-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
idd zoiets had ik ook , en dan 0225 als productie code.
damn ik heb mijn les geleert

kut core , doet net 1890 Mhz op 2 Volt
de volgende keer ff wat beter opletten
Z'n CPU wel, maar z'n moederbord blijkbaar niet:erik9287nl schreef op 28 March 2003 @ 15:59:
Maar je kunt je mp toch ook nog wel een stukje omhoog gooien of willen de lagera Athlon XP's niet boven de 12.5
DuronDude schreef op 27 maart 2003 @ 19:34:
BTW, CPU's met multipier <12.5 kunnen niet over 12.5 op de NForce bordjes... de >12.5 kunnen wel op alle multipliers... daarom dat ik dus 'vast' zit op 12.5
[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 28-03-2003 16:41 ]
The devil is in the details.
Ja maar je kan het bruggetje bij de L8 dichtmaken, en dan heb je standaard een multiplier van 13 en kan je daarna dus alle MP'sMaRc0 schreef op 28 March 2003 @ 16:41:
[...]
Z'n CPU wel, maar z'n moederbord blijkbaar niet:
[...]
Alleen ik weet alleen een wazige site waar het op staat hoe het moet, maar ik heb geen zin om een processor te verneuken als ik een 1700+ eindelijk heb
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
[...]
Er zou geen OC-verschil moeten zijn. De enige verschillen heb je zelf al aangegeven.
thnxx
owja, op die screenshot van je voltage is je 3,3V behoorlijk brak (2,72V). Is dit gewoon een meetfout of kan zoiets geen kwaad?
Ik moet toch echt een andere voeding gaan regelen (250W is een beetje weinig)
* Hagar voelt het kriebelen
Weet iemand overigens een programma zoals WCPUID maar dan voor linux?
Got_CPUID valt al af
Nu ook zonder stropdas
NB : waterblokjeHerr Muller schreef op 28 maart 2003 @ 21:34:
@durondude: heb je nog aanpassingen mbt (NB/SB/mosfets/...-)koeling?
owja, op die screenshot van je voltage is je 3,3V behoorlijk brak (2,72V). Is dit gewoon een meetfout of kan zoiets geen kwaad?
Mosfets : enkel 80mm erboven
South bridge : oude cooler van NB
Voltage regulator : klein alpha heatsinkje
3.3V is het DDR voltage. Op de "setting" 2.7V is het eigenlijk 3.05. Maar wordt gemeten als 2.72
Is niet de 3.3V lijn.
XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia
Hopelijk zit een 3 GHz screenie er in
XP 1700+ 1466 MHz@ 3016 MHz, EP-8RDA,2 x 256MB Twinmos 3200 Winbond CL2.5, Prometeia
Dat deed ik met 12V, en dan duurt het nog geen halve secondeDuronDude schreef op 29 March 2003 @ 14:12:
Daarnet een paar L3 bruggen "opgeblazen" met m'n 5V lijnWas op 30 sec gebeurd
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Verwijderd
Thank you en good luck! (Een sign met 1733 MHz@2930 is zo droog..
Geen inspiratie
Verwijderd
Oh zit dat zo. Ik las dat ook allemaal van dat je niet hoger kon dan 12,5 met een 1700+. Dus ik proberen, alleen het werkte gewoon wel ja. Je kan beter voor de NF7 (non S) gaan, die is veel goedkoper en mist alleen Sata.martijn12345 schreef op 29 March 2003 @ 15:45:
Ik vroeg me af, als je je epox nu eens inruilt voor een nf7-s van abit. Op dit Nforce2 bordje heb je vrije keuze uit ALLE mp. Ik weet niet hoe ver de fsb van dat bordje gaat. Maar zowel jij als abit hebben een goede reputatie op OC gebied.
