MooiDuronDude schreef op 02 April 2003 @ 14:14:
[...]
Absoluut
ben momenteel de onboard graphics wat aan het testen van de 8RGA+ en vind ik goed meevallen.
voor de gein nog ff een bench gedraaid op 3.00 GHz
[afbeelding]
http://users.pandora.be/JCviggen/CPU3000.JPG
Verwijderd
van wat ik van da akra verhaal kan maken is dat hij de verkeerde proc heeft gekregen
met 512 cache (barton?) en die 3500mhz haalde en meer naar prom
waarna amd de proc terug vroeg
hoe is amd het teweten gekomen dat jij die proc had ?
zelf van amd baas gekocht en zijn prive proc gegeven ?
en hoe wist amd dat die proc zo hoog oc'de ,heb je snel een mailtje gestuurd?
is akra al een oude bekende op pc vlak en dus weet ie ongeveer wat kan en niet kan?
en duron dude mooi, welk is het record voor een amd proc tbred/barton?
en ga je het verbreken?
met 512 cache (barton?) en die 3500mhz haalde en meer naar prom
waarna amd de proc terug vroeg
hoe is amd het teweten gekomen dat jij die proc had ?
zelf van amd baas gekocht en zijn prive proc gegeven ?
en hoe wist amd dat die proc zo hoog oc'de ,heb je snel een mailtje gestuurd?
is akra al een oude bekende op pc vlak en dus weet ie ongeveer wat kan en niet kan?
en duron dude mooi, welk is het record voor een amd proc tbred/barton?
en ga je het verbreken?
Verwijderd
Lees het topic nog maar is door, je lacht je dood man. Binnen een uur meer dan een paar honderd reacties
Eerste reactie van de "super overclock"
)
Eerste reactie van de "super overclock"
aKRa "boos" om de reacties van sommige mensen, hij wil daarom geen pics posten (die er niet zijnaKra schreef op 28 december 2002 @ 22:44:
2400+ van mij komt op 3150 MHz zonder crashes etc. @ LINUX.
Is luchtgekoeld en gewoon unlocked...
aKRa zou toch pics posten, binnen 48 uur. Die zijn nu dus verstreken.aKra schreef op 29 December 2002 @ 20:23:
Ik vindt het wel zielig allemaal hoor, ik zeg ook niet dat jullie het hoeven te geloven...
Graas wel lekker door hoor zonder jullie geloof...
Ik geef alleen ten merke dat mijne wat hoger draait dan de topicstarter...
Die XCPUID werkt onder 'X' wat niet op mijn LINUX draait, X is ruimteverspilling...
Gaat ook geen Windows op gegooid worden is namelijk een server... (configs iig al klaar...)
Heb geen HDD over...
Ga de proc er ook niet uit halen veels te veel moeite met die koelers tegenwoordig.
En jullie moeten posts leren lezen...
Aangezien hij 'WEL' ge-unlockt is...
En er GEEN sample op staat maar dat de core leeg is.
Pics laten weer wachten, daarna werd het topic geclosed.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 10:28:
"Akra : Ben net wakker, ben nog wel enorm zwak... Verder wakkkkker!"
aKra.. Kom op he.. EN DAT NOEMT ZICH EEN VENT?Zorg ff voor pic, zijn die mensen hier ook weer tevreden (me 2)
Dabit maakt er een eind aanaKra schreef op 02 januari 2003 @ 10:38:
Ik heb nog geen rolator
Maar ben nog gewoon tering moe en spierpijn... Van 't zuipen
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:01:
Uh-huh. Ik heb niet alle replies gelezen, maar de OC lijkt erg onwaarschijnlijk.
Slotje dus, totdat er pics komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 16:08 ]
Dan mag deze "arme Scholier" zich melden:Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:34:
Het lijkt zo onderhand wel of iedereen hier een prometia heeft, alsof het niks kost. 600 Euro![]()
Maja het zal er wel aan liggen dat ik nog maar een arme scholier ben
AMD AthlonXP 2200+, 256mb DDR-ram PC3200, Gforce 4ti4200 met 64mb geheugen, 120GB harde schijf, A7V8X....en ik ben nog een bruggie
Burp
Verwijderd
Lol tja verschil moet er zijn tussen een brugger en een 3e jaarsda-dude schreef op 02 April 2003 @ 16:20:
[...]
Dan mag deze "arme Scholier" zich melden:
AMD AthlonXP 2200+, 256mb DDR-ram PC3200, Gforce 4ti4200 met 64mb geheugen, 120GB harde schijf, A7V8X....en ik ben nog een bruggie
Verwijderd
Mooi systeem voor een 1-ste klasser Da-Dude, en vergeet niet dat Elzared al zijn geld erin steekt. Als hij meer geld had was zijn pc waarschijnlijk nog beter. 
Dat aKra verhaal is vaag, maar ik geloof niks zonder pics.
Furthermore: Kick-Ass ThoroughBred-B-Dude! Mooi record!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 16:31 . Reden: extra tekst :) ]
Verwijderd
deze scholier (5de jaar) heeft net zn laatste centjes gespendeerd en w8 al een week ongeduldig op zn niuewe pcVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:21:
[...]
Lol tja verschil moet er zijn tussen een brugger en een 3e jaars![]()
Morgen zal dan ook een grootse dag worden
Bedankt....maar ik heb niet alles moeten betalen, 25% maarVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:29:
Mooi systeem voor een 1-ste klasser Da-Dude, en vergeet niet dat Elzared al zijn geld erin steekt. Als hij meer geld had was zijn pc waarschijnlijk nog beter.
Om even on-topic te blijven: Mooie OC. Jammer dat ik een oem versie heb en niet mee mag pronken met een OC
nog heel even off-topic: Sinds wanneer is fewture moderator?
[ Voor 17% gewijzigd door supreme tweaker op 02-04-2003 16:55 . Reden: off-topic gebabbel word on-topic ]
Burp
deze scholier (5e jaars door frans docente, eigenlijk 1e jaars HBO'er
) wacht tot hij op 1 september op de nieuwe school zit (hogere informatica den bosch) en daarna na een paar tips van de plaatselijke belasting ontwijker (boekhouder) kijken of ik de pc van de belasting mag aftrekken
[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 02-04-2003 16:50 ]
quote ipv edit

