Als je nou vraagt of iemand anders ff voor je regt
Nja ik ben geregged, heb nu 2 accounts al gemaakt maar ingame blijft die aangeven van incorrect password. 
Krijg je soms iets in je mail wat je nodig hebt ofzo? Want mn mail kan ik atm niet checken...
Krijg je soms iets in je mail wat je nodig hebt ofzo? Want mn mail kan ik atm niet checken...
[ Voor 31% gewijzigd door SCIxX op 30-06-2003 20:27 ]
wil jij het dan voor me doen?JelleStoel schreef op 30 June 2003 @ 20:19:
[...]
Als je nou vraagt of iemand anders ff voor je regt
Volgens mij is login gewoon down atm ofzo, want ik kan en ingame niet inloggen, en op de site niet.
We are so sorry to give you such an inconvenience.
The cause of log-in problem stems from overload in SQL servers.
Edit :
We are so sorry to give you such an inconvenience.
The cause of log-in problem stems from overload in SQL servers.
Edit :
*Zucht*We're trying to fix the problem ASAP but all of our programmers are currently busy dealing with Korean game server and helping our international partners. Because of this hectic schedule, our programmers cannot take a depth look at the problem.
However, the problem will be fixed in few weeks, and then much more users can play the Dragon Raja without any log-in problem.
Always thank you for your patience.

[ Voor 76% gewijzigd door SCIxX op 30-06-2003 20:40 ]
wacht ff een kwartiertje
Edit
k Check je mail maar
ik had hem gewoon hier voor je geregt ik snap niet wat daar moeilijk aan was http://www.go-dronline.com/member/members.asp
[ Voor 36% gewijzigd door Icingdeath op 30-06-2003 20:42 ]
? bij jou werkt het dus wel ? hoezo heb jij geen last van de login bug?JelleStoel schreef op 30 June 2003 @ 20:58:
ARGH GODVERik was net dood gegaan en dan krijg je meestal een tweetal opties en normaal kies ik altijd de 1e dat je in het dorp weer levend word maar ik drukte scheel op de tweede maar hoe kom ik nu weer alive
![]()

