Ja, ik heb hier dus de Duitse C't voor me liggen van deze week en er staat een stukje in over Software RAID in windows XP prof. normaal kun je RAID 0 en 1 doen, maar met een slim truckje. Ik ga ervast bij zeggen dat, als je dit gaat proberen, je het op eigen risico doet! Ik ga hier niet de hele procedure uitleggen, omdat het nogal veel werk is en omdat ik foutjes zou kunnen maken (het zijn namelijk een aantal regels hex code), waardoor mensen misschien hun windows install kwijt zijn. Helaas staat het artiekel ook niet online, dus moet je de Duitse C't /maar kopen en het daar nalezen (C't 7/2003 blz 218). Ik heb ook nog ff ge-googlet of ik iets soortgelijks kon vinden, maar niets gevonden.
Je moet hiervoor in 3 dll en sys files copieren (dmboot.sys, dmconfig.sys en dmadmin.sys) en met een hexeditor wat aanpassen (waar WINNT staat moet SERVERNT staan e.d.) en deze dan weer op je systeem zien te krijgen.
Je moet hiervoor in 3 dll en sys files copieren (dmboot.sys, dmconfig.sys en dmadmin.sys) en met een hexeditor wat aanpassen (waar WINNT staat moet SERVERNT staan e.d.) en deze dan weer op je systeem zien te krijgen.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?