[ Voor 93% gewijzigd door Puc van S. op 02-04-2003 16:50 ]
Verwijderd
aKra ik waarschuw je alvast. Niemand zal je ooit geloven, dus kap er gewoon mee. Of moet alles weer overnieuw beginnen? Nergens voor nodig lijkt mij. 
Edit:
En aan de rest: laat het gewoon.. Die oc zal nooit iemand geloven en bewijs is er ook niet. Case closed
Edit:
En aan de rest: laat het gewoon.. Die oc zal nooit iemand geloven en bewijs is er ook niet. Case closed
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 16:57 ]
Verwijderd
met ne prom 3150 in linux zou ik nog geloven
linux is niet zo ambetant als windows bij oc'en
heeft zo een duidelijke signalen niet nodig of dergelijks
denk dat ie zat was en wou stoefen en het er te dik oplegde
linux is niet zo ambetant als windows bij oc'en
heeft zo een duidelijke signalen niet nodig of dergelijks
denk dat ie zat was en wou stoefen en het er te dik oplegde
Ik wel (ja ik heb het hele draadje gelezen) mits hij met een screenie komt.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:54:
Die oc zal nooit iemand geloven en bewijs is er ook niet. Case closed
Vind het opzich wel een mooi onderwerp maar hij post geen pics en dan gelooft niemand het.
tis dat de TS pics heeft gepost anders geloofd niemand hem..
Dan loopt het het zelfde af als met aKra....
[ Voor 6% gewijzigd door supreme tweaker op 02-04-2003 17:28 ]
Burp
deze morgen ff de C16 BIOS gebruikt op m'n 8RDA (waarmee alle benches zijn gedaan voor de duidelijkheid.. de 8RGA+ staat hier gewoon met een luchtkoelertje)
dit kreeg ik er uit, dual channel 2x256

Maar nu net kom ik thuis, zet alles uit ... probeer ff een CPU tje in de 8RGA en gebruik daarvoor m'n geheugen en voeding.... sluit alles weer aan, start op..... 'FF'
Heb al wat geprobeerd maar m'n 8RDA is blijkbaar zo dood als een pier
Weer een weekje niet meer benchen I guess...
Maar nu net kom ik thuis, zet alles uit ... probeer ff een CPU tje in de 8RGA en gebruik daarvoor m'n geheugen en voeding.... sluit alles weer aan, start op..... 'FF'
XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia
Verwijderd
wow bijna 2900 met luchtkoeling???
dan lijkt het verhaaltje van 3150 onder linux al meer en meer geloofwaardig
ik zel wel meer en meer he
na het nogmaal te lezen neem ik toch maar aan dat het met prom is ,nee?
dan lijkt het verhaaltje van 3150 onder linux al meer en meer geloofwaardig
ik zel wel meer en meer he
na het nogmaal te lezen neem ik toch maar aan dat het met prom is ,nee?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 17:59 . Reden: ga hier niet 2maal na elkaar iets posten ]
nehhhhh dat is onder de prom op de 8RDA...Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 17:57:
wow bijna 2900 met luchtkoeling???
met luchtkoeling doe ik nu 2350@1.70V met m'n wonder 1700+ je
Ik had het er enkel over dat ik de 8RGA nog niet had gebruikt voor de benches in deze topic
[ Voor 4% gewijzigd door DuronDude op 02-04-2003 18:02 ]
XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia
Verwijderd
8RGA is toch degene met gf4 mx erin en de vdd mod ook
en is of wordt daar nog een mod op gedaan voor nog hoogere fsb'en?
nog 20 erbij een je hebt een fsb van 500
edit: ik snap ook nog nie echt waarom nvidia geen 200 fsb'en steekt op zijn xp's die duidelijk die aankunnen zolang je met een nvidia mobo neemt (hoewel dat nog nie echt ondersteunt wordt)
hmm denk dat ik mn vraag juist beantwoorde, tis nog nie ondersteund
en is of wordt daar nog een mod op gedaan voor nog hoogere fsb'en?
nog 20 erbij een je hebt een fsb van 500
edit: ik snap ook nog nie echt waarom nvidia geen 200 fsb'en steekt op zijn xp's die duidelijk die aankunnen zolang je met een nvidia mobo neemt (hoewel dat nog nie echt ondersteunt wordt)
hmm denk dat ik mn vraag juist beantwoorde, tis nog nie ondersteund
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:15 ]
Waar heb jij die besteld??McFlipp schreef op 02 april 2003 @ 14:24:
[...]
Woei nice! Maar heb je hem al eens onder watercooling gelegd en gekeken tot hie ver ie dan wilde? Want ik heb net ook een 1700+ JIUHB DLT3C 0308 XPMW besteldEn wilde binnenkort WC gaan kopen.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
wow, je zei eerst dat je tegen een muur op liep bij die 8rga+jes, ging hij ineens toch hoger (237DuronDude schreef op 02 April 2003 @ 17:54:
deze morgen ff de C16 BIOS gebruikt op m'n 8RDA (waarmee alle benches zijn gedaan voor de duidelijkheid.. de 8RGA+ staat hier gewoon met een luchtkoelertje)
[afbeelding]
[afbeelding]
Read sig ............Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:46:
Met wat voor een luchtkoeling als ik vragen mag?