ik krijg mij shitty P4 2,4 niet hoger dan 2,66, omdat mobo dan hd's niet meer kan vinden
volgende pc krijgt een super mobo waarop ik alles goed kan instellen
ik draai nu op een msi 648 max Sis chipset

HTF doe je datDuronDude schreef op 29 March 2003 @ 14:12:
Daarnet een paar L3 bruggen "opgeblazen" met m'n 5V lijnWas op 30 sec gebeurd, geen zichtbare schade aan CPU, maar ik heb nu wel lekker alle multipliers met als default 13x
Verwijderd
p.s kan ik je overhalen om de cpu naar me te sturen
Draadje aan de min, draadje aan de plus, naalden eraan. En ZzZap
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Ik heb de brugjes gecut met een stanleymesje, en nu ook default 13x op m'n JIUHB 0308 XPMW maar 13x is tevens de enige MP die ie nu paktDuronDude schreef op 29 maart 2003 @ 14:12:
Daarnet een paar L3 bruggen "opgeblazen" met m'n 5V lijnWas op 30 sec gebeurd, geen zichtbare schade aan CPU, maar ik heb nu wel lekker alle multipliers met als default 13x
Komt dat door mijn EPoX 8K3A met kt333 chipset??
Het "is" nu dus een 2100+
Boeit niet zo veel omdat ik nu 13x181 draai (2353) en niet hoger verwacht dan 2600 (13x200) maar toch..... alle MP's kiezen is wel zo handig lijkt me
I love watercooling
btw, zeer nette oc
*burp*
Ik heb een probleempje dat ik over-current cutouts krijg boven de 2 Volt
Bevestigd wel de theorie dat deze DLT chips iets meer stroom trekken op hetzelfde voltage... want met m'n 2100+ kon ik 2.17V draaien. Jammer. Maar ach het valt nog wel mee dacht ik zo
Verwijderd
Verwijderd
Ten eerste omdat ze nog even moeten doorverkopen op de oude modellen, en ten tweede omdat niet alle procs die snelheid halen.Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 16:02:
Harde oc !!! Maar één ding snap ik niet. Als op standaard voltage met standaard cooling al 2300 Mhz werd gehaald, waarom schroeft Amd dan niet gewoon zijn clocksnelheden op?
Launching containers into space
De stepping kan je wel zien in WCPUID. De stepping voor Tbred-B is 6-8-1.
De code is iets totaal anders dan de stepping, maar die kan je niet zien zonder je cooler er af te halen.
hoe zit dat met die aiub's dlt/duc of is dat anders bij de 2100+
btw duron dude>xp dude

[ Voor 17% gewijzigd door erikdeperik op 30-03-2003 17:37 ]
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Als het goed is krijg je met een nieuwere Sandra (hint hint)DuronDude schreef op 30 March 2003 @ 15:42:
small update
.....*knip* Maar ach het valt nog wel mee dacht ik zo
I love watercooling
dat bedoel ik ookDuronDude schreef op 30 March 2003 @ 17:05:
[...]
De stepping kan je wel zien in WCPUID. De stepping voor Tbred-B is 6-8-1.
De code is iets totaal anders dan de stepping, maar die kan je niet zien zonder je cooler er af te halen.
Verwijderd
het enige wat ik me kan bedenken is het willen spellen met nieuwe hardware (ken het gevoel
Verwijderd
Die 2100+ zat al tegen z'n max aan en deze kan nog verder dan 3 Ghz. En zo'n super overclock met een 1700+ is natuurlijk veel stoerderVerwijderd schreef op 30 March 2003 @ 21:56:
meschien een stomme vraag maar waarom koop je een 1700+ terwijl je al een 2100+ hebt die 3ghz doet?
het enige wat ik me kan bedenken is het willen spellen met nieuwe hardware (ken het gevoel)
Ehm, dan heb ik dus toch niet goed opgelet. Wat is er kut. Geef me please ff text en uitleg. Want dan bestel ik deze af en ga ik verder zoeken.
Erg fijn dat jullie me ook verder op weg helpen zo....
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Jij hebt een core besteld met AXDA1800DLT3C AIUGA-=MOL=- schreef op 31 March 2003 @ 10:18:
[...]
Ehm, dan heb ik dus toch niet goed opgelet. Wat is er kut. Geef me please ff text en uitleg. Want dan bestel ik deze af en ga ik verder zoeken.
Erg fijn dat jullie me ook verder op weg helpen zo....
