Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Onder het motto, bij elk telefoontje hoort een draadje, hier nog een :)

Aangezien mijn CMDJ70 hard aan vervanging toe is (die cover van dat dit, helemaal bekrasd en versleten :( ), was ik opzoek naar een nieuwe telefoon.
Aangezien ik een student ben, is me budget niet toereikend voor een mooie P800, maar viel mijn oog wel op dit kleine monstertje:

Sony-Ericsson T310
pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31_7974_35_0_1050.jpg
specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
Functies: 

Alarmklok met sluimerfunctie 
 Wallpaper 
 Bookmarks (URL geheugen) 
 Calculator 
 Call screening 
 Gespekkentimer met kosten 
 Calling card service 
 Kleurendisplay 
 Nummerweergave (CLIP) 
 Klok 
 E-mailadressen opslaan 
 Games 
 Infrarood poort 
 Joystick 
 Toetsenbord blokkeren 
 MMS (Multimedia Messaging Service) 
 Mobiel chatten (zoals op de computer) 
 Foto-telefoonboek 
 Prolyfone beltonen 
 Profielen 
 Screensaver 
 Shortcuts naar telefoonboek 
 Simkaart kopieren 
 SIMkaart blokkeren 
 SMS-teller 
 Snelkiezen 
 Stopwatch 
 Timer 
 Trilalarm 
 WAP 2.0 
 AMR (Adaptive Multi-Rate voice coding) 
 Automatic Time Zone (NITZ) 
 Ondersteuning van camera accessoires 
 Datum 
 E-mail client 
 E-mail met attachments 
 E-OTD (Enhanced Observed Time Difference) 
 Afbeeldingsviewer 
 Melody composer 
 Geheugenstatus 
 Modem 
 Mijn afbeeldingen 
 Optie/shortcut toets 
 OTA provisioning 
 Telefoonblokkeren 
 Afbeeldingen uitwisselen 
 Opnieuwbellen, automatisch 
 Shortcuts 
 Sleepmode/Power save 
 Statusoverzicht 
 Oogje voor draagkoord of lanyard 
 Thema's voor het menu 
 Begroeting bij het aanzetten 
 Toets om direct voice mail te bellen 
 Voice memo/geluidsrecorder 
   Netwerkfuncties: 

Business card exchange 
 Gesprekken wisselen 
 Gesprekken doorverbinden 
 Gesprekken blokkeren 
 Gesprekken doorverbinden 
 Nummerherkenning (CLI) 
 Closed User Groups 
 Conferentiegesprekken 
 CSD, Circuit Switched Data (ook bekend als GSM-data) 
 EMS (sms-en met beeld en geluid) 
 Voorgeprogrammeerde telefoonnummers 
 GPRS, General Packet Radio Services  
 High Speed Data (HSCSD) 
 Belsignalen uitwisselen 
 SIM Application Toolkit 
 SMS 
 SMS Cell Broadcast 
 Twee-lijn service 

Netwerk: 

GSM 1900 
GSM 900 
GSM 1800 

Leverbare kleuren: 

Flaming Gold 
Fashion Blue 
Funky Purple 

Afmetingen: 
104x49

url:
http://www.sonyericsson.c...ID=10050&LM=PSM_V&gal=105

Hij ziet er leuk uit, heeft de vormen van een T300, alleen meer verbeterd.
Nu zag ik al wel een topic over die T300, maar daar werd ik qua T310 niet veel beter van.

Nu is mijn vraag, zijn er al mensen met dit toestel? Zo ja, gimme some info! :)

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:01
WarPuppy schreef op 31 March 2003 @ 00:11:
Hij ziet er leuk uit, heeft de vormen van een T300, alleen meer verbeterd.
Nu zag ik al wel een topic over die T300, maar daar werd ik qua T310 niet veel beter van.

Nu is mijn vraag, zijn er al mensen met dit toestel? Zo ja, gimme some info! :)
Hij's helaas nog niet uit, duurt nog wel ff
(met een beetje geluk niet langer dan een maand).
Het is de opvolger van de t300, netzoals de opvolger voor de t68i de t610 wordt.

• WarPuppy
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Wisey schreef op 31 March 2003 @ 00:14:
[...]

Hij's helaas nog niet uit, duurt nog wel ff
(met een beetje geluk niet langer dan een maand).
Het is de opvolger van de t300, netzoals de opvolger voor de t68i de t610 wordt.
Ik zag hem maandag hier al wel bij de Belcompany liggen ?
Maar ik vraag me af of het niet zon blok in je broek is :)
Anders neem ik wel de T600..

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb hem niet, maar ik heb hem al wel in mijn handen gehad. :)
GSM-Presentaties @ Cebit

Leuk telefoontje, maar zoals je zelf al zegt is deze bedoelt als low/midrange budget telefoon.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hij is al verkrijgbaar bij de BC.

Losprijs
ca. € 250

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 31-03-2003 01:34 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mooi telefoontje voor een scherpe prijs. Denk dat ik hem volgende week haal :)

[ Voor 101% gewijzigd door Oefening op 31-03-2003 01:43 ]

Verwijderd

hij is inderdaad al leverbaar voor een zeer scherpe prijs al moet ik het zelf zeggen! Hij is al snel gratis i.c.m. een abo!

Verwijderd

Hij is wel leuk voor zo'n prijs... maar ik vind het eigenlijk wel een beetje een kubus-achtig geval :/

Ik heb nu de T200... die heeft dan geen kleurenscherm, maar ik vind 'm wel veel mooier ;)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hmm ik vind me T300 wel mooier ookal is die ietsie 'lomper'...
De T310 is een stuk 'drukker' in design, de t300 vind ik juist zo leuk omdat hij zo 'simpel' is, paar knoppen en een scherm. Lekker egaal gekleurd :)

Verwijderd

Ik zou voor de T68i of de T610 gaan, ik heb zelf de T68i en daar ben ik heel content mee!!! Prima telefoon en een (veel) mooier uiterlijk de de T300/310... Maar dat is natuurlijk persoonlijk... Ik heb de T300 ook gehad en die was erg traag in het bedienen, ik weet niet of ze dit hebben aangepast bij de T310!?