Turn it off and on again.
Ik heb het nu toch al een paar keer gezegd hoorVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:24:
[...]
wow, je zei eerst dat je tegen een muur op liep bij die 8rga+jes, ging hij ineens toch hoger (237) of heb je iets speciaals gedaan?
Alles in deze topic is gedaan met een 8RDA, geen 8RGA
Verwijderd
Moet de D niet vetgedrukt zijn, zat al een beetje raar te kijken.DuronDude schreef op 02 April 2003 @ 21:48:
[...]
Ik heb het nu toch al een paar keer gezegd hoor
Thanks, ik zei vooral nog laat het stof niet opwaaien en toen gingen mensen weer helemaal er op in... Wat ik betreur opzich, omdat ik nog heb gezegd en duidelijk als je het niet gelooft, hou het daar dan ook bij, ga dan niet verder op onderzoek en hou er gewoon bij dat je het niet geloofd.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 16:54:
aKra ik waarschuw je alvast. Niemand zal je ooit geloven, dus kap er gewoon mee. Of moet alles weer overnieuw beginnen? Nergens voor nodig lijkt mij.
Edit:
En als jullie meer willen weten, ga maar naar DaBit, ik had de screenshots klaarliggen voor hem, en toen wou hij ze niet meer, toen heb ik het bij alles gelaten en gewoon die proc door request naar AMD teruggestuurd voor een traytje andere procs (zucht, zullen hier vast weer reply's op komen, ik ben gesponsored door AMD, www.getfragged.nl linksonderin...)
Nu even op a.p.versteeg, ja dat klopt, en ik ben nog steeds bezig... Misschien even kijken @ Radeon 9700 Pro MOD topic doorlezen, daar kan je zien waar ik nu mee bezig ben...
En ik vind het waardevoller om in 1 x op No. 1 te staan, dan met 10 pogingen op No. 1 te staan...
En dan nog een verzoek, laten we het hier op houden en lekker reply-en op DuronDude z'n super overclock?
Intentionally left blank.
Verwijderd
srry, zin verkeerd gelezen bij je laaste post met pics.DuronDude schreef op 02 april 2003 @ 21:48:
[...]
Ik heb het nu toch al een paar keer gezegd hoor
kijk is wat men hier kan bestellen, idd, zelfde proc als jc, alleen week 10 i.p.v. 8
klik
Verwijderd
duron dude oc'ed een in je kelder
mss haal je de 3150 wel
ps op born2oc.be (mag je toch zeggen hier he?) zijn er die hun prom aanpassen
het gas dat standaart in prom zit laat toe tot -30 te gaan
met speciaal industrieel gas zou dit kunnen zakken tot -45°
ik weet niet of jij dit al gedaan hebt
jc viggen dacht ik wel en jullie zijn geen vreemden voor elkander dacht ik he?
ik zeg het maar even voor in geval van
mss haal je de 3150 wel
Verwijderd
Dat hadden ze bij tomshardware ook gedaan ja alleen volgens mij maakt het helemaal niks uit voor je overclock. Als je proc toch gewoon onder nul blijft dan is het toch goed? Of heb ik het mis?Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 22:06:
mss haal je de 3150 wel
na een tijdje wil hij echt niet meer hoor. anders had je die dingen nog wel 20x zo hoog. echt koelen is niet het probleem. Er zijn altijd wel wat jappanners die ergens wat ultra stikstof vandaan weten te toveren.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hehe, JCViggen en Durondude zijn 1 en dezelfde, dudeVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:06:
mss haal je de 3150 wel
Verwijderd
srry maar dit lukt standaard al.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:06:
mss haal je de 3150 wel
het laagste wat ik berkijkt heb is -50
en dan gaat het alarm van mijn prom af.
uiteraard nergens op aangesloten, die 1700+ gezien in mijn vorige post 310 i.p.v. de 308 van jc en de rest hetzelfde, als je daar koopt krijg je die 100%, zoniet geld terug.
Verwijderd
ik denk wel dat de cijfer die ik gaf zijn bij full load oftewel stressed
maar ken er nix van, wou enkel ff helpen
maar ken er nix van, wou enkel ff helpen
Die stikstof grapjes heb ik al een tijd niet meer gezien?kevinp schreef op 02 April 2003 @ 22:17:
na een tijdje wil hij echt niet meer hoor. anders had je die dingen nog wel 20x zo hoog. echt koelen is niet het probleem. Er zijn altijd wel wat jappanners die ergens wat ultra stikstof vandaan weten te toveren.
dit staat erbij:Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:06:
[...]
srry, zin verkeerd gelezen bij je laaste post met pics.
kijk is wat men hier kan bestellen, idd, zelfde proc als jc, alleen week 10 i.p.v. 8![]()
klik
please pay attention to the exact stepping code, we will not be reponsible if you misundertood it as DUT3C one
is de DUT3C nog beter dan?
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:27:
Wow dan staat durondude wel mooi 5e op futuremark met "slechts" een 2885 Mhz Tbred.
4e