Nee nooit gehad...SCIxX schreef op 30 June 2003 @ 21:02:
[...]
? bij jou werkt het dus wel ? hoezo heb jij geen last van de login bug?
Welke zit je op.. http://www.dragonraja.com.my/ of http://www.go-dronline.com
Edit : lol maak ff dom account aan blaaaa/blaaaa en nu werkt t wel.
Nu nog geluid krijgen, aangezien ik dat nog niet heb.
Edit : lol maak ff dom account aan blaaaa/blaaaa en nu werkt t wel.
[ Voor 49% gewijzigd door SCIxX op 30-06-2003 21:26 ]
ik probeer te reggen op die andere site, waar je via de client moet reggen, maar telkens zegtie een adress errorJelleStoel schreef op 30 June 2003 @ 20:37:
[...]
wacht ff een kwartiertje
Edit
k Check je mail maar
ik had hem gewoon hier voor je geregt ik snap niet wat daar moeilijk aan was http://www.go-dronline.com/member/members.asp
Ik ben nu ook dood en heb geen idee hoe ik weer levend word lol.JelleStoel schreef op 30 June 2003 @ 20:58:
ARGH GODVERik was net dood gegaan en dan krijg je meestal een tweetal opties en normaal kies ik altijd de 1e dat je in het dorp weer levend word maar ik drukte scheel op de tweede maar hoe kom ik nu weer alive
![]()
'T beweegt allemaal ok wel ERG houterig, beetje jammer.
[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 30-06-2003 22:36 ]
ik heb t ook geinstalled
maar zie geen lol in t spel
beetje tegen paaltjes aan slaan
yipee ben lvl 9 nu maar vind t nog altijd niet zo leuk
mn nick is Kaolla en ik speel op engelse server
maar zie geen lol in t spel
beetje tegen paaltjes aan slaan
yipee ben lvl 9 nu maar vind t nog altijd niet zo leuk
mn nick is Kaolla en ik speel op engelse server
heb dragon ranja ook uurtje zitte spelen. kzie zo ook de lol er niet van in, alles is beretraag, graphics zijn van 5 jaar terug, et geheel is onoverzichtelijk en de vertaling is net als in die oude japanse spellen; uitzonderlijk slecht
zit nu ook op de engelse server, met pijl en boog.
vreselijk, ik zal morgen ff een nieuwe karakter aanmaken maar dan met zwaard ofzo
edit: owja, naam is natuurijk mustis
zit nu ook op de engelse server, met pijl en boog.
vreselijk, ik zal morgen ff een nieuwe karakter aanmaken maar dan met zwaard ofzo
edit: owja, naam is natuurijk mustis
[ Voor 8% gewijzigd door MUSTIS op 01-07-2003 00:01 ]
Ik had het niet helemaal gevolgd maar ik werd door iemand anders tot leven gewekt ik weet niet of het een npc was bij die verzameling winkel bij elkaar.SCIxX schreef op 30 juni 2003 @ 22:09:
[...]
Ik ben nu ook dood en heb geen idee hoe ik weer levend word lol.
'T beweegt allemaal ok wel ERG houterig, beetje jammer.
Verwijderd
welke clients spele jullie nou ik zit op dragonraja.com.my
en jullie op http://www.go-dronline.co...EngDisk030408.zip&code=11 go-dro online
en jullie op http://www.go-dronline.co...EngDisk030408.zip&code=11 go-dro online
ik had me geregged bij go-dronline.com, maar toen ik me client opstartte kon ik alleen de engelse server kiezen en moest ik me nog een keer reggen op dragonraja.com.my ofzo.
maar ik heb al een beetje last van me arm door dat rare vechtsysteem.
ik ga weer ff online, ik geef et nog een kans
maar ik heb al een beetje last van me arm door dat rare vechtsysteem.
ik ga weer ff online, ik geef et nog een kans
Verwijderd
Ik speel op de internationale server, deze staat in Azie ergens.
Deze blijft gratis geloof ik.
En die is te downloaden via go-dronline.com.
Ik heet in het spel trouwens DeMeen maar ben niet veel meer te vinden, het lvl-en gaat me nu veel te langzaam.
Deze blijft gratis geloof ik.
En die is te downloaden via go-dronline.com.
Ik heet in het spel trouwens DeMeen maar ben niet veel meer te vinden, het lvl-en gaat me nu veel te langzaam.
AARGGRh als ik op een monster klik vuurt ie 1 sec later een pijl af, als ik mis klik rent ie ernaartoe. levelen gaat idd zeer langzaam, te weinig wapenkeuze, zeer slechte en onoverzichtelijke map.
hij gaat eraf
hij gaat eraf
Verwijderd
Ik ben dan ook al lvl 51 maar bij lvl 70 wordt het pas weer leuk of zo.MUSTIS schreef op 01 juli 2003 @ 12:16:
AARGGRh als ik op een monster klik vuurt ie 1 sec later een pijl af, als ik mis klik rent ie ernaartoe. levelen gaat idd zeer langzaam, te weinig wapenkeuze, zeer slechte en onoverzichtelijke map.
hij gaat eraf
Kwam een tijdje terug een warrior Priest Cross Class tegen die was lvl 105 of zo
Zieke gek man dat kost gewoon 1 jaar non stop spelen of zo
Verwijderd
Ik ga nu ook naar de internationale server toe
heb hem net binnen maar nu ga ik ffe planetside spelen
heb hem net binnen maar nu ga ik ffe planetside spelen
Kan je met de client van http://www.dragonraja.com.my/ servers kiezen of zo?
[ Voor 9% gewijzigd door Icingdeath op 01-07-2003 14:24 ]
Verwijderd
nee zijn apparte versie geloof ik met apartie fucties ook nogJelleStoel schreef op 01 July 2003 @ 14:06:
Kan je met de client van http://www.dragonraja.com.my/ servers kiezen of zo?
die van dragonraja.my is iets uitgebreider geloof ik
argh wat zijn die Griffins klote beesten ik heb wel potions telkens nodig maar mijn character van level 17 moet die beesten wel aan kunnen
Verwijderd
Jelle die moet je nog lang niet gaan aanvallenJelleStoel schreef op 01 July 2003 @ 16:25:
argh wat zijn die Griffins klote beesten ik heb wel potions telkens nodig maar mijn character van level 17 moet die beesten wel aan kunnen

Je moet nu styrns slachten
Je bedoelt Styrges zekerVerwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 16:32:
[...]
Jelle die moet je nog lang niet gaan aanvallen![]()
Je moet nu styrns slachten
Ik zat net op deze site te kijken http://squeak.doesntexist.com/dr en zag dat je idd gelijk had dat ik voorlopig nog moet wachten met grifins
Maar styrges en goblyns zijn erg makkelijk en leveren weinig exp meer op, dus ga ik nu maar op zoek naar skelletons
Verwijderd
JelleStoel schreef op 01 July 2003 @ 16:38:
[...]
Je bedoelt Styrges zeker
Ik zat net op deze site te kijken http://squeak.doesntexist.com/dr en zag dat je idd gelijk had dat ik voorlopig nog moet wachten met grifins
Maar styrges en goblyns zijn erg makkelijk en leveren weinig exp meer op, dus ga ik nu maar op zoek naar skelletons

jij hebt geen geduld btw ik sign zo in liquidfire
ik ben lvl 1 maja
ok mijn nick is Liquidfire14
O M F G
IK zie net dat er 4 clients ZIJN
door verschillende makers