Verwijderd

Het gekke is dat bijna overal waar ik kijk deze telefoon goedkoper is dan de t300?
8)7

• Oefening
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 10:03:
Ik zou voor de T68i of de T610 gaan, ik heb zelf de T68i en daar ben ik heel content mee!!! Prima telefoon en een (veel) mooier uiterlijk de de T300/310... Maar dat is natuurlijk persoonlijk... Ik heb de T300 ook gehad en die was erg traag in het bedienen, ik weet niet of ze dit hebben aangepast bij de T310!?
De T68i is duurder, heeft geen polyfone ringtones, minder spellen en is geloof ik ook nog eens zwaarder dus :)

Verwijderd

Ik heb hem ook gezien bij de BC, maar ja dat ding is wel errug lelijk.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:35:
Ik heb hem ook gezien bij de BC, maar ja dat ding is wel errug lelijk.[/quote
nee die Nokia 7250 is fijn, bah wat een gedrocht...

owke, het is niet de mooiste telefoon, hij ziet er beter uit dan de t300 maar hij is beslist niet lelijk.

weet iemand het verschil(en) met de t300? op de games enzow na?

• Oefening
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 22:43:
weet iemand het verschil(en) met de t300? op de games enzow na?
Games, ringtones, uiterlijk, vorm, prijs. Eerste twee gelden niet als je aan het downloaden gaat :]

Verwijderd

Heb hem ook sinds een klein weekje, koele telefoon.
Ziet er beter uit dan de T300, maar van binnen (hardwarematig) zijn ze PRECIES hetzefde.
Dit is inderdaad de opvolger van de T300, de T310 is zo snel uitgekomen omdat het uiterlijk van de T300 niet echt een succes was, maar vooral omdat het uiterlijk van de T310 en T610 veel overeen komen.
Dit is dus een soort van nieuwe serie: T310 midrange en T610 high-end.

Grootste nadeel is dat de T310 GEEN verwisselbare covers heeft. Dat heeft de T300 wel.

Verder is ie niet zo lomp als ie eruit ziet hoor ;)
Komt vooral omdat de telefoon, door de 'vreemde' kleurcombinatie in 3 delen wordt gesplit: onderste wit, midelste blauw en bovenste weer wit. Daardoor lijkt ie veeeeeel groter dat ie in werkelijkheid is.
(Hij is maar 4-5 milimeter groter dan de T68i en 2-3 millimeter breder. Ook is ie ietjes zwaarder).

Grootste voordelen zijn de downloadable games (via mophun), poly ringtones en verbeterde (lees snellere) navigatie/verwerking in vergelijking met de T68i en T300)

• Martinus
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 11:00:
Verder is ie niet zo lomp als ie eruit ziet hoor ;)
Komt vooral omdat de telefoon, door de 'vreemde' kleurcombinatie in 3 delen wordt gesplit: onderste wit, midelste blauw en bovenste weer wit. Daardoor lijkt ie veeeeeel groter dat ie in werkelijkheid is.
(Hij is maar 4-5 milimeter groter dan de T68i en 2-3 millimeter breder. Ook is ie ietjes zwaarder).
Dit is zoon typisch geval van optisch bedrog. Hij is echt kleiner dan die lijkt, vooral dat witte maakt hem "groter" zeg maar. Verder heeft die vooral een fijn schermpje. En ja geloof dat die al gratis is bij een libtel 240 aboo 1 jaar net zoals de T68I geloof ik.

no comment

Verwijderd

Martinus schreef op 01 April 2003 @ 12:39:
[...]

Dit is zoon typisch geval van optisch bedrog. Hij is echt kleiner dan die lijkt, vooral dat witte maakt hem "groter" zeg maar. Verder heeft die vooral een fijn schermpje. En ja geloof dat die al gratis is bij een libtel 240 aboo 1 jaar net zoals de T68I geloof ik.
Klopt helemaal.
Ik heb hem gekocht i.s.m. een KPN Hi Profile 30 abbonement: telefoon ook gratis.

Verwijderd

Loopt al een soortgelijk draadje over....

Nieuwe telefoons van SonyEricsson aangekondigd/

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ten opzichte van de T300 ('blokje') vind ik het design al beter, zeker het achterwege laten van wisselbare covers zie je terug in de afmetingen. Ik blijf alleen een probleem hebben met die kleine 256-kleuren schermpjes. Die zijn zo korrelig, en foto's zien er niet uit. Zelfs het scherm van je Sony is daarnaast niet slecht, ik heb zelf een J7 en ik vind dat die gsm's fantastische displays hebben (kleurenscherm is leuk, maar het blijft een telefoon).

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb gister een T310 gekocht,...
Super ding!

Maar,.....
Ik liet um effe aan mn collega zien,...
effe ringtones uittesten enzo, zit er een hele leuke polyfonische
ringtone op,...
Mn collega wil die tone graag hebben en we besluiten om um via
IR te verzenden :Y)

Hij heeft een Nokia 6610 en ik dus een T310,...
Waarom kunnen we wel contacten naar elkaar zenden via IR,...maar lukken
die polyfonische ringtones niet,... mijn T310 zegt dan: bezig met verbinden
en vervolgens zegt ie dat ut is mislukt :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
(of een verklaring :+ )

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op 25 april 2003 @ 10:01:

Hij heeft een Nokia 6610 en ik dus een T310,...
Waarom kunnen we wel contacten naar elkaar zenden via IR,...maar lukken
die polyfonische ringtones niet,... mijn T310 zegt dan: bezig met verbinden
en vervolgens zegt ie dat ut is mislukt :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
(of een verklaring :+ )
De 6610 werkt met een ander formaat beltonen. Sowieso ondersteunt de 6610 maar 4 tonen en de T310 24 tonen... Het kan dus gewoon niet.

• Mr_DD
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 10:26:
[...]

De 6610 werkt met een ander formaat beltonen. Sowieso ondersteunt de 6610 maar 4 tonen en de T310 24 tonen... Het kan dus gewoon niet.
Jammer,....

Maar bedankt voor de uitleg! ;)

• Mr_DD
Heeft iemand al de T310 met een datakabel aan de praat gekregen? Het wil me maar niet lukken,...

dan nog iets,...:
heel vaak bij het wappen,...als ik een theme wil downloaden,..
of een polyfonische ringtone krijg ik als fout:
De pagina is te groot om terug te sturen

Weet iemand hoe dit komt en op te lossen is?

