Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Daarna kun je ongestoord de partitie formatteren die je leeg wilt hebben.
Als je na je reinstall van win98 op je C: daarna je win2k installatie volgens de juiste manier repareert is er niks verloren....
[search=dualboot win2k repareren]
Keywords: fixboot, recovery console.
Veel voorkomende vraag, en de oplossing staat volgens mij in slechts 39347 topics...
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 30-03-2003 23:42 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Gewoon vanuit Win2000 alle files op C: wegkeilen. Heb je het zelfde resultaat als een format (lege schijf) maar niet het gedoe met je MBR in leven houden etc.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 23:47 ]
Hij heeft het erover dat hij de partitie gaat her-indelen, niet dat hij Win98 er op gaat zetten. Dus in dat geval is het wel handig dat hij de actieve partitie aanpast.BackSlash32 schreef op 30 March 2003 @ 23:41:
Wat nou Fdisk?
Met de rest van z'n win2k bootfiles, die je dus na een reinstall van win98 kan repareren met fixboot vanuit de recovery console.
[ Voor 60% gewijzigd door alt-92 op 30-03-2003 23:52 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
en vervolgens niet meer kunnen booten...Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 23:46:
Helemaal niet formatteren. Waarom ?
Gewoon vanuit Win2000 alle files op C: wegkeilen. Heb je het zelfde resultaat als een format (lege schijf) maar niet het gedoe met je MBR in leven houden etc.
Heb je trouwens de WOS FAQ gezien: Dualboot: Hoe zet ik verschillende Windows-versies op één systeem?
Dat, plus de tips van BackSlash32 en het zou moeten lukkenMocht je na het installeren van Windows 2000/XP Windows 98 hebben geïnstalleerd en je bootmenu is weg, boot dan vanaf de Windows 2000/XP CD, kies voor repair en dan voor de optie repair bootmenu.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)