----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
En punt 2 wie zegt dat zij dat erin hebben gezet ?
Senri no michi mo ippo kara
wie zou het er anders in doenOp zondag 09 juni 2002 19:13 schreef Neophyte het volgende:
Punt 1 je zegt het zelf al, het gaat om een lame exploit progje.
Ik denk niet dat iemand zoiets zou doen om team Division Eindhover lastig te vallen...
ik vraag alleen om commentaar van de maker(s) / Team division eindhoven?Op zondag 09 juni 2002 19:13 schreef Neophyte het volgende:
Punt 1 je zegt het zelf al, het gaat om een lame exploit progje.
De ini-files die gebruikt worden door dat subteam hebben allemaal een DNS-Name omdat bij het veranderen van het IP-adres de clients niet meer kunnen connecten naar de keyserver.
Het aanspreekpunt van het subteam wat geteistert wordt door deze illegale clients zegt dat er een klasgenoot/schoolgenoot een lame hacker is die ook al verantwoordelijk is van het hacken van de keyserver waarop een forum draaide. Wie het is is nog geheel onduidelijk en dus kunnen we ook nog niets doen dan alleen de mensen die naar ons mailen uit te leggen wat het is en hoe het te verwijderen. Helaas kunnen we verder niets doen.
Hoe dat dit allemaal verspreid wordt weet ik ook niet. De een zegt problemen gehad te hebben met een attachment via de mail, de ander zegt het met downloaden een onbekend bestand te hebben geopend en nog iemand anders zegt dat het misschien via Kazaa is gekomen. 3 verschillende verhalen waardoor we ook verder niets kunnen doen.
Wij willen dit probleem ook zo snel mogelijk oplossen maar hoe kunnen we dit doen voordat we misschien uit de stats gegooid worden? Wat zou een oplossing zijn om ons team weer een goede naam te geven?
en de maker van de site Kevin Dorekens (Heavy K) eens aanspreken... en eens een onderzoek instellen in welk subteam ze zitten, welke bekenden ze hebben, en waarom ze jullie gebanned willen hebben.
Want dat gebeurt er wel als er niets veranderd, er staat een keer een gast op die niet blij is en D.net een mail stuurt. And i think that you don't want that. Volgens mij hebben jullie daar te hard voor gewerkt.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Op zondag 09 juni 2002 20:59 schreef -ProXy- het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/17181 <-- Neophyte
http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif <-- Hunterpro
en de maker van de site Kevin Dorekens (Heavy K) eens aanspreken... en eens een onderzoek instellen in welk subteam ze zitten, welke bekenden ze hebben, en waarom ze jullie gebanned willen hebben.
Want dat gebeurt er wel als er niets veranderd, er staat een keer een gast op die niet blij is en D.net een mail stuurt. And i think that you don't want that. Volgens mij hebben jullie daar te hard voor gewerkt.
wie?????
* HunterPro snapt niet
[edit]
en het is http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27553 btw
Verwijderd
Om te beginnen zou ik wat je net zei al ff melden bij dnet. Zo voorkom je alvast dat ze jullie plots kicken als het aan hun oren komt. Als ze op de hoogte zijn van het probleem laten ze jullie wel staan lijkt me, en misschien kunnen ze ook ideeën geven voor een oplossing.Op zondag 09 juni 2002 20:27 schreef Witlof het volgende:
Wij willen dit probleem ook zo snel mogelijk oplossen maar hoe kunnen we dit doen voordat we misschien uit de stats gegooid worden? Wat zou een oplossing zijn om ons team weer een goede naam te geven?
Veel meer kun je niet doen denk ik... want je kan moeilijk alle IP's langsgaan die op jullie (sub)teamproxies flushen om te controleren of er zo niet een client opstaat...
En verder ? Een duidelijk bericht zetten op jullie website/forum over wat en hoe te verwijderen enzo, zodat mensen tenminste ergens iets kunnen vinden ? I dunno...
iig D.Net inlichten over de gang van zaken.
ik snap 'm!
dat lompe ding heeft m'n koei gemold!
[update]
omdat ik dus al een koei draaide heeft ie zichzelf niet kunnen toevoegen, maar mijn koe is wel (zonder dat ik het door had) een paar uur geleden afgeschoten
daar gaat m'n keyrate
Jij gaf aan in de HK draad dat het proggie bij jou wel werkteOp zondag 09 juni 2002 21:09 schreef |HunterPro| het volgende:
AAAAAAAARGH!
ik snap 'm!
dat lompe ding heeft m'n koei gemold!
