Toon posts:

vraagje over Radeon 9700pro en Asus FX

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus een vraagje over de de Radeon 9700 pro; is deze echt veel sneller dan de Ti4600 van asus ? en kan deze kaart meer laten zien (effecten) omdat de radeon direct x9 ondersteud ?
Ik wil namelijk de snelse kaart hebben die er is, heb nu zelf die Ti4600 ultra van Asus, maar kan de Radeon mij echt blijer maken ?
En dan het volgende, ik heb gezien dat er meerdere fabriekanten zijn die de Radeon 9700 uitgeven, maar wie heeft nou de "echte/snelste" ATI ??...

of moet ik gewoon wachten op de Asus 9900 ultra FX ?

Verwijderd

Wacht nog even dan.....en koop dan de Radeon 9800.... :9~

Verwijderd

De radeon is gezien beeldkwaliteit en prestatie beter.(de benchmarks spreken voor zich)

Maar ik zou ook ff wachtten op de 9800 :)

Verwijderd

Lees; Videoplanken & Beeldkanonnen FAQ onder 'Welke videokaart moet ik kopen' en kijk ook eens voor Reviews, gebruik ook de 'search'

Op dit moment is de ATi 9700 Pro de snelste kaart op aarde en is 'veel' sneller dan de GeForce4 Ti4600, het is ook aan te raden om de kaart te kopen aangezien ze goedkoop te verkrijgen zijn. Asus 9900 Ultra FX presteert soms 'ietsje'sneller dan de ATi 9700 Pro en soms andersom! Bovendien is de Ultra FX veel duurder. ATi Radeon 9700 Pro is DX9 compatible en is de snelste kaart op aarde nu! en ik weet al 100% zeker dat jij tevreden zult zijn.

Edit: 'Veel' verschil ga je niet merken tussen die GeForce4ti4600 en de ATi 9700 Pro, ik zou dan voor de ATi 9800 Pro gaan waar veel geruchten over is dat deze kaart de GeForceFX 'killer' word. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 20:57 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie http://gathering.tweakers...t_messages/610591#welkevk.

Ga dus op zoek naar reviews van deze kaarten, die zijn met bijvoorbeeld Google makkelijk te vinden :)

Dit topic is gesloten.