A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
inkoopacties, aangepaste regels
verder kun je het beter eerst posten in algemeen tft topic(tft+gamen)
DVI zie ik niet in de specs staan, alleen standaard 15 pins D-Sub. Verder vind ik het design wat oudbollig...
Zodat het weer verloren kan gaan in de massa? Je kan je twijfels hebben bij dit topic, maar om alles direct op de grote hoop te gooien vind ik wat overdreven, het wordt allemaal slecht te vinden in die grote topics.bolleh schreef op 25 maart 2003 @ 00:17:
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Een beetje offtopic, maar ik ben het wel helemaal met je eens, ik vind GoT een stuk minder overzichtelijk nu met al die grote topics. Ook maakt het het zoeken er ook niet echt makkelijker op.Zer0 schreef op 25 maart 2003 @ 09:31:het wordt allemaal slecht te vinden in die grote topics.
Als ik echt iets zoek en ik vind alleen maar die grote topics surf ik wel snel door naar een ander forum waar ik niet eerst 10000 posts door moet lezen alvorens de oplossing te vinden...
Verwijderd
Hoe dan ook, kennelijk is het enige doel van dit topic een inkoopactie, zie hiervoor De inkoopacties: aangepaste regels maar vooral IA's zijn voortaan verboden?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 10:55 ]
Dit topic is gesloten.
![]()