met een P4 op 4154MHz, wel te verstaan.4. 22103 <<< JCviggen >>> XtremeSystems.org 3D Team
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Verwijderd
Je loopt achter
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 08:13 ]
Verwijderd
Model # AXDA1700DLT3C (AMD Athlon XP1700+ 1.47GHZ 384K 266 Tbred (TRAY)(JIUHB:0310XPMW) )wdekreij schreef op 02 april 2003 @ 23:32:
[...]
dit staat erbij:
please pay attention to the exact stepping code, we will not be reponsible if you misundertood it as DUT3C one
is de DUT3C nog beter dan?
(please pay attention to the exact stepping code, we will not be reponsible if you misundertood it as DUT3C one)
er staat dat het een DLT3C is en dat ze niet verantwoordelijk zijn als je d8 dat het een dUt3c was.
deze is dus gewoon hetzelfde als die van durondude alleen dan 2 weekies nieuwer.
week 10 dLt3c gegarandeert te krijgen bij aankoop, zoniet geld terug
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 08:24 ]
Verwijderd
Welke luchtkoeling en wat zijn de temps?DuronDude schreef op 02 april 2003 @ 18:01:
[...]
nehhhhh dat is onder de prom op de 8RDA...
Ik had het er enkel over dat ik de 8RGA nog niet had gebruikt voor de benches in deze topic
Ik heb ook een 1700 DLT XMPW besteld, ik hoop hem vandaag binnen te krijgen.
Ik vraag me toch echt af of ik ook zo hoog kom.
Verwijderd
Hij heeft wel een xpmw of heb je je vergist?eX0duS schreef op 03 April 2003 @ 10:55:
Verwijderd
waar, prijs, week?eX0duS schreef op 03 April 2003 @ 10:55:
Hmz, in de mail staat XMPW... Dit is dus een andere dan ofzo? 
Misschien heb ik me wel vergist.
XMPW bestaat toch niet, alleen XPMW of niet?
Misschien heb ik me wel vergist.
XMPW bestaat toch niet, alleen XPMW of niet?
[ Voor 77% gewijzigd door eX0duS op 03-04-2003 11:20 ]
Week: Weet ik nog niet, moet hem nog binnenkrijgen.
Prijs: 70 euro nog wat dacht ik, incl. vezendkosten.
Waar: www.maxpert.nl
Topwinkel trouwens.
[ Voor 13% gewijzigd door eX0duS op 03-04-2003 11:18 ]
Verwijderd
Is het die die op de site staat? K hoop van niet voor jou want dat is een DUT maar ja het zal wel niet.
Deze staat op de site"JIUHB 0306 (AXDA1700DLT3C)"Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 11:23:
Is het die die op de site staat? K hoop van niet voor jou want dat is een DUT maar ja het zal wel niet.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Past deze processor ook op mijn board?
heb nu een 1800+ palmolino ofso erop
en kom niet hoger als 11.5x139fsn dan gaat ie crashen...
Msi kt266 pro 2.0
ook wel genoemd :
Msi 6380 v2.0
Msi kt266 pro 2.0
ook wel genoemd :
Msi 6380 v2.0
Morph666 schreef op 03 April 2003 @ 12:07:
Past deze processor ook op mijn board?
Msi kt266 pro 2.0
ook wel genoemd :
Msi 6380 v2.0
Als je het nieuwste bios flasht en er een condensator afsloopt wel. Zie ook het forum van www.msi.com.tw
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Zeg duron-dude, ff een vraagje, wat is de complete configuratie van dit systeem? Heb te bijvoorbeeld ook een 3D Mark gedraaid? en kun je eventueel een vergelijk opstellen ten opzichte van die p4 3,06 die je eerder al eens hebt overgeclockt?? Zou wel mooi zijn, een vergelijk tussen deze en de p4 3,06. Hopen dat je die vergelijking nog wilt maken 
btw goed bezig, waar haal te trouwens het geld vandaan om zo te sleutelen???
whatever..
Verwijderd
Lol, oftie 3Dmark heeft gedraaid. Hij staat 5e bij 3Dmark 2003 en 4e met 2001.Pskutte schreef op 03 april 2003 @ 12:29:
Zeg duron-dude, ff een vraagje, wat is de complete configuratie van dit systeem? Heb te bijvoorbeeld ook een 3D Mark gedraaid? en kun je eventueel een vergelijk opstellen ten opzichte van die p4 3,06 die je eerder al eens hebt overgeclockt?? Zou wel mooi zijn, een vergelijk tussen deze en de p4 3,06. Hopen dat je die vergelijking nog wilt maken
Ik heb bij beide 1e gestaan maar m'n Radeon is al lang verkocht dus m'n scores verbeteren zit er niet inVerwijderd schreef op 03 April 2003 @ 12:50:
[...]
Lol, oftie 3Dmark heeft gedraaid. Hij staat 5e bij 3Dmark 2003 en 4e met 2001.
Verkoop je een van je 2 promsDuronDude schreef op 03 April 2003 @ 13:21:
[...]
Ik heb bij beide 1e gestaan maar m'n Radeon is al lang verkocht dus m'n scores verbeteren zit er niet in
Turn it off and on again.
Verwijderd
wrom verkocht eigenlijk als je er zo UNhappy van bent gewordenDuronDude schreef op 03 april 2003 @ 13:21:
[...]
Ik heb bij beide 1e gestaan maar m'n Radeon is al lang verkocht dus m'n scores verbeteren zit er niet in
geld misschien?Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:34:
[...]
wrom verkocht eigenlijk als je er zo UNhappy van bent geworden
Smokey : ik heb al lang maar 1 Prom meer hoor.
DuronDude, wat is precies jouw CPU ID?
Dit is de mijnes trouwens:
code:
1
2
| AXDA1700DLT3C 9743287251515 JIUHB0308XPMW |
[ Voor 55% gewijzigd door eX0duS op 03-04-2003 14:22 ]
idd waarom heb je em verkocht dan? je had toch een leuke vergelijking kunnen trekken!!!Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 13:34:
[...]
wrom verkocht eigenlijk als je er zo UNhappy van bent geworden
whatever..
eX0duS schreef op 03 April 2003 @ 14:19:
code:
1 2 AXDA1700DLT3C 9743287251515 JIUHB0308XPMW
Pskutte schreef op 03 april 2003 @ 14:20:
[...]
idd waarom heb je em verkocht dan? je had toch een leuke vergelijking kunnen trekken!!!
Kerels, ga eens lezen.
Vraag 1: 1700+ DLT3C XPMW 0308 (pagina 1, post 1)
Vraag 2:
DuronDude schreef op 03 April 2003 @ 14:18:
[...]
geld misschien?
Smokey : ik heb al lang maar 1 Prom meer hoor.
twee posts voor je vraag...

