[xp]kleur lettertype pictogrammen

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 22:59
;( * Sv3n is een beetje wanhopig

Als je de titel leest denk je misschien aan een n00b, zo voel ik me ook wel een beetje (ben het niet :P ), maja na gezocht te hebben en op irc gevraagd te hebben open ik dan toch maar een topic.

Mijn probleem is zoals aan de titel te lezen de kleur van het lettertype van de pictogrammen, zie is nu wit, maar aangezien ik een witte achtergrond heb werkt dat niet echt fijn. Ik weet wel dat het moet in vormgeving, geavenceerd, pictogrammen maar daar kan ik de kleur van de letters niet invullen |:(

screenie

Ben ingelogd als admin en tis gewoon standaard xp skin

iemand een oplossing :? ;(

Last.fm
Films!

Verwijderd

umm je kan waar je zit in die screenie gewoon ff klikken op de text (dus menu rechtsonder :D), dan zie je dat in de pulldown menuutjes daaronder meteen de boel verspringt en kan je alles aanpassen.

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 22:59
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 11:45:
umm je kan waar je zit in die screenie gewoon ff klikken op de text (dus menu rechtsonder :D), dan zie je dat in de pulldown menuutjes daaronder meteen de boel verspringt en kan je alles aanpassen.
ik weet niet precies wat je bedoelt maar overal waar ik de klaur van de tekst kan kiezen staat die al op zwart, en dat levert geen verschil op :?

Last.fm
Films!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=kleur pictogram bureaublad]
[rml][ XP] kleur letters[/rml]

Ben bang dat dat niet gaat lukken, hier is het ook onder de betreffende eigenschappen niet aan te passen. Wellicht dat het met bijvoorbeerl TweakUI kan, maar standaard onder XP lukt het volgens mij niet. :).

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 23:19
In Windows zelf kan het inderdaad niet, gelukkig zijn er zat gratis tooltjes voor :)

Twee voorbeelden:

Iconoid
D-Color XP

Mijn fotografie en videografie