hello mss kene somige mij van int server deathdanger of sevasicus idd de acount registration is geslote ma word later wel actief op deze server ban ik Ang3lMag3 wizard lvl 107 en Wingkar 82 dus als er iemand help nodig heft ma die me altijd whispere
Verwijderd
Ik ben hem ook aan het downloaden , ik heb ff gekeken op de site en war guides dor gelezen:)
ik denk dat ik warrior word...iemand wat tips ? welke skills enzo en welk wapen?
ik denk dat ik warrior word...iemand wat tips ? welke skills enzo en welk wapen?
Volgens mij heb ik er nog een over, mail me maar.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:46:
Ik kan niet eens een account maken op die site of in het spel, wat is dat voor onzin
Op de registraties/Int migration kun je overigens nog lang wachten, het werkt daar allemaal niet zo erg snel, mede door de 'hack' issues. Zal eens navraag doen
Sinds World of Warcraft boeit het me niet echt meer, al blijft de gameplay ergens nog wel leuk (als het niet vól zat met Chinezen die geen engels spreken), Maleisiërs ben ik na een jaartje P2P wel gewend.
Hebben ze dit al gedaan? Dus kun jij met jouw Xanador thief alweer spelen? Want ik kan geen accountlogin bedenken die werkt.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:57:
Ze hebben de migration datum weereensverplaatst naar de 25ste
Dus of ik kan de juiste combinatie niet meer reproduceren, of het werkt nog niet:P
(speelden wij niet via www.go-dronline.com, en zo ja, gaan die account wel werken?)
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Verwijderd
Ik kan nog niet met mn thief spelen maar de migration is binnekort (zegt men)TheInsomniac schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:28:
[...]
Hebben ze dit al gedaan? Dus kun jij met jouw Xanador thief alweer spelen? Want ik kan geen accountlogin bedenken die werkt.
Dus of ik kan de juiste combinatie niet meer reproduceren, of het werkt nog niet:P
(speelden wij niet via www.go-dronline.com, en zo ja, gaan die account wel werken?)
we speelden wel via go-dronline.com maar die accounts worden naar .my gezet
op die manier kunnen de INTplayers ook gaan spelen maar dan moet het wel gebeuren
tot nu toe hebben de GM's niet veel van zich laten horen, maar ik hou je op de hoogte.
ps. Heb je toevallig de oude guild pic van LODR nog liggen? ik wil zodra het kan LODR opnieuw beginnen, eerst moet er een guild-bug gefixt worden.
Ik heb zowel van de LODR guild als preguild(sub lvl 60) nog de guild pic. Mark.jpg moesten die dingen heten:P.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:39:
[...]
ps. Heb je toevallig de oude guild pic van LODR nog liggen? ik wil zodra het kan LODR opnieuw beginnen, eerst moet er een guild-bug gefixt worden.
Ik kan trouwens niet echt vinden waar jij die informatie over migraties enzo leest vinden.
Dat forum is zo chaotisch en spammerig dat ik daar niet gek veel wijzer word. Maar als jij me op de hoogte houd, perfect
Verwijderd
W000000000000TTTheInsomniac schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:58:
[...]
Ik heb zowel van de LODR guild als preguild(sub lvl 60) nog de guild pic. Mark.jpg moesten die dingen heten:P.
Ik kan trouwens niet echt vinden waar jij die informatie over migraties enzo leest vinden.
Dat forum is zo chaotisch en spammerig dat ik daar niet gek veel wijzer word. Maar als jij me op de hoogte houd, perfect.
Eindelijk een officiele aankondiging op www.dragonraja.com.my
INT Migration zal op 8 augustus plaats vinden
als jij me de guild pic stuurt heb ik de guild binnen 1 dag staan
Verwijderd
Waarschijnlijk moeten die mensen die nieuwe account willen eerst iets betalen voordat ze het krijgen
dit is om veel hackers te voorkomen op de server.
Dit is voor INT.
International Server Migration
Internatinal server migration is finaly here! We have worked so hard to make sure those who waited for their international server characters will get to transfer their characters and play.
We are targeting to make the international migration web page ready for you on the 8th August 2005. The best part of migration is: it is absolutely free, no payment is required for the migration.
However, we have few terms & condition stated below regarding the migration:
No guarantee of same character name, if name existed on the current server
User will be prompt to select and choose new character name if old name is found in MY server.
There are level ceiling of 104. Therefore if you are level 115, after migration you are
reduce to 104.
Tactics cap at Level 100,
No items will be migrated.
All class skill and job skill will be migrated.
All guild will be disbanded.
Creation of new account upon completion of characters transfer.
Accounts that have already migrated characters during 1.2v will not be migrated again.