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 15:17
Dr0pSHoT schreef op 29 April 2003 @ 10:07:
Heeft iemand al de T310 met een datakabel aan de praat gekregen? Het wil me maar niet lukken,...

dan nog iets,...:
heel vaak bij het wappen,...als ik een theme wil downloaden,..
of een polyfonische ringtone krijg ik als fout:
De pagina is te groot om terug te sturen

Weet iemand hoe dit komt en op te lossen is?
Toevallig D*/Orange? Dan komt het vaker voor, heb ik ook wel eens op m'n S45. Er is ooit een heel kort topicje over geweest, maar daar kwam nix uit geloof ik :(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Mr_DD
Inderdaad,.... Orange,......
Kon niks vinden in de search,....
Misschien dat we er nu uitkomen :)

• Gugger
  • Laatst online: 26-11 15:17
[rml][ Nokia 3410 - dutchtone] JavaApp dowloaden geeft error[/rml]

Dit was hem... Ik heb er nog steeds nix voor, maar ik moet zeggen dat ik nooit meer wap (de nieuwigheid van het standje van de dag van de Kamasutra wap-site is er wel af ;))

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Mr_DD
Ik ben al een stukkie verder,...
Ik heb zelf een wap site aangemaakt via wapwise,...
beltoon erop gezet (polyfonische) dus met de extensie .mid

Toen ik die wilde downloaden werkte het niet.
Toen ik de extensie veranderde in .MID , met hoofdletters dus, werkte het wel.

Alleen als ik een theme wil downloaden werkt dit niet,... :(

Verwijderd

Ik zit er over te denken om deze telefoon aan te schaffen met abonnement. En ik heb er nog een paar vraagjes over. Op de site van BC stond dat er geen voice dialing op zat en op de T300 wel, terwijl als ik op de SE site ga kijken ik hierover bij beide niks kan terug vinden. Er werdt hier dus gezegt op het forum dat de hardware identiek is, klopt dit ook?

En is het scherm van 256 kleurtjes wel om aan te zien als je wallpapers installeerd, want anders wacht ik misschien nog even op de T610 tot die er is.

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:25:
Ik zit er over te denken om deze telefoon aan te schaffen met abonnement. En ik heb er nog een paar vraagjes over. Op de site van BC stond dat er geen voice dialing op zat en op de T300 wel, terwijl als ik op de SE site ga kijken ik hierover bij beide niks kan terug vinden. Er werdt hier dus gezegt op het forum dat de hardware identiek is, klopt dit ook?

En is het scherm van 256 kleurtjes wel om aan te zien als je wallpapers installeerd, want anders wacht ik misschien nog even op de T610 tot die er is.
Op beide zit volgens mij geen voice dialing (op me t300 in ieder geval niet...) Hardware kan idd wel identiek zijn (het is bijna dezelfde foon) 256 kleurtjes is niet super maar zeker wel om aan te zien wallpapers zijn prima foto's wat minder.
Als je de T610 kan betalen of als je er op wilt wachten dan zou ik voor die gaan maar T300/310 zijn zeker hele leuke foontjes!

• Mr_DD
Ik heb nog geen voice dialing kunnen vinden op mijn T310.
de 256 kleuren valt me nog mee op dit toestel, tis een duidelijk scherm.
De T610 is natuurlijk ook leuk maar een heel stukkie duurder.

Iemand al werkende modemdrivers ofzo kunnen vinden met een datakabel?
Ik krijg mn T310 niet aan de praat met mn datakabel, ik moet um als modem installeren
maar krijg dat niet werkend :(

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Kan er iemand nog ervaringen met de T310 delen.

Weet er iemand iets over hoe het werkt met de datakabel. Is het mogelijk om fotootjes van de telefoon naar de pc te sturen?

Verwijderd

fatbenny schreef op 30 May 2003 @ 21:13:
Kan er iemand nog ervaringen met de T310 delen.
?
Ikzelf heb nu al een geruime week de t310 en het bevalt me prima. Het kleurenscherm is natuurlijk geen topkwaliteit maar valt goed mee! Vele opties, kleine knoppen (klein in het algemeen) en en goede batterij (een nieuw soort batterij had ik gehoord : poly lithium ofzo)
Ook de polyfone geluiden zijn super

Greetz,
SkyLord

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik heb nu ook een aantal weken de T310 met prepaid T-Mobile. Voor problemen zoals met de T68i en T-Mobile hoef je niet bang te zijn, hij belt uitstekend! De geluidskwaliteit is (subjectief, ik kan het niet echt meten) veel beter dan de Ericsson R600 die ik eerst had.

Leuke feature is ook het opnemen van gesprekken die je vervolgens ook naar je PC kunt zappen via Infrarood en vervolgens om kunt zetten naar WAV of MP3. Ook het simpele uploaden van spelletjes, plaatjes, ringtones etc staat me wel aan, ze vereisen tenminste geen gekke WAP diensten of kromme formaten (voor audio wel, maar dat is i.v.m. bestandsgrootte het AMR formaat).

Schermpje is inderdaad lang niet zo mooi als een Nokia 6610/6100/7210 of wat dan ook :), maar zeer zeker leuk genoeg om de menu's er vrolijker uit te laten zien en ook een herkenningsfototje bij je contacten is goed te herkennen (in 256 kleuren).

Geluid van beltonen is behoorlijk helder en er zit een behoorlijk midi-orkest in, al ben ik daar persoonlijk niet zo verzot op.

Bij Dixons kostte ie €199,-- wat ik meteen het grootste pluspunt vind. Een nagenoeg perfecte telefoon voor zo'n lage prijs. Het ietwat hoekige / lompe uiterlijk is een kwestie van smaak, maar te verantwoorden door de superprijs :)

|_____vakje______|

Verwijderd

Ik heb m vrijdag ook gehaald. Leuk dingetje. Geinig dat je makkelijk spelletjes kunt downloaden :) Er viel me alleen 1 ding op: Mn luidspreker (als ik bel) doet t lang niet zo luid als mn vorige gsm. Als ik bel in de auto, kan ik de ander nauwelijks verstaan met volume op zn hardst.
Iemand dezelfde ervaring??

