Toon posts:

[98] missende onderdelen?? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een tijdje gezocht op dit forum maar kan niet echt een antwoord op mn vraag vinden.
mijn vraag is >> als ik mn computer met windows 98 opstart krijg ik twee meldingen dat deze bestanden missen
-vnetsup.vxd
-vredir.vxd

en daarna nog een melding in windows
-kan dynamic link. bibliotheek niet vernieuwen msnp32.dll het systeem kan opgegeven bestand niet vinden.

ik ben zelf niet helemaal thuis in windows maar ik dacht dat jullie me wel een endje op weg konden helpen.....oh ja ik heb het win98 cdtje hier niet liggen, die ik waarschijnelijk wel nodig heb, ofniet??? mn broer die deze pc heeft ge-instalt heeft op de c: schijf wel een mapje gezet met windows 98 gedeeltes erop dat heeft hij gedaan omdat hij daar hij soms om vraagt, als je bijvoorbeeld een netwerk instelling verander.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd, zie ook de WOS-Policy voor uitleg :).

En heb je ook gekeken op support.microsoft.com?

Verwijderd

Wanner geeft hij deze meldingen, wanneer je opstart? Fuctioneerd windows verder wel naar behoeven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 14:28:
Wanner geeft hij deze meldingen, wanneer je opstart? Fuctioneerd windows verder wel naar behoeven?
als ik mn computer met windows 98 opstart krijg ik twee meldingen dat deze bestanden missen

even opletten he

Verwijderd

Deze meldingen krijg je van een mislukte of afgebroken netwerk- of internetinstallatie. Ga naar netwerk, eigenschappen en gooi alles weg. Bij de volgende start moet het weg zijn en kan je opnieuw beginnen.
Pagina: 1