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 17:01 ]
En welke client gebruiken de meeste gotters?Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 16:52:
[...]
jij hebt geen geduld btw ik sign zo in liquidfire
ik ben lvl 1 maja
ok mijn nick is Liquidfire14
O M F G
IK zie net dat er 4 clients ZIJN
door verschillende makers![]()
![]()
![]()
waar kan je zien welke client je hebt
ik heb em van http://www.dragonraja.com.my/ en kan alleen maar op de engelse server 1.1
ik heb iig een versie waar de vertaling net klingaans lijkt
wtf is een hamberger
ik heb em van http://www.dragonraja.com.my/ en kan alleen maar op de engelse server 1.1
wtf is een hamberger
Verwijderd
ik heb 4 iets met asiangaming,chinesegaming,activision,efsoftMUSTIS schreef op 01 July 2003 @ 17:08:
waar kan je zien welke client je hebt
wtf is een hamberger
Weet je wat laten we gewoon go-droonline aan houde
www.ddragonraja.com.my moet je binnenkort voor betalen
dus laten we allemaal www.go-dronline.com aant houden
ik zit op go dronline dus gotters die daar heen geen kan ik wel opweg helpen door in een party te gaan en share exp doet zijn werk ik ben level 18
[ Voor 6% gewijzigd door Icingdeath op 01-07-2003 17:31 ]
ik ben nu lvl 11 op de engelse server van dragonraja.com. nick: Chriz 
ben net klaar met die tutorial dinges
Verwijderd
verander dan maar van server na dro onlineChriztiaan schreef op 01 July 2003 @ 17:57:
ik ben nu lvl 11 op de engelse server van dragonraja.com. nick: Chriz

Ik heb die van Ddragonraja.com gedownload die installeerde prima etc, maar las dus dat je over 6 dagen moet dokken, toen die van go-dronline.com gedownload, van eerste mirror, maar die heeft iets van 6 corrupte .cab files 
Iemand zelfde probleem gehad?

Iemand zelfde probleem gehad?
ik heb het spel ook net gedownload maar als ik het wil opstarten krijg ik de melding
"you didnt read the information file...... please try again" weet iemand waar ik die information file kan vinden
"you didnt read the information file...... please try again" weet iemand waar ik die information file kan vinden
specs : http://specs.tweak.to/7435
grmbl moet ik nu de gehele 600 mb weer ophalen, of kan ik zon ini file dlen die ik ergens in dit topic zagVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 17:17:
[...]
ik heb 4 iets met asiangaming,chinesegaming,activision,efsoft
Weet je wat laten we gewoon go-droonline aan houde
www.ddragonraja.com.my moet je binnenkort voor betalen
dus laten we allemaal www.go-dronline.com aant houden
ben nu trouwes bijna lv 12 marksman, wel zonde
Verwijderd
Wierd welke site heb je het gedownload.dafearless schreef op 01 July 2003 @ 18:52:
ik heb het spel ook net gedownload maar als ik het wil opstarten krijg ik de melding
owjah als je naar de stad wilt moet je eerst trainen bij guide
tot lvl 2 ik raad je lvl 8-10 aan
Hmm moet niet veel gekker worden, na mirror 1 nu los de files gedownload gaat ie bij de install na 12% een error gaven en kapt de setup 
K heb nu via andere url voor elkaar gekregen met wat hulp
Kan nu op die internationale server. Kheb een account maar hoe lang duurt et voordat je die kan gebruiken?
/edit Hmm lama, bleek dat je bij registratie niet zoveel letters als pass kan gebruiken dan bij Login staat

K heb nu via andere url voor elkaar gekregen met wat hulp
/edit Hmm lama, bleek dat je bij registratie niet zoveel letters als pass kan gebruiken dan bij Login staat
[ Voor 55% gewijzigd door MailMan op 01-07-2003 21:19 ]
weet iemand hier hoe je auto-attack doet? want ik word een beetje ziek van geklik

Je kan ook je muisknop ingedrukt houden hoor.ADMK schreef op 01 July 2003 @ 22:59:
weet iemand hier hoe je auto-attack doet? want ik word een beetje ziek van geklik
hoe kom ik weer tot leven als je dood gaat? ben nu een ghost maar ik weet niet wat je precies moet doen

Ergens midden in de stad is ergens een marktplaats of wat je het ook kan noemen iedergeval een paar shops en daar is zoon mannetje met een bol als bij hem in de buurt komt kom je op een of andere vage manier weer te levenADMK schreef op 01 July 2003 @ 23:28:
hoe kom ik weer tot leven als je dood gaat? ben nu een ghost maar ik weet niet wat je precies moet doen
[ Voor 7% gewijzigd door Icingdeath op 01-07-2003 23:43 ]
Jammer dat dat niet ergens in de guide stond, kheb echt een half uur zitten rondstrompelen als geest.JelleStoel schreef op 01 July 2003 @ 23:43:
[...]
Ergens midden in de stad is ergens een marktplaats of wat je het ook kan noemen iedergeval een paar shops en daar is zoon mannetje met een bol als bij hem in de buurt komt kom je op een of andere vage manier weer te leven

je moet RES ME ofzo roepen, dan kom je tot leven.. 
woei, heb 5000 crit gemaakt door farmen (ja ik verveelde me nogal
)
me char is nu lvl 7 ff kijken of die nog wat sterkere monsters aankan.. maar nu ff slape
woei, heb 5000 crit gemaakt door farmen (ja ik verveelde me nogal
me char is nu lvl 7 ff kijken of die nog wat sterkere monsters aankan.. maar nu ff slape