• fatbenny
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 18:48:
[...]
Ikzelf heb nu al een geruime week de t310 en het bevalt me prima. Het kleurenscherm is natuurlijk geen topkwaliteit maar valt goed mee! Vele opties, kleine knoppen (klein in het algemeen) en en goede batterij (een nieuw soort batterij had ik gehoord : poly lithium ofzo)
Ook de polyfone geluiden zijn super

Greetz,
SkyLord
Dankje, ik heb hem zelf ook gekocht (inclusief camera). Zal ook gelijk wat dingen noemen:

De telefoon is bij Belcompany verkrijgbaar in 2 kleuren (flaming orange en icing blue).
Veel mogelijkheden om ringtones, foto's en plaatjes uit te wisselen: MMS, e-mail, Infrarood.
Kleurenscherm heeft 256 kleuren maar ziet er wel goed uit, het is duidelijk en leesbaar.
Foto's komen niet zo mooi uit op het schermpje.
Je kan foto's aan contacten toevoegen, zodat als iemand belt je zijn foto ziet = vet
Volgens mij slurpt het cameraatje wel je batt leeg.
Je kan heel eenvoudig en gratis (alleen wapkosten) telefoonthema's (kleurschema's achtergronden etc), ringtones en spelletjes downloaden.
De ringtones klinken goed.
Ik krijg MMS met T-Mobile nog niet aan de praat, volgens de helpdesk was de telefoon nog te nieuw en waren de instellingen nog niet beschikbaar, dus dat is jammer.

Telefoon + camera zijn gratis bij een 1-jarig t-mobile 150 min abo (22,50 euro per maand). Aanbieding geldt nog t/m dinsdag geloof ik.

[ Voor 55% gewijzigd door fatbenny op 05-06-2003 15:13 ]

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

fatbenny schreef op 05 June 2003 @ 15:05:
Ik krijg MMS met T-Mobile nog niet aan de praat, volgens de helpdesk was de telefoon nog te nieuw en waren de instellingen nog niet beschikbaar, dus dat is jammer.
Is niet waar, ik heb gewoon de MMS-Wizard stuff op de website gebruikt. Je moet alleen gewoon voor T300 kiezen in plaats van T310. Ze zijn hardwarematig (nagenoeg) identiek, dus de instellingen werken perfect.

Het duurde bij mij alleen behoorlijk lang voor ik een SMSje terug kreeg van ze met de instellingen.

|_____vakje______|

Verwijderd

Soms doet de t310 wel een beetje raar :( Soms krijg ik m'n screensaver en blokkering niet .
Maar voor de rest, een echte aanrader!

• Nice Guy Eddie
  • Laatst online: 30-11 11:38
Ik heb 'm sinds deze week. Maar nog weinig mee uitgespookt.
Leuk foontje, kleuren display en een hoop opties. Alleen vind ik de poly-beltonen niet echt indrukwekkend en klinken niet echt hard. Maar bij mij staat die gewoon op een ouderwetse beltoon. Verbindingskwaliteit nog niet echt getest (moet nog ff een slechtbereik plekje vinden :-))

• Mr_DD
Ik heb um nog steeds niet werkend met mn datakabel.
Is iemand dit al gelukt?
Ik heb datakabel aan mn com hangen en Mobile Phone Monitor draaien maar
hij vindt geen telefoon.
Als iemand de T310 aan de praat heeft met een datakabel hoor ik dat graag, ik kan er namelijk nergens iets over vinden :(

Je moet modemdrivers hebben ofzo,... die heb ik inmiddels,... wel voor T300 maar zou moeten werken. Of is dat modemdriver verhaal alleen voor IR?
Heb hier al veel tijd aan verspild en krijg t niet voorelkaar |:(

:Edit:

Ik lees net:

If your phone does NOT have Bluetooth or infrared you need the data cable, in usb (DCU-10 model) or serial port (DRS-11 model) version.
This cable can be used with all Sony Ericsson phones.

Ericsson T28 cable does NOT work.

1 keer raden welke kabel ik gebruik,........ 8)7 :'( :(

[ Voor 52% gewijzigd door Mr_DD op 05-06-2003 21:50 ]

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
korte vraag aan jullie T310 bezitters: hoeveel telefoonnummers kan je in je foon kwijt? of kan je alleen van je simkaart bellen?

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 21-11 17:13
mijn huisgenoot heeft die telefoon ook maar ik moet zeggen dat ik het beeld op dat schermpje behoorlijk beroerd vind. maar ja ik zal wel verwend zijn met mijn nokia 3650
wel vreemd trouwens dat ik naar deze telefoon zonder problemen een foto kon zenden via IR, terwijl het niet lukte toen ik een foto naar een nokia 7250 wou sturen.
spelletjes en ringones versturen lukte niet trouwens. En een foto van hem naar mij sturen via IR lukte ook niet, hoewel dat misschien nog wel mogelijk is.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Mr_DD
Schaapje_BlaaT schreef op 06 June 2003 @ 10:55:
mijn huisgenoot heeft die telefoon ook maar ik moet zeggen dat ik het beeld op dat schermpje behoorlijk beroerd vind. maar ja ik zal wel verwend zijn met mijn nokia 3650
wel vreemd trouwens dat ik naar deze telefoon zonder problemen een foto kon zenden via IR, terwijl het niet lukte toen ik een foto naar een nokia 7250 wou sturen.
spelletjes en ringones versturen lukte niet trouwens. En een foto van hem naar mij sturen via IR lukte ook niet, hoewel dat misschien nog wel mogelijk is.
Verwend met een 3650,....das een mening :+
Foto's verzenden kan gewoon inderdaad. Spelletjes op een nokia zijn java, op
T310 niet, polyfonische tonen zijn op de T310 ook weer anders, de ene kan meer tonen tegelijk afspelen dan de andere enzo,....

• Mr_DD
Frieda schreef op 06 June 2003 @ 10:15:
korte vraag aan jullie T310 bezitters: hoeveel telefoonnummers kan je in je foon kwijt? of kan je alleen van je simkaart bellen?
Er kunnen 250 nummers in de telefoon,...
en dan nog 200 op je sim

• fatbenny
Welke vinden jullie de mooiste?

De fashion blue of de flaming orange versie. Ik vind normaal de blauwe mooie, maar als de verlichting aan is de oranje omdat de verlichting ook oranje is.

