Toon posts:

NextCool Waterkoelings Producten

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 776 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

[quote]Lawtje.com schreef op 01 april 2003 @ 23:05:
[...]

Zo damn ik heb ook een Athlon 1400, eerst altijd rond de 60 graden en ook egt een herrie... damn.... kreeg je gewoon moordnijgingen van. Nu heb ik een Arctic Super Silent Pro... zittie rond de 53graden maar verder helemaal geen casefans, alleen mn voeding....

Raar dat die van jou met al die x-tra's niet een stuk koeler is maarja, ik wil ook wel waterkoeling aanschaffen, scheelt een hoop frustraties kwa geluid hoop ik, en ik vond die nextcool reservoir er wel strak uitzien :)

Maar maakt een fan op een radiator niet veel geluid ? Of zijn die daar ook speciaal op ontworpen voor low noise ?

Ja ik heb ook een athlon 1400@1660 :P:P maar waterkoeling is echt de oplossing voor een stille en goeie koeling vooral voor een hette proc :)

Verwijderd

btw..je kunt het reservoir ook zonder de pomp kopen(in belgie en italie ten minste... :P )

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Jupiler schreef op 06 April 2003 @ 12:20:
Ik vind het niet echt super.. Met mijn zelf samengestelde WC (blokje: Maze3-kloon) hou ik m'n CPU idle op 22° en full load (Prime) op zo'n 30°... En dan loopt ie op 3315 MHz en 1.625V met een verbruik van zo'n 100W.
Dit vind ik wel heel knap hoor. Ik weet niet hoe warm het is in je kamer maar dit is echt te koel. Je hebt toch een P4? Ligt het daar aan of is sensor brak, maar in de meeste kamers is het al snel 20 graden, en jij 2 graden erboven iddle. Nou heb ik wel een heel slecht blok maar dit is wel heeeeeeel laag. Stressed hoe lang is dat? 2 uur ofzo?

/me Pierre-oord gaat waarschijnlijk bij de volgende mafkees actie een echt waterblok kopen, of eerst sparen voor een videokaart

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

owkee, ik heb mn spullen binnen, om helderheid te geven over de pomp het _IS_ een sicce nova. ben nu alles aan het testen!

Makerij Hofman

Verwijderd

Die E-XT-R-E-M-E , tja als je op die site van Nextcool toch al ben , kan je ook die * Reviews * Zie, maar goed > check this out http://www.alltechbox.com/reviews/index.php3.
Ps. voor alle die Next cool producten DUUR vinden , je koopt super spullen/prestaties voor dat geld, losse spullen zijn durder, binnenkort post ik ff resultaten darop, ben namelijk bezig ( ardige wat reviews gelezen en besloten om uit proberen

• komkommer

komkommer

Koffie

mag ik jullie er wel aan herinneren dat de nextcool koelblok beter is dan een swiftech in het zelfde segment? dus het is niet voor niets zo duur. http://www.modthebox.com/review171_1.html

Makerij Hofman

Verwijderd

:-))

Verwijderd

trouwens het gaat zo hard dat die water-reservoir met er in de pomp is uitverkocht :-(( moet ff waachten

Verwijderd

misschien idd tijd voor een ia in italie...46 euro is toch een stuk mooiere prijs als 79 euro....

Verwijderd

ho ja waar, ik ga volgende maand daar :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 20:23:
ho ja waar, ik ga volgende maand daar :-)
www.wbhouse.it

Verwijderd

Bij http://www.watercooling.de verkopen ze de Nextcool Watercube voor €55.90, maar ook hebben ze er de innova X-flow rev1.0 voor €63.90!!!!! Koelt deze niet beter voor 8euro meer.... wil er namelijk een setje samenstellen :P ....