Ik wil graag de gehele code weten, dus ook
AXDA1700DLT3C 9743287251515
JIUHB0308XPMW
Die cijfers.

[ Voor 4% gewijzigd door eX0duS op 03-04-2003 14:31 ]
eX0duS schreef op 03 April 2003 @ 14:29:
[...]
Ik wil graag de gehele code weten, dus ook
AXDA1700DLT3C 9743287251515
JIUHB0308XPMW
Die cijfers.
Soz dan
AXDA1700DLT3CeX0duS schreef op 03 April 2003 @ 14:19:
code:
1 2 AXDA1700DLT3C 9743287251515 JIUHB0308XPMW
JIUHB0308XPMW
9740977280300 (ik heb ook z'n broertje -0298)
Ik kom met WC en staat makkelijk op 2.2 volt op 2389 Mhz. Ik ga ff kijken of ik het voltage nog kan verlagen. Dit is wel watercooled natuurlijk. Maar als ik de temp laat oplopen tot 50 graden is die nog stabiel... Dus misschien red een luchtcooler dit ook? Op 2 volt was dit niet stabiel? Kan een luchtcooler zoals jij hebt meer als 2 volt coolenDuronDude schreef op 02 April 2003 @ 18:01:
[...]
nehhhhh dat is onder de prom op de 8RDA...