![]()
![]()
![]()
[update]
omdat ik dus al een koei draaide heeft ie zichzelf niet kunnen toevoegen, maar mijn koe is wel (zonder dat ik het door had) een paar uur geleden afgeschoten
daar gaat m'n keyrate
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
En als ik een niet-crashende header stuur, denk ik dus dat het programmaatje werktOp zondag 09 juni 2002 21:15 schreef |HunterPro| het volgende in het HK-topic:
Dames en heren,
naar aanleiding van dit topic wil ik graag even aangeven dat ik absoluut niks te maken heb met de subgroep Eindhoven. Ik was niet bekend met de werking van dit 'behulpzame anti-crashprogrammatje' tot ik dat topic zag, en merkte dat mijn koe was afgeschoten. Als mensen naar aanleiding van mijn melding dat het 'goed werkt' deze (imo) trojan hebben geinstalleerd, spijt dit me enorm. Ik was ten volle overtuigd dat dit programmaatje werkte tegen de crashes, en Norton sloeg ook geen alarm. En voor de mensen die dit hebben gedaan:
ik wens jullie pijn.... vrrreeeselijke pijn... pijn die je niet kunt verdragen... marteling... pijnnnn...
* HunterPro moet aan zijn 1337 h4x0ring-skills gaan werken
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Je bent tenminste vergevingsgezind en niet haatdragendOp zondag 09 juni 2002 21:16 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
En als ik een niet-crashende header stuur, denk ik dus dat het programmaatje werkt
* Pim. moet aan zijn 1337 h4x0ring-skills gaan werken
ik start nu net me dnetc opnieuw op, en zie tot mijn geluk dat er nog steeds 143 packets in de buff-out.rc5 staan
gelukkig, dat proggie heeft niet me buffer gemold, anders had ik er eentje van hun gemold...
eens kijken of ik daar nog een log van heb....
kon het maar niet tot zn botte kop laten doordringen dat ik na 1,5 jaar QU|CCC niet zomaar ging teamswitchen...
en nee, ik vond die niet aardig..
Op zondag 09 juni 2002 21:18 schreef -ProXy- het volgende:
[..]
Je bent tenminste vergevingsgezind en niet haatdragend
Verwijderd
Ik ben al een geruime tijd bezig met het zoeken naar de bron van deze ongein.
Graag zou ik willen weten wat er precies is gezegt in dat ene HK-topic. Ook zou ik dat programmatje waarover gesproken word eens willen hebben om dat te onderzoeken.
Ik hoop ook dat jullie, mede DPC'ers ons willen helpen dit probleem op te lossen. Met name naar het zoeken van de dader en het stoppen van het verspreiden van de client omdat Witlof (beheerder emailadres) overspoeld word met mailtjes met de vraag wat DNETC is. Ook ik ondervind er veel last van omdat mijn internet connectie steeds brakker wordt.
[DPC]Division Eindhoven heeft hard gewerkt om een mooi totaal van ruim 26M blokjes te halen en velen van ons zijn al enkele jaren actief. Het zou daarom zonde zijn (lees: zwaar klote) als we door dit incident uit de stats worden gezet.
Verwijderd
Uhm, wie was dat dan?Op zondag 09 juni 2002 21:19 schreef Marble het volgende:
Ik ben laatst heel lame benaderd door een DE'er
kon het maar niet tot zn botte kop laten doordringen dat ik na 1,5 jaar QU|CCC niet zomaar ging teamswitchen...
Check je mailOp zondag 09 juni 2002 21:27 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
[..]
Uhm, wie was dat dan?
Verwijderd
Ja bedankt, maar daarin kan ik niets vinden over wie er rot heeft gedaan tegen.Op zondag 09 juni 2002 21:43 schreef -ProXy- het volgende:
[..]
Check je mail
Anyway, ik wil toch heel graag dat progje wat de client installeerd hebben.
http://users.pandora.be/heavyk/software/download/Heavy_K's_MSN_Anti-Crash.zipOp zondag 09 juni 2002 22:08 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
[..]
Ja bedankt, maar daarin kan ik niets vinden over wie er rot heeft gedaan tegen.