• komkommer

komkommer

Koffie

XXlcases heeft nu een mooie nextcool set op de site staan

Makerij Hofman

Verwijderd

Jammer dat de koelblokje daar zo duur zijn vergeleken met http://www.watercooling.de

Verwijderd

wie heeft dit setje en kan me vertellen of je de slangpilaren los kan draaien, en ze vervangen voor een rechte indraaikoppeling 1/4 x 6 mm..

edit:// laat maar... kan dus niet volgens XXL cases :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 15:57 ]

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Bij XXL cases
Nextcool WaterCube LT3, VGA & Chipset blok - €49,-
Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/webshop/assets/big/LT-3.jpg

Bij http://www.watercooling.de/
WaterCUBE LT rel.B - €36,90
Afbeeldingslocatie: http://www.watercooling.de/catalog/images/wakue11_3.jpg

Ben ik nou gek of zijn dit gewoon dezelfde blokken alleen dan met een andere naam en een andere prijs.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

zelfde naam, andere prijs :) dat zei ik toch al..... Alleen verzendkosten zijn 6euro nog wat, alleen jammer dat ze de pomp incl Reservoir (nog)niet hebben.

ff opgezocht!

Destination: Netherlands

Shipping costs: 6.90 €

Delivery period: 2 Days

Exceptions : none

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 17:12 ]

• komkommer

komkommer

Koffie

lijkt mij dat de bovenste een nieuwe versie is? wat ik echt sterk kan afraden is een blackice radiator, die zijn echt fragiel, en ik kan het weten, ik heb net een fiat punto radiatortje gekocht en die is nog beter ook, en dat voor maar 15 euro :S

Makerij Hofman

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
joukehofman schreef op 18 april 2003 @ 18:50:
lijkt mij dat de bovenste een nieuwe versie is? wat ik echt sterk kan afraden is een blackice radiator, die zijn echt fragiel, en ik kan het weten, ik heb net een fiat punto radiatortje gekocht en die is nog beter ook, en dat voor maar 15 euro :S
Hoe groot is die punto radiator dan? een beetje in een kast te verwerken??

Assume there are no rules and it's one big free for all

• komkommer

komkommer

Koffie

valt best te doen.... ??? ik zie net dat ik punto gezegd hen maar het is een suzuki alto radiator

Makerij Hofman

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:15
Zo, gister bij xxlcases de basic zet van NextCool besteld :) nu maar eff w88 tot dat ie binnen is. Is btw me eerste WC :p kwou er al zo lang aan beginnen maar nooit echt van gekomen. ben nu zelf ook met een cooling techniek bezig. maar is nog maar op papier :p

iemand btw wat tips voor de wc setup etc? :)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:32
Alpha-sphere schreef op 18 April 2003 @ 18:51:
[...]

Hoe groot is die punto radiator dan? een beetje in een kast te verwerken??
Het is dus blijkbaar een Suzuki Alto rad en ik heb afgelopen week zo 1 gekocht.
Afmetingen:
19x14x3cm (dikste is 4cm) Met aansluitingen erbij is die 21x14x4cm. Mooi klein dus

Fotootjes:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/overclocking/Radiator-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/overclocking/Radiator-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/overclocking/Radiator-3.jpg

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• komkommer

komkommer

Koffie

rielext ding he :) zit alleen nog een beetje te kijken hoe ik hem goed kan aansluiten maar samen met mijn nextcool spullen presteert het wel redelijk.

Makerij Hofman

• komkommer

komkommer

Koffie

console schreef op 19 April 2003 @ 20:36:
Zo, gister bij xxlcases de basic zet van NextCool besteld :) nu maar eff w88 tot dat ie binnen is. Is btw me eerste WC :p kwou er al zo lang aan beginnen maar nooit echt van gekomen. ben nu zelf ook met een cooling techniek bezig. maar is nog maar op papier :p

iemand btw wat tips voor de wc setup etc? :)
wees voorzichtig met de radiator!!

Makerij Hofman

• PhuSioN
  • Laatst online: 09-02 20:03
beetje offtopic misschien maar toch ff vragen;

iemand al een wat besteld bij watercooling.de? ze hebben daar wel leuke spulletjes en de verzendkosten zijn dan ook niet veel als ik zo kijk.