Migration can only be done once.
Accounts owned by INT GMs will not be migrated, edited or banned characters will not be migrated as well.
DR Team
dit is om veel hackers te voorkomen op de server.
Dit is voor INT.
International Server Migration
Internatinal server migration is finaly here! We have worked so hard to make sure those who waited for their international server characters will get to transfer their characters and play.
We are targeting to make the international migration web page ready for you on the 8th August 2005. The best part of migration is: it is absolutely free, no payment is required for the migration.
However, we have few terms & condition stated below regarding the migration:
No guarantee of same character name, if name existed on the current server
User will be prompt to select and choose new character name if old name is found in MY server.
There are level ceiling of 104. Therefore if you are level 115, after migration you are
reduce to 104.
Tactics cap at Level 100,
No items will be migrated.
All class skill and job skill will be migrated.
All guild will be disbanded.
Creation of new account upon completion of characters transfer.
Accounts that have already migrated characters during 1.2v will not be migrated again.
Migration can only be done once.
Accounts owned by INT GMs will not be migrated, edited or banned characters will not be migrated as well.
DR Team
Dat is waar (gedeeltelijk) maar je kan nu nog niet betalen
Ik krijg het niet voor elkaar... of ik kan me de juiste combinatie van login/password niet meer herinneren, of om de een of andere reden vallen de accounts van mij en mijn huisgenoot niet in onder de groep de valt te migreren. Van een broertje die later dan ons ook nog heeft gespeeld lukte het wel.
Maar geef maar ff aan waar je die pics moet hebben, dan komt dat wel goed.
Edit: Het werkt nu wel, vind ik niet erg, heb er 3 naakte chars bij:P
Doohnibor->Yalamin lvl 76 archer
TheBrute->Thebrute lvl 79 Warrior
SheoReborn->SheoReborn lvl 62 priest
[ Voor 15% gewijzigd door TheInsomniac op 09-08-2005 22:24 ]
Alles leek goed te gaan... en de volgende dag account weg
Heb een mailtje gestuurd en nu maar hopen dat ik hem terug krijg (was al lvl 64 geworden)
Heb een mailtje gestuurd en nu maar hopen dat ik hem terug krijg (was al lvl 64 geworden)
Verwijderd
je kunt momenteel nog geen acc aanmaken maar er is wel int transfer i kheb gistere mijn acc getransferd pas op u chars moette 40+ zijn
Verwijderd
idd mpaar ze hebbe nooit gezegd da het een free MMORPG ging zijn het ging FTP(freee toPLAY) zijn je moety gewoon 5 usd ongeveer 5 € betale voor een product keyVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:53:
Als je moet betalen voor nieuwe account is het geen [Free MMORPG] meer
supreme gij klaagt precies wel veel ze pas maar op me klagers of ge word elke keer as ge gezien word KOS in het begin was er nog zo1 paladinpaulus werd door elke nation gepkt omda die ook zo zzagde ge moe geduld hebbe tis normaal da ge nog geen ac kunt aanmake ge moest ma ni zo gierig zijn en p2p spele en nu zijt ge ook precies te gierig voor product key
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 09:48 ]
Verwijderd
Wat de N**k staat hier?Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:45:
[...]
supreme gij klaagt precies wel veel ze pas maar op me klagers of ge word elke keer as ge gezien word KOS in het begin was er nog zo1 paladinpaulus werd door elke nation gepkt omda die ook zo zzagde ge moe geduld hebbe tis normaal da ge nog geen ac kunt aanmake ge moest ma ni zo gierig zijn en p2p spele en nu zijt ge ook precies te gierig voor product key
In dit topic title staat [FREE MMORPG] Daarop baseerde ik mijn eerdere reactie.
Het is gewoon gratis hoor, ik heb 2 week terug nog een account aangemaakt, en ik heb niets hoeven te betalen. De product key die ze vragen geven ze zelf, staat volgens mij wel ergens op hun forum, en anders staat het bij het inloggen op het IRC van DragonRaja als openingszin genoemt. Tenminste ik neem aan dat jij daar op vastloopt.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:35:
[...]
Wat de N**k staat hier?
In dit topic title staat [FREE MMORPG] Daarop baseerde ik mijn eerdere reactie.
Het spel is namelijk 2 jaar p2p geweest na een beta van 1,5 jaar ofzo.
Uit die tijd stamt dit topic ook, maar tegenwoordig is het spel weer f2p, dus je bezwaar kun je schrappen, en rustig de client downloaden en installeren.