• Frieda
  • Niet online
ik vind ze eigenlijk helemaal niet mooi. ik twijfel enorm of ik mn T300 om zal ruilen voor een T310, omdat ik de T300 eigenlijk te zwaar vind, maar ik vind die T310 zo lelijk! zelfde geldt voor de T610 eigenlijk. jammer, want het zijn technisch goede foontjes!

Verwijderd

Hoe lang duurt het voordat de batterij opgeladen is? Als die helemaal leeg is.
Bij mijn T200 duurt het 5 uur en dat ben ik een beetje zat.

• fatbenny
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 00:46:
Hoe lang duurt het voordat de batterij opgeladen is? Als die helemaal leeg is.
Bij mijn T200 duurt het 5 uur en dat ben ik een beetje zat.
2 uur

Verwijderd

Aan de bezitters van t310, hebben jullie al enige bugs ontdekt?
Bij mij wilt die soms de screensaver niet afspelen, net zoals de automatische blokkering :(

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2024
Iemand met een T310 hier toevallig een firmware update gedaan? Lees namelijk op verschillende fora dat de calender functie na een firmware update wel werkt! Ben eigenlijk wel benieuwd of dit echt waar is?

Als het goed is krijg ik deze week mijn T310 binnen, nadat ik vorige week mijn 3510i ben verloren |:( 1 van grote twijfelpunten diek had met kopen van een T310 was het missen van de kalender die de 3510i wel heeft, dus als ie er toch nog opkan zou wel leuk zijn :)

Verwijderd

hmm, mijn kalender werkt
zonder upgrade ;)

• fatbenny
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 17:13:
hmm, mijn kalender werkt
zonder upgrade ;)
hmm, ik heb geen kalender, hoe kan je een firmware update zonder datakabel krijgen?
Waar kan je firmware versie zien?

En verlies je bij een firmware update de dingen die er nu opstaan (foto's, ringtones)

• Ashen
voor firmware update moet je naar een SE service point toe, foto's en ringtones etc. blijven er voor zover ik weet gewoon opstaan... alleen hoe je firmware versie kan zien weet ik ook nog niet omdat ik tel nog niet heb...

maar SkyLord met kalender bedoel jij dus niet gewoon dat events ding, maar echt kalender zoals die ook in T68i zit? dat zou wel cool zijn nl. als die er nu standaard al opzit :)

Verwijderd

oei, sorry mannen. Ik bedoel dus gewoon dat event ding. (agenda : afspraken enzo)
Sorry :(

• Ashen
ah ok... naja geeft verder niet, maar mijn vraag blijft nog ff staan dan :)

Verwijderd

Voor mensen die eventueel deze telefoon willen gaan kopen heb ik een tip:
Check eerst effe waar hij het goedkoopste is (en als daar Dixons uit komt, check dan nog een keer). Je kan hier heel goed de Pricewatch van Tweakers.net voor gebruiken. Daar zag ik bijvoorbeeld dat je al een T310 hebt voor €163 (ex verzendkosten). Even researchen dus...

Een andere handige site is de site van Sony-Ericsson zelf. Hier kan je namelijk elke telefoon even in Java-vorm uitproberen. Vond ik zelf erg handig toen ik mijn T300 kocht.

Ow en er zit trouwens in de T310 zit net als T300 alleen een eventsfunctie, en niet zoals in de T68i een kalender. Dit vanwege de reden dat de T300/T310 funtelefoons zijn en de T68i meer op de zakelijke markt is gericht.

• Ashen
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 19:31:
Ow en er zit trouwens in de T310 zit net als T300 alleen een eventsfunctie, en niet zoals in de T68i een kalender. Dit vanwege de reden dat de T300/T310 funtelefoons zijn en de T68i meer op de zakelijke markt is gericht.
Nee dat weet ik, maar o.a. in deze post (van mobiledia forum) staat dat er nieuwe firmware uitis waar die wel inzit: http://www.mobiledia.com/forum/viewtopic.php?p=3511#3511 Ben dit ook nog op enkele andere fora tegengekomen dus ben benieuwd of iemand het hier al heeft uitgeprobeerd.

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik heb op dit moment firmware versie R1F005 en heb het volgende probleempje:
Ik moet iedere keer het Berichttype en Geldigheidsduur kiezen, ookal heb ik hiervoor een standaard waarde gekozen onder Opties.
(verder zitten er wat onbelangrijke kleine bugs in).

Kan iemand aangeven welke firmware versie hij/zij heeft waarin dit probleem niet optreed?
Heb ik recht op een gratis firmware update bij een Sony Ericsson Service Point ookal heb ik m'n telefoon ergens anders gekocht (Dixons)?

|_____vakje______|

Verwijderd

Ik heb nu ook een 310 gekocht. Leuk telefoontje (helemaal voor dat geld), maar ik krijg wap en mms maar niet aan de praat.
ik heb o2 prepay.
Al geprobeerd om spul handmatig in te stellen en instellingen laten smsen, maar ik denk dat ik iets fout doe. :S

iemand hier ervaring mee?

• Mr_DD
via de website van o2 kun je daar wel iets op vinden denk ik,....

Verwijderd

helaas niet, de gegevens staan er wel.. en je kan ook wel de instellingen laten smsen, maar deze tel staat daar niet tussen. en de gegevens handmatig invoeren werkt ook niet :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 12:13:
Ik heb nu ook een 310 gekocht. Leuk telefoontje (helemaal voor dat geld), maar ik krijg wap en mms maar niet aan de praat.
ik heb o2 prepay.
Al geprobeerd om spul handmatig in te stellen en instellingen laten smsen, maar ik denk dat ik iets fout doe. :S

iemand hier ervaring mee?
Ga naar http://www.sonyericsson.com/nl/

en kies voor Telefoonconfigurator

Zo heb ik mijne ingesteld voor Vodafone Prepay.

Ik zou nu alleen willen weten hoe ik GPRS aan de praat kan krijgen, volgens Vodafone kan het alleen melden ze niet hoe :?

