Onlangs heb ik een tv bij MediaMarkt gekocht. Mijn oog viel in de winkel eerst op een Samsung, maar "daar was geen handleiding en afstandsbediening meer van voorradig" (kreeg ik te horen van de verkoper, terwijl de tv ter koop werd aangeboden), vervolgens heb ik voor een andere (JVC) tv gekozen (waar geen prijs en/of gegevens bij vermeld stonden). Wat ik zo vreemd vind; die tv werd ook uiteindelijk helemaal niet in een doos geleverd, maar gewoon met wat plastic eromheen getaped en klaar gezet. De tv was ook vies toen ik 'm thuis uit het plastic haalde..
Is dat een normale procedure bij MediaMarkt? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Ik heb nu het idee dat ik een ingeruilde tv met allerlei mankementen heb ontvangen. En waarom verkoopt (probeert) MediaMarkt een tv (te) verkopen zonder handleiding en afstandsbediening?
thx. PAM
Is dat een normale procedure bij MediaMarkt? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Ik heb nu het idee dat ik een ingeruilde tv met allerlei mankementen heb ontvangen. En waarom verkoopt (probeert) MediaMarkt een tv (te) verkopen zonder handleiding en afstandsbediening?
thx. PAM