Misschien zou namelijk de conclusie zijn dat sommige processoren heel goed presteren, maar wel bij hele lage temps
Uit welk stuk van de wafer zouden die 2 procs van je komen?DuronDude schreef op 03 April 2003 @ 15:48:
[...]
AXDA1700DLT3C
JIUHB0308XPMW
9740977280300 (ik heb ook z'n broertje -0298)
Het midden?aKra schreef op 04 April 2003 @ 09:25:
[...]
Uit welk stuk van de wafer zouden die 2 procs van je komen?
Dankje DuronDude voor deze informatie
Ow, wist ik nietVerwijderd schreef op 04 april 2003 @ 12:41:
[...]
wrong, het midden is het heetst, hoe meer naar buiten hoe beter.

[ Voor 38% gewijzigd door aKra op 04-04-2003 12:50 ]
Verwijderd
weet je het nuaKra schreef op 04 April 2003 @ 12:49:
[...]
Dankje DuronDude voor deze informatie![]()
[...]
Ow, wist ik niet
Hoe zit dat dan inelkaar? Dat in het midden warmer wordt, dan aan de buitenkant?
Dus de DIE die warmer wordt (core) als hij in de computer zit...
En zijn er manieren om hier achter te komen uit welk stuk je processor komt?
Verwijderd
Ja een AIUHB heeft beter gelegen dan een JIUHB, ik dacht eerst juist dat het beter was om in het midden te liggen in dat geval lag dan de AIUHB meer naar het midden. Maar het kan dus ook andersom zijn.aKra schreef op 04 April 2003 @ 17:31:
Hoe zit dat dan inelkaar? Dat in het midden warmer wordt, dan aan de buitenkant?
En hoe zit het dan met het verschil van hitte?
En dan beetje offtopic:
En dan beetje offtopic:
offtopic:
Ik heb hier 'n:
AX2000DMT3C
AGOIA 0215APAW
94394040037
Liggen die ik direct van AMD heb gehad, is dat een evt. overclockmonster of gewoon een standaard 2000+ Palomino?
Ik heb hier 'n:
AX2000DMT3C
AGOIA 0215APAW
94394040037
Liggen die ik direct van AMD heb gehad, is dat een evt. overclockmonster of gewoon een standaard 2000+ Palomino?
foutje, had de rest van topic niet gezien
[ Voor 88% gewijzigd door Blaz0r op 04-04-2003 18:56 ]
Verwijderd
week 15 van 2002..da's dus een palominoaKra schreef op 04 April 2003 @ 18:32:
En dan beetje offtopic:
offtopic:
Ik heb hier 'n:
AX2000DMT3C
AGOIA 0215APAW
94394040037
Verwijderd
Bij de palomino's moest je toch de Y core hebben?eX0duS schreef op 04 April 2003 @ 18:45:
AGOIA is een van de betere cores.
Ik had een 1700, dat was ook een AGOIA.
Palomino, maar je hebt hem al lang of niet? lijkt me niet dat amd die nu nog geeftaKra schreef op 04 April 2003 @ 18:32:
En dan beetje offtopic:
offtopic:
Ik heb hier 'n:
AX2000DMT3C
AGOIA 0215APAW
94394040037
Verwijderd
Wrom krijg jij proc van direct van amdaKra schreef op 04 april 2003 @ 18:32:
En dan beetje offtopic:
Ik heb hier 'n:
AX2000DMT3C
AGOIA 0215APAW
94394040037
offtopic:
sickeddy denkt trug aan een oud topic

Verwijderd
Daar moest ik ook aan denken ja toen ik de naam aKRa zag . Maar laten we even geen oud stof meer opwaaien, aKRa heeft nou eenmaal een palomino....Intronic15 schreef op 04 April 2003 @ 19:01:
[...]
Palomino, maar je hebt hem al lang of niet? lijkt me niet dat amd die nu nog geeft
offtopic:

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 20:49 ]
Zucht... 
Moet iedereen weer daar aan denken, paar posts terug zeg ik nog ik ben gesponsord door AMD, en die processor heb ik al een hele tijd...
Om niet 2 x in dezelfde problemen te stappen hier een enorme fotodocumentaire...
De processor:

De core van de processor:

Zie hier AMD...
:

Ja, een doosje met AMD krijg ik ook bij de winkel, zeker ook met mijn naam erop + afzender?:

En dan http://www.getfragged.nl ten afsluiting en zie de banner die random-cycled is en het kleine logo'tje linksonderin...
Laten we hier nou geen grote discussiedraad van maken net zoals die andere (over wat jullie van mij en me verleden denken... oude koeien uit de sloot trekken dus), maar mijn vraag beantwoorden is dat 'n goede core?

Moet iedereen weer daar aan denken, paar posts terug zeg ik nog ik ben gesponsord door AMD, en die processor heb ik al een hele tijd...
Om niet 2 x in dezelfde problemen te stappen hier een enorme fotodocumentaire...
De processor:

Zie hier AMD...

