orange / dutchtone zuigt 
net zo nuttig als jouw post dus, NIET
net zo nuttig als jouw post dus, NIET
Hmm, de geschiedenis van deze user zie er ook erg d* uit ... erg opvallend?
Mooi gesproken [Airwolf]
[ Voor 52% gewijzigd door itsme op 24-03-2003 10:15 ]
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
ik was sneller
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Hey Teunie,
Ik zie dat je nog niet zolang op GoT zit, maar ik raad je toch eens aan om de faq door te gaan lezen. Dit topic voldoet namelijk totaal niet aan de policy en het is totaal niet duidelijk wat je met dit topic wilt.
Het enige waar ik denk dat het over zou kunnen gaan is dat de website van Orange online staat, maar er is al een algemeen topic over Dutchtone --> Orange en daar had je dit ook wel in kunnen melden.
Orange NL -open een nieuwe wereld-
Ik zie dat je nog niet zolang op GoT zit, maar ik raad je toch eens aan om de faq door te gaan lezen. Dit topic voldoet namelijk totaal niet aan de policy en het is totaal niet duidelijk wat je met dit topic wilt.
Het enige waar ik denk dat het over zou kunnen gaan is dat de website van Orange online staat, maar er is al een algemeen topic over Dutchtone --> Orange en daar had je dit ook wel in kunnen melden.
Orange NL -open een nieuwe wereld-
Verwijderd
offtopic:
[quote]MaikelG schreef op 24 March 2003 @ 10:12:
[...]
ik was sneller ;)[/quote]
ik word traag
[quote]MaikelG schreef op 24 March 2003 @ 10:12:
[...]
ik was sneller ;)[/quote]
ik word traag
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Dus je weet wel wat er in de FAQ staat?Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 10:22:
van de 8 replies zijn er 6 hetzelfde, lezen jullie zelf ff de policy mbt replies!!!
ik vind dit eigenlijk wel een inhoudelijk topic dus graag ontopic verder he
Orange NL -open een nieuwe wereld-marteltor schreef op 24 March 2003 @ 10:27:
staat het ook reeds vermeldt, met nog meer info dus nog inhoudelijker
Even voor de duidelijkheid, wat wil je ons nu precies vertellen Teunie? Want met een dergelijke topicstart kun je (helaas)verwachten dat mensen zo gaan reageren.
Wat wil je met dit topic duidelijk maken?
Wat wil je met dit topic duidelijk maken?
Dat is prima, maar ontopic waarover is de vraagmarteltor schreef op 24 maart 2003 @ 10:27:
Wat is de inhoud van dit topic dan volgens jou? Voor zover ik dit zie is dit spam, en als het dat niet is kan het in het Dutchtone wordt Orange topic. Waar moeten wij ontopic over verder gaan? Oh ik snap 't al!marteltor schreef op 24 March 2003 @ 10:27:
Sorry voor het sarcasme, maar ik denk dat het nu iig. wel duidelijk isDiK cHiLlUh SjIte MaNn!!!11 Ik HeP oOk DuTcHtOne!!1 oH nEe Orange :d :d :d
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #spam
En 't is jammer dat er weer meer replies staan als nodig is
En 't is jammer dat er weer meer replies staan als nodig is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()