Dat is zogezegd een Tbred "A" en dan mag je van geluk spreken als je 2100Mhz haalt.
De Tbred "B" oftewel de JIUCB, de JIUGB en de JIUHB komen een stuk hoger, en de JIUGB en de JIUHB zijn daarvan de beste varianten.
Het schijnt dat ik hier ook een killer proc heb met XPMW (da's weer een ander verhaal) maar daar merk ik met Poseidon WC (

Het komt er dus op neer dat als je verder wilt overklokken (2.3Ghz of hoger) dat je dan geen Tbred "A" moet hebben.
I love watercooling
Ik ga weer verder zoeken, bedankt voor de snelle duidelijke reply
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
is nu toch alweer... 105.6% OC
(Ik wil wel eens zien hoeveel MKey/s dit doet
Intentionally left blank.
Dit is de hoogste 1700+ OC die ik tot nu toe tegen gekomen ben nl.
Een woord:
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Verwijderd
zodan, lijkt erop dat hij al een aardige burn in 8er de rug heeft, kom op he op naar de 3.1ghzDuronDude schreef op 31 March 2003 @ 12:52:
en we gaan nog niet naar huis...........
[afbeelding]
is nu toch alweer... 105.6% OC
Verwijderd
nah... ik ben al bij XtremeSystemsDied schreef op 31 March 2003 @ 13:29:
DuronDude, als jij daar nou eens een mooi verhaaltje omheen maakt op MadShrimps.be, dan kun je vast internationale coverage scoren
Een woord:
Ligt momenteel wel plat en we moeten misschien van naam veranderen...
Maar als hij weer recht is komt er sowieso een 8RGA/8RDA+ review van me... de Prometeia review heb ik er ook al gedaan
Enkel folding@homeaKra schreef op 31 March 2003 @ 13:23:
DuronDude, doe je aan RC5-72/OGR-24/OGR-25/ECC2-109/etc. ?
(Ik wil wel eens zien hoeveel MKey/s dit doet)
[ Voor 19% gewijzigd door DuronDude op 31-03-2003 13:41 ]
sinds wanneer is dat een woord ?Died schreef op 31 maart 2003 @ 13:29:
DuronDude, als jij daar nou eens een mooi verhaaltje omheen maakt op MadShrimps.be, dan kun je vast internationale coverage scoren
Een woord:
iig ik zit er over te denk om ook een 1700+ te kopen...
maar ik zit met een dilemma.. k heb nu een p4 1.8 @ 2.5..
als ik niet erg hoog haal met die 1700+ dan ga ik er op achteruit..
wat moet ik nou doen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Wachten tot je weer aan iets nieuws toe bent.. Nu zou je ook een nieuw mobo moeten kopen..delyver schreef op 31 March 2003 @ 13:55:
[...]
sinds wanneer is dat een woord ?
iig ik zit er over te denk om ook een 1700+ te kopen...
maar ik zit met een dilemma.. k heb nu een p4 1.8 @ 2.5..
als ik niet erg hoog haal met die 1700+ dan ga ik er op achteruit..
wat moet ik nou doen

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Turn it off and on again.
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 13:37:
nou word er hier gezegt dat je in wcpuid kan zien of je een a of b tbred hebt , kan iemand me dat even op een screenshot aangeven plz ?
kijk dan bij 'Family' : 6 8 1 is TbredB.
Maar dat staat geloof ik ook al eerder aangegeven
offtopic: ja ik heb idd de screen van DuronDude geleend
[ Voor 9% gewijzigd door Whieee op 31-03-2003 14:05 ]
Launching containers into space
Verwijderd
Maar daar word ie dan niet meer vlugger van, geloof me maar. Een CPU zonder cache is niet veel waardTampie schreef op 31 March 2003 @ 14:01:
als je nou de L1 en L2 cache nog uitzet kan je misschien nog hoger komen
Je komt niet eens Windows in, of je moet er een nachtje over willen slapenVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 14:05:
[...]