[ Voor 62% gewijzigd door ADMK op 02-07-2003 01:36 ]
Verwijderd
mischien moet jeje sig nu verandereADMK schreef op 02 July 2003 @ 00:42:
woei, heb 5000 crit gemaakt door farmen (ja ik verveelde me nogal)
btw ik weet niet of ik nu nog veel online.
mijn pc is weer een naar de klote
op welke server zit je nu?ADMK schreef op 02 July 2003 @ 00:42:
woei, heb 5000 crit gemaakt door farmen (ja ik verveelde me nogal)
ben nu die van godronline ant dlen. ben nu lv 15 op de engelse server maar dat haal ik zo weer in
bestand heet trouwens wel engdisk.. nog wat. je zou zeggen dat dit de engelse versie is. of heb ik wat gemist.
bestand heet trouwens wel engdisk.. nog wat. je zou zeggen dat dit de engelse versie is. of heb ik wat gemist.
Straks partyen op Godronline dan wat exp autmatisch gedeeld dan level jij wat harderMUSTIS schreef op 02 juli 2003 @ 09:34:
ben nu die van godronline ant dlen. ben nu lv 15 op de engelse server maar dat haal ik zo weer in
[ Voor 45% gewijzigd door Icingdeath op 02-07-2003 11:22 ]
ik zit in de engelse server, van die go-dronline.com client
[ Voor 59% gewijzigd door ADMK op 02-07-2003 11:28 ]
Verwijderd
JelleStoel schreef op 02 July 2003 @ 10:10:
[...]
Straks partyen op Godronline dan wat exp autmatisch gedeeld dan level jij wat harder![]()
khoop dat je hier wat aan hebtMannelijke namen
Pralend Abilacan Somakith Afaunyth Abeinnon
Jeraew Ybiliwan Dweladus Gwaevudd Lothendawyn
Voekath Delican Yelav Gaen Aceriwyth
Haili Wicyjar Vaw Herinnon Onilia
Gromamir Asendabaen Edendajar Neinad Gralirin
Orc namen
Ragar Eromak Dudak Vridash Sigak
Erinai Lagar Mudash Erogar Erunk
Conak Sorg Ligdush Vruol Nunak
Gonak Bagor Vrunk Lodush Sonai
Runk Pralo Tidush Cirg Kagdish
Genome namen
Cina Meric Cudoc Rheoran Eleonvan
Teallyn Dwnnyn Clydry Voddry Jodd
Rhaec Lyn Veolyan Yryr Addrin
Glomyr Gworraent Glaevyan Blorcyn Teagwyn
Geassa Gwcla Seaniver Vyna Viryan
Elven namen
Adralelas Uramaena Devobreldar Thralas Adrong
Alodebrindel Halilmanderiel Habeteriel Sedien Isalaelith
Celalembor Vededith Jennarar Carildur Alamaeril
Dalladanten Vadrieviel Darithranduil Urobannon Vabriwiel
Merudanten Radrierion Wylebrindel Jennind Manalania
Dwergen namen
Kesil Tolin Gomli Loisin Gugnus
Relir Dunus Glilir Bunus Voli
Nasur Nili Beran Glerin Soiran
Lirin Loran Moimli Nelin Resur
Bagnus Ranus Vunus Misur Moignar
Hobbit namen
Daebrylla Dreara Noingwen Perecla Perocla
Perago Frissa Broina Friryan Frugo
Friadoc Maevyan Friangwen Gwera Deadoc
Gwavyan Rona Naebo Aleall Branoic
Gwungwen Elibo Clialyan Sarka Briaryan
Draak namen
Vulir Doisur Yator Hufur Jusur
Corion Vofur Xoili Bagnar Dagnar
Ruroth Goimli Doidor Lelin Tasur
Glonus Ribur Tedor Marin Subur
Xadak Feran Kuroth Bibur Vigan
Demoon namen
Caneeu Keloiinger Rodoirot Brinoileil Anoisay
Astatron Wurzitia Hakarion Muliria Shoitha
Griiwaw Waniterl Derbova Wichoiperl Faluroth
Aleleth Wichaeu Sehugim Falata Meresig
Keinger Gererot Corowee Kotzoisom Imuroth
Mischien kan een modje dit bij de startpost zetten
voor andere mensnen die geen nicks hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 11:31 ]
Verwijderd
ik heb deel 2 nog niet eens gezien
maar ik hou van rpg spellen
hoe heet je ingame ik heet liquidfire en bij acount naam is liquidfire14 geloof ik
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 11:38 ]
Jullie kunnen dus kiezen uit meerdere server met die client van go-dronline kiezen ik kan alleen international server kiezen...
Verwijderd
neeJelleStoel schreef op 02 July 2003 @ 12:00:
Jullie kunnen dus kiezen uit meerdere server met die client van go-dronline kiezen ik kan alleen international server kiezen...
er zijn 4 clients ken de websites niet maja
elke client heeft zijn eigen server
ik heet trouwens ADMK, ben een lvl 7 archer (farmer), maar ik heb ook een Warrior die lvl 9 is (lumberjack) hoe PM je eigenlijk iemand?
Verwijderd
whisperADMK schreef op 02 July 2003 @ 14:40:
ik heet trouwens ADMK, ben een lvl 7 archer (farmer), maar ik heb ook een Warrior die lvl 9 is (lumberjack) hoe PM je eigenlijk iemand?
of onder staat een f for friends list kun je ons aan toevoegen mijn acount naam is liquidfire23 ingame heet ik gewoon liquidfire
By the name of Edelweroi of Cosmos and the Great Storm? 
Dat stond tenminste bij mij dat ik moest typen als ik dood was. Ben vanochtend begonnen, Lvl 17 Wizard/Farmer
. Zit op International server van go-dronline man dit spel owned zwaar, flash-backs van Legend of Mir waar ik totaal verslaafd aan was.
Alleen heb ik nu een spell die heet iets van IceArrow, dan laad ie die zeg maar op maar kan niet aanvallen
Iemand een idee hoe deze spell werkt?
Dat stond tenminste bij mij dat ik moest typen als ik dood was. Ben vanochtend begonnen, Lvl 17 Wizard/Farmer
Alleen heb ik nu een spell die heet iets van IceArrow, dan laad ie die zeg maar op maar kan niet aanvallen

