Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21
wacko schreef op 06 september 2003 @ 15:46:
[edit] Voor de duidelijkheid: Je kunt wel degelijk synchroniseren met Outlook. :)
Address book, calendar en tasks worden gewoon perfect gesynchroniseerd. :Y)
Ik zit er ook aan de denken om deze telefoon te nemen, en dat kalender-synchroniseren met Outlook is daarin voor mij van doorslaggevende waarde. Het probleem is dat wat jij zegt tegenstrijdig is met dit stukje tekst van de Club Sony Ericsson site:
It's a "young" and cheap version of the T68i by removing the calendar and the Bluetooth support but adding more attractive features for another kind of users.
Heeft dit ding nou wel of niet calender-support in combinatie met Outlook? Op de Sony Ericsson site staat het ook niet aangegeven... :?

omniscale.nl

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Het ligt aan de software versie, de nieuwste heeft het iig wel. De eerste versies van de 310 niet.

R3B003 is mijn versie en die heeft de calander functie.

How do I check which software version my phone has?
Go to the main screen (not in menu) and use this key combination: > * < < * < * where '<' is joystick left on T310, '>' = right.

[ Voor 10% gewijzigd door eth0 op 14-09-2003 22:35 ]

• posttoast
eth0 schreef op 14 September 2003 @ 22:35:
Het ligt aan de software versie, de nieuwste heeft het iig wel. De eerste versies van de 310 niet.

R3B003 is mijn versie en die heeft de calander functie.

How do I check which software version my phone has?
Go to the main screen (not in menu) and use this key combination: > * < < * < * where '<' is joystick left on T310, '>' = right.
OK, en die software kan ik gewoon updaten he (als ik het goed begrepen heb)?

omniscale.nl

• posttoast
Kick!

omniscale.nl

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Je kunt je software laten updaten, als je een Sony Ericsson Service Point weet te vinden. Daar heb ik nog wat moeite mee in Den Bosch (en omstreken). Om de een of andere reden zijn veel van de punten vermeld op de Sony Ericsson site niet meer actief vanwege gebrek van service vanuit SE.

Desalniettemin (schitterend woord :+) ben ik nog steeds ontzettend tevreden met mijn SE T310.

|_____vakje______|

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben helemaal niet tevreden met m'n T310, maar misschien dat software updaten daar verbetering in kan brengen ? Kan in Utrecht geloof ik, legitimatiebewijs en aankoop bon meenemen toch ?

Hebben jullie er ook last van dat de T9 zo weinig woorden kent, en als je fout typt en en dan toevoegd (bij de foute spelling) dat ie ze dan ook fout in je woordenlijst zet ? En dat je ze er dan niet uit kunt halen ? (niet eruit kunnen halen vind niet erg, als ie ze maar niet fout toevoegd).

/me bedankt Gemma voor de tip met de nummers :)

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
Op zich ben ik wel tevreden met mijn t310 maar er zijn nog genoeg punten voor verbetering.

- Het ding is traaaaaaaaaag ( met openen van menu's enzo )
- Hij loopt af en toe vast
- spontane reboots (af en toe)
begin te klinken als een oude pc met brakke hardware

Hier voor had in een 3310, die dus veel sneller is met alles maar natuurlijk veel minder functionaliteit heeft.
Wel is die 3360 veel makkelijker in het gebruik.
Als ik bij mijn 310 de gesprekslijst wil wissen moet ik eerst 3 menu's door worstelen. Bij mijn nokia is dat 2 knoppen.

De spelletjes zijn opzich ook wel zoals leuk Erix en black deal. (wel eerst downen)
(Tony hawk vind ik bagger)

Achteraf gezien had ik denk ik toch liever een Siemens m55 gehad

• posttoast
Maar de hamvraag: heeft er hier iemand een 310 met een werkende, met Outlook te synchroniseren, kalender?

omniscale.nl

• eth0
Vincent Bovelander schreef op 20 September 2003 @ 22:15:
Maar de hamvraag: heeft er hier iemand een 310 met een werkende, met Outlook te synchroniseren, kalender?
Ja :)

Met deze software en een t310 via IR:

http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.htm

[ Voor 19% gewijzigd door eth0 op 20-09-2003 22:33 ]