Verwijderd

patryk schreef op 20 April 2003 @ 22:55:
beetje offtopic misschien maar toch ff vragen;

iemand al een wat besteld bij watercooling.de? ze hebben daar wel leuke spulletjes en de verzendkosten zijn dan ook niet veel als ik zo kijk.
Nog niks bestelt, maar maandag/dinsdag doe ik een bestelling weg naar watercooling.de

Bestelling wordt denk ik:

innova X-flow rev1.0 - blau OF WaterCUBE GT3 Socket A/370 rel. B
WaterCUBE LT rel.B
Maxxxpert Mono Radiator

En zit nog te twijfelen of ik een Eheim pomp neem bij watercooling.de of die van Nextcool bij XXlcase.

Verwijderd

gewoon die nextcool... heb je meer plezier van... en je kan nog wat moois mee maken in je bays...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 22:32:
gewoon die nextcool... heb je meer plezier van... en je kan nog wat moois mee maken in je bays...
En dan doel je op de pomp????

Verwijderd

Yupz....Maare heb je dan echt een zware setup, ik bedoel dan met veel weerstand (veel blokkies en dergelijk?) Ja zory dat ik het niet van je weet maar heb plus mminus nog een weekje van deze topic moeten missen :(.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 08:25:
Yupz....Maare heb je dan echt een zware setup, ik bedoel dan met veel weerstand (veel blokkies en dergelijk?) Ja zory dat ik het niet van je weet maar heb plus mminus nog een weekje van deze topic moeten missen :(.
Ik heb nog helemaal niks.... Ben bezig met een setje samen te stellen bij www.watercooling.de maar ben er nog niet helemaal uit of ik voor NextCool of een http://www.innovatek.de set (de X-flow) ga.

Aangezien Watercooling de NextCool niet verkopen vroeg ik me af of ik niet beter voor de Eheim kan gaan of gewoon de Nextcool pomp kopen bij xxlcases.

Verwijderd

vraagje, overmorgen komt me nextcool amd koelingset binnen, alleen kon de topic nie meer vinden hierzo en het gaat over de rubberen ringen die tussen de plexi buis en de deksel zit. ik had toen nog van iemand ook zo'n set gezien, hij vertelde dat bij hem geen rubberen ringen bij zat, en plexi ging scheuren enzo (lekkage), en op de nextcool site staat daar wel rubberen ringen tussen, dus heb ik ff mailtje gestuurt naar xxlcases, ze zeiden dat bij me set geen rubberen ringen zitten, omdat dat probleem kon zorgen als je corrosieprotect spul erinvoeg, dan zal de rubberen ringen naar the kloten gaan van de aantasting.

heeft iemand dat probleem ook gehad?

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb ze zonder en heb nergens problemen mee :)

Ik gebruik 'm al voor een maand

Verwijderd

oh beter, dan hoef ik geen zorgen te maken.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 18:21

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zelf heb ik ook een nextcool blokje (GPU/chipset) aangeschaft omdat het gewoon hele mooie blokjes zijn voor niet al te veel geld ( @ watercooling.de dan :P ).

Turn it off and on again.

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 28 April 2003 @ 19:30:
Zelf heb ik ook een nextcool blokje (GPU/chipset) aangeschaft omdat het gewoon hele mooie blokjes zijn voor niet al te veel geld ( @ watercooling.de dan :P ).
hoe zijn je temps? welke pomp? ben best wel benieuwd.

• PhuSioN
SmokeyTheBandit schreef op 28 april 2003 @ 19:30:
versturen ze onder rembours?

Verwijderd

neej niet onder rembours, alleen via credit card. Maar het gaat wel lekker snel. binnen 24 uur na bestelling had ik mijn spullen. Wil een WC bouwen gebasseerd op nextcool.

Verwijderd

dinsdag/woensdag is me nextcool waterkoelingset voor amd binnen, kzal resultaat en pics posten. pics denk ik pas later, me kast is half gemodded, hij moet nog gespoten worden op me werk. in de cabine. of willen jullie al zien?