Anyway, ik wil toch heel graag dat progje wat de client installeerd hebben.
Ik neem aan dat het deze is... (ik draai op linux
Verwijderd
Of verboud dat progje alleen de bestaande client?
Ook heb ik een mailtje gestuurd naar de beheerder van die site waarvan het programmaatje van afkomstig is. Hopelijk krijg ik daarvan ook een reaktie.
We houden u op de hoogte en hopelijk wordt dit probleem opgelost. Het zou wel sneu zijn als we na bijna 1000 dagen RC5 opeens eruit gekicked worden door een of andere klojo die ons dwars wil zitten.
Dat ANTI crash progje heeft helemaal geen client erin.
Ander zou ik dat nooit verspreiden.
Echter zijn er mensen in dat topic geweest die een CRASH tooltje gingen downloaden via kazaa en daarin zit die trojan verwerkt.
Want ik zag me naam alweer voorbij komen in het topic.
Senri no michi mo ippo kara
Dit had ik ook, of ik na bijna 2 jaar ook niet ff naar een ander team wilde.Op zondag 09 juni 2002 21:19 schreef Marble het volgende:
Ik ben laatst heel lame benaderd door een DE'er
Daarom is onze teamnaam nu "I'R cow - S3n mag Supercow niet meer"
Jammer dat er zulke mensen rondlopen binnen dpc
Even voor de goede orde en ons niet helemaal zwart te maken. Supercow was geen/is geen lid van Division Eindhoven.Op zondag 09 juni 2002 22:32 schreef s3n het volgende:
[..]
Dit had ik ook, of ik na bijna 2 jaar ook niet ff naar een ander team wilde.
Daarom is onze teamnaam nu "I'R cow - S3n mag Supercow niet meer"
Jammer dat er zulke mensen rondlopen binnen dpc
Dat was ook niet mn bedoeling, ik heb geen id waar hij lid van is.Op zondag 09 juni 2002 22:33 schreef Witlof het volgende:
[..]
Even voor de goede orde en ons niet helemaal zwart te maken. Supercow was geen/is geen lid van Division Eindhoven.
Enne als ik de suggestie wek dat supercow lid is van DE, dan daarvoor mijn excuses, das niet mn bedoeling
Verwijderd
Alle members van mijn team flushen naar een DNS-naam. Heb ik vlak na het oprichten van mijn team aangemaakt om een hoop problemen te voorkomen als mijn IP ooit zou veranderen. Dus dat niet alle clients naar het nieuwe IP aangepast hoeven te worden.
Ik heb dat adres nu naar een ander ip laten flushen zodat alles zo'n beetje wordt gefilterd.
Voor de duidelijkheid: Er wordt geen enkel illegaal blokje geflushed naar D.net.
Dit alles zet ons nu wel in een verkeerd daglicht. dat is niet echt de bedoeling.
Als jullie mij meer info kunnen geven over de oorsprong van het progje en het progje zelf kun je dat mailen naar theoutlawtorn@dpc-de.com
Ook wil witlof graag op de hoogte worden gehouden dus mail alles ook maar tegelijk naar witlof@dpc-de.com
[edit]
Had niet gezien dat er ook een IP stond ingevuld, zal ff veranderen ASAP.
Verwijderd
Als het iemand van buiten is geweest is het dan niet lame?Op zondag 09 juni 2002 23:16 schreef arjanscholl het volgende:
Heyyy, ik was laatst bij een vriend en toen zag ik dit er ook al opstaan, in de map Microsoft Hardware, vond het al zo gek...gauw het email adres veranderd naar mn eigen...Ik vind het wel heel lame van de gene die dit heeft gedaan (als het een member van team Division Eindhoven betreft)
[edit]
Had niet gezien dat er ook een IP stond ingevuld, zal ff veranderen ASAP.
Verwijderd
Zeker wel, maar hij bedoelt waarschijnlijk dat het jullie imago niet (of toch niet veel - al is iedere druppel er natuurlijk altijd een teveel) aantast als ie van buiten kwam, en dat DE gelijk het image van "cheater" zou krijgen mochten ze het zelf geweest zijn. En even voor alle duidelijkheid : voor mij zijn jullie dat dus niet heOp zondag 09 juni 2002 23:39 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Als het iemand van buiten is geweest is het dan niet lame?
Leuk ook hoe The_Outlaw_Torn het oplost met dat IP adres, en zo toch geen "illegale" blokjes flusht
Succes nog met de speurtocht ...
