Toon posts:

download software

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mij is gevraagd een online dir met jpg te downloaden, alleen hoe kan ik dat doen, zonder dat ik plaatje voor plaatje moet gaan aanklikken, zoiets moet toch met dap kunnen?

Voordat ik dadelijk beticht wordt van illegale praktijken, ik heb toestemming ervoor gekregen om het te downloaden

Verwijderd

Teleport pro kan dat :)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
FTP?

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Je kunt ook de totale pagina opslaan op je HDD met IE en dan in die map ff alle JPG'ies selecteren en de rest wegkwakken.
edit:
Gewoon via "bestand" -> "opslaan".
Dit indien alle plaatjes in de goeie grootte op die site staan.
Indien het thumbnails zijn en de originele grote plaatjes via die links te bereiken zijn, dan kun je het met de optie (ik geloof) "download all links on this page" van DAP doen.

[ Voor 56% gewijzigd door Superdeboer op 26-03-2003 23:52 . Reden: was te onduidelijk ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
super-de-boer schreef op 26 March 2003 @ 23:50:
Je kunt ook de totale pagina opslaan op je HDD met IE en dan in die map ff alle JPG'ies selecteren en de rest wegkwakken.
Hij zei een dir, niet een pagina..

• KorZijl
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Als de plaatjes logisch en opvolgend genaamd zijn (dus 1.jpg, 2.jpg, enz) dan kan goede downloadclient op basis van 1 bestandsnaam de rest aanvullen en downloaden. Flashget ondersteunt zoiets.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53

scim

Nani?

wget kan het, is ook een versie voor windows ergens te vinden, kweet alleen niet waar.
Als je de dir kan listen volgens mij, kan wget hem helemaal leegtrekken, zo kom ik aan aantal plaatjes van aantal mooie vrouwtjes :)

Verwijderd

Kijk hier eens naar hier kan je ook nog bepalen tot hoever je de mappen wilt downloaden van de site

http://download.com.com/r...%2Fdownload%2Foesetup.exe

Verwijderd

Kijk eens naar Webstripper :)

Verwijderd

Topicstarter
mmh... het lukt allemaal niet. connection errors

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:22 ]

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als je nog dap gebruikt zou je flashget eens moeten proberen.
daarmee kun je bovendien ook doen wat jij zoekt, via de site explorer of 'direct' via "process web page file". Die laatste mogelijkheid is wat lastiger, maar werkt wel in alle gevallen.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

Topicstarter
misschien is het even makkelijker als ik laat zien om welke page het gaat XXXXXXXXXXXXXXXXXX het gaat dus hier om, en ik moet de al deze pics hebben, ik krijg met dap een connection error en webstripper doet ook niets. Misschien een prob dat ik achter een firewall / router zit?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:41 . Reden: heb even het adress weggehaald ]

Verwijderd

Je had het handmatig al af kunnen hebben joh.. je ff 5 min. kwaad maken en je bent klaar.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

lonkhuijzen

100% ADH

Met flashget is dat een eitje :)

Install flashget en dan heb je in je rechtermuisknop menu in IE een 2 opties:
- Download with flashget (als je 1 item wil downloaden)
- Download all with flashget

Bij de 2e krijg je een complete lijst van stuff die op die pagina staat wat je kan downloaden.. ff de zooi er uit selecteren en gaan maar..

IMO is flashget ook nog superieur aan DAP of G!zilla en dergelijke..
Een top proggie

Hehe nee ik werk niet voor ze maar ben er gewoon erg tevreden over :)

Linkje: www.amazesoft.com

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Verwijderd

als je met dap op die pagina gaat staan, en dan optie bulk download doet. moet het toch lukken.

• Freee!!
  • Laatst online: 07:24

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Off-topic:
* Freee!! is gestopt met DAP omdat het spyware bevat (eerste versies niet, maar na een upgrade helaas wel).
Hoe zit dat met flashget?

[ Voor 22% gewijzigd door Freee!! op 27-03-2003 10:36 . Reden: BB-tags mixen niet lekker :( ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Ik gebruik simpel de "Leech" addon in Phoenix.

Tjsa.. kwestie van een goede browser gebruiken he ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 10:28:
als je met dap op die pagina gaat staan, en dan optie bulk download doet. moet het toch lukken.
die optie heb ik niet, ik heb het even snel handmatig gedaan, maar toch wel nieuwsgierig voor de toekomst hoe ik het beter kan doen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 10:41:
die optie heb ik niet, ik heb het even snel handmatig gedaan, maar toch wel nieuwsgierig voor de toekomst hoe ik het beter kan doen

Heb je dan wel de nieuwste versie?

Maar hoe dan ooK:

Binnen SA zoeken op 'download webpagina', of bijv. zoeken op 'teleport' levert dan wel genoeg op lijkt me:

Complete directories van webpagina's: welk prog?
programma om hele site te downloaden
Alternatief voor Teleport Pro
Complete sites downloaden, waarmee??

enzo. Misschien handig voor de volgende keer :)

offtopic:
Maak ajb de volgende keer je topictitel iets duidelijker: binnen SA een titel als 'download software' geeft niet al te veel info over wat voor software je bedoelt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.