Beste Tweakers, ik heb een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb laatst een XP-CD zelfgemaakt, waarin Service Pack 1 geïntegreerd is. Dit alles moest door een map aan te maken, daarin de XP-CD te kopieren en SP1 enz, dit is niet belangrijk. De CD is iig gelukt, maar ik krijg de map niet meer weg.
Na eventjes verwijderen bleef hij vlak voor het einde hangen.
Als ik de overgebleven map wil verwijderen krijg ik de volgende melding:
- Met een bootdisk in DOS kan niet; mijn schijf is NTFS.
- Met een DOS-prompt window geeftie geen melding. Het lijkt dat het gebeurd is, maar als ik in de verkenner kijk staat deze er nog.
- Alleen-lezen staat aan, maar als ik deze uit zet en weer naar eigenschappen ga, is deze wéér aan.
- Archiveren kan niet, zelfde foutmelding.
- Renamen en knippen-plakken kan weer wél!!!
- Ik kan deze map openen, dan staat er een sub-map. Deze kan ik ook openen, maar de sub-mappen van die map kan ik allemaal niet openen:
)
- De grootte van de map is 0 bytes.
Ik heb de search en google gebruikt, maar de oplossingen die ik daar vond werken allemaal niet; de oplossingen die daar stonden, staan hierboven beschreven en werken dus allemaal niet.
Wie o wie heeft de oplossing???
Edit:
Slash-jes in Quote de verkeerde kant op
Ik heb laatst een XP-CD zelfgemaakt, waarin Service Pack 1 geïntegreerd is. Dit alles moest door een map aan te maken, daarin de XP-CD te kopieren en SP1 enz, dit is niet belangrijk. De CD is iig gelukt, maar ik krijg de map niet meer weg.
Na eventjes verwijderen bleef hij vlak voor het einde hangen.
Als ik de overgebleven map wil verwijderen krijg ik de volgende melding:
- Ik heb geprobeerd hem in de veilige modus te verwijderen; dit lukt niet, zelfde meldingKan de map XP niet verwijderen. De toegang is geweigerd.
Controleer of de schijf vol of tegen schrijven
is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.
- Met een bootdisk in DOS kan niet; mijn schijf is NTFS.
- Met een DOS-prompt window geeftie geen melding. Het lijkt dat het gebeurd is, maar als ik in de verkenner kijk staat deze er nog.
- Alleen-lezen staat aan, maar als ik deze uit zet en weer naar eigenschappen ga, is deze wéér aan.
- Archiveren kan niet, zelfde foutmelding.
- Renamen en knippen-plakken kan weer wél!!!
- Ik kan deze map openen, dan staat er een sub-map. Deze kan ik ook openen, maar de sub-mappen van die map kan ik allemaal niet openen:
- Ik ben de enige gebruiker en ik ben Admin (Dûh!D:\XP\XP-SP1\asms is niet toegankelijk. Toegang geweigerd.
- De grootte van de map is 0 bytes.
Ik heb de search en google gebruikt, maar de oplossingen die ik daar vond werken allemaal niet; de oplossingen die daar stonden, staan hierboven beschreven en werken dus allemaal niet.
Wie o wie heeft de oplossing???
Edit:
Slash-jes in Quote de verkeerde kant op
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!