Hoe verander ik die klote letter van het desktop in windows xp????
Ik wil andere kleur maar hoe?
Greetz,
Ik wil andere kleur maar hoe?
Greetz,
Verwijderd
We've got that ring of confidence
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Human Bobby
Tsja was de oplossing maar zo simpelOp dinsdag 05 februari 2002 00:33 schreef Sander17 het volgende:
als je je desktopKLEUR op wit zet worden de letters zwart voglens mij.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Joh, dan lekker geen oplossing. Vinden we ook primaOp dinsdag 05 februari 2002 11:26 schreef Reind het volgende:
Maar nog steeds geen antwoord op, de vraag -> hoie maak ik de letters van mijn icoontjes zwart op de desktop.
Ik wil d'r geen programma's voor gaan gebruiken want mijn ervaring is dat zulke programma's altijd meer ellende veroorzaken dan dat ze goed doen
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Tsjah sorry maar zulke zooi op m'n pc hou ik niet vanOp dinsdag 05 februari 2002 13:36 schreef s3mt3x het volgende:
[..]
Joh, dan lekker geen oplossing. Vinden we ook prima
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar dat werkt dus niet als je een wallpaper gebruiktOp woensdag 06 februari 2002 11:25 schreef koffercomputer het volgende:
Ik draai ook XP, maar de letters onder mijn icoontjes zijn gewoon zwart als ik een witte achtergrond heb, en wit als ik een zwarte achtergrond gebruik...