Succes
heb het spel gedownload en geinstalleerd en moet nu een account aanmaken, maar ik kan helemaal nix vinden op de site om een account aan te maken!
zal wel zker wel poep in mun ogen hebben ofzo want ik kan het echt niet vinden of kijker zwaar over heen, iemand mss een directe link er naar toe ofzo?
zal wel zker wel poep in mun ogen hebben ofzo want ik kan het echt niet vinden of kijker zwaar over heen, iemand mss een directe link er naar toe ofzo?
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
hmm normaal is het nog geslote de char creation deze week komt da normaal goe ze zijn een nieuw systeem aan het maken om char creation en die cd key op de forum is om het spel te instaleren maar niet voor een acc te maken en ik zie het ook ni oop de site
en de int server is een beetje buges somige mense krijge hun char D2 somige krijge hun acc mar hun chars ni
en de int server is een beetje buges somige mense krijge hun char D2 somige krijge hun acc mar hun chars ni
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 21:44 ]
GameMaster03
Dragonraja GM Team
Posted 7/23/2005 10:01 AM (GMT +8) Quote This PostAlert An Admin About This Post.
Dear players,
Sorry for the delay on the release of account resgistration system, atm we are working on INT characters/account migration, after that will be the registration page, it expected to be open again around 2nd week next month. Sorry for inconvenineces caused.
Regards
DR GM Team
Peace and Respect
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
ok bedankt. ik heb de hele site afgezocht maar zo'n bericht kon ik nergens vinden.
Maar goed dat je bij google bijna als eerste deze site vind, anders was ik nu nog wanhopig aan het zoeken op die site. Maar goed, de 2e week van augustus. Is dat niet deze week?
dus het kan nu elk moment klaar zijn?
Maar goed dat je bij google bijna als eerste deze site vind, anders was ik nu nog wanhopig aan het zoeken op die site. Maar goed, de 2e week van augustus. Is dat niet deze week?
dus het kan nu elk moment klaar zijn?
De dev's van DragonRaja kunnen zich niet aan de gegeven datum houden dus verwacht altijd dat het minimaal 1 tot 2 weken later komt (INT transfer duurde zeker 2 of 3 maanden)
Om een oud topic weer eens leven in te blazen.
Zoals hieronder aangegeven zijn private servers niet toegestaan op GoT is een private server die je kunt spelen.
Zoals hieronder aangegeven zijn private servers niet toegestaan op GoT is een private server die je kunt spelen.
[ Voor 51% gewijzigd door Fuelke op 10-01-2006 21:30 ]
Deze server wordt gehost in Argentinië en is opgericht nadat de officiële english server offline is gehaald. Tot zover mijn mededelingFuelke schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:55:
RocketKoen heeft gelijk, praten over private servers is niet toegestaan omdat ze zich in een grijs gebied bevinden
Fuelke in "Lineage II Private Server"
Enigste officiële servers zijn in China en Japan en maakt spelen dus bijna onmogelijk tenzij je japans of chinees kan.
De reden dat ik dus die private server post is omdat dat de enigste in engels is.
De reden dat ik dus die private server post is omdat dat de enigste in engels is.
Blijkbaar gaat Raja toch weer een comeback maken in april. www.newraja.com
Gozertje ik had je nog een paar gezocht om de My server omdat ik je een g6 wilde geven
omdat je in de INT tijd mij sards had geleend.
Ik zie op Newraja dat ze spreken over een Dragon Mall daar spraken ze ook over om My je kunt hier dus ingame items kopen
voor $.
Ik zit in de Fallen Angels guild als je nog eens ingame komt.
Ik zie op Newraja dat ze spreken over een Dragon Mall daar spraken ze ook over om My je kunt hier dus ingame items kopen

Ik zit in de Fallen Angels guild als je nog eens ingame komt.
In de my-versie heb ik niet veel gespeeld om eerlijk te zijn. Er waren te veel hackers dus ik heb alleen een macro gedraaid voor jobs. Een G6 zou dan ook verspild zijn geweest. (bovendien had ik die sards geloof ik aan je verkocht (onder de marktprijs maar jij hebt me destijds vaak genoeg laten leechen
)).
Waarschijnlijk bekijk ik deze versie ook wel weer. Ik hoop alleen dat ze dit keer betere GM's en een betere ondersteuning kunnen bieden. Heeft iemand al kunnen ontdekken of het weer door hetzelfde bedrijf wordt geëxploiteerd (onder een andere naam) of dat het een hele nieuwe opzet is?
Waarschijnlijk bekijk ik deze versie ook wel weer. Ik hoop alleen dat ze dit keer betere GM's en een betere ondersteuning kunnen bieden. Heeft iemand al kunnen ontdekken of het weer door hetzelfde bedrijf wordt geëxploiteerd (onder een andere naam) of dat het een hele nieuwe opzet is?