Heeft iemand nog wat info of wat dingen die we kunnen proberen om te achterhalen wie dit is? Alle hulp is welkom om dit probleem op te lossen en iedereen die al geholpen heeft: bedankt!
Zoek even je dnetc.ini en trek die open met notepad. Als jouw emailadres er nog staan dat is tieOp maandag 10 juni 2002 11:56 schreef Erik1 het volgende:
Hoe kan ik zien of dat lame ding mijn koe heeft ziek gemaakt?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik had er 2.Op maandag 10 juni 2002 12:01 schreef Mobster het volgende:
[..]
Zoek even je dnetc.ini en trek die open met notepad. Als jouw emailadres er nog staan dat is tieOK.
Ik heb de hele map Microsoft Hardware weg gedondert. De dnetc.ini van mijzelf was nog goed:
1
2
3
4
5
| [parameters] id=xxxxxx [misc] project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0 |
Moet ik ook nog iets uit mijn register halen of nie?
[ Voor 9% gewijzigd door Erik1 op 13-01-2009 20:24 . Reden: email adres weghalen ]
Ik geloof graag de 'DE' crew als ze zeggen niet 100% zeker te weten wie het gedaan heeft, maar ik geloof niet dat iemand zo iets maakt om DE 'te naaien'? (Ben nogal naief ingesteld ventje
Vast een over-ijverig sub-subteam lid
Wij (TFS) hebben daar in het begin ook wel last van gehad. Gelukkig op tijd weten aan te geven dat we er niet van gediend waren, daarna nooit meer iets van het ventje vernomen
Succes met het vinden van 'de dader' en het verwijderen van alle eventueel geinstalleerde koetjes
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Ik hoop dat degene die dit proggie verspreid het zelf bekend maakt en zich daarbij ook gelijk als "soepkip" bekendmaakt. Het woord "koe" hoef ik niet meer te horen als het om hem gaat.
Ik vind dat The_Outlaw_Torn goed met het probleem omgaat, maarja, ik verwacht niet anders van Metallica-fans
Succes DE, khoop dat jullie hier niks mee te maken hebben!
PS, is er geen IP of zo te achterhalen van de mensen die die blokjes flushen? je kunt dan viavia iig die mensen inlichten.
Run je eigen
Nee hoor. Even je project-priority veranderen inOp maandag 10 juni 2002 12:44 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Ik had er 2.
[afbeelding]
Ik heb de hele map Microsoft Hardware weg gedondert. De dnetc.ini van mijzelf was nog goed:
code:
1 2 3 4 5 [parameters] id=*********@***.** [misc] project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
Moet ik ook nog iets uit mijn register halen of nie?
1
| project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0 |
Dan gaat ie na afloop van RC5 (of als je om de een of ander reden geen rc5 blokjes kan krijgen) automatisch over op OGR en herstart de client een keer.
Ik had tum ook gezien, maar toen ik dat bericht quote was tie al wegOp maandag 10 juni 2002 15:05 schreef DukeBox het volgende:
hehe.. dat was een snelle edit(=0)
Division BrabanderT
Verwijderd
Verder nog iedereen bedankt voor de reacties.
Ik heb dat topic ff op mn site gezet. Dit is voor de mensen die er echt wat mee kunnen.Op zondag 09 juni 2002 21:23 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Hallo, Ik ben de oprichter van "The Four Horsemen", het subteam van DPC-DE waar Witlof het over had.
Ik ben al een geruime tijd bezig met het zoeken naar de bron van deze ongein.
Graag zou ik willen weten wat er precies is gezegt in dat ene HK-topic. Ook zou ik dat programmatje waarover gesproken word eens willen hebben om dat te onderzoeken.
Ik hoop ook dat jullie, mede DPC'ers ons willen helpen dit probleem op te lossen. Met name naar het zoeken van de dader en het stoppen van het verspreiden van de client omdat Witlof (beheerder emailadres) overspoeld word met mailtjes met de vraag wat DNETC is. Ook ik ondervind er veel last van omdat mijn internet connectie steeds brakker wordt.
[DPC]Division Eindhoven heeft hard gewerkt om een mooi totaal van ruim 26M blokjes te halen en velen van ons zijn al enkele jaren actief. Het zou daarom zonde zijn (lees: zwaar klote) als we door dit incident uit de stats worden gezet.
