ja kan toch wel... er staat geen username bij... Dus tenzij die site van hem is kan het wel vind ik (ja ok.. wie ben ik
De regels moeten gehandhaafd worden om een een ordelijk forum te handhaven.
ok heb je wel gelijk in, maar niemand stoort hier zich toch aan.
Er trapt toch niemand meer in de kreet "snel geld verdienen?? klik hier!"
Een als 'brave' link vermomde referallink is idd veel erger dan dit. Deze vorm van spam is feitelijk minder hinderlijk dan een spampost. Maar of het toegestaan wordt? Ik ben benieuwd..Op zondag 19 november 2000 23:39 schreef ThunderStorm het volgende:
ok heb je wel gelijk in, maar niemand stoort hier zich toch aan.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik ben zo dom

Kijk ik maak geen reclame omdat het gewoon niet MAG , ik wil het wel maar doe het dus niet. Zie ik dus zo'n sig en vraag me dus af mag het wel
. Want je weet hoe het gaat als hij het mag MAG ik het ook
Kijk ik maak geen reclame omdat het gewoon niet MAG , ik wil het wel maar doe het dus niet. Zie ik dus zo'n sig en vraag me dus af mag het wel
Verwijderd
Mussert is toch dood ?Op zondag 19 november 2000 23:50 schreef barrel het volgende:
[..]
Nee sinds jij bent afgetreden als voorzitter is het helemaal niks meer met de NSB![]()
Hej, ik heb een mafkees gevonden die voor mijn onlinetijd wil betalen, maar dan moet ik ook anderen overhalen om mee te doen.
De laatste tijd is er een enorme rage aan de gang in de vorm van bedrijven die je willen betalen in ruil voor info over je surfgedrag en wat persoonlijke gegevens.
We vinden het prima als je er vragen over hebt, we vinden het niet prima als je de referral neerzet zodat je daar geld mee kan verdienen.
Ook het opnemen van de referral als "homepage" in je Profile is niet welkom. Niemand misgunt je wat geld; dit forum is er alleen niet de plek voor.
Er is een forum waar het wel wordt toegestaan om werfakties op te zetten: Het Bannerstaren-Forum.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1