Verwijderd

Bij Vodafone Prepay is GPRS niet toegestaan. Doe dat schuifknopje links maar eens naar beneden dan krijg je de datum, het profiel, model nummer (T310 duh ;)), en GPRS:GPRS niet toegestaan te zien. :{

Nu heb ik een vraagje.
Via IR kan je met dat programmaatje van de SE site je eigengemaakte wallpapers naar je foon sturen. Vroeg mij af of dat ook met themes en games kan? Niet met dat programmaatje persé maar via IR. En of een game dan automatisch in het games menu terecht komt. Ipv. het via WAP te moeten downloaden.

Het zal wel een hele simpele vraag zijn maar dit is mijn eerste telefoon die meer kan dan bellen, sms-en en klokkijken.

Verwijderd

Heeft iemand al de telefoon werkend gekregen met IR en een PC? En dan bedoel ik de synchronisatie met het adressenboek.

Zo ja, welke software gebruikt?

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:36
Nu heb ik een vraagje.
Via IR kan je met dat programmaatje van de SE site je eigengemaakte wallpapers naar je foon sturen. Vroeg mij af of dat ook met themes en games kan? Niet met dat programmaatje persé maar via IR. En of een game dan automatisch in het games menu terecht komt. Ipv. het via WAP te moeten downloaden.

Je kunt een programma vinden op de site www.clubsonyericsson.com

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Yep, je kunt gewoon de .mpn files of .thm files naar je telefoon sturen met IR. Daar heb je geen software voor nodig, het werkt volgens de IrDA File Transfer standaard.

Windows (in iedergeval 2000 en XP) heeft daar standaard ondersteuning voor in de vorm van een automatisch verschijnent "Een bestand naar een ontvanger sturen"-icoontje op je desktop zodra er een andere apparaat binnen het bereik van je IR-Poort is. Kies IR Activeren (vanuit het Verbinden menu (8-2) of vanuit stand-by op Opties drukken (optie 3) en leg je telefoon voor de IR-poort en slepen maar :)

|_____vakje______|

Verwijderd

hmm, he wappen en MMSen met dit telefoontje is nog steeds niet gelukt i.c.m. o2 prepaid...
als het goed is heb ik over een paar dagen een abbo dus ga ik het nog een keer proberen.
Maar goe, als je dus een o2 prepaid kaartje hebt en je wil graag wappen moet je maar ff goed nadenken of je deze tel wel wil :)
(verder blijft het een lekker telefoontje hoor)

Verwijderd

Kheb sinds vanmiddag ook een T310 en wil nu mijn eigen polyfonische ringtone erop zetten. Welke programma's gebruiken jullie om je ringtones te maken. En hoe groot mogen de bestandjes zijn? Elke hulpvolle informatie wordt enorm op prjs gesteld, een idiotsguide nog meer O-)

Verwijderd

Hmm sinds vanochtend (hmm wat zijn die postbodes vroeg op.. :( ) heb ik een o2 abbo.. Nu werkt het wappen e.d. Wel.. het lag dus niet aan de telefoon, maar gewoon aan o2 prepaid.

• Mr_DD
Heeft iemand nog rare dingen met dit toestel meegemaakt?
Ik heb heeel vaak dat er staat: Alleen Noodopr ,...en dat terwijl ik wel ontvangst heb.

Ook wanneer ik mn telefoon weer es uit mn broekzak haal zie ik dat ik mn pincode nogmaals moet intypen :? Wil ik die intypen, staat ie op toetsenblokkering.

Ook als ik mn telefoon op wil laden maakt ie geen goed contact en wil ie niet goed laden.

Komt iemand bovenstaande bekend voor?
En heeft iemand eventueel oplossingen hiervoor? Ik heb dit al sinds ik m heb (ongeveer 3 maanden) maar ben er nog niet mee terug geweest.

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op 21 July 2003 @ 10:12:
Heeft iemand nog rare dingen met dit toestel meegemaakt?
Ik heb heeel vaak dat er staat: Alleen Noodopr ,...en dat terwijl ik wel ontvangst heb.

Ook wanneer ik mn telefoon weer es uit mn broekzak haal zie ik dat ik mn pincode nogmaals moet intypen :? Wil ik die intypen, staat ie op toetsenblokkering.

Ook als ik mn telefoon op wil laden maakt ie geen goed contact en wil ie niet goed laden.

Komt iemand bovenstaande bekend voor?
En heeft iemand eventueel oplossingen hiervoor? Ik heb dit al sinds ik m heb (ongeveer 3 maanden) maar ben er nog niet mee terug geweest.
Dat 1e probleem is een bekend Sony Ericsson probleem en is niet op te lossen tenzij je van netwerk verandert naar KPN. [ hier kunnen jullie wel tegenin gaan maar de kans dat een software update gaat werken is TE klein ]

Dat 2e probleem is ook een bekend probleem en kan soms met software update wel verholpen worden.

Dat 3e probleem ligt aan je telefoon en ik zou deze op laten sturen voor alle problemen die hier staan.

Verwijderd

Mochten er mensen nog geinteresseerd zijn in een T610. Bij de V&D krijg je hem gratis bij een T-Mobile abonnement vanaf 75 belminuten voor 2 jaar. De kosten zijn dan 15 euro per maand. Er zijn ook geen aansluitkosten.

• Mooody
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 23:21:
Mochten er mensen nog geinteresseerd zijn in een T610. Bij de V&D krijg je hem gratis bij een T-Mobile abonnement vanaf 75 belminuten voor 2 jaar. De kosten zijn dan 15 euro per maand. Er zijn ook geen aansluitkosten.
24x15 euro = 360 euro...das precies de prijs die hij los kost, dus een aantrekkelijke aanbieding :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Bij de Makro heb ik em net gekocht voor mijn schoonmama, voor € 182,-- incl BTW. Niet duur dus.

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:24

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 17:14:
Kheb sinds vanmiddag ook een T310 en wil nu mijn eigen polyfonische ringtone erop zetten. Welke programma's gebruiken jullie om je ringtones te maken. En hoe groot mogen de bestandjes zijn? Elke hulpvolle informatie wordt enorm op prjs gesteld, een idiotsguide nog meer O-)
Je kunt gewoon alle general midi bestandjes erin knallen die je maar wilt.

Dus van internet halen of met welke standaard midi sequencer dan ook zelf maken.