Als de modjes vinden dat ik dat topic niet online mag zetten dan moeten ze dit bericht maar verwijderen.
Compressed by Petite (c)1999 Ian Luck
is dat een programma of een user??
kun je mij een lijst mailen met de namen van jullie users, of de site met jullie stats? dan weet ik wat ik moet zoeken.
Ik zag het net op tijdOp maandag 10 juni 2002 15:05 schreven DukeBox en RoyalFlusher dat ik snel was:
[...]
Maar als die ini maar goed gezet wordt, daar gaat het om
En nu DE weer helpen...
hij maakt zon startup voor het programmatje.Op maandag 10 juni 2002 16:12 schreef Erik1 het volgende:
Wat zet dat ding nou in je register dan ik wil die registersleutels er graag uit hebben.
ff uitvoeren => msconfig
en dan bij opstarten uitzetten dat ie dat dnet ding opstart. zie plaatje eerste post.
uitvoeren => regedit en je kunt kijken of er een reg van dat programma staat. Heb ik nog niet gedaan en dit heeft een extra risico, want je moet die sleutel handmatig verwijderen.
hij maakt een nieuwe map aan met de sleutel erin, ik maak wel ff een plaatje en ik ga die sleutel verwijderen.
ik heb de sleutel verwijdert en alles doet het nog.
het lijkt erop dat het met multimedia builder 4.7b special build 4.71 is gemaakt. zie site. het is een programma om (muziek)menus te maken. misschien kan iemand daar iets mee.
MMBuilder13
Mail Hacker
MSN Hacker
zn naam staat er voor zover ik weet niet in. hij laat alleen de bovenstaande namen achter. bovenste is het programma denk ik.
Dit heb ik er ook staan maar het is van mijn eigen koe. wel heb ik gevonden:Op maandag 10 juni 2002 16:20 schreef YoMaN het volgende:
ziehier het plaatje na: uitvoeren => regedit
[afbeelding]
ik heb de sleutel verwijdert en alles doet het nog.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Windows Update Files
Deze hele sleutel kun je verwijderen. De waarden hierin zorgen er voor dat de dnetc client opgestart word. Je kunt hem ook gewoon uitzetten in MSConfig maar dan staat hij er nog wel, als je het verwijdert is het helemaal schoon. Het ding noemt zich zelf Windows Update files om niet op te vallen maar kijk er maar eens in.
Laten we het houden op teveel. Hoeveel precies is nog geheel onduidelijk maar dat het er veel zijn en nog meer kunnen worden is zeker zolang dat bestandje online staat. Ik weet niet of het mogelijk is om dit offline te halen en hoe maar hopelijk kan iemand ons daarmee helpen.Op maandag 10 juni 2002 19:31 schreef JdeTuitE het volgende:
Witlof weet je nu om hoeveel mensen het gaat die ŽbesmetŽ zijn ????
zusje heet sanne
(of was dat nou haar vriend ipv broer
Verwijderd
weet absoluut niet of dat wel kan, maar ik probeer gewoon te helpen.
mischien ff een postje doen bij het Tweakers.net Frontpage Feedback forum. lekkere zin
Is dit al gebeurd of kan iemand dat doen? Zelf heb ik geen Kazaa dus als iemand dit voor ons kan doen dan graag.Op maandag 10 juni 2002 20:58 schreef Erik1 het volgende:
Je kunt ook gewoon in kazaa lite de titel van dat ding aanpassen (bij my kazaa en dan edit details op het geval) en er dan een waarschuwing er neer zetten dat het een trojan heeft met dnetc erin oid. Als veel mensen dit doen en iemand wil het gaan downloaden ziet hij/zij de waarschuwing en download niet! Sim-pel.
iedereen die dat programma heeft/shared en kazaa heeft moet dat eigenlijk ff bij zichzelf veranderen. volgens mij heeft het weinig zin als er maar 1 is die dat doet.Op maandag 10 juni 2002 21:08 schreef Witlof het volgende:
[..]
Is dit al gebeurd of kan iemand dat doen? Zelf heb ik geen Kazaa dus als iemand dit voor ons kan doen dan graag.