Maar daar word ie dan niet meer vlugger van, geloof me maar. Een CPU zonder cache is niet veel waard

ik weet het niet hoor
mare ik denk niet dat dit heel veel uit zal maken hoor

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
klik
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 14:35 ]
* eL_Jee meldt zich
(nee, niet de Brinkhorst)
[ontopic]
Is die DLT XPMW nog ergens te krijgen in NL?
[ Voor 15% gewijzigd door eL_Jee op 31-03-2003 14:59 ]
Verwijderd
Jij had een paar maanden geleden toch ook een 3 Ghz AMDaKra schreef op 31 maart 2003 @ 14:08:
[...]
Je komt niet eens Windows in, of je moet er een nachtje over willen slapen
Het is idd dat i geen hogere mults dan 12.5 kan anders had ik er ook een gehaald. Mijn 8RDA+ komt niet verder dan 224 dus wordt helemaal nix. Mischien als de 2100+ strax goedkoper zijn of een barton natuurlijkDuronDude schreef op 27 March 2003 @ 19:18:
Vandaag maar weer eens naar Duitsland gereden, ik had NL een CPU-tje nodig (had alles wat ik had verkocht nl.)
Ik vond een 1700+ DLT3C XPMW 0308 (de énige XPMW, de andere 2 die ze hadden waren RPMW) en ik dacht wow XPMW, kopen die handel... voor 60 euro kan je moeilijk van een kale reis terugkomen
Meteen even geprobeerd op lucht ... resultaat was bedenkelijk... de RPMW's die ik hiervoor had geprobeerd deden 2350 MHz @ 1.60V (niet stabiel weliswaar) en deze XPMW crashte al bij 2300 MHz ... Maar hét grote probleem van die SPMW en RPMW DLT3C chips was dat ze geen meter wilden overklokken boven de 1.80V... nu dat bleek met deze chip geen probleem... 60 euro WELL SPENT zou ik zo zeggen... ik haal er nl Prometeia gekoeld een 101.2% overclock mee (1466 --> 2949 MHz). BELANGRIJK om weten is dat de chip nog wat ruimte over had... maar m'n EPoX 8RDA vond 235 MHz echt wel genoeg
Ik ben er van overtuigd dat deze CPU de 3 GHz aankan... hij smeekt er gewoon om. Maar daarvoor moet ik ofwel de bruggen gaan aanpassen op de chip, en dat vind ik te gevaarlijk, ofwel een bordje zoeken dat wat hoger komt dan 235Dat laatste lijkt me beter
screenies
[afbeelding]
Super Pi
[afbeelding]
op 1.80V was het resultaat ook al prima trouwens
[afbeelding]
Dit is in ieder geval de beste 1700+ die ik tot nu toe heb gezien, zeker en vast met phase change cooling... LN2 is uiteraard een beetje valsspelen
Ik zou in ieder geval zeggen... tref je een XPMW DLt3C, dont hesitate to buy
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ben jij nou een Void Your Warranty Crew MemberAstennu schreef op 31 March 2003 @ 17:32:
[...]
Het is idd dat i geen hogere mults dan 12.5 kan anders had ik er ook een gehaald. Mijn 8RDA+ komt niet verder dan 224 dus wordt helemaal nix. Mischien als de 2100+ strax goedkoper zijn of een barton natuurlijk
Zappen die L3 bruggen
als je geen hogere FSB kan neem dan MP 13 of 13.5
I love watercooling
Hij heeft een 2100+ dus standaard MP is 13xGarrett schreef op 31 March 2003 @ 20:48:
[...]
Ben jij nou een Void Your Warranty Crew Member
Zappen die L3 bruggen
Ik zal wel moeten zappen aangezien ik me prometeia van de week ook eindelijk heb draaien
* SmokeyTheBandit is trouwens ook Void Your Warrenty Crew Member
[ Voor 3% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 31-03-2003 21:15 ]
Verwijderd
Maja het zal er wel aan liggen dat ik nog maar een arme scholier ben
Verwijderd
Dat ben ik denk ik toch iets meer, cellie 700 + GF2. Maar we zijn geen van beiden arm!
Verwijderd
lol daar heb je gelijk inVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:36:
Let op de sig van Elzared: "Arme scholier"??
