Toon posts:

Nada open poorten?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn router (Alcatel Speedtouch POTS splitter). Het schijnt onmogelijk te zijn om een open poort te vinden voor de pc. Hierdoor kan ik niet ftp-en, nix via msn messenger verzenden (vooral irritant bij werken aan projecten), geen games hosten etc. Ik heb mijn ports geprobed (https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2; alles stealth), firewall uitgezet, maar het helpt allemaal niets. Mijn vraag is nu: Hoe zet ik in godsnaam een poort open, zodat ik alle bovenstaande zaken en meer kan doen? Zou iemand mij hiermee alstublieft kunnen helpen? Ik ben ten einde raad! |:( Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
Mike Hodzelmans

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
1 keer openen is genoeg hoor...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey Mooby,

Welkom op GoT, op het moment toen je registreerde ben je accoord gegaan met de faq. Dit topic wat je geopent heb (2x wat niet gewenst is) voldoet niet aan de eisen die op GoT gesteld worden aan een topic, ik raad je dus aan om nogmaals de regels te lezen.

Voordat je een topic opent op GoT wordt er namelijk van je verwacht dat je zelf naar je probleem zoekt, als je dit gedaan had was je de volgende faq tegen gekomen:
Het Grote Poortmappingsverhaal
Hierin vind je het antwoord op je vraag waarom het niet werkt en dan kan je samen met de handleiding van de router die je heb (wat je niet verteld maar ik ga er vanuit dat dit een Alcatel Home of 510(i) is) je probleem helemaal op lossen.

Mocht dit allemaal niet lukken kan je op dat moment een topic openen waarin staat wat je gedaan heb en wat er niet lukt, maar zorg dan in eerste instantie dat je een duidelijke topictitel heb. De topictitel die je nu heb gegeven aan dit topic is niet duidelijk en als je een duidelijke topictitel heb dan worden mensen eerder geneigd om naar je topic te kijken.

Suc6 op GoT :Y)

Verwijderd

Topicstarter
1 Keer wat openen? Een poort? Ben ik met je eens ;)
Deze post? Die staat idd ook in een ander forum, want ik wist niet zeker waar ik hem moest plaatsen, en dit moet bij voorbaat zsm opgelost worden... Excuus voor enig ongemak.

Verwijderd

Topicstarter
Deze post? Die staat idd ook in een ander forum, want ik wist niet zeker waar ik hem moest plaatsen, en dit moet bij voorbaat zsm opgelost worden... Excuus voor enig ongemak.

Neemt echter niet weg dat ik nog steeds nix wijzer ben :'(

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 12:12:
Als je wil dat het snel wordt opgelost moet je zeker niet 2x een topic openen. Daar zijn de modjes niet zo blij mee..

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

InZane schreef op 25 March 2003 @ 12:28:
[...]
Als je wil dat het snel wordt opgelost moet je zeker niet 2x een topic openen. Daar zijn de modjes niet zo blij mee..
En zeker niet als het dan ook nog een zoekvraagje is :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.