[Slack 9] XMMS + Online playlists werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Als ik in Mozilla op Shoutcast een radiostation aanklik zou deze geopend moeten worden in XMMS dus ik selecteer 'Open with...' en dan zoek ik /usr/bin/xmms op, selecteer die en hij begint keurig te spelen.

In Konqueror gaat dat anders: ik klik op een radiozender, hij vraagt 'Open .. with XMMS'? Ik klik op Open en XMMS toont mij een Open File venster ipv dat hij de playlist gaat spelen! Alsof ik de playlist moet selecteren op de hd ofzo.

Zoeken op 'xmms playlist open' en 'xmms streaming' leverde hier en op Google niets op... Alleen maar handleiding over streaming audio en handleidingen over playlists etc. Bij de File Associations staat onder audio, x-scpls keurig 'XMMS' met als execute-command: XMMS %U dus dat ziet er op zich ook goed uit.

Iemand bekend met dit probleem?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:03
Ja, en dat is pas nog een keer gevraagd, even zoeken...

Gevonden! Net 2 weken terug nog langsgekomen.

KDE3.1 Koppeling naar applicatie commando %U welke nog meer?.

Daar staat precies in wat je kunt doen om dit te verhelpen. De volgende keer dus graag eerst de search gebruiken, want dit was best te vinden (zoeken op 'XMMS KDE' in de search).

Dit topic gaat dus dicht, het zal vast wel lukken om de file association te veranderen in '%F' denk ik ;)

/edit: Hey! Je hebt het zelf al gevonden! * Wilke is te traag vandaag :D

[ Voor 86% gewijzigd door Wilke op 25-03-2003 00:23 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Na een sloot koffie zag ik het licht idd. Na een search op 'xmms konqueror' vond ik inderdaad een topic van 2 weken geleden: KDE3.1 Koppeling naar applicatie commando %U welke nog meer?

Er mag een hangslot op! :z

Dit topic is gesloten.