• posttoast
Dank voor je antwoord :) Maar waarom staat er dan op de SE site niets over die Outlook functies? Omdat het alleen met nieuwe softwareversies kan? Ik las hier in het topic dat je die software moet laten updaten bij een servicepoint, je kunt dat dus zelf niet doen? En waar vind ik een overzicht van die servicepoints?

omniscale.nl

• eth0
Staat gewoon op de site hoor??

http://www.sonyericsson.c...Synchronization&noredir=1

En voor een service point moet je op de site even onder support en dan de dealer locator gebruiken. Daar kan je de service points vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door eth0 op 21-09-2003 12:55 ]

• posttoast
eth0 schreef op 21 september 2003 @ 12:54:
Staat gewoon op de site hoor??

http://www.sonyericsson.c...Synchronization&noredir=1

En voor een service point moet je op de site even onder support en dan de dealer locator gebruiken. Daar kan je de service points vinden.
Cool, veel dank! :)

Het upgraden van die firmware kost ongeveer 25 euro toch?

omniscale.nl

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25
Kan ik de softwre van mijn T300 ook updaten? Ik zie de calendar functie wel zitten...
Het nummer van mijn software versie is: r1d011

• Aike
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op 21 September 2003 @ 13:06:
[...]

Cool, veel dank! :)

Het upgraden van die firmware kost ongeveer 25 euro toch?
Is dat echt 25 euro ?? Dacht dat het gratis was ? 25 euro heb ik er niet voor over, ga wel een andere telefoon halen dan.

Nogmaals, hebben jullie er ook last van dat je T9 zo weinig woorden kent ?

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Zolang je nog garantie hebt op je toestel,...binnen een jaar dus,.... aangezien het toestel nog geen jaar uit is, is het gratis. Je moet wel je aankoopbewijs meenemen.
Ik moet t nog steeds laten doen want dat ding van mij werkt ook niet helemaal lekker, vooral icm Orange is t een %@$%#$%^ ding.

• Aike
  • Niet online
Dr0pSHoT schreef op 22 September 2003 @ 12:36:
Zolang je nog garantie hebt op je toestel,...binnen een jaar dus,.... aangezien het toestel nog geen jaar uit is, is het gratis. Je moet wel je aankoopbewijs meenemen.
Ik moet t nog steeds laten doen want dat ding van mij werkt ook niet helemaal lekker, vooral icm Orange is t een %@$%#$%^ ding.
Bedank :)

Wat is er erg aan de combinatie T310 en Orange ? Ik vind de T310 crap en Orange bagger, maar met kpn had ik de T310 ook bagger gevonden en met m'n good old 3310 vond ik Orange ook bagger. Oftewel, explain !

• Mr_DD
Ik heb een T-Mobile sim erin gehad,...en mn T310 gaf ineens vol bereik :D
Maar de T310 is gewoon een trage telefoon en Orange is bagger.

• posttoast
Dr0pSHoT schreef op 22 September 2003 @ 12:36:
Maarre: kan dat ook als je die telefoon via een webshop gekocht hebt? Met een aankoopbewijs van een andere winkel dus?

omniscale.nl

Verwijderd

Ik heb ook deze telefoon sinds bijna 2 weken, maar ik ben eigenlijk niet tevreden over de batterij van deze T310.
Volgens de website en Orange heeft deze 300 of 350 uur standby tijd (als je er vanuit gaat dat je hem 24 uur aan laat staan, is ie met 14,5 dag leeg).
Bij mij met normaal gebruik (alleen smsjes, geen spelletjes of screensavers of bellen met de telefoon, etc en 1 wallpaper van mijn lieve verloofde) duurt het van zaterdag t/m zaterdag met 16 uurtjes per dag. (128 uur welgeteld met 8 dagen!) :(

Das nog niet eens de helft! Is mijn batterij niet goed ofzo??? Heb Sony Ericsson hierover gemaild, maar nog geen antwoord gekregen. Moet ik terug naar Orange of ........ ??
Soms zie ik de batterij-indicator snel slinken.

