MGS 2 pc en nforce perikelen :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vandaag eindelijk Metal gear solid 2 binnen. Kraakt mun geluid enorm bij filmpjes en gesprekken. :( Ik kan wel janken. Iemand dezelfde ervaring met Nforce geluidskaart en Metal gear solid 2? Weet iemand anders misschien waar ik de site kan vinden waar ik misschien een patch kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Schop richting SPV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is spv? sorry hoor, zo vaak zit ik ook weer niet op het forum. Het probleem treedt zicvh alleen bij dit spel op trouwens daarom leek het me iets voor spielerij.... om dat het over dit spel gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Er zijn 2 subfora die over spellen gaan. Spelerij Games en Discussies (SGD) en Spelerij Problemen en Vragen (SPV). Aangezien jij een probleem hebt met een spel moet het in SPV staan. :)

Nu over je probleem:
Heb je alle nieuwste drivers?

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 27-03-2003 21:23 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja...

laatste drivers.. zit coaxiaal op mun versterker aangesloten... verder kwam ik tegen dat meer mensen dit probleem hebben met het asus bord maar dan met splinter cell. Daar heb ik het probleem ook maar treedt het na ong. 30 minuten pas op net als bij die andere mensen. Echter bij MGS2 substance treedt het al meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Sorry dat ik op zo'n oud topic reply, maar ik heb hetzelfde probleem met mijn pc (zie sig mijn pctjuh) en het geluid is gewoon niet om aan te horen. Weet er echt niemand of hier een oplossing voor is in de vorm van een patch ofzo... Dit speelt niet erg lekker....

[ Voor 3% gewijzigd door domi235 op 31-01-2004 15:04 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tsjek http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/740797

Misschien mag dit helpen ...

edit:
search: "Soundstorm kraakt", moet echter genoeg resultaten op leveren volgens mij

[ Voor 32% gewijzigd door rlkz op 31-01-2004 17:21 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Met allemaal die oudere topics kom ik niet verder :( Ik heb overal perfect geluid, zowel in Winamp als in games. Alleen bij metal gear 2 doet het superraar. Ik noem het ook niet echt kraken, het klinkt meer zoals als je de tv niet goed afstemt op een zender, en dan de tv hard zet.

Ik had gedacht dat ze bij Konami de hersens hadden om hier een patch of iets dergelijks voor te regelen, maar die is er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm ik heb MGS 2 ook + substance maar heb helemaal geen problemen met het spel, Aleen dat van plinter cell dat heb ik ook, zal vast omdat het gedownt is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Hebje toevallig ook een NForce Mobo, schijnt alleen daarmee probleme te geve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Nforce moederbord, maar dan een Nforce 2 em heb geen enkel probleem met het geluid, ook niet met splintercell, die ik btw origineel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Welke Nforce drivers gebruik je?

Pagina: 1