Verwijderd
Ok, ik doe mee met D2OL en niet met dit project, maar als ik dit lees bedoel je zoiets:Op maandag 10 juni 2002 18:39 schreef Witlof het volgende:
Is het niet mogelijk om mbv een batchfiletje zowel de key in het register als het programma te verwijderen? Dit omdat we dat dan aankunnen bieden aan de mensen die deze problemen hebben. Ik weet niet of het mogelijk is maar het zou wel erg fijn zijn en ook voor de slachtoffers.
Twee bestandjes:
fix.bat
------------------------------
DEL "C:\Program Files\Microsoft Hardware\"
START fix.reg
fix.reg
REGEDIT4
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Distributed Computing Technologies]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Windows Update Files]
Zet deze files bij elkaar en voer fix.bat uit. Het progje wordt dan verwijderd. Ook de twee in deze thread genoemde registersleutels worden verwijderd (als ik geen typefouten heb gemaakt van dat plaatje, kopieren gaat immers niet omdat ik het progje zelf niet heb).
Als het goed is vraag dos-prompt om verwijdering van de inhoud van de map (J) en komt er dan een pop-up die bevestiging van de registeraanpassing vraagt.
Alleen de map Microsoft Hardware blijft leeg achter. Weet iemand hoe je die automatisch weg krijgt???
Misschien is het een idee om deze files in een (self-extracting) zipje te verspreiden.
[EDIT]
LET OP! Kijk verder naar beneden, de content van fix.bat zoals in deze post klopt niet!
bij mij staat er iets in die map. iets van mn keyboard ofzo. dus hijs niet echt leeg. maar dat kan zijn omdat ik een microsoft keyboard heb.Op maandag 10 juni 2002 21:32 schreef Stephan202 het volgende:
[..]
oplossing
Alleen de map Microsoft Hardware blijft leeg achter. Weet iemand hoe je die automatisch weg krijgt???
verhaal
Verwijderd
Ohw! dan moeten we ff oppassen met wat ik hierboven heb opgeschreven!Op maandag 10 juni 2002 21:39 schreef YoMaN het volgende:
[..]
bij mij staat er iets in die map. iets van mn keyboard ofzo. dus hijs niet echt leeg. maar dat kan zijn omdat ik een microsoft keyboard heb.
Kan iemand de exacte filenames geven die bij dit progje horen? Dan geef ik dat gewoon preciezer op in de batch file.
dnetc.exeOp maandag 10 juni 2002 21:53 schreef Stephan202 het volgende:
[..]
Ohw! dan moeten we ff oppassen met wat ik hierboven heb opgeschreven!
Kan iemand de exacte filenames geven die bij dit progje horen? Dan geef ik dat gewoon preciezer op in de batch file.
dnetc.ini
dpc <=
install.log
koelog.txt
Verwijderd
fix.bat
DEL "C:\Program Files\Microsoft HardWare\dnetc.exe"
DEL "C:\Program Files\Microsoft HardWare\dnetc.ini"
DEL "C:\Program Files\Microsoft HardWare\dpc"
DEL "C:\Program Files\Microsoft HardWare\install.log"
DEL "C:\Program Files\Microsoft HardWare\koelog.txt"
START fix.reg
Er wordt nu niet meer om bevestiging van het verwijderen in dosprompt gevraagt (tenzij "dpc" een dir is, maar ik ga er nu van uit dat het een bestand zonder extensie is, niet dat het wat uitmaakt voor DOS).
Ik zal m'n eerdere bericht ff editen en een waarschuwing over de foute content daar inzetten.
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Distributed Computing Technologies, Inc.]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Windows Update Files]
fix.reg hier downloaden
fix.bat hier downloaden
beide in bij elkaar zetten. fix.bat opstarten en hij verwijderd alles.
met dank aan Stephan202
Verwijderd
Sorry, dat was op het screenshot niet te zien.Op maandag 10 juni 2002 22:17 schreef YoMaN het volgende:
REGEDIT4
Goed dat je het zegt, want anders werkt het natuurlijk niet. Het tijdperk der intelligente computers is immers nog ver weg.
[quote]
Op maandag 10 juni 2002 22:21 schreef Stephan202 het volgende:
[..]
Sorry, dat was op het screenshot niet te zien.
Goed dat je het zegt, want anders werkt het natuurlijk niet. Het tijdperk der intelligente computers is immers nog ver weg.
[/quote]
Eigenlijk staat helemaal onderaan het plaatje dat er ,inc. achter moet.
