IDDOp woensdag 11 juli 2001 13:54 schreef TheCore het volgende:
Teleport Pro
Teleport Pro is goed. Black Widow dacht ik ook. Je kutn gewoon bij Download.com zoeken iig.
Verwijderd
...toch zijn er veel sites die je niet kunt downloaden met teleport pro, waar ligt dat aan??....
Verwijderd
Je weet van niets zeker?Op woensdag 11 juli 2001 14:10 schreef a_LAN het volgende:
...toch zijn er veel sites die je niet kunt downloaden met teleport pro, waar ligt dat aan??....
nah het meest logische denk ik is als er een ww op een site staat. Bijvoorbeeld en seks site waar je voor moet payen. En als je dat dus niet doet kom je op forbidden aera uit. En dan stopt ie hem.Op woensdag 11 juli 2001 14:10 schreef a_LAN het volgende:
Lekker zijn is een gave :)
flashget kan het ook met site explorer
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Je kunt zover ik weet alle sites downen. Alleen PHP, ASP en dergelijke scripts krijg je de "Client" versie en niet zoals ze op de server staan.Op woensdag 11 juli 2001 14:10 schreef a_LAN het volgende:
Ziehier, de hele categorie offline browsers op de Chello mirror van Tucows.
Ik heb zelf alleen ooit Offline Explorer gebruikt, prima progje..
Ik heb zelf alleen ooit Offline Explorer gebruikt, prima progje..
Verwijderd
Ja en wie heeft het weer over sex he lordspacieOp woensdag 11 juli 2001 15:05 schreef lordspacie het volgende:
[..]
nah het meest logische denk ik is als er een ww op een site staat. Bijvoorbeeld en seks site waar je voor moet payen. En als je dat dus niet doet kom je op forbidden aera uit. En dan stopt ie hem.
Ik ga het proggje ook eens gebruiken.
Is nu klaar met downlaoden.
Verwijderd
...L O L, hij kan er geen genoeg van krijgen....Op woe 11 juli 2001 17:28 zei ChicaneBT het volgende :
[..]
Ja en wie heeft het weer over sex he lordspacie
A dirty mind is a joy foreverOp woensdag 11 juli 2001 17:56 schreef JJJ het volgende:
Schaam je, zulke taal hier!![]()
Verwijderd
dat is maar goed ook, anders kon je geen veilig scriptje meer makenOp woensdag 11 juli 2001 15:30 schreef ge-flopt het volgende:
[..]
Je kunt zover ik weet alle sites downen. Alleen PHP, ASP en dergelijke scripts krijg je de "Client" versie en niet zoals ze op de server staan.
Dat kun je ook niet, met een programma als Flashget (een download manager) kun je het url van een .asp bestand opgeven en die download ie dan gewoon..Op woensdag 11 juli 2001 18:42 schreef goldfish80 het volgende:
dat is maar goed ook, anders kon je geen veilig scriptje meer maken
Alleen is het idee achter een offline browser dat je het resultaat te zien krijgt, niet de bron.
Pagina: 1