- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je kán natuurlijk een mpeg ((s)video-cd) maken met daarin een slideshow van je foto's, maar iets ranzigers dan dat bestaat er eigenlijk niet. Dergelijke dingen maak je met een combinatie van bijvoorbeeld Premiere en Nero.
Verwijderd
Een disc maken die op ALLE DVD spelers viewbaar is: plaatjes omgezet naar Mpeg sequence (vies, maar wel de meeste ondersteuning) of PhotoCD (DVDspeler moet Multisession XA/mode2 + bridging ondersteunen). (zie database van PhotoCD ondersteunende DVDspelers: http://www.dvdrhelp.com/d...arch&jpg=1&Submit2=Search)
Meer info over PhotoCD: http://cui.unige.ch/OSG/info/MultimediaInfo/Info/cd.html
Authoring van Fotoalbums voor DVD-spelers:
http://www.dvdrhelp.com/author (laatste alinea: How to make a VCD/SVCD Photo-Album/Slide-Show)
Niet standalone, maar wel op iedere PC inzetbaar: gewoon volplempen met plaatjes + ACDSee erbij gooien, autorun.inf maken dat ACDSee start bij invoeren CD en klaar ben je met een autoview CD met plaatjes (en mp3, film etc) voor PC.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 19:36 ]
Heb eerlijk gezegd weinig zin om geld uit te gaan geven aan dit geintje, moet een geintje blijven.
Als de pics er wat minder uit zien is ook niet zo erg, als ik het maar kan afspelen op willekeurige dvd speler.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Iemand een antwoord op mijn laatste vraag?
Of een goed programma wat ik kan downen, heb igg geen zin om naar de winkel te gaan voor dit geintje.
Staat veel info over Photo-CD's, en linkjes naar programma's die je daarvoor kan gebruiken.
Verwijderd
Verwijderd
In ieder geval bedankt voor de tips
Verwijderd
Ben nu aan het rotzooien geggan met Ulead Picture Show.Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 20:40:
Volgens mij kan je met Ulead slideshow niet de overgangs effecten op de VCD branden, maar alleen op je PC zien ,maar ik kan het mis hebben. En ik heb vanmiddag ProShowGold 1.04 geprobeerd ,dit is echt toppie , 170 effecten en allerlei nuttige eigenschappen ingebakken. de trial kan je hier downloaden( twee berichten naar boven) wel een beetje duur , maar ik heb 'per ongeluk' een crackertje gevonden.
Werkt prima hier, ook met overgangen, tekst, gesproken tekst, muziek invoegen.
Igg alles wat ik kan verzinnen kan dit programma.
Werkt hier heerlijk. En ook hier was een broodvervanger voor
Vakantie foto's afspelen op een dvd speler.
foto's op Video CD voor DVD Speler
Digitale Foto's op SVCD via DVD>TV
Foto's op DVD-speler bekijken.
etc etc
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Had er ff niet aan gedacht, kwam ook omdat ik dit poste net voor ik weg moest, haastwerk dus.
Zal in het vervolg weer netjes de search gebruiken