[druk op een toets om verder te gaan]

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 12:30
Ik heb een 310 en ik heb er problemen mee ;-). Als je de ir-functie aanzet zonder datatransfer en je speelt dan een spelletje of je doet cpu-intensieve dingen (zoals telefoonboek overzetten) krijg je een spontane reboot.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Ik kan op mijn 310 geen themes en games die ik erop heb gezet er weer afgooien. Iemand een idee of een software update dit zou kunnen veranderen?
Weet niet precies wat de software versie is van de mijne, maar bij software info begint het met R3B003.

Verwijderd

Sorry, ben er al uit.
(Read the F&*^ing manual |:( |:( |:()
C of dat knopje onder de yes knop.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
waar kan je ergens zo'n USB datakabel halen? gewoon bij de standaard gsm boer?

en hoe duur is zo'n ding?

Verwijderd

vraagje, ik heb alles via http://www.sonyericsson.com/nl/ ingesteld. En gprs lijkt het te doen (ik kom gewoon op t-zones site met de phone). Maar het lukt me alleen niet om een e-mail te verzenden.

Elke keer als ik het probeer mislukt het doordat ie niet de server kan vinden :S

Ik heb al met wanadoo en tiscali geprobeerd :S

Zou iemand me misschien kunnen helpen?

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 17:56

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 00:52:
[...]

Ga naar http://www.sonyericsson.com/nl/

en kies voor Telefoonconfigurator

Zo heb ik mijne ingesteld voor Vodafone Prepay.

Ik zou nu alleen willen weten hoe ik GPRS aan de praat kan krijgen, volgens Vodafone kan het alleen melden ze niet hoe :?
Nog beter nieuws.... de SE T310 komt als PP pakket bij Vodafone; € 149,-... ben benieuwd hoeveel skatelevels erbij zitten :D

An Explanation of l33t Speak

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Gedver...

Ik heb mijn telefoontje sinds zaterdag.

Als ik de foon- configurator gebruik van Sony Ericsson, dan krijg ik de hele tijd M-Info.
Zowel op gewoon asl op GPRS kan ik geen gebruik maken van M-Info, dit komt door dat ik KPN Prepaid heb.

Heeft iemand suggesties voor een andere provider die ik kan gebruiken. (Ik wil wel mijn KPN Prepaid blijven gebruiken, zit dus niet echt op antwoorden te wahcten van, neem een abbo of neem een andere provider.)

...:::everybeat.nl

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

KPN Prepaid staat geen dataconnecties toe.. probleempje dus onoplosbaar binnen jouw grenzen. (lees: kies andere provider)

|_____vakje______|

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

ok... dan toch maar gaan kijken naar een andere provider....

*zucht*

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

hmmm..
het ziet er naar uit, dat instellingen op vodafone prepaid ook niet willen helpen??? :s

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Wat zijn eigenlijk de grootste verschillen tussen deze foon en de T68i behalve Bluetooth? De T68i is nu namelijk ook niet zo geweldig duur meer (simlock vrij) in vergelijking met de T310, ik heb alleen niet perse Bluetooth nodig maar zit er wel sterk over te denken om 1 van deze foontjes te kopen. Infrarood moet hij namelijk wel hebben zodat ik gemakkelijk pics en ringtones kan overzetten van m'n laptop.
Zijn er nog redenen waarom ik beter een T68i kan kiezen boven een T310? En hoe duur is die extra Communicam eigenlijk? Die kan ik nergens vinden...

[edit]
Camera al gevonden :) Tjeez wat is dat ding duur voor zo'n braqqe VGA resolutie :|

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-08-2003 09:35 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 08:45
Ik ga binnekort waarschijnlijk ook de T310 met PrePay van Vodafone kopen omdat ik mijn 3410 kwijt ben geraakt (stom stom stom).
Maar nu wil ik wel weten of de T310 een groot geheugen heeft en hoeveel spelletjes/smsjes e.d je erin kan zetten.
Weet iemand dit zo ?

Edit : Typo, En het grote verschil met de T68i en T310 is dat de T68i GEEN polyphonische ringtones heeft, De T68i is wel een paar gram(8 geloof ik) lichter.

[ Voor 24% gewijzigd door MariG op 26-08-2003 14:30 ]

Verwijderd

Je kan er ong. 40 smstjes in kwijt en tot zover ik weet 20 op een Vodafone kaartje dus dat is ong. 60 smstjes.

Geheugen is niet bar veel vind ik. Heb laatst een total reset gedaan en had toen ong. 480 KB vrij. Alle voorgedefinieerde plaatjes en thema's enzo kan je niet weggooien.
Een spelletje is al gauw zo'n 60 KB een thema zelfgemaakt 20KB en een plaatje is natuurlijk het kleinst.

Op het forum van Esato heb ik dingen gelezen over een 13 sec trick die het voorgededifineerde spul weg zou halen, en dat scheelt dan zo'n 200KB ofzo. Maar dat ging weer bij sommige niet goed (->problemen met de foon enz...)

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 08:45
Bedankt :)
Is er bij de T310 net zoals bij de T68(i) een soort ''Geheim Menu'' ?? (Service Menu?)
Bij de T68 moest je dan eerst op rechts drukken en dan sterretje enz.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-11 18:23
Ik zal even mijn ervaringen posten :)

Ik heb deze telefoon gekocht met Vodafone prepaid, € 149. Dat vond ik niet duur.
Dit is tevens de eerste mobiele telefoon die geheel van mij is, hiervoor gebruikte ik alleen af en toe de Siemens M35i (Postbank) van m'n vader.

Bij een vriend (Cornholio2001) die een laptop met infrarood heeft hebben we er wat midis opgezet, en daarna was het keihard flippen op 1337 synthesizer muziekjes! B) Verder nog wat plaatjes erop gezet die jammer genoeg niet heel erg mooi uitkwamen met 256 kleuren, maar ik denk dat het beter gaat als je een beetje speelt met de GIF compressie methoden.

Overdracht was erg makkelijk met IR: telefoon naast laptop leggen, IR poort enablen, en er wordt automatisch een connectie gemaakt zodat je files in de laptop alleen op een icoontje hoeft te droppen en bij de telefoon op "yes" moet drukken om een bestandje over te zenden.

Ik heb een USB datakabel in de bestelling. Ik zag dat je nu ook calendar/phonebook kunt synchen met de T310, dat kan nog erg handig worden.

