NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Verder snap ik de vraag niet helemaal. Hoewel je in het register de waardes aanpassen zonder eerst een keer in te loggen? En zodra je een keer inlogt, krijg je die vraag niet meer
Dus is mijn vraag kan ik ergens in het register aangeven dat hij die vraag niet meer stelt, desnood met een tweakui progje ofzo.
Verwijderd
Dan vraagt hij niet meer om in te loggen.
Ja dat is mij bekent, maar wij werken juist met profielen wegens e-mail e.d.Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 10:52:
Ergens in windows 98 kun je instellen dat er voor iedereen hetzelfde profiel gebruikt wordt.
Dan vraagt hij niet meer om in te loggen.
Maar ja, je hebt dan geen aparte gebruikers meer.
edit: of heb je het over inloggen via netwerk?
[ Voor 16% gewijzigd door zetje01 op 24-03-2003 11:13 ]
Precies, en dan logt die ook niet meer op de server aan. Doe maar niet.zetje01 schreef op 24 March 2003 @ 11:10:
Als je de 'client voor microsoft networks' protocol verwijdert, zal hij zeker niet meer om inlog/pw vragen maar gewoon doorstarten...
Maar ja, je hebt dan geen aparte gebruikers meer.
edit: of heb je het over inloggen via netwerk?
De title klopt niet echt, ze moeten dus wel inloggen maar ik wil dat ze de melding van " U bent nog nooit eerder op de pc ingelogt" niet zien maar ernaa gewoon doorstart.
edit: nu klopt de titel
[ Voor 24% gewijzigd door Roman op 24-03-2003 12:01 ]
Deze files staan lokaal ergens onder de windows map...
[ Voor 21% gewijzigd door Vaughn op 24-03-2003 13:39 ]
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Deze files worden niet aangemaakt omdat ik pasword caching uit heb staan.Spawn schreef op 24 maart 2003 @ 13:38:
Je moet dan het <username>.pwd(passwordfile) van alle gebruikers door kopieren naar de machines waar ze nooit zijn aangelogd geweest. Daarna zal windows het niet meer vragen.
edit:
Deze files staan lokaal ergens onder de windows map...