Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Je kan toch ook vragen als je last van hoge pings hebt, of hij er meer van weet? Zo ja, vraag als hij zijn upload kan beperken mbv Leechftp ofzo. Hij maakt natuurlijk wel uit van een gezelschap..
hij is vrijwillig het buitenbeentje zoals eerder beschreven dus of de of hij wel bij het gezelschap hoort.... (theoretisch wel praktisch niet)Brazza schreef op 27 March 2003 @ 19:41:
Je kan toch ook vragen als je last van hoge pings hebt, of hij er meer van weet? Zo ja, vraag als hij zijn upload kan beperken mbv Leechftp ofzo. Hij maakt natuurlijk wel uit van een gezelschap..
Burp
En als hij bereid is mee te werken vraag hem dan of hij een upload controller wil installeren die zijn eigen upload beperkt. Ik heb er wel eentje gevonden, maar daar moet het lieve bedragje van $49,95 voor neergeteld worden: Bandwidth Controller. Ik heb nog geen freeware alternatief gevonden. Als hij niet wil meewerken, pleur hem dan op de Linux Server met 8KB's Upload/ Download. Kan hij zien wat veel modemers (waaronder ik) moeten lijden
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
En wat is daar mis mee?Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 15:10:
kende zelfs een gozer die elke halve minuut een screenshot ontving van de pc van zijn vriendin
ik zou gewoon RUSTIG met je screenshot naar hem toe gaan aankloppen het hele probleem desnoods nogmaals uitleggen. en hem dan 2 keuzes geven:
- hij houd er mee op
- hij moet zijn eigen inet verbinding maar verzorgen
maar ach deze oplossignen wist je al lang
- hij houd er mee op
- hij moet zijn eigen inet verbinding maar verzorgen
maar ach deze oplossignen wist je al lang
Dit topic is gesloten.
![]()