003 09:14 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op 30 March 2003 @ 00:05:
[...]

Dat wordt weer knokken dan :P
ben dus benieuwd of we ARS nog in gaan halen voor de release van 4.3 :/
Het vreemde is, dat zo'n reset eerst niet uitmaakte. Dan maakte Stephen gewoon een nieuwe kolom in de stats, om results van verschillende versies van elkaar te onderscheiden. Oude results telden dus nog gewoon mee.
Als je nu echter bij de teamstats kijkt, valt op dat de kolommen voor build 4.00, 4.0x en 4.1 helemaal leeg zijn. Ik vraag me af of Stephen die results heeft verplaatst, of gewist.
Anderszijds is het maar de vraag hoeveel we aan deze stats zullen hebben na de release van V4.3, want daar schijnen percentages van 11% mee gehaald te kunnen worden. Met eenzelfde multiplierverdeling schieten de stats in dat geval omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephen heeft geantwoord op het forum:
That is bizarre and somewhat worrying. I did recompile the stats generator about 4 days ago, but it should not have affected anything from the previous builds. Some time last night it actually replaced all the v4.00-v4.1x files by files of zero length, so I no longer have them! It did this spontaneously and I don't know why. I'm backing up the v4.2 results to an archive now so at least they can't get deleted.
Tsja, jammer. Voor DPC geen grote klap, wij hadden maar heel weinig members voor 4.2x die aan muon meededen, maar het is toch jammer, want de stats zijn niet volledig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 12:46:
Stephen heeft geantwoord op het forum:

[...]

Tsja, jammer. Voor DPC geen grote klap, wij hadden maar heel weinig members voor 4.2x die aan muon meededen, maar het is toch jammer, want de stats zijn niet volledig meer.
Hmmz.. Nogal slordig van Stephen. Je zou er toch van uit gaan dat hij overal backups van maakt, en zeker van de oudere stats resultaten.. |:(

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik ga denk nu dan toch wat eerder mijn miniscuul buffertje leeggooien. Volgende week kan er een nieuwe client uitzijn, en dan zijn je muons zo goed als waardeloos geworden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 30 maart 2003 @ 16:11:
Ik ga denk nu dan toch wat eerder mijn miniscuul buffertje leeggooien. Volgende week kan er een nieuwe client uitzijn, en dan zijn je muons zo goed als waardeloos geworden. :'(
Vrees niet:
Originally quoted by Stephen Brooks:
Another thing to note is that it might take a day or two after the release of v4.3 to get a proper stats page working! Your results will be accepted, I've just got to modify the engine to count them. Stats counts will start from zero again from v4.3 onwards, and the old stats pages for v4.0-4.2x will, I think, still be updated for a while as people submit results from old versions. There's no reason why I can't have both running at once.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ja, dat las ik net ook. Maar toch.

Ik vraag me af of Dukebox nog wat met de stats gaat doen, want dit wordt denk ik wel een probleem. 2 stats naast elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we het beste gewoon de stats van de 4,3 versie kunnen gaan volgen en met ze alle zo snel mogelijk naar 4,3 overstappen aangezien die toch betere muons zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox telt met z'n huidige statsscript ook de results van vorige versies mee (zie de taartgrafiek onderaan je persoonlijke stats pagina), dus het enige wat hij hoeft te doen is z'n script uitbreiden zodat het ook de results van de nieuwe versie telt.
Stephens' stats tellen ook de results van alle versies op (voordat ze werden gewist, that is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stats zijn vandaag iig wel appart, stappel die minpunten krijgt, en weer een of andere vage gigaflush van clan of toet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik denk niet dat het zo makkelijk is. Bij de vorige versies werd alles al bij stephen's site opgeteld. Nou wordt er een aparte pagina gemaakt, waardoor Duke dus zelf alles bij elkaar moet optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 30 March 2003 @ 17:45:
Ik denk niet dat het zo makkelijk is. Bij de vorige versies werd alles al bij stephen's site opgeteld. Nou wordt er een aparte pagina gemaakt, waardoor Duke dus zelf alles bij elkaar moet optellen.
Dukebox gebruikt toch http://stephenbrooks.org/muon1/rawstats.txt
Dat staat los van een eventuele nieuwe grafische statspagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 17:43:
De stats zijn vandaag iig wel appart, stappel die minpunten krijgt, en weer een of andere vage gigaflush van clan of toet :?
stappel had punten staan uit een pre 4.21b versie, die is hij kwijt door een fout van stephen, net als wel meer mensen ( oa van ARS)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 17:36:
DukeBox telt met z'n huidige statsscript ook de results van vorige versies mee (zie de taartgrafiek onderaan je persoonlijke stats pagina), dus het enige wat hij hoeft te doen is z'n script uitbreiden zodat het ook de results van de nieuwe versie telt.
Stephens' stats tellen ook de results van alle versies op (voordat ze werden gewist, that is :P)
Jep, ik weet nog niet hoe stephen zijn stats gaat aanbieden, of er gewoon een colom bijkomt of dat ie een gehele nieuwe opzet maakt (en de oude niet meer meeteld). Maar hoe hij het ook doet, een statsscriptje aanpassen kan nooit veel werk zijn.

Pagina: 1