Dat ben ik denk ik toch iets meer, cellie 700 + GF2. Maar we zijn geen van beiden arm!
Edit: nou nou, jouw pc 2 is anders ook niet mis hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 22:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja, en die ook 1/3 sneller isVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 22:28:
Ziet er heel goed uit. Zijn deze scores ook (prime)stabiel of kan je alleen maar een screen posten? Leuk: een 3 GHz AMD proc voor 1/10 van de prijs van een 3 GHz Intel proc
Verwijderd
/me RaZoRbLaDe meldt zich... --> Ook VyW Crew Member...Garrett schreef op 31 maart 2003 @ 20:48:
[...]
Ben jij nou een Void Your Warranty Crew Member
Zappen die L3 bruggen
temps nu 1700+ @3000+ @ 33graden en mob 19 graden ,
tips ?
Verwijderd
Let wel op bij dat mobo...dat je 2e revisie hebt (als die al uit is)...aangezien de 1e versie geen gaten om het socket had!! kan je dus geen wc-blokje met schroeven op kwijt...en om nouw zelf gaten te borenGipsy King schreef op 31 maart 2003 @ 22:35:
is een barton 2500+ met abit nsf-s een goede oc optie ? voor watercooling met engine ice uiteraard ,
temps nu 1700+ @3000+ @ 33graden en mob 19 graden ,
tips ?
Dat komt goedVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 22:37:
[...]
Let wel op bij dat mobo...dat je 2e revisie hebt (als die al uit is)...aangezien de 1e versie geen gaten om het socket had!! kan je dus geen wc-blokje met schroeven op kwijt...en om nouw zelf gaten te boren
Ik moet hem voor hem regelen
Verwijderd
en nu in het nederlands martijn
waren de oude versies dan zonder socket holes ?, wist ik niet
bij mij staat het verkeerd om...alleen bij dit draadje (met norton antivirus 2003 up to date)
nu weer ontopiz plz
I love watercooling
eh ja, na 11 minuten al in een grap gevlogen

Verwijderd
Als je echt al je geld in je pc stopt kan je inderdaad zo'n supersysteem als jij hebben Elzared, maar dan ben je wel devoted. Respect!Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:59:
lol daar heb je gelijk in. Maja, wat wil je ook als werkelijk al je geld in de computer gaat
Edit: nou nou, jouw pc 2 is anders ook niet mis hoor
In mijn sign is pc 1 echt mijn pc, maar pc 2 is de pc van mijn vader, Harry. De 3dMark verwijst ook naar zijn benchmark. (Ik zet 'em er maar bij omdat ik 'em gebouwd heb.)
De enige manier waarop mijn pc snel blijft in standaard applicaties is weinig installeren en vaak formateren..
Je gaat weer stof laten opwaaien, wat niet de bedoeling was omdat dat topic gesloten was.Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 15:43:
[...]
Jij had een paar maanden geleden toch ook een 3 Ghz AMD, of toch ineens niet
En inderdaad die had ik. (AMD heeft sample teruggevraagd tegen vergoeding.)
Maar nu blijkt de Barton core ineens goed te "overklokken" lees ik her en der...
En maf hoor dat ik 512Kb cache had... Maar wordt duidelijker...

Gevraagd k , maar waarom geef je em terug is de vraag ;aKra schreef op 01 april 2003 @ 18:14:
[...]
Je gaat weer stof laten opwaaien, wat niet de bedoeling was omdat dat topic gesloten was.
Maar nu blijkt de Barton core ineens goed te "overklokken" lees ik her en der...
En maf hoor dat ik 512Kb cache had... Maar wordt duidelijker...![]()
Btw als je niet wil/mag antwoorden is dat ok hoor , heb de rest nogal gemist
Verwijderd
Verwijderd
offtopic:Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 20:00:
Hey, DuronDude, wanneer pas je je nick aan aan: TBredDude ofzo! Ik heb ook net een XP1700 T-bred B bestelt, afwachten hoe ver ie vliegt jay
hoe kan je je nik changen word t een beetje zat van me naam namelijk

en daarin vermeld je welk nick je wilt hebben (mag alleen als deze buiten gebruik is of vrij)
Verwijderd
Je kan 1 nicknamechange aanvragen per username. Maar als je er zo'n coole reden voor hebt maken ze wel een uitzondering hoorstlgamer schreef op 01 April 2003 @ 21:38:
Opnieuw reggen of misschien een mod vragen ofzo, er is volgens mij geen optie ofzo...