In deze staan bij mij de waarden in van mijn eigen koe die ik zelf heb geinstalleerd.
getest en het werkt, speciaal nog een keer dat programma gebruikt. wel op 'ok' duwen als je iets aan het register moet toevoegen. als je dat niet doet haalt ie niets weg uit het register.Op maandag 10 juni 2002 22:29 schreef Witlof het volgende:
hartstikke bedankt mensen voor deze hulp. Ik ga deze online zetten op onze site zodat mensen met problemen dit kunnen draaien om zo van het illegale install af kunnen komen. Is het al geheel getest of moeten we dat nog even doen?
Op maandag 10 juni 2002 22:29 schreef Erik1 het volgende:
Eh, volgens mij is er hier iets fout hoor:
In deze staan bij mij de waarden in van mijn eigen koe die ik zelf heb geinstalleerd.
Op maandag 10 juni 2002 22:17 schreef YoMaN het volgende:
REGEDIT4
fix.reg hier downloaden
fix.bat hier downloaden
beide in bij elkaar zetten. fix.bat opstarten en hij verwijderd alles.
met dank aan Stephan202
Verwijderd
Het kan geen kwaad het op kazaa te zetten met een goede beschrijvende bestandsnaam, maar er zal ook nog iets anders moeten gebeuren, bijvoorbeeld door het standaardzinnetjeOp maandag 10 juni 2002 22:27 schreef YoMaN het volgende:
ff nogwat over dat fix bestandje. misschien is het handig om dit in te pakken en te proberen dte verspreiden via kazaa. ik weet alleen niet hoe je anderen moet overhalen/vertellen dat ze dit ff moeten gebruiken.
'Ons doel is de vrede op aarde weder te laten keren door zoveel mogelijk blokjes te grazen. Tot op heden is dit geen succes.'
aan te passen en te wijzen op de fixbestandjes
[Edit]
Voor de duidelijkheid: dit is het zinnetje dat op de teampagina op distributed.net staat. Maar de echte cracks hier herkennen het natuurlijk meteen
Misschien kunnen mensen met Kazaa het online zetten onder een naam van 'MSN Anti-crash dnetc.exe fix' of zo?
zal het sharen. zit er een readme bij ofzo. voor de minder slimme msn-ers?Op maandag 10 juni 2002 22:46 schreef Witlof het volgende:
Ik heb het bestand nu in een zip file staan op: http://proxy.dpc-de.com/fix.zip
Misschien kunnen mensen met Kazaa het online zetten onder een naam van 'MSN Anti-crash dnetc.exe fix' of zo?
To remove all unwanted dnet-software received with MSN or MSN-hack follow these instructions:
• Unzip files.
• Run fix.bat
• Press "ok"
Om alle ongewenste dnet-software verkregen met MSN of MSN-hack te verwijderen moet u de volgende instructies volgen:
• Pak de bestanden uit
• Dubbelklik op fix.bat
• Druk op "ok"
Verwijderd
Kan KazAa dit progje niet blokken ofzo?, of willen ze dan dat we geld betalen.
Een oplossing voor het stoppen van dat programmatje lijkt nog niet gevonden, maar is er ook een manier om mijn internet connectie te redden? Wordt namelijk steeds fucked-upper.
Bij iemand anders het zaakje laten flushen?Op dinsdag 11 juni 2002 00:10 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Allemaal bedank dat jullie ons allemaal helpen.
Kan KazAa dit progje niet blokken ofzo?, of willen ze dan dat we geld betalen.
Een oplossing voor het stoppen van dat programmatje lijkt nog niet gevonden, maar is er ook een manier om mijn internet connectie te redden? Wordt namelijk steeds fucked-upper.
MAar wel ff het juiste IP doorgeven aan de vertrouwde leden...;)
Verwijderd
Dat bedoel ik niet. Er zijn nu heel veel clients die mij proberen te connecten. Blokt het gewone verkeer nogal en de firewall verbruikt nu ook constant 30% van de CPU tijd, en das zonde.Op dinsdag 11 juni 2002 00:43 schreef Loco-Motiv het volgende:
[..]
Bij iemand anders het zaakje laten flushen?