Verwijderd

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 17:06:
Ik heb een vraagje aan de mensen die al in het bezit zijn van de nextcool pomp+resevoir set.
Maakt deze veel lawaai? Noem eens iets waarmee je het kunt vergelijken. Een Papst op 7 volt? Een voorbijvliegende straaljager? :)
Kick! Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Ik heb namelijk al verscheidene mensen zien posten die in het bezit zijn van deze set.

Verwijderd

zo te zien heeft er echt weinig mensen deze set, maargoed, morgen hoopik heb ik me set binnen, ik zal resultaat posten en hoe luidruchtig ie is.volgens xxlcase is ie echt onhoorbaar maar das winkelpraat he.

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 13:47:
[...]
Kick! Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Ik heb namelijk al verscheidene mensen zien posten die in het bezit zijn van deze set.
Er is ook meerdere keer door mij gezegt dat he tpompje stil is zolang je het maar goed bevestigt ;)

Verwijderd

trouwens, vraagje, me mobo: asus A7N8x deluxe, en me northbridge is rond 34 graden, hoe warm mag hij maximaal worden? anders ga ik ook em waterkoelen.

kheb nu 13x166=amd xp 2700 333 fsb. stressed 40 graden. hij kan nog hoger zo te zien, maar kmoet ook wel aan andere dingen denken, vandaar ut vraag..

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Zijn er nog meer dealers in Nederland van de nextcool sets? Ik wil gelijk zo'n hele set hebben en met credit card betalen, maar dat kan niet bij xxlcases.

Moet zeggen dat alles er wel erg gelikt uit ziet en die hele set vraagt gewoon om een raam mod.

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het bestellne bij watercooling.de echt goed werkt. Niet duur, iets meer dan 6 euro verzendkosten. Het wordt wel via de DPD geleverd.

Mijn nextcool set werkt momenteel zeer goed, ik heb 2 nextcool blokjes voor mn radeon 9700 en de NB van mijn MB en nog een nextcool blokje voor mn amd 1700+.

Mijn systeem draait nu stabiel op 2250 mhz FSB 204mHZ. Voor geinteresseerden wil ik best wat pics drbij doen.

• PhuSioN
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 15:54:
Ik moet zeggen dat het bestellne bij watercooling.de echt goed werkt. Niet duur, iets meer dan 6 euro verzendkosten. Het wordt wel via de DPD geleverd.

Mijn nextcool set werkt momenteel zeer goed, ik heb 2 nextcool blokjes voor mn radeon 9700 en de NB van mijn MB en nog een nextcool blokje voor mn amd 1700+.

Mijn systeem draait nu stabiel op 2250 mhz FSB 204mHZ. Voor geinteresseerden wil ik best wat pics drbij doen.
kom maar op met de pics dan! ben wel benieuwd :)
maar je hebt dan zonder het reservoir van nextcool?

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 18:21

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Hierbij een pic van mijn blokjes :)

De pic is zo gigantisch groot dat ik er een link van gemaakt heb zodat het acceptabel blijft :)
Op de site VYW komt een how to om 24/7 water 10C en lager te houden:)

http://home.quicknet.nl/q...onselaar/Bandit/kast1.jpg

http://home.quicknet.nl/q...onselaar/Bandit/kast2.jpg

Turn it off and on again.

Verwijderd

patryk schreef op 15 mei 2003 @ 15:58:
[...]

kom maar op met de pics dan! ben wel benieuwd :)
maar je hebt dan zonder het reservoir van nextcool?
Zet ze vanavond of morgen wel ff online.

Ik maak GEEN gebruik van het reservoir. Ik heb een externe eheim pomp gebruikt, van een aquarium wat ik vroeger had. Het is dus een gesloten systeem geworden met de pomp dus buiten de kast. De pomp hoor je niet.