• Aike
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 16:44:
Ik heb ook deze telefoon sinds bijna 2 weken, maar ik ben eigenlijk niet tevreden over de batterij van deze T310.
Volgens de website en Orange heeft deze 300 of 350 uur standby tijd (als je er vanuit gaat dat je hem 24 uur aan laat staan, is ie met 14,5 dag leeg).
Bij mij met normaal gebruik (alleen smsjes, geen spelletjes of screensavers of bellen met de telefoon, etc en 1 wallpaper van mijn lieve verloofde) duurt het van zaterdag t/m zaterdag met 16 uurtjes per dag. (128 uur welgeteld met 8 dagen!) :(

Das nog niet eens de helft! Is mijn batterij niet goed ofzo??? Heb Sony Ericsson hierover gemaild, maar nog geen antwoord gekregen. Moet ik terug naar Orange of ........ ??
Soms zie ik de batterij-indicator snel slinken.
Nee dat is normaal, zo gaat dat met accu's. Die 14,5 dagen haal je alleen als je hem neer legt en niet meer aanraakt. Bovendien moet je dan goed ontvangst hebben en hem niet verplaatsen.

Zodra je er mee gaat reizen, bellen, sms'en etc wordt het minder.

M'n eerste telefoon was het 1 minuut bellen = 1 uur minder standby :D

• Mr_DD
Vincent Bovelander schreef op 22 September 2003 @ 17:00:
[...]

Maarre: kan dat ook als je die telefoon via een webshop gekocht hebt? Met een aankoopbewijs van een andere winkel dus?
Geen idee,...
neem eens contact op met een SE service point

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 19:14
Leuke telefoontje, alleen de digitale camera die erop zit, ben ik niet helemaal happy mee. ik heb zlf z'n broer namelijk de S.E. T610, en die heeft ook z'n digitale camera erop zitten. Maar dit is echt een brak camera'tje.

Voor de rest, is het een top gsm'tje.

MVG,

Eddy Smits

8-)

workstation server laptop

• Mr_DD
eddysmits schreef op 25 September 2003 @ 17:06:
Leuke telefoontje, alleen de digitale camera die erop zit, ben ik niet helemaal happy mee. ik heb zlf z'n broer namelijk de S.E. T610, en die heeft ook z'n digitale camera erop zitten. Maar dit is echt een brak camera'tje.

MVG,

Eddy Smits

8-)
Ik weet niet waar jij je 310 gekocht hebt,....maar die van mij zit geen camera op :)

Je kunt ze wel los erbij kopen,...maar dat is ie niet waard vanwege 256 kleuren,...
Die van de T610 is niet echt super brak, valt best mee :+

• Nice Guy Eddie
  • Laatst online: 30-11 11:38
Wat betreft die standby tijd is ook bij mij. Bij normaal gebruik gaat hij een week mee (24 uur per dag aan).

• Aike
  • Niet online
eddysmits schreef op 25 September 2003 @ 17:06:

MVG,

Eddy Smits

8-)
Pfff zeg lees de draad voor je blaat :| En post als je wat te melden hebt.

Verwijderd

Over dat verkeerd gespelde woorden toevoegen aan het T9 woordenboek, lijkt me logisch, anders zou je een heleboel namen er niet eens in kunnen zetten, om maar een voorbeeld te noemen.

Verwijderd

Nice Guy Eddie schreef op 25 September 2003 @ 19:32:
Wat betreft die standby tijd is ook bij mij. Bij normaal gebruik gaat hij een week mee (24 uur per dag aan).
Ik gebruik hem ook normaal. Maar ik laat hem 16 uur per dag aanstaan en na een week is ie leeg.
Dat zou toch niet mogen?! Zo komt die accu nooit aan zijn standby tijd van 300 a 350 uur. (Is die info van de providers dan misleidend??)

Verwijderd

Heb een probleempje en wil dat eerst hier eens voorleggen.
Ik ben overgestapt van Vodafone prepay naar een sim-only abbo T-Mobile. Als ik nu een SMS verstuur dan moet ik bij het verzenden telkens kiezen of het een tekst bericht is en welke geldigheidsduur het is. Maar in de telefoon instellingen heb ik dat al standaard staan, dus niet de keuze 'bij verzenden' zoals je wel zou denken aan het gedrag van de foon te merken. Heb er zowel mijn oude sim en een orange simmetje ingedaan en bij deze twee doet die wel normaal.
Heb zelfs de telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen, maaar ook dat mocht niet baten.
Iemand hier ervaringen mee en/of enig idee wat ik hier aan kan doen?

Verwijderd

Gemma,
Ik heb hier ook even er last van gehad, maar heb het opgelost. Misschien dat je het volgende moet doen:
Ga naar Berichten (envelopje)
Tekst
Opties
SMS-type: zet deze op TEKST
1 stap terug
Geldigheidsduur: Maximum

Zo moet ie het doen.