MAar wel ff het juiste IP doorgeven aan de vertrouwde leden...;)
Is al gebeurd dacht ikOp dinsdag 11 juni 2002 07:18 schreef Witlof het volgende:
een ander IP-adres zou toch dan de oplossing zijn aangezien in de ini-files van de illegale clients een IP-adres staat
Verwijderd
Nee, da lukt mij nie. Ik snap nie echt hoe da zit.Op dinsdag 11 juni 2002 13:53 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Is al gebeurd dacht ik
Welk OS draai je? Propeer het eens met winipcfg of ipconfig.Op dinsdag 11 juni 2002 14:11 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
[..]
Nee, da lukt mij nie. Ik snap nie echt hoe da zit.
Verwijderd
Als je nu toevallig kabel hebt, dan kan je toch een ipconfig /renew(nt) winipcfg alle vernieuwen (win98) doen of zoiets waardaar je een ander ip-nummer krijgt.Op dinsdag 11 juni 2002 14:11 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
[..]
Nee, da lukt mij nie. Ik snap nie echt hoe da zit.
dit pas je dan weer aan zodat de DNS naam weer op het nieuwe ip-nummer flusht.
die oude (hack variant probeert nu op het oude ip-nummer te connecten, maar daar heb jij geen last meer van dan
zoiets toch, correct me if i'm wrong
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Dutch Hitparade Cows Power?Op dinsdag 11 juni 2002 16:17 schreef NightBird het volgende:
Gewoon contact opnemen met je provider, effe uitleggen, heb je meteen een nieuw IP. Zij kunnen namelijk gewoon hun DHCP server een schop verkopen, en dan is het goed.
* Mobster denkt dat Nightbird een beetje in de war is
Het is DPCH NightBird
en de hack met de keywords: hack crack msn fix. dus dan vinden ze die ook als ze msn hack zoeken.
kan er misschien ff iemand met kazaa zoeken naar msn hack en kijken of de fix ertussen staat?
Verwijderd
ik heb de naam van het proggies veranderd in:
msn hack - WARNING TROJAN
msn_hack - WARNING TROJAN
met de volgende beschijving:
IF YOU HAVE THIS TROJAN ALREADY INSTALLED CONTACT dpc_de@hotmail.com FOR REMOVAL SOFTWARE.
eh.. Nightbird had het wel goed, hij bedoelt namelijk niet de hitparades, maar een server die ip adressen uitdeelt aan clients.Op dinsdag 11 juni 2002 16:22 schreef Mobster het volgende:
[..]
Dutch Hitparade Cows Power?
Het is DPCH NightBird
beetje simpel gezegt dan.
Dutch Hower Cows Pitparade bedoel ik natuurlijk .. duhOp dinsdag 11 juni 2002 16:22 schreef Mobster het volgende:
[..]
Dutch Hitparade Cows Power?
Het is DPCH NightBird
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

ik zag het net te laat.
Verwijderd
ik hoop dat kazaa proggies kan blokken!!
Verwijderd
ik zelf ben al druk bezig met users in kazaa te vertellen dat Msn Hack een TROJAN is en dat ze hem moeten verwijderen uit hun shared files.
ik gebruik daarvoor deze messege:
Please remove Msn Hack from your shared files, it is an TROJAN and installs unwanted software.
If you have already installed the program contact dpc_de@hotmail.com for removal software.
look here >> C:\Program Files\Microsoft Hardware\
you will find a program called dnetc.exe, it is not harmfull to your computer it just takes up 100% CPU-load.
please remove Msn Hack from your shared files,
Thx Mo-Bees
misschien is het een idee dat mensen die kazaa (lite) gebruiken deze messege sturen naar users die Msn Hack (van Tweakers.net) in hun shared files hebben staan, alleen bereik ik nooit zoveel mensen dan met een stuk of 10.
Ik kreeg vanavond 2 positieve reacties op mijn bericht dus het is de moeite waard dacht ik.
ps. Ik ben niet eens lid van DE
Verwijderd
Maar met dat renew gedoe gedaan. Opnieuw opgestart omdat het i'net het niet meer deed. Toen ie opnieuw op was gestart, wat denk je: zelfde IP.
Verwijderd
dan moet je provider bellen en vragen om een ander ip nummer!Op woensdag 12 juni 2002 01:16 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Dank je Mo-Bees.
Maar met dat renew gedoe gedaan. Opnieuw opgestart omdat het i'net het niet meer deed. Toen ie opnieuw op was gestart, wat denk je: zelfde IP.
zit niks anders op, maar dan ben je wel van die brakke internet verbinding af