Verwijderd
ik denk selecteren netzoals battleskillsPostov schreef op 02 July 2003 @ 21:29:
By the name of Edelweroi of Cosmos and the Great Storm?
Dat stond tenminste bij mij dat ik moest typen als ik dood was. Ben vanochtend begonnen, Lvl 17 Wizard/Farmer. Zit op International server van go-dronline man dit spel owned zwaar, flash-backs van Legend of Mir waar ik totaal verslaafd aan was.
Alleen heb ik nu een spell die heet iets van IceArrow, dan laad ie die zeg maar op maar kan niet aanvallenIemand een idee hoe deze spell werkt?
rechts onder zie je een boekje als et goed is
Btw iemand al gedacht aan Got-Guild
kom op ik wil wel mede ldr worden maar ben nog niet hoog genoeg gelvlt maja morgen weer een dag

Zo vandaag 10 levels gestegen begon als level 16 en ben nu 26 bijna 27
. Alleen ik word strondziek van die tkers maar hoe zit dat nou met zoon cs book want ik heb wel op recht muis geknopt bij dat ding maar als ik naar skills ga kan ik bij geen een punten bij zetten
Verwijderd
Trainen jelle was gisteren bina de heletijd online.
nu nog ffe naar de temple gaan en me resurecten
nu nog ffe naar de temple gaan en me resurecten
Ja maar wie zitten er nog meer op international server van de gotters
door zegmaar monsters te slachten die veel te hoog waren voor mijn level in big tree (great jungle) samen met 3 andere mensen ik had daar ook wel in totaal 120k gevonden aan stuff en geld alleen ik heb 80k uit gegeven aan een cs book alleen ik weet niet hoe die werkt activeren lukt wel maar skills inschakelen NEEE.
Ik zit ook op de Int server onder de nick: MailManGoT
Ben gister begonnen en nu lvl 18 geloof ik, hang beetje rond bij Grey Mounts, maar probleem is dat jij waarschijnlijk bij een ander volkje hoord dan mij, ik zit bij die ehhh Vyseus?
Verwijderd
Gotters op serverJelleStoel schreef op 03 juli 2003 @ 10:54:
[...]
door zegmaar monsters te slachten die veel te hoog waren voor mijn level in big tree (great jungle) samen met 3 andere mensen ik had daar ook wel in totaal 120k gevonden aan stuff en geld alleen ik heb 80k uit gegeven aan een cs book alleen ik weet niet hoe die werkt activeren lukt wel maar skills inschakelen NEEE.
ADMK
Char name:?
Lvl:?
Skill:?
Class:?
Liquidfire
Char name:Liquidfire
Lvl:11
Skill:Fisher
Class:Warrior
Jellestoel
CLass:WArrior
KILL HEM !!!!!!!111111Ik zit ook op de Int server onder de nick: MailManGoT Ben gister begonnen en nu lvl 18 geloof ik, hang beetje rond bij Grey Mounts, maar probleem is dat jij waarschijnlijk bij een ander volkje hoord dan mij, ik zit bij die ehhh Vyseus
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 11:10 ]
als we nou zoon schema bijhouden met levels van alle gottersVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 11:09:
[...]
Gotters op server
ADMK
Class:?
Liquidfire
Char name:Liquidfire
Lvl:11
Skill:Fisher
Class:Warrior
Jellestoel
CLass:WArrior
[...]
KILL HEM !!!!!!!111111
Verwijderd
DAar ben ik toch mee bezig hebben ze ook in diablo 2 topic geloof ik moet alleen ffe kijken hoe je tabllen etc maakt om het wat overzichtelijker tehoudenJelleStoel schreef op 03 July 2003 @ 11:19:
[...]
als we nou zoon schema bijhouden met levels van alle gotters![]()
Ik bedoel zoiets en dit tabellen schema is gemaakt door Switch in het freelancer topic voor de duidelijkheid
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]server[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Class[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=49649]ADMK[/USER][/b][/td] [td]ADMK[/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=70097]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]Liquidfire[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td]26[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td]Warior[/td] [/tr] [/table]
[ Voor 65% gewijzigd door Icingdeath op 03-07-2003 13:03 ]
Verwijderd
jah dat bedoel ikJelleStoel schreef op 03 July 2003 @ 11:32:
Ik bedoel zoiets en dit tabellen schema is gemaakt door Switch in het freelancer topic voor de duidelijkheid
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#9999FF"][b]server[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td]26[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [/tr] [/table]
IK HEB EEN PROBLEEM IK KAN NIET MEER RESURECTEN
ALLES AL INGETYPT MAAR HET WERKT NIET WAT MOET IK DOEN?>
---edit---
hij werkt woohoo !!!!1
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 11:54 ]
Als jullie nou ff de code kopieren en jullie gegevens erin zetten!
ik zit nou op level 24 archer, et spel word wel wat interesanter naarmate je vorderd.
maar ik zit nog steeds op de engelse server en de int. client ligt nog op me werk.
mischien dl ik em wel ff thuis
gotname mustis
nickname mustis
maar ik zit nog steeds op de engelse server en de int. client ligt nog op me werk.
mischien dl ik em wel ff thuis
gotname mustis
nickname mustis
Verwijderd
Gaan we een Guild maken ofniet
?
JelleStoel schreef op 03 July 2003 @ 11:32:
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]server[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Class[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=49649]ADMK[/USER][/b][/td] [td]ADMK[/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=70097]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]Liquidfire[/td] [td]Yiilse[/td] [td]13[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td]26[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td]Warior[/td] [/tr] [/table]
Dan zou ik maar vast heel veel red sigs sparen. Ik heb trouwens het idee dat double sword erg zuigt (ben ik nu) en dat sword and shield veeel beter is.