Verwijderd

SenTiNeLo,

Dat heb ik al 100 keer gedaan, dat is nou juist het probleem. Dat zijn mijn instellingen, maar toch blijft die het bij verzenden vragen... :?

Verwijderd

Vreemd, misschien is het toestel of de sim toch kapot. Ga anders mee terug naar je provider en laat het nakijken door hen.

Druk je wel op het bevestigende knopje (de joystick?).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 13:54 ]

Verwijderd

Is niks aan kapot hoor, dat probleem heb ik ook. Best wel irritant eigenlijk. Moet eerst al die menu's door om eindelijk sms te kunnen versturen. Misschien helpt zo'n firmware upgrade wel.
Heeft iemand hier dat eigenlijk wel ns laten doen? of kun je zoiets zelf d.m.v. irda ofzo? Misschien dat sommige andere ergenissen dan ook verholpen worden daarmee.

Verwijderd

MJtyh, heb jij ook T-Mobile?

Bij mij doet die dit alleen met een T-Mobile simmetje. Met de sim van vodafone ging alles goed en ook met een Orange sim doet die normaal.

Wil ff wachten tot mijn nummer goed is overgezet van Vod. naar T-Mob. voordat ik de klantenservice bel om te vragen of het aan hun sim ligt. Heb zoiets van 1 probleem per keer op laten lossen anders wordt het een rommeltje. (Tenminste bij Dutchtone destijds.)

Verwijderd

@MJtjuh, ik heb geen firmware hoeven te doen.

@Gemma:
Ik heb alleen een Orange simmetje. Daarmee werkt het wel. Ik denk dat het toch aan de SIM van T-Mobile moet liggen. Het kan haast niet anders, Gemma.
Je hebt al een Orange en een Vodafone sim geprobeerd. Daar werken ze beide wel. Dus het MOET aan de T-mobile sim liggen.

Ik ga ook eens kijken naar die 13 sec trick om die voorgespecificeerde afbeeldingen weg te halen.

Verwijderd

Ik denk dan ook dat het inderdaad aan die T-Mobile sim ligt. Ik heb namelijk ook T-mobile (abbo). Opzich wel raar eigenlijk, dat zoiets aan de sim ligt...

@SeNTiNeLO: Ik denk dat ik ook ns ga kijken naar die 13 sec trick. Tijdje trug al ns wat over gelezen, toen vond ik het nog niet nodig. Maarja, die voorgeprogrammeerde afbeeldingen gebruik ik nooit. En beltonen gebruik ik ook nooit, alleen trilstand. En ik heb wel zo'n cameraatje erbij, dus vrije ruimte is welkom :)

Maar is er hier ook iemand die weet of je zelf zo'n firmware update kunt doen? Lijkt me toch wel ehm.. intressant om te proberen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 20:25:
Ik denk dan ook dat het inderdaad aan die T-Mobile sim ligt. Ik heb namelijk ook T-mobile (abbo). Opzich wel raar eigenlijk, dat zoiets aan de sim ligt...

@SeNTiNeLO: Ik denk dat ik ook ns ga kijken naar die 13 sec trick. Tijdje trug al ns wat over gelezen, toen vond ik het nog niet nodig. Maarja, die voorgeprogrammeerde afbeeldingen gebruik ik nooit. En beltonen gebruik ik ook nooit, alleen trilstand. En ik heb wel zo'n cameraatje erbij, dus vrije ruimte is welkom :)

Maar is er hier ook iemand die weet of je zelf zo'n firmware update kunt doen? Lijkt me toch wel ehm.. intressant om te proberen...
Ik heb naderhand het toch maar niet geprobeerd. Je hebt kans dat je de telefoon kan beschadigen met die truc. :/
En daarbij kan je met de master reset alles wissen (dus ook je contactpersonen in je telefoonboek) of heb ik het mis? 8)7

• posttoast
Nou, ik heb hem ook besteld. Ben érg benieuwd! :)

omniscale.nl

• Erik1
  • Niet online
Ik zit er ook over te denken dit ding te kopen, mijn goede oude Nokia 3210 is ongeveer 2 maanden geleden gejat en ik moet eigenlijk wel weer een telefoon hebben. :P

Is dit wat?:

http://www.bestekeus.nl/s..._134_298/products_id/3852

Of heeft iemand hem ergens anders nog goedkoper gezien? (ik moet er dus ook een simkaart bij hebben)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 15:31:
[...]