Er was destijds inderdaad erg veel discussie over, ik vind het niet erg als je nu toe geeft dat je niet helemaal de waarheid sprak.aKra schreef op 01 April 2003 @ 18:14:
[...]
Je gaat weer stof laten opwaaien, wat niet de bedoeling was omdat dat topic gesloten was.
En maf hoor dat ik 512Kb cache had... Maar wordt duidelijker...![]()
1. Je vertelde dat amd "per ongeluk" je een engineringssample had gegeven. Zou kunnen, echter de 512 Cache is erg vreemd.
2. Een barton (dat zou het dan moeten zijn) van een paar maanden geleden kan nooit met luchtkoeling en zonder extreme voltmod op 3,4 Ghz draaien. Aangezien dat nu nog steeds niet het geval is.
3. Je hebt nooit een screenshot gegeven, alleen van een vaag linux iets. Daar stond inderdaad 3,4 Ghz met 512 cache. Dit kon net zo goed een P4 Northwood zijn wat me nog steeds erg reel lijkt.
4. Als de oc inderdaad zo was als jij vertelde dan kon je daarmee alle voorpagina's halen in alle nieuwssite's over heel de wereld. Dit zou je heel wat meer geld opleveren dan dat amd hem "terug zou kopen".
5. De mod heeft het topic afgedaan als ongeloofwaardig.
Zoals je ziet is dit topic me nog steeds erg goed bijgebleven vooral omdat er zoveel comotie over was. Je was toen ook erg verontwaardigt dat niemand je geloofde en daarom zou je de screenshots toen ook niet willen plaatsen.
Nu een paar maanden later, kun je alsnog ons allemaal bewijzen dat het echt is door even die screenshots te plaatsen. Zeg niet dat je ze niet meer hebt want als dit echt waar geweest zou zijn dan pleur je die heus niet weg om schijfruimte te besparen. Anders is en blijft het voor altijd een hoax.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 22:13 ]
Verwijderd
alleen een extreme 3DMark in die tijd had een duur voor je geopent als het echt zo was.
En het topic is gesloten, en daarna hevige discussies gehad met DaBit, toen ik een Prometeia had gefixed en die processor eronder had gelegd kregen we hem nog hoger, en wel in Windows. Toen zijn er idd screenshots gemaakt, maar uit woedde en uit wanhoop heb ik deze niet meer, overclocken vind ik leuk maar verder niet helemaal "het". Ik draia overigens nooit 3DMark of andere dingen, alleen SiSoft voor memspeed, heb niet de spirit...
LOL @ Bold
En, laten we het nu maar afsluiten voordat we het stof echt weer gaan laten waaien, want nu kan ik niks meer laten zien omdat de processor niet meer van mij is.
3400+ zou makkelijk genoeg zijn. 3.4 GHz is wel onmogelijk, zeker qua cooling.
Als AMD je "per ongeluk" wat geeft kunnen ze dat trouwens niet terugvorderen, als ik het goed begrijp kocht je een CPU en kreeg je toevallig een verkeerde CPU? Gaan ze je helemaal niet voor laten betalen hoor. Geef anders info van die AMD contact (die de CPU "terugvorderde") dan vragen we het ff. Simpel genoeg dacht ik zo.
off topic on topic, tis maar hoe je't bekijkt
[ Voor 4% gewijzigd door DuronDude op 02-04-2003 02:36 ]
Verwijderd
maar is die 3016mhz nu alleen eenscreenshot of kan je ook benche?
Een leugentje om bestwil ok, maar dit gaat nergens meer over
als ik op die snelheid kon benchen zou ik wel hogere screenshots nemen nee?Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 09:34:
ik vind het on, is een hoge oc, net als jij
maar is die 3016mhz nu alleen eenscreenshot of kan je ook benche?
