Ik ben van plan een P4s8x te kopen maar heb gelzen van si en la dat er problemen zijn wil het nu eens horen van jullie.
Verwijderd
2e keer al? Niet zo slim eh 
Lees gewoon dit, is het zo moeilijk?Asus P4S8X gebruikerservaringen & Dit graag lezen eer je een topic opent. Jou eerdere gesloten topic; positieve en negatieve punten van ASUS p4s8x en ASUS p4pe
Tip; Laat het niet de 3e keer worden
Lees gewoon dit, is het zo moeilijk?Asus P4S8X gebruikerservaringen & Dit graag lezen eer je een topic opent. Jou eerdere gesloten topic; positieve en negatieve punten van ASUS p4s8x en ASUS p4pe
Tip; Laat het niet de 3e keer worden
Welkom @ GoT, ik zou je willen aanraden om een paar dingen door te lezen voordat je een volgende topic opent.
• Registratievoorwaarden en faq
• Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Daarin staat dat je altijd eerst de zoekfunctie op GoT en Google moet gebruiken. Als je er dan nog niet achter het probleem bent kun je een topic openen. Met de zoekfunctie van GoT heb ik dit topic gevonden, hierin staat je vraag beantwoord
Asus P4S8X gebruikerservaringen
via deze zoek-link
*klik*
• Registratievoorwaarden en faq
• Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Daarin staat dat je altijd eerst de zoekfunctie op GoT en Google moet gebruiken. Als je er dan nog niet achter het probleem bent kun je een topic openen. Met de zoekfunctie van GoT heb ik dit topic gevonden, hierin staat je vraag beantwoord
Asus P4S8X gebruikerservaringen
via deze zoek-link
edit:
Grr, waarom mag ik nou nooit een fipo hebben

Grr, waarom mag ik nou nooit een fipo hebben
[ Voor 6% gewijzigd door blackangel op 29-03-2003 19:48 ]
Drakengeest, dat wat je nu doet is niet de bedoeling maar dat heb je nu al wel meegekregen I guess. Neem even de links door van de behulpzame tweakers hier
En gewapend met die kennis voorspel ik je nog een leuke GoT tijd
(gebruik je die kennis niet dan ben ik het irritante mannetje met de rode nick die je steeds voor de voeten loopt, dat willen we beiden niet
). Have fun
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()