hoi,
ik heb net een tentamen achter de rug en het ging bagger om het maar zacht te zeggen, en dat is te danken aan een zeer fijne leraar die alles lekker duidelijk uitlegt...NOT
Het was een W2K server tentamen.
Ik zal het even uitleggen:
We hadden twee pc's...
1 voor W2k Server en 1 voor W2k Prof.
Op de server een domein maken vb: LANTAARN2
En users maken.
Alles lukte, maar wat ik nog steeds niet aan de praat krijg en daardoor dus ook een onvoldoende heb, is de GPO's ( Group Policy's ).
Hoe moet dit ?
Je maakt een nieuwe Organizational Unit (OU).
Dan klik je de optie No Overide aan en de andere hoger liggende policies heb ik verwijderd, nu zou het toch moeten werken ?
Maar nee het werkt niet.
Graag zou ik nu wel is willen weten hoe dit nu in hemelsnaam werkt. Want onze leraar
die kan echt niet uitleggen.
Bij voorbaat dank,
Ik heb trouwens binnenkort, laatste tentamen week de herkansing dus dat zou dan mooi meegenomen zijn.
ik heb net een tentamen achter de rug en het ging bagger om het maar zacht te zeggen, en dat is te danken aan een zeer fijne leraar die alles lekker duidelijk uitlegt...NOT
Het was een W2K server tentamen.
Ik zal het even uitleggen:
We hadden twee pc's...
1 voor W2k Server en 1 voor W2k Prof.
Op de server een domein maken vb: LANTAARN2
En users maken.
Alles lukte, maar wat ik nog steeds niet aan de praat krijg en daardoor dus ook een onvoldoende heb, is de GPO's ( Group Policy's ).
Hoe moet dit ?
Je maakt een nieuwe Organizational Unit (OU).
Dan klik je de optie No Overide aan en de andere hoger liggende policies heb ik verwijderd, nu zou het toch moeten werken ?
Maar nee het werkt niet.
Graag zou ik nu wel is willen weten hoe dit nu in hemelsnaam werkt. Want onze leraar
Bij voorbaat dank,
Ik heb trouwens binnenkort, laatste tentamen week de herkansing dus dat zou dan mooi meegenomen zijn.