2.98 kan ik benchen. (fatsoenlijke benches dan, Sandra crap lukt wel op 3000)
Verwijderd
Als je die topic nog wil zien:Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 10:06:
idd, je gaat heus niet HET bewijs verwijderen uit woede, dan post je het juist zodat je ze allemaal kan uitlachuh dat je toch gelijk had.
XP 2400+ @ 2500 mhz.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
beste aKra, nu vertel je niet de waarheid.aKra schreef op 01 April 2003 @ 23:24:
Ik heb geen screenshots van WCPUID, Windows wou niet booten onder die hoge snelheid, LINUX wel.
En het topic is gesloten, en daarna hevige discussies gehad met DaBit, toen ik een Prometeia had gefixed en die processor eronder had gelegd kregen we hem nog hoger, en wel in Windows. Toen zijn er idd screenshots gemaakt, maar uit woedde en uit wanhoop heb ik deze niet meer, overclocken vind ik leuk maar verder niet helemaal "het". Ik draia overigens nooit 3DMark of andere dingen, alleen SiSoft voor memspeed, heb niet de spirit...
LOL @ Bold
En, laten we het nu maar afsluiten voordat we het stof echt weer gaan laten waaien, want nu kan ik niks meer laten zien omdat de processor niet meer van mij is.
Ik heb je nog niet zolang geleden aan de telefoon bij Epox gehad en toen vertelde je mij dat je met 3Dmark 2001 op een score van over de 28000 zat.
En ook met 3Dmark2003 boven de 8000 scoorde.
Ik vroeg toen waarom je deze score niet poste en toen vertelde je mij dat je nog hoger wilde eerst, en dan pas ging posten bij futuremark.
Ga nou niet vertellen dat dit niet waar is want dan bij je in mijn ogen ook een niet helemaal eerlijk persoon.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 11:58 ]
Verwijderd
lol, was i meschien onder invloed en zag hij een 0 teveel mijn een mx440Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 11:57:
[...]
beste aKra, nu vertel je niet de waarheid.
Ik heb je nog niet zolang geleden aan de telefoon bij Epox gehad en toen vertelde je mij dat je met 3Dmark 2001 op een score van over de 28000 zat.
En ook met 3Dmark2003 boven de 8000 scoorde.
Ik vroeg toen waarom je deze score niet poste en toen vertelde je mij dat je nog hoger wilde eerst, en dan pas ging posten bij futuremark.
Ga nou niet vertellen dat dit niet waar is want dan bij je in mijn ogen ook een niet helemaal eerlijk persoon.
Maar JC wat doet dit cputje op je 8rga+ ? ?
Verwijderd
Ik denk dat hij daar nog hard mee bezig is.SmokeyTheBandit schreef op 02 April 2003 @ 13:04:
lol ik denk dat dit topic meer op akra begint af te komen dan op Jan (JC)
Ik zou het leuk vinden als je jouw OC-monster van een 1700+ eens onder WC legt en kijkt watie daaronder doet . Ken je iemand / heb je zelf nog een setje? Mijn codes weet ik niet ben ik vergeten naar te kijken doe ik nogeens.
Absoluut
ben momenteel de onboard graphics wat aan het testen van de 8RGA+ en vind ik goed meevallen.
voor de gein nog ff een bench gedraaid op 3.00 GHz
http://users.pandora.be/JCviggen/CPU3000.JPG
Woei nice! Maar heb je hem al eens onder watercooling gelegd en gekeken tot hie ver ie dan wilde? Want ik heb net ook een 1700+ JIUHB DLT3C 0308 XPMW besteldDuronDude schreef op 02 April 2003 @ 14:14:
[...]
Absoluut
ben momenteel de onboard graphics wat aan het testen van de 8RGA+ en vind ik goed meevallen.
voor de gein nog ff een bench gedraaid op 3.00 GHz
[afbeelding]
http://users.pandora.be/JCviggen/CPU3000.JPG
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
hehehheSmokeyTheBandit schreef op 02 April 2003 @ 13:04:
lol ik denk dat dit topic meer op akra begint af te komen dan op Jan (JC)