ik heb enkele maanden geleden een dpc client geinstalleerd en deze enkele weken geleden gede-installeerd (vraag niet waarom)
nu heb ik echter een 'spook' installatie van dpc op mijn pc staan, dit merkte ik doordat de load nog steeds 100% was door dnetc.exe
na even zoeken bleek dit bestand te staan in
C:\Program Files\Microsoft Hardware
en het e-mail adres waaronder hij werkte is
id=dpc_de@hotmail.com
verder blijkt uit een koelog.txt dat hij heel wat rc5 pakketjes heeft doorzocht
===
opvallend: de map waarin het geinstalleerd is 'microsoft hardware'
_________de hdd: met win2k is bij mij eigenlijk alles op de d schijft, incl windows zelf
weet iemand hoe ervoor gezorgd kan worden dat het gedane werk 'ongedaan' wordt dus dat dpc_de@hotmail.com niet de punten krijgt?
(ik heb zo het idee dat de installatie een keer via internet/ongemerkt is gebeurt kan het me haast niet voorstellen... maar deze CONFIGURATIE heb ik 100% zeker nooit zelf gemaakt)
nu heb ik echter een 'spook' installatie van dpc op mijn pc staan, dit merkte ik doordat de load nog steeds 100% was door dnetc.exe
na even zoeken bleek dit bestand te staan in
C:\Program Files\Microsoft Hardware
en het e-mail adres waaronder hij werkte is
id=dpc_de@hotmail.com
verder blijkt uit een koelog.txt dat hij heel wat rc5 pakketjes heeft doorzocht
===
opvallend: de map waarin het geinstalleerd is 'microsoft hardware'
_________de hdd: met win2k is bij mij eigenlijk alles op de d schijft, incl windows zelf
weet iemand hoe ervoor gezorgd kan worden dat het gedane werk 'ongedaan' wordt dus dat dpc_de@hotmail.com niet de punten krijgt?
(ik heb zo het idee dat de installatie een keer via internet/ongemerkt is gebeurt kan het me haast niet voorstellen... maar deze CONFIGURATIE heb ik 100% zeker nooit zelf gemaakt)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!