Verwijderd
Er zijn er zo veel, ik denk dat dat meer een persoonlijke keus is. Ik gebruik zelf niet echt een firewall, alleen ms ISA server, opzich niet echt een firewall, maar alles staat wel netjes dicht.
Hangt er van af wat het mag kosten denk ik.
Ik gebruik ZoneAlarm Pro (3.7 zijn we nu dacht ik), en die doet wat ik wil.
Verder is het voor iedereen verschillend denk ik.
Ik gebruik ZoneAlarm Pro (3.7 zijn we nu dacht ik), en die doet wat ik wil.
Verder is het voor iedereen verschillend denk ik.
Het moet een goedkope (liefst gratis) firewall zijn. Ik dacht zlef aan Tiny personall firewall of die van Zonelabs Pro???
Er zijn hier echt heel veel topics over geweest.
Maar ik gebruik Norton Personal Firewall en die bevalt goed.
[edit] is trouwens ook verkeerde forum lijkt me. Meer iets voor SA.
Maar ik gebruik Norton Personal Firewall en die bevalt goed.
[edit] is trouwens ook verkeerde forum lijkt me. Meer iets voor SA.
[ Voor 24% gewijzigd door Rusty op 26-03-2003 09:50 ]
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
[google=review firewall]
[search=beste firewall]
Hier zijn al redelijk wat topics over, een topic hierover is bijvoorbeeld deze: Goeie firewall gezocht voor WinXP :(.
Maar er zijn hierover echt genoeg dingen te vinden, en ik kan niet aan je openingspost ontdekken dat je zelf al veel moeite hebt gedaan, iets dat wel wordt verwacht
.
Bovendien zit je in het verkeerde subforum, dit is meer voor Software Algemeen. Dus een move, maar met een slotje
.
[search=beste firewall]
Hier zijn al redelijk wat topics over, een topic hierover is bijvoorbeeld deze: Goeie firewall gezocht voor WinXP :(.
Maar er zijn hierover echt genoeg dingen te vinden, en ik kan niet aan je openingspost ontdekken dat je zelf al veel moeite hebt gedaan, iets dat wel wordt verwacht
Bovendien zit je in het verkeerde subforum, dit is meer voor Software Algemeen. Dus een move, maar met een slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()