Het geheugen zat helaas erg snel vol. :{ Van de ongeveer 1 MB intern geheugen is zowat de helft al in beslag genomen met onverwijderbare 'predefined items', die ikzelf eigenlijk heel goed zou kunnen missen. Op een forum heb ik gelezen over de eerder genoemde '13 seconden truuk', wellicht dat ik dat nog eens ga proberen.

Tenslotte gaat de batterij gaat erg lang mee. :) Ik heb 'm maandagavond opgeladen en nu (vrijdagmiddag) is ie nog steeds half vol, en dan heb ik er nog extreem veel mee gespeeld omdat ie nieuw is (ringtones checken, infrarood poort gebruiken, spelletjes proberen, etc).

Interessante URLs:

www.clubsonyericsson.com (onofficiële SE site met (links naar) veel resources)
www.esato.com met forum

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Ik probeer afspraken uit de agenda van mijn pda over te zetten naar de calender van de T310.
Alleen krijg ik per dag maar een afspraak in de T310 te zien, terwijl er soms wel drie op een dag zijn.
Weet iemand hoe dat kan?

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het maar een matig telefoontje, hij is traag in de menuutjes en de toetsjes zijn veel te klein. Sms typen is ook niet praktisch als je even getallen wilt typen en vervolgens weer woorden met T9.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Plaatjes kunnen er iets beter uitzien als je even met het contrast gaat spelen is mijn ervaring.

Getallen intypen vind ik juist wel makkelijk gaan, gewoon het getal lang ingedrukt houden. Hoef je de T9 niet voor uit te zetten.

Menu is mij ook wat te traag.

De batterij is bij mij wel snel leeg als ik veel er mee doe. (4 sms-tjes ontvangen en terugsturen, ze daarna verwijderen, kwartiertje spelletje spelen, beetje in het menu rotzooien, een plaatje via IR toevoegen enz. Dan is die wel in twee dagen leeg.) Met weinig gebruik houdt die het wel een week uit.

Verwijderd

MysteryTweaker schreef op 28 augustus 2003 @ 19:41:
[...]

Bedankt :)
Is er bij de T310 net zoals bij de T68(i) een soort ''Geheim Menu'' ?? (Service Menu?)
Bij de T68 moest je dan eerst op rechts drukken en dan sterretje enz.
Is hetzelfde denk ik. Ken het zo snel niet uit mijn hoofd. Maar moet hier te vinden zijn. Werkt bij elke (Sony)Ericsson die ik gehad heb allemaal, dus zal ook wel bij de T310.

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 17:53:
[...]
Is hetzelfde denk ik. Ken het zo snel niet uit mijn hoofd. Maar moet hier te vinden zijn. Werkt bij elke (Sony)Ericsson die ik gehad heb allemaal, dus zal ook wel bij de T310.
Als het ook op de T300 werkt, dat geheime menu, dan zal het ook op de T310 werken.. ;)

• wacko
Ik heb nu datakabel binnen. Ik heb het goedkope onofficiële kabeltje gekocht, van het merk MA (Mobile Action). Hier zit een cd-rom bij met een enorm flutprogramma, maar gelukkig kun je ook de officiële SE programma's gebruiken:
  1. Installeer de drivers van de cd-rom
    (dit maakt een nieuwe virtuele COM poort aan)
  2. Installeer verder geen programma's etc, smijt de bijgeleverde cdrom in een hoekje
  3. Installeer de Phone Monitor van SE
  4. Ga in control panel naar de PM options
  5. Selecteer de juiste COM-poort (zie device manager) en selecteer enable
  6. Nu wordt je telefoon automatisch gedecteerd in alle SE programma's.
Het betreffende kabeltje is dus de MA-8910P en is voor omstreeks €30 te koop bij diverse GSM webshops (ik heb 'm van GSMextra.com).

Als je al infrarood hebt (op laptop bv.) zijn er weinig toevoegende functies en zou ik niet aanraden toch nog een kabeltje erbij te kopen.

onmisbare url: SE software
en voor resources (themes, backgrounds, screensavers, etc) kan ik je Esato erg aanraden.

[edit] Voor de duidelijkheid: Je kunt wel degelijk synchroniseren met Outlook. :)
Address book, calendar en tasks worden gewoon perfect gesynchroniseerd. :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door wacko op 06-09-2003 21:16 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Wacko, kan je misschien een plaatje posten hoe dat er dan komt uit te zien, calendar met verschillende afspraken?

• wacko
Plaatje maken ging niet zo; werd veel te wazig met non-macro webcam.

het ziet er ongeveer zo uit:

code:
1
2
3
4
5
6
|     06-Sep-03       |
|---------------------|
|[x] 18:00-19:00 Afspr|aakje
|[x] 20:00-20:30 Raar |doen
|    etc...           |
|[x] 23:00 Midnight sn|ack

[x] is het icoontje van de betreffende appointment, te kiezen uit:

2 mensjes = meeting
hartje = date
koffertje = travel
zonnetje = vacation
pakje = anniversary
lijstje = miscellaneous

(ik heb taal op Engels staan)

Alles na de | is afgekapt (past niet op het scherm) en scrollt verder als je de selectie erop houdt. Een appointment selecteren geeft een overzicht en de rest van de info weer.

In het weekoverzicht met verticaal de uren en horizontaal de dagen van de week, zijn de hokjes gemarkeerd wanneer je daar een appointment hebt staan.

[ Voor 7% gewijzigd door wacko op 06-09-2003 23:56 ]

• eth0
  • Laatst online: 15-09 22:14
Ik heb hier een t310 van het vodafone izi paket, wap via vizzavi werkt ok.

Maar ik wil live en mms via gprs weet iemand of dit mogelijk is en hoe :?

Ik heb al via 555 live geactiveerd, maar gprs werkt nog steeds niet :(

• eth0
  • Laatst online: 15-09 22:14
eth0 schreef op 07 September 2003 @ 22:29:
Ik heb hier een t310 van het vodafone izi paket, wap via vizzavi werkt ok.

Maar ik wil live en mms via gprs weet iemand of dit mogelijk is en hoe :?

Ik heb al via 555 live geactiveerd, maar gprs werkt nog steeds niet :(
Ok telefoon uit en aan, en bingo :)
Pagina: 1 2 Laatste