Toon posts:

Foto's op DVD-speler bekijken.

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: foto, dvd, op
Ben op zoek naar programma's waarmee ik foto-cd's kan maken. Die ik op een DVD speler kan bekijken. Met een beetje geavanceerde mogelijkheden.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Matched: op
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Heb je al gekeken bij de lokale softwareboer? Programmaatjes van Easy-Disc, Databecker, etc. En anders even zoeken op www.download.com ofzo ;).

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08-2025

Robinski76

The one and only

Hier zit een optie voor in in WinOnCD 5 (eerdere versies durf ik niet te zeggen).
Kun je op één cd meerdere albums zetten met verschillende achtergronden en een muziekje.

Ook zou je kunnen kiezen voor Magix Foto's op CD & DVD. Heb ik hier zelf liggen, moet het nog installen en testen maar dat ga ik van de week doen. Is een cd'tje vol dus zal wel wat functies in huis hebben.

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 16:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb er wel eens 1 gemaakt met Winoncd 3.8 PE, tis echter geen fotocd maar een soort photocd, de foto's worden er op 2 manieren opgezet, als jpg met html voor op de pc. En als mpeg2 bestanden met menu voor de dvd speler.
Tis flink wat rekenwerk voor de pc, maar makkerlijker dan een photocd (gebruikt iemand die uberhaupt nog?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Geen matches
WinOnCD gebruik ik idd ook..

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Heb WinOnCd 3.8 P.E. maar volgens mij werkt deze niet onder Windows XP...zijn er updates voor? Kan ze niet vinden?

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41
Matched: op
Met Nero kan dit ook.
Maak een nieuwe cd aan met het type 'Super Video CD (SVCD)'
Sleep de plaatjes (bmp / tif / jpg / gif / etc) naar de nieuwe cd toe.

Selecteer alle plaatjes, en stel (als dit gewenst is iig) bij eigenschappen een maximale tijdsduur in.

Kies eventueel nog voor een menu, en branden maar...

werkt perfect bij mij, de plaatjes worden automatisch geschaald naar een geschikt formaat (t/m 1700x1200 oid) en zien er prima uit op mijn tv !

I can see clearly now, the brain is gone...

Verwijderd

Er zijn hier eigenlijk al meerdere topics over geweest. Dat weet ik omdat ik een van die topics heb geopend :P Ik gebruik nu Ulead DVD pictureshow en dat werkt erg goed. Maakt mooie menuutjes, en er zit een anti flikkering filter bij. In tegenstelling tot Nero ofzo, heb je hier geen beperking qua hoeveelheid foto's en je kunt er muziekjes bij doen... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Matched: dvd, op
Er zijn idd een hoop programmatjes te vinden.
Maar ik wil een directory aan kunnen geven en dat het programma ze daar uitleest. Het programma "CDAlbum" wat ik via www.download.com gevonden heb doet dit, maar heeft weer niet de functionaliteit dat het op een DVD-speler te bekijken is.

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Matched: dvd, op
FlipAlbum Pro 5 van Jasc Software kan dat , de albums zien er dan uit als echte boeken met meerdere pagina's , en kan je meerdere albums op 1 cd/dvd branden !! www.flipalbum.com

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

Matched: foto, op
Ik werk met' PictureToTV ' een leuk programma schrijft de foto's als slideshow met effecten op een CD-R ,CD-RW .Alleen jammer dat er maar 9 verschillende effecten aanwezig zijn, maar altijd beter dan niets . Photo2VCD heeft 130 slideshow effecten ,maar met de trial versie heb ik nog geen goed resultaat gehad met het branden , misschien nog wat meer experimenteren .
Pagina: 1