Ik heb naderhand het toch maar niet geprobeerd. Je hebt kans dat je de telefoon kan beschadigen met die truc. :/
En daarbij kan je met de master reset alles wissen (dus ook je contactpersonen in je telefoonboek) of heb ik het mis? 8)7
Die 13 sec truc heb ik ook nooit geprobeerd, wil niet dat die kapot gaat.

Heb wel een master reset (terugzetten naar fabrieks instellingen) gedaan en dan ben je al je instellingen enzo kwijt, dus ook het telefoon boek. Kan je natuurlijk kopieren naar je sim en daarna weer terug maar dan moet er wel maar 1 nummer per naam in je foonboek staan. Vreemd genoeg bijven de highscores van de spelletjes die er al op stonden wel bestaan :?
Al je agenda afspraken en niet op sim opgeslagen smstjes enzo ben je kwijt. Ik had die agenda over het hoofd gezien, lekker snugger. 8)7

Als je IR heb op je computer, ik heb een laptop met IR, kan je heel gemakkelijk het telefoonboek daar opslaan en naderhand dat bestand weer terugzetten. Let er wel op dat je eerst de plaatjes verwijdert bij de namen. Want ik heb bv. bij 1 persoon 3 contacten en allemaal dezelfde foto. Als ik de foto's niet uit de contacten haal dan komt die drie keer terug in Mijn afbeelden. Kan je beter de foto apart terugzetten en later weer aan de contacten plakken anders ben je bekant meer ruimte kwijt als waar je mee begon.

Het viel me wel op dat ik meer ruimte had naderhand (80kb ofzo) terwijl ik hetzelfde heb teruggezet als wat er op stond.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
In Outlook heb ik een heleboel namen staan die niet allemaal in m'n phone hoeven. Hoe kan je aangeven welke wel en niet gesynched worden?
En wat gebeurt er als je bij de ene contact een huis tel. nr hebt staan en bij de ander een werknr en bij weer ander twee nrs, welk nr wordt dan over genomen?

Verwijderd

Wat mij de laatste tijd opvalt aan mn 310 is dat als ik m opgelaad heb terwijl ie uitstaat, dat ie dan eerder aangeeft dat de accu leeg is, dan wanneer ik m oplaad terwijl ie aanstaat. Of de werkelijke gebruiksuren ook minder zijn geworden heb ik nog niet geprobeerd.
Is iemand anders dit ook opgevallen??

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:51
ff iets anders..
ik kan geen mid plus thm downloaden via gprs maar wel jpg ?
weet iemand hoe dat komt?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Mr_DD
Geef eens als extensie .MID met hoofdletters dus,...
dat werkt wel :-)

• Suepahfly
  • Laatst online: 16-10 13:42
*shop*

Wat ik nog even krijt wil over mijn 310.

Die dingen zijn dus absoluut niet stoot vast!

Hij is een keer gevallen (op hoog polig tapijt, dus niet een hard) en nu ligt de simkaart houder er helemaa uit :(

Mijn Nokia kon ik rustig van de trap af gooien en dan deed ie het nog. (ok, frontjes lagen er wel af evenals de accu, maar hij deed het nog).

Met mijn nokia kon ik ook een feslje openen, iets wat ik met mijn 310 nog niet heb geprobeerd en ook niet aan durf.

Het enige voordeel wat ik aan mijn 310 kan bedenken zijn de mooiere spelletjes om die saaie uurtjes te doden (trouwens ook alleen die je extra moet downloaden)

• posttoast
Ik heb die van mij nu binnen. Ik vind hem er mooi uitzien, en ook prettig werken. Hij kan zonder firmwareupdate al met Outlook synchroniseren, en dat is fijn.

Wat ik echt super vind is de mogelijkheid om op je PC je contacts in te voeren en ze dan naar je mobiel te sturen, zodat je niet iedereen met die kleine toetsjes hoeft in te voeren. Dit kan ongetwijfeld met heel veel telefoons, maar ik ben een PocketLine Swing gewend. :)

omniscale.nl

• Aike
  • Niet online
Mijne heeft een oplaadkuur, als ik hem aan de lader stop geeft ie "Optimized charging" en 3 sec later alweer "low battery". Hij wil dus maar niet laden, of ie nou aan of uit staat maakt niet uit. Een hele nacht aan de lader lost het probleem ook niet op, dan is ie 's ochtends nog leeg.