ARGH muisarm
[ Voor 25% gewijzigd door Icingdeath op 03-07-2003 14:17 ]
Verwijderd
Bij mij is het bestand Disk10.zip al 6 keer gestopt bij 84% (28,79mb) De hele download EngDisk030408.zip stopte bij 84%, Ik download hem van http://www.go-dronline.com/, heeft iemand een mirror voor Disk10.zip?
Verwijderd
Mischien is je schijf vol, had ik ook of probeer eens met www.amazesoft.com te downloadenVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:24:
Bij mij is het bestand Disk10.zip al 6 keer gestopt bij 84% (28,79mb) De hele download EngDisk030408.zip stopte bij 84%, Ik download hem van http://www.go-dronline.com/, heeft iemand een mirror voor Disk10.zip?
wat kan je met die vyseus signet heb er nu 6 van.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 15:47 ]
Verwijderd
Schrijf is nog lang niet vol. En hij stopt nu weer bij hetzelde punt... Iemand die de hele Disk10.zip heeft? Dit spel heeft me nu al 1,5 GB aan dataverkeer gekost..Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 15:44:
[...]
Mischien is je schijf vol, had ik ook of probeer eens met www.amazesoft.com te downloaden
wat kan je met die vyseus signet heb er nu 6 van.
Verwijderd
wierd ik kan geen mirror opzette heb geen wberuimteVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 16:17:
[...]
Schrijf is nog lang niet vol. En hij stopt nu weer bij hetzelde punt... Iemand die de hele Disk10.zip heeft? Dit spel heeft me nu al 1,5 GB aan dataverkeer gekost..
hoeveel signets heeft ieder?
ik heb 50 blauwe en 2 rooie
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 17:31 ]
JelleStoel schreef op 03 juli 2003 @ 11:32:
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]server[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Class[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=49649]ADMK[/USER][/b][/td] [td]ADMK[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td]Archer[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=70097]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]Liquidfire[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td]26[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td]Warior[/td] [/tr] [/table]
Verwijderd
JelleStoel schreef op 03 July 2003 @ 11:32:
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]server[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Class[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=49649]ADMK[/USER][/b][/td] [td]ADMK[/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=70097]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]Liquidfire[/td] [td]Yiilse[/td] [td]18[/td] [td]geen[/td] [td]www.go-dronline.com[/td] [td]warrior/fisher[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td]26[/td] [td]Geen[/td] [td][/td] [td]Warior[/td] [/tr] [/table]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 17:56 ]
Verwijderd
kom vraaag een gm voor transfer naar yiilsePostov schreef op 03 juli 2003 @ 18:25:
Postov - MailManGoT - Zypeus - 24 - Geen - International Server - Wizard/Farmer
ikke gaat nu fftjes die van go-dronline installen 
welke class en beroep raden jullie aan?
op de andere server was k archer en herbdigger...herbdigger beviel me niet egt..duurde n beetje te lang en kon er nie egt iets mee
op de andere server was k archer en herbdigger...herbdigger beviel me niet egt..duurde n beetje te lang en kon er nie egt iets mee
hebbe jullie ook zon last van je muisarm 
archer is wel leuk, maar je moet constant wegrennen want je kan bijna geen armor bezitten.
archer is wel leuk, maar je moet constant wegrennen want je kan bijna geen armor bezitten.
Verwijderd
fisher one handed swordmanChriztiaan schreef op 03 July 2003 @ 19:52:
ikke gaat nu fftjes die van go-dronline installen
ik nie:Phebbe jullie ook zon last van je muisarm
een auto atack optie is wel handig
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 20:38 ]
is wizard n beetje leuke optie? in rpg's is da namelijk bes vet, en kunne die egt super veel. k zag op de andere server toen k beetje ronddoolde wel n paar wizards, en hun spells zijn bes vet gedaan, maar zit ut met hun health en kracht enzo? (voor als r iemand wizard is)
offtopic:
die install dee t natuurlijk niet....dan maar weer opnieuw downloaden...grrr..
Verwijderd
ik heb er geen problemen mee gehadChriztiaan schreef op 03 July 2003 @ 20:43:
is wizard n beetje leuke optie? in rpg's is da namelijk bes vet, en kunne die egt super veel. k zag op de andere server toen k beetje ronddoolde wel n paar wizards, en hun spells zijn bes vet gedaan, maar zit ut met hun health en kracht enzo? (voor als r iemand wizard is)
offtopic:
maja een wizard valt altijd te gebruike, maar dan kun je kiezen voor support wizard (priest) of aanval (wizard)
is er echt geen animo voor een GoT-GUild
ALs er wel is ik heb SIGNETS NODIG het liefst rode dat zijn clan koop geld
dat was mijn mededeling danku
Got-Guild zou wel grappig zijn, wil k ook wel aan meedoen, alleen wat zijn signets?
Verwijderd
Dat zijn muntjes die sommige monsters droppenChriztiaan schreef op 03 July 2003 @ 20:54:
Got-Guild zou wel grappig zijn, wil k ook wel aan meedoen, alleen wat zijn signets?
De blauwe heten:Vyseus Signets, deze kom je vaker tegen maar zijn minder waard
De rode heten:Zypern Signets, zijn zeldzaam maar meer waard dan de blauwe.
Als een guild officieel is krijg je door zoveel rode muntjes te hebben ik weet niet hoeveel maar meer dan 60 en 10 members boven de level 30 te hebben en hij moet twintig dagen bestaan dan kan je een guild huis kopen en daar kunnen alleen guild members in komen
Verwijderd
hoe duur is een guild makenJelleStoel schreef op 03 juli 2003 @ 22:50:
Als een guild officieel is krijg je door zoveel rode muntjes te hebben ik weet niet hoeveel maar meer dan 60 en 10 members boven de level 30 te hebben en hij moet twintig dagen bestaan dan kan je een guild huis kopen en daar kunnen alleen guild members in komen
???
JelleStoel schreef op 03 juli 2003 @ 11:32:
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]server[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Class[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=49649]ADMK[/USER][/b][/td] [td]ADMK[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Archer/Famer[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=70097]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]Liquidfire[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Warrior/Fisher[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td]26[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Warior/??[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=57940]Postov[/USER][/b][/td] [td]MailManGoT[/td] [td]Zypeus[/td] [td]24[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Wizard/Farmer[/td] [/tr] [/table]
Dragon raja GoT user stats
- [table width="600" border="1" bordercolor="#000000" bgcolor="#CCCCCC"] [tr align=center] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Gotname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Nickname[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Land[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Level[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Guild[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]server[/b][/td] [td align=center bgcolor="#F51010"][b]Class[/b][/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=49649]ADMK[/USER][/b][/td] [td]ADMK[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Archer/Famer[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=70097]Liquidfire[/USER][/b][/td] [td]Liquidfire[/td] [td]Yiilse[/td] [td]11[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Warrior/Fisher[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=33046]JelleStoel[/USER][/b][/td] [td]Stoeltje1[/td] [td]Yiilse[/td] [td][b]30[/b][/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Warior/Farmer[/td] [/tr] [tr] [td][b][USER=57940]Postov[/USER][/b][/td] [td]MailManGoT[/td] [td]Zypeus[/td] [td]24[/td] [td]Geen[/td] [td]International Server[/td] [td]Wizard/Farmer[/td] [/tr] [/table]
Zo vandaag ben ik niet veel levels vooruit gegaan 4 maar ik heb nog een cs book in een skill geinvensteerd waar ik helemaal niks aan had weg 80k
En later nog samen met mijn guild ook nog een andere guild helemaal geplayer killed (de frenshies maar ik haat toch fransen stomme nationalisten die weigeren engels te leren
Ik twijfel trouwens of ik opnieuw ga beginnen want ik ben niet tevreden met mijn swordman want double sword zuigt echt in tegenstelling tot sword en shield want die slaan ten eerste sneller (wel minder dammage maar dat maakt niet uit) en ze hebben ook nog een schil als goeie defense.
[ Voor 49% gewijzigd door Icingdeath op 03-07-2003 23:37 ]
wow, das vaagJelleStoel schreef op 03 juli 2003 @ 22:50:
wa bedoel je precies