De radiator heb ik ingebouwd in een Tempex box, waar op een goede manier lucht doorheen kan stromen. Aan de bovenkant van de box zitten 2 ventilatoren (die ik nog had liggen :P).

De temperatuur van mn processor (204 FSB@2250 mhz) wordt stressed ongeveer 50 graden. Wel aardig dacht ik zo.......

• DareDevil
Heb toch maar een complete set besteld van nextcool bij xxlcases, krijg vandaag of morgen het setje binnen zal ik gelijk wat foto's maken en een kort reviewtje hier posten. Stay tuned.

• DareDevil
Ik heb nu 2 next cool blockjes op me proc's zitten en dat gaat lekker. Temp zeker 10 C gedaalt en nu overgeklokt.
Is echt makkelijk te instaleren. Had alleen een componentje van me mobo af wrikt met een schroevendraaier... Gelukkig kon ik het zonder gevolgen terug plakken. :D
Pc is gelijk een stuk stiller, heb wat case fan's uit gezet wat verder geen nadelige gevolgen had voor me temps. * DareDevil is :D
Ik wil nu ook nog zo'n GPU blokje er bij zetten, hoeveel PCI slots ben je dan kwijt?

• Sn0wblind
2 pci slots :(

Met een beetje passen maybe eentje maar ik 2.

• DareDevil
Ben je echt 2 slots kwijt of kan je er nog een kaart tegenaan proppen? Anders heb ik heb ik toch een probleem.. kan me SCSI kaart niet lager zetten ivb. met de lengte van de kabel die ik nu heb. En die SCSI kabels zijn niet echt goedkoop :(.

• Sn0wblind
mjah is een twijfelaartje.

Als de kaart niet al te hoog is kan het wel.

• DareDevil
Dat is wel jammer, laat nou net die SCSI kaart de hoogste kaart zijn. :( Maar ben eigenwijs ga het toch proberen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 17:10:
zelfde naam, andere prijs :) dat zei ik toch al..... Alleen verzendkosten zijn 6euro nog wat, alleen jammer dat ze de pomp incl Reservoir (nog)niet hebben.

ff opgezocht!

Destination: Netherlands

Shipping costs: 6.90 €

Delivery period: 2 Days

Exceptions : none
Zit er echt geen verschil tussen de Nextcool LT en de Nextcool LT3?
Ik heb bij xxlcases de LT3 besteld.. maar ik heb een LT ontvangen.

Zijn het de zelfde blokjes ? of heb ik gewoon een verkeerde ontvangen?

• Sn0wblind
zijn dezelfde ;)

Verwijderd

Hoi, ik heb alles van Nextcool , gewoon mooi, ik wil graag di fototjes uppen , maare weet niet waar en uit D , dus speedy en goedkoop ( allen die water/reservoir/pomp in Ned ) :7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 16:32 ]

Verwijderd

Wat voor blokjes heb je allemaal van Nextcool? CPU ? GPU? NB?
Of heb je een complete set? welke dan? :)

Wat zijn jou temps? en wat koel je er mee? AMD, Pentium?....

genoeg vragen voor vandaag :p

Verwijderd

ok komplete dinges maar die LT in plaats van op videocard , op Nb en op Sb die fan die bij Nb was ( mischien dat ik die Black-Edge op Sb zet ) mobo ( Abit NF7-S Rev. 2.0 Barton2500+@???? < binnenkort , ben met vrbouwing bezig, Hij ligt nog open, dus temp enzv. +/- 2/3 dagen > 2x256Twinmos Ddr466\ 500Watt flower-Power :-) met Epox8rda+ , Black Edge cpu cooler Twinmoss 400 en andre pomp was je 34C 2500@2500Mhz :-) dus binnenkort Hoger :-)) waar kan ik die Picx uppen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 16:57 ]

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Jammer dat er geen review zijn van zo'n hele set. Kwil namelijk zo'n setje gaan kopen van Nextcool. Ik vraag me alleen af of ik niet beter die Swiftec set kan kopen die ongeveer hetzelfde kost maar dan geen resevoir erbij heeft. :/