Uiteraard doet ie het soms wel, maar krijg er echt wat van als ik er 's ochtends achter kom dat ie nog steeds leeg is :(

Mensen hier ook last van ? En wat is de oplossing ? Doe ik iets verkeerd ? En zit ik weer onterecht SE te flamen :D

• Mr_DD
Die van mij wil ook vaak niet opladen, dit komt volgens mij doordat mn contactjes vies zijn.
Ik heb deze een keer schoongemaakt met alcohol en een wattenstaafje,...toen deed ie t al een stuk beter :)

• Aike
  • Niet online
Hé, als je nou die telefoon naast je laptop legt vindt winxp hem wel als modem maar later niet meer ? En hoe maak je nou verbinding over gprs. Want dan kan ik eindelijk internetten in college. Voorlopig wilde ik daar nog even infrarood voor gebruiken. Maar heb geen idee hoe ik die "Nieuwe verbinding" moet instellen....

• Mr_DD
ik lees net hier:
http://www.portablegear.n...-detail.htm?CID=1&PID=555

Dat je bij de T310 geen firmware update kunt uitvoeren,......

Ik zou dus morgen naar een SE service point,.....
Firmwareupdate is toch gewoon mogelijk,....ofnie?

8)7

• posttoast
Dr0pSHoT schreef op 03 november 2003 @ 21:32:
ik lees net hier:
http://www.portablegear.n...-detail.htm?CID=1&PID=555

Dat je bij de T310 geen firmware update kunt uitvoeren,......

Ik zou dus morgen naar een SE service point,.....
Firmwareupdate is toch gewoon mogelijk,....ofnie?

8)7
Ik ben het de vorige keer bij een service point gaan vragen en ze doen het in principe gratis. Moet je wel je aankoopbewijs laten zien. Je bent hem overigens wel een dag kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door posttoast op 03-11-2003 22:08 ]

omniscale.nl

• Mr_DD
Dat het gratis is weet ik :)
Dit is alleen binnen de garantie zo.

Ik denk toch dat ik maar gewoon naar de winkel ga waar ik hem gekocht heb.

Het probleem wat ik heb is dat ik steeds minder goed bereikbaar ben en nu zelf eigenlijk helemaal niet meer.
SIM in een andere telefoon gedaan en dan werkt het wel, het ligt dus niet aan Orange maar aan het toestel.

In het begin was het goed maar het werd steeeeeds minder, ik heb hier en daar wat verhaaltjes gevonden op internet van meer mensen die hetzelfde probleem hebben met dit toestel, daarom breng ik m naar de winkel en niet naar een SE service point.
Ik denk namelijk dat een upgrade het probleem niet oplost.

Zijn er hier nog mensen die dit probleem kennen?

• Aike
  • Niet online
Ja !! Ik heb ook een T310 en ook Orange. Ontvangst is in steden goed, maar daarbuiten echt hopeloos, maar ik vind het moeilijk in te schatten of dat de schuld van orange is of van de telefoon.

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:36
Ik had een T310 maar ik vind hem iets te basic, daarom heb ik hem verkocht en een Nokia N-gage aangeschaft.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• Aike
  • Niet online
looin schreef op 04 november 2003 @ 14:00:
Ik had een T310 maar ik vind hem iets te basic, daarom heb ik hem verkocht en een Nokia N-gage aangeschaft.
Zo'n post voegt weinig toe aan dit topic. Vertel dan even waarom je hem te basic vindt.

Maar niemand die weet hoe ik over gprs kan internetten met m'n laptop en t310 ?

[ Voor 14% gewijzigd door Aike op 04-11-2003 14:03 ]

• Mr_DD
Ik heb een Firmware upgrade gedaan,....
en mijn probleem is niet verholpen :'(
Ben nog steeds niet bereikbaar met mn T310

• posttoast
Dr0pSHoT schreef op 06 november 2003 @ 09:16:
Ik heb een Firmware upgrade gedaan,....
en mijn probleem is niet verholpen :'(
Ben nog steeds niet bereikbaar met mn T310
Welke firmware versie heb je nu? En heb je het zelf gedaan of laten doen?

omniscale.nl

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:36
Aike schreef op 04 november 2003 @ 14:01:
[...]