Ik heb de f2p tijd van de MY server niet meegemaakt dus weet niet hoeveel hackers er waren.
Heb het even nagevraagd.
Heb het even nagevraagd.
Voeg me eens toe op msn Goozer.Onroptem: waar is dat Newraja van? Ze hebben het over een dragonmall dus lijkt meer weer zo'n Maly idee.
Antwoord: Is van een Chinees met een DR binaries licence.
Maar die server wordt toch 3x niets als ze steeds 2 maanden moeten wachten op fixes van Alea (officiële developers)
Verwijderd
Hopelijk kan ik dit topic weer nieuw leven inblazen.
Ik speel tegenwoordig via www.dr-int.com een zuid amerikaanse server die nu 3 maanden operationeel is.
Ik heb geen lag en als ik mij niet vergis spelen we versie 1.5. de experience rate is x3 tot lvl 80 x2 tot lvl 100, x1,75 tot lvl 120 en daarboven x1.
Je bent dus best snel lvl 100
Hopelijk maken wat mensen die vroeger op .MY speelde ook weer een accountje.
Niet een onbelangrijk detail. het is gratis!!!
Ik speel tegenwoordig via www.dr-int.com een zuid amerikaanse server die nu 3 maanden operationeel is.
Ik heb geen lag en als ik mij niet vergis spelen we versie 1.5. de experience rate is x3 tot lvl 80 x2 tot lvl 100, x1,75 tot lvl 120 en daarboven x1.
Je bent dus best snel lvl 100
Hopelijk maken wat mensen die vroeger op .MY speelde ook weer een accountje.
Niet een onbelangrijk detail. het is gratis!!!
hoi demeen 
ik speel nu al geruime tijd Perfect World. ik denk niet dat ik et kan opbrengen om dragon raja weer op te pakken.
kzal wel ff kijken hoe et uitkomt. dragon raja heeft wel emotionele waarde
ik speel nu al geruime tijd Perfect World. ik denk niet dat ik et kan opbrengen om dragon raja weer op te pakken.
kzal wel ff kijken hoe et uitkomt. dragon raja heeft wel emotionele waarde
Hallo oude Dragonraja fans 
Ik denk niet dat ik ooit nog Dragonraja ga spelen, heb het onderhand wel gezien en de eerste Internationale server met al die CN hackers komt nooit meer terug
.
Heb geen zin meer om weer opnieuw te beginnen, 3 keer is genoeg...
Ik denk niet dat ik ooit nog Dragonraja ga spelen, heb het onderhand wel gezien en de eerste Internationale server met al die CN hackers komt nooit meer terug
Heb geen zin meer om weer opnieuw te beginnen, 3 keer is genoeg...
Ik sluit me helemaal aan bij Onroptem; de afgelopen jaren heb ik nog 2 of 3 versies van DR geprobeerd maar dat gevoel van de eerste internationale server komt niet meer terug. Ondanks alle bugs en onvolkomenheden heb ik me daar toch echt het best vermaakt (voornamelijk door fijne guildies in Astarte en een aantal prettig gestoorde mensen in Yllse in het algemeen)
(Ik schaam me alleen dat ik nooit pope heb gehaald
)
(Ik schaam me alleen dat ik nooit pope heb gehaald
Demeen het is alweer een tijdje geleden maar kan je ons geen leuke screenshots tonen zodat ik weer een beetje terug kan dromen naar vroeger
.
Ik heb nog twee vraagjes: hoeveel mensen zijn er gewoonlijk online en heb je nog leuke items die je kan showen?
Ik heb nog twee vraagjes: hoeveel mensen zijn er gewoonlijk online en heb je nog leuke items die je kan showen?
hey,
Tijd om dit topic nog is leven in te blazen, om ex spelers weer een gevoel van nostalgie te geven.
ik ben 2 weken geleden terug beginnen spelen met 2 vrienden. jaren lang niet meer gespeeld maar na 1u spelen was ik terug verslaafd. Zijn er toevallig nog hier dat dragon raj a spelen? zoja in welek stad en welke naam ?
ik speel terug in yllse als Leonie , op .my, newraja en INT was ik Ang3lMag3.
Tijd om dit topic nog is leven in te blazen, om ex spelers weer een gevoel van nostalgie te geven.
ik ben 2 weken geleden terug beginnen spelen met 2 vrienden. jaren lang niet meer gespeeld maar na 1u spelen was ik terug verslaafd. Zijn er toevallig nog hier dat dragon raj a spelen? zoja in welek stad en welke naam ?
ik speel terug in yllse als Leonie , op .my, newraja en INT was ik Ang3lMag3.