Om een officieële guild te beginnen moet je minstens:
-60 rode muntjes hebben
-10 members boven lvl 30
Om een guildhuis te kopen moet je minstens 20 dagen bestaan
nee daarnaast moet je ook nog 20 dagen bestaan zodat je guild officieel word ik zal het wel ff vragen aan mn guild leader.Chriztiaan schreef op 03 July 2003 @ 23:27:
[...]
wow, das vaag![]()
wa bedoel je precies? zoiets?
Om een officieële guild te beginnen moet je minstens:
-60 rode muntjes hebben
-10 members boven lvl 30
Om een guildhuis te kopen moet je minstens 20 dagen bestaan
En als je zoon huis koopt krijg je volgens mij een aardige lap grond want ik probeerde het terein van een andere guild op te komen alleen je word meteen weer terug geteleporteerd dus ik weet niet hoe het er uit ziet
Verwijderd
Gotname | Nickname | Land | Level | Guild | server | Class |
ADMK | ADMK | Yiilse | 11 | Geen | International Server | Archer/Famer |
[Verwijderde gebruiker] | Liquidfire | Yiilse | warior lvl19/fisher lvl 40 | Geen | International Server | Warrior 1 handed sword/Fisher |
JelleStoel | Stoeltje1 | Yiilse | 30 | Geen | International Server | Warior/Farmer |
Postov | MailManGoT | Zypeus | 24 | Geen | International Server | Wizard/Farmer |
-----update----
van lvl 33 naar lvl 40 fisher gegaan
en van lvl 18 nar 19 i luve fishing
is van iemand op het forum.just get lvl 50 on your current job so you can learn first class skill then buy the skill you want at the shop in your case get the job from the lumber jack well thats the answer also can you my question.
my question is will this jack up my phone bill I got mine on dragonraja.com.my and i want to play for free so I downloaded here site 1 is to long and theres an eror or site 2 so I take the seperated versions. well that 2 questions acctualy the second 1 is after I downloaded all the seperated versions will the game run normaly or different
meerdere mensen hebben er last van zotezien