Ja, een doosje met AMD krijg ik ook bij de winkel, zeker ook met mijn naam erop + afzender?:

En dan http://www.getfragged.nl ten afsluiting en zie de banner die random-cycled is en het kleine logo'tje linksonderin...
Laten we hier nou geen grote discussiedraad van maken net zoals die andere (over wat jullie van mij en me verleden denken... oude koeien uit de sloot trekken dus), maar mijn vraag beantwoorden is dat 'n goede core?
[ Voor 12% gewijzigd door aKra op 04-04-2003 21:22 ]
Verwijderd
komen er nog nieuwe oc resultaten of is het hier het domein van de trage chatters geworden?
dus je bent maatjes met amd
wees mijn maatje ook eens en scoor me een silpel xp'tje voor laage prijs
ik ben beetje blut,
dus je bent maatjes met amd
wees mijn maatje ook eens en scoor me een silpel xp'tje voor laage prijs
ik ben beetje blut,
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:31 ]
Verwijderd
Relax joh.. De reden dat je zulke replies krijgt komt door die ene draad. Je kan op je vingers natellen dat dit ervan komt. Je hebt het dus aan jezelf te danken. Je hebt zelf je geloofwaardigheid om zeep geholpen, helemaal alleen, geen tweaker die dat voor jou gedaan heeftaKra schreef op 04 April 2003 @ 21:20:
Zucht...
De processor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier AMD...:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat je door AMD gesponsord wordt geloven we wel.
On topic graag
Edit:
En aKra: je moet iedere keer laten weten dat je procs van AMD hebt gehad. Als je DAAR nu eens mee ophoudt? Goed id of niet? Scheelt je een hele hoop gezeik denk ik
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:59 ]
Ehm, meestal als je gesponsored wordt moet je dat bekend maken, eheh... 
En ik vroeg gewoon of die processor goed genoeg was? Want zit nu in DC systeempje en meer niet, en anders wordt hij even on de prometeia gelegd
Dus daar zou ik graag nog even antwoord op willen hebben

En ik vroeg gewoon of die processor goed genoeg was? Want zit nu in DC systeempje en meer niet, en anders wordt hij even on de prometeia gelegd
Dus daar zou ik graag nog even antwoord op willen hebben
Verwijderd
AX2000DMT3C
AGOIA 0215APAW
94394040037
week 15 2002.
Een palomino dus, en dus ook geen prometeia-material
AGOIA 0215APAW
94394040037
week 15 2002.
Een palomino dus, en dus ook geen prometeia-material
Ehm, die heb ik al in 2002 toegestuurd gekregen hoor 

Ik krijg binnenkort weer een batch barebone's binnen, en een setje XP's, dus ik zal eens kijken of daar nog iets leuks tussen zit
Er was zo'n site die je "id" (overstaanbare taal) omgooit naar "leesbare" abc tekens?

Ik krijg binnenkort weer een batch barebone's binnen, en een setje XP's, dus ik zal eens kijken of daar nog iets leuks tussen zit
Er was zo'n site die je "id" (overstaanbare taal) omgooit naar "leesbare" abc tekens?
Omdat ik de vorige keer de fout inging met de core code. Ik heb nu deze gevonden:
AXDA1700DUT3C
JIUHB 0308 WPMW
Is dit wel een potentiele overklokker? Volgens mij wel namelijk maar ik vraag het dus maar ff
AXDA1700DUT3C
JIUHB 0308 WPMW
Is dit wel een potentiele overklokker? Volgens mij wel namelijk maar ik vraag het dus maar ff
edit:
Ben erachtergekomen dat het opzich wel goed moet zitten. Alleen die WPMW, wat is het verschil tussen die codes, aangezien ik hier XPMW voorbij zie komen.
Ben erachtergekomen dat het opzich wel goed moet zitten. Alleen die WPMW, wat is het verschil tussen die codes, aangezien ik hier XPMW voorbij zie komen.
[ Voor 29% gewijzigd door -=MOL=- op 08-04-2003 12:38 ]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
goh... je stelt exact dezelfde vraag in het Tbred overclocking topic...