Zo'n post voegt weinig toe aan dit topic. Vertel dan even waarom je hem te basic vindt.

Maar niemand die weet hoe ik over gprs kan internetten met m'n laptop en t310 ?
Te basic omdat je er geen extra programma's kan bijzetten en er gewoon te weinig functies inzitten. Ook vond ik de tekstinvoer zeer irritant en kwamen er gemakkelijk krassen op het scherm. Ook is het scherm zeer slecht leesbaar als er veel direct zonlicht is. Het is een goede foon maar toch iets te licht voor mij

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:36
weet iemand waar je frontjes voor de T310 kan kopen/bestellen ?
bij specificaties op de SE site staat namelijk Style-Up™-frontjes, maar heb deze nergens kunnen vinden...

• Aike
  • Niet online
Volgens mij bedoelen ze daarmee gewoon dat het toestel in 2 kleuren leverbaar is ? Behalve het kapje voor de batterij kun je er ook niks af halen volgens mij ?

Iets heel anders, heeft iemand de mail client werkend met een andere mailserver dan die van je gsm provider. Ik zou er graag m'n @home email mee ophalen.

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2024
Aike schreef op 14 december 2003 @ 12:18:
Volgens mij bedoelen ze daarmee gewoon dat het toestel in 2 kleuren leverbaar is ? Behalve het kapje voor de batterij kun je er ook niks af halen volgens mij ?

Iets heel anders, heeft iemand de mail client werkend met een andere mailserver dan die van je gsm provider. Ik zou er graag m'n @home email mee ophalen.
Jep ik heb mijn chello mail ingesteld (Pop3) en dat werkt perfect, binnenhalen iig want mail verzenden heb ik er nog nooit mee geprobeerd, maar neem aan dat dat ook wel zal lukken :) Moet kunnen dus als je ff de ip adressen van de mailservers weet...

Over die frontjes volgens mij kun je die ook niet veranderen nee, heb ze ook nog nergens gezien. Dit kon trouwens wel op de T300 dus misschien dat er daarom wat foutjes op de SE site zijn geslopen (kan me nl. ook herrinneren dat ik ooit ergens heb gelezen dat de frontjes te vervangen zijn).

• Aike
  • Niet online
Ashen schreef op 14 december 2003 @ 19:59:
[...]

Jep ik heb mijn chello mail ingesteld (Pop3) en dat werkt perfect, binnenhalen iig want mail verzenden heb ik er nog nooit mee geprobeerd, maar neem aan dat dat ook wel zal lukken :) Moet kunnen dus als je ff de ip adressen van de mailservers weet...
Ik heb de ip adressen van 2 mailserver ingevoerd (IMAP server een een POP3 server) en bij beide blijft ie hangen op 'finding server'. Na een minuut geeft ie 'server not found'.

Dit is met Share van Orange.

edit: met Telfort werkt het wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Aike op 28-12-2003 20:31 ]

Verwijderd

weet iemand hoe ik spellen die ik op me t310 heb gezet kan verwijderen?

bijv het spel ace of spades, das gewoon een gratis spel wat ik er later toch weer op ken zetten.... maar het neemt nu dus alleenmaar ruimte in.

(8>

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 23:05 ]

• Aike
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 18:17:
weet iemand hoe ik spellen die ik op me t310 heb gezet kan verwijderen?

bijv het spel ace of spades, das gewoon een gratis spel wat ik er later toch weer op ken zetten.... maar het neemt nu dus alleenmaar ruimte in.

(8>
Menu - Fun & Games - Games - het knopje onder "yes" - delete.

Spelletjes die er standaard inzitten kun je niet verwijderen.

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:38

rick77

... get to the point!

Heb op het werk IR, werkt prima duurt alleen vrij lang voordat MobPhoneMon van SE de telefoon vindt. Ook synchen met Outlook is ok. Standaard IR progje van Windows (98) werkt zeer goed. Moet de fone alleen dichtbij houden.

Thuis heb ik geen IR en wil ik graag een goedkope datakabel kopen. Salesplaza.nl heeft een seriele voor 9 en een usb voor 19 euro. Heeft iemand deze kabel in combinatie met een SonyEricsson (T300, T310,...)? Kun je hiermee ook synchen, uploaden (plaatjes, themes, ringtones, etc.) en downloaden (fone->pc)?
Pagina: 1 2 Laatste