zelf heb ik gewoon van mirror een gedownload met flashget 80kbs
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 07:05 ]
Verwijderd
zo naar een dag hard werken naar lvl 21/41 en sword skill van 26Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 05:12:
Gotname Nickname Land Level Guild server Class ADMK ADMK Yiilse 11 Geen International Server Archer/Famer [Verwijderde gebruiker] Liquidfire Yiilse warior lvl21/fisher lvl 41 Geen International Server Warrior 1 handed sword/Fisher JelleStoel Stoeltje1 Yiilse 30 Geen International Server Warior/Farmer Postov MailManGoT Zypeus 24 Geen International Server Wizard/Farmer
-----update----
van lvl 33 naar lvl 40 fisher gegaan![]()
![]()
![]()
en van lvl 18 nar 19 i luve fishing
[...]
is van iemand op het forum.
meerdere mensen hebben er last van zotezien![]()
![]()
zelf heb ik gewoon van mirror een gedownload met flashget 80kbs
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 17:38 ]
Het levelen gaat steeds trager ik ben vandaag maar twee levels vooruit gegaan van 30 naar 32
Klote is dat ik nu telkens taktiek te kort kom als ik een nieuw wapen koop
Klote is dat ik nu telkens taktiek te kort kom als ik een nieuw wapen koop
Gotname | Nickname | Land | Level | Guild | server | Class |
ADMK | ADMK | Yiilse | 11 | Geen | International Server | Archer/Famer |
[Verwijderde gebruiker] | Liquidfire | Yiilse | warior lvl21/fisher lvl 41 | Geen | International Server | Warrior 1 handed sword/Fisher |
JelleStoel | Stoeltje1 | Yiilse | 34 | Storm Enforcers (n00b) | International Server | Warior Double sword/Farmer |
Postov | MailManGoT | Zypeus | 24 | Geen | International Server | Wizard/Farmer |
[ Voor 23% gewijzigd door Icingdeath op 04-07-2003 22:25 ]
AARGH!!!!!
k heb m nu alweer voor de 2e keer gedownload van go-dronline.com. 1x de aparte pakketjes en 1 x de hele, en geen van beide keren doettie ut
. hij geeft n fout dat een bestand niet even groot is al het zou moeten zijn ofzo
heeft iemand nog een andere mirror met eentje die t wel doet?
[ Voor 4% gewijzigd door Chriztiaan op 04-07-2003 18:44 ]
wat een geklier met die site zeg, bij zon 200 mb stopte hij gewoon en slaat hij het op. iets wat ik volgens mij nog nooit heb meegemaakt.
nog een keer!!
tis maar 600 mb
nog een keer!!