I love watercooling
Ja, heb ik expres gedaan. Meld het ff aan de modjes.
Anders is namelijk de cpu weg. Ik weet dat het niet mag en blablabla... Je zou ook ipv hier een nutteloze post te plaatsen een antwoord kunnen geven.
Ben benieuwd of je ook in dat andere topic hebt gereageerd. Kan je het beter gewoon gelijk melden waar het hoort. Mister police officer....
Anders is namelijk de cpu weg. Ik weet dat het niet mag en blablabla... Je zou ook ipv hier een nutteloze post te plaatsen een antwoord kunnen geven.
Ben benieuwd of je ook in dat andere topic hebt gereageerd. Kan je het beter gewoon gelijk melden waar het hoort. Mister police officer....
edit:
En daar wel antwoord geven
[ Voor 7% gewijzigd door -=MOL=- op 08-04-2003 12:54 ]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
maybe goed, maybe slecht.
Onmogelijk te zeggen zo. sommige DUT's zijn echt klote slecht, andere vallen best wel mee. de DLT's zijn doorgaans een stuk beter, maar meer valt er niet van te zeggen. Doe zoals iedereen, take a guess...
Onmogelijk te zeggen zo. sommige DUT's zijn echt klote slecht, andere vallen best wel mee. de DLT's zijn doorgaans een stuk beter, maar meer valt er niet van te zeggen. Doe zoals iedereen, take a guess...
Ok, thnx voor dit behulpzame antwoord 
Ik heb em al besteld. Is het niks gaat hij weer weg en bestel ik er nog 1 van een andere levering ofzo.
Ik heb em al besteld. Is het niks gaat hij weer weg en bestel ik er nog 1 van een andere levering ofzo.
Verwijderd
en dus? deze topic gaat over DuronDude's zijn oc, dat jij opeens de topic zeg maar hijackedaKra schreef op 04 April 2003 @ 23:32:
Ehm, die heb ik al in 2002 toegestuurd gekregen hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 17:52 ]
Ik heb bij een compushopje een 'DLT3C XPMW 0308' besteld, exact diezelfde die jij hebt, maar ik moet dus puur luck hebben om net zo ver te kunnen komen?DuronDude schreef op 08 April 2003 @ 13:05:
maybe goed, maybe slecht.
Niet zo zeuren anders ban ik je-=MOL=- schreef op 08 April 2003 @ 12:54:
Ja, heb ik expres gedaan. Meld het ff aan de modjes.
edit:
Even wat anders, wat voor waterkoeling heb je?
Ik heb ook een JIUHB (0308 XPMW.. de "golden sample"
28C idle met Poseidon WC set all in 1 plus Maxxxpert radiator, en dat helpt best wel zo'n extra rad
Als coolant gebruik ik Engine Ice, gaat tevens elektrolyse tegen
Stressed 35C
I love watercooling
sort of...aKra schreef op 08 april 2003 @ 18:07:
[...]
Ik heb bij een compushopje een 'DLT3C XPMW 0308' besteld, exact diezelfde die jij hebt, maar ik moet dus puur luck hebben om net zo ver te kunnen komen?
Ik heb de tweelingbroer van m'n chip uit dezelfde wafer 2 plaatsen ernaast en die gaat al een beetje minder... MHz of 50 ongeveer.
Trouwens, met luchtkoeling (SLK 800) gaat m'n XPMW niet zo ongelooflijk. Andere DLT's doen het vaak beter op lucht dan m'n wonder chip, maar die gaan in de prom wel minder dan de XPMW...
Ik lees daar SLK800, nu heb ik zelf die koeler ook. Kun je even posten welke verschillende resultaten jij haalt met die koeler ? Dan kan ik ff zien of ik goed bezig ben
Geen inspiratie
Ik heb ook precies dezelfde en hij doet op het moment 12,5x176=2200MHz stabiel op 1,55V
. Jammer genoeg krijg ik random vastlopers en vastlopers in 3Dmark/spellen als ik m'n bus hoger zet, ook met lagere mp en hogere Vmem, dus ik denk dat de pci/agp het niet meer trekken. Dat wordt dus sparen voor een Abit NF7
.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Ik heb een maze 2 blokje. Black ice radje en een sicce extreme pomp. Dit alles draait al bijna 2 jaar zo. Demi water met waterwetter erin. Temps van mijn asus mobo vertrouw ik alleen niet. Zit idle meestal al op 45 a 50 graden. Was het een luchtkoeler 70. Maargoed, hij blijft stabiel. Heb em weleens 75 graden laten worden met burnk7 @ 2,08Vcore op 1820Mhz met me 1800+ en dat bleef gewoon goedgaan. Na de 75 graden mijn waterpomp weer aangezet en em naar 52 teruglaten lopen geloof ik.Garrett schreef op 08 April 2003 @ 18:22:
[...]
Niet zo zeuren anders ban ik je(niet dat ik dat kan) en dan is het niet de bedoeling dat ik je afzeik, maar goed... I cut the crap now
Even wat anders, wat voor waterkoeling heb je?
Ik heb ook een JIUHB (0308 XPMW.. de "golden sample"![]()
)en die doet 2210Mhz @ 1.6V
28C idle met Poseidon WC set all in 1 plus Maxxxpert radiator, en dat helpt best wel zo'n extra rad
Als coolant gebruik ik Engine Ice, gaat tevens elektrolyse tegen
Stressed 35C
Als ik de nieuwe 1700+ binnenheb dan zie ik het wel. Mijn mobo is denk ik straks de beslissende faktor. Nooit hogere FSB dan 168 stabiel kunnen draaien. Dus ik zie het wel allemaal.
Ik heb iig een potentiele cpu voor als ik nieuw mobotje enzo fix.
Bij welke shop heb je die gehaald?aKra schreef op 08 April 2003 @ 18:07:
[...]
Ik heb bij een compushopje een 'DLT3C XPMW 0308' besteld, exact diezelfde die jij hebt, maar ik moet dus puur luck hebben om net zo ver te kunnen komen?
www.comptechworld.nl
Wil je niet pesten maar ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ze hem niet voor je hebben
Wil je niet pesten maar ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat ze hem niet voor je hebben
[ Voor 72% gewijzigd door aKra op 09-04-2003 16:08 ]