• DareDevil
De verschillen met de dure blocks zijn heel erg klein, de keus is uiteindelijk wat wil je er aan uitgeven en geeft ik om de "looks" van de set. Ik heb nextcool gekozen want het ook wil ook wat ;)

• XoReP
  • Nu online
DareDevil schreef op 02 June 2003 @ 19:25:
De verschillen met de dure blocks zijn heel erg klein, de keus is uiteindelijk wat wil je er aan uitgeven en geeft ik om de "looks" van de set. Ik heb nextcool gekozen want het ook wil ook wat ;)
Ik wil gewoon goed kunnen OC'en meer niet :*). Bij mij tellen de prestaties toch beduidend meer. Maar ik heb een beetje krap budget (onder €300,-) (althans keb meer maar dat vink beetje teveel van goede, 300 is eigenlijk al erg veel ;) ). Ook vind ik installatie gemak en dat het lekvrij is behoorlijk belangrijk.

• DareDevil
Ik denk niet dat het wat uitmaakt met dat budget welke je kiest, voor dat geld heb je eik alleen goede sets. Ik had mijn nextcool set in één keer lek vrij geinstaleerd en het instaleren van de blocks ging heel erg simpel.

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

in overleg met de [DOC]forummod heb ik vandaag het volgende [rml][ WC] Het grote WaterkoelingPerformance Topic.[/rml] topic geopend.

Ik hoop dat alle waterkoelers onder ons de moeite zullen nemen het topic in te vullen

• XoReP
  • Nu online
floriske.nl schreef op 03 June 2003 @ 17:28:
in overleg met de [DOC]forummod heb ik vandaag het volgende [rml][ WC] Het grote WaterkoelingPerformance Topic.[/rml] topic geopend.

Ik hoop dat alle waterkoelers onder ons de moeite zullen nemen het topic in te vullen
Ik kies denkk voor het Nextcool setje en ik zal gelijk ff plaatsten wat mijn results zijn als ik mijn WC heb ;)

Of misschien kan ik wel beter wachten en kijken wat zo'n beetje de results zijn en dan n.a.v. jouw topic kijken welke ikj het beste kan nemen :/

Verwijderd

Hoi, ik heb ook een mooi Nextcool Wc-setje in mijn HiTek-pc :P
Hier is link naar die fotos : http://members.xoom.virgilio.it/AgostoG/NextCoolWc.htm

• XoReP
  • Nu online
Ik heb besloten om die uitgebreide set bij XXL te bestellen. Alleen vraag ik me af waar ik dat 2e blokje het beste op kan plaatsen, op mijn NB of op mijn Leadtek Ti4600 (wat volgens mij niet echt makkelijk is om het oude koelblok van te verwijderen, maar vooruit). Ik weet ook niet echt of ik mijn kaartje ver kan OC (denkk nie) iig is hij wel stiller dan wat ik nu dan heb want dat is echte een klote herrie. :)

EDIT: KEB HEM NET BESTELD !!! :9 :9~

[ Voor 5% gewijzigd door XoReP op 05-06-2003 22:52 ]

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 05 June 2003 @ 21:45:
Ik heb besloten om die uitgebreide set bij XXL te bestellen. Alleen vraag ik me af waar ik dat 2e blokje het beste op kan plaatsen, op mijn NB of op mijn Leadtek Ti4600 (wat volgens mij niet echt makkelijk is om het oude koelblok van te verwijderen, maar vooruit). Ik weet ook niet echt of ik mijn kaartje ver kan OC (denkk nie) iig is hij wel stiller dan wat ik nu dan heb want dat is echte een klote herrie. :)

EDIT: KEB HEM NET BESTELD !!! :9 :9~
mhmhmhm je hebt zeker geldt te veel, watercooling.de ( snel, voordelig en service ) en je kan beter op je Nb zetten zeker als je 'mbeetje wilt Oc , op je videokaart heft zin als je flink games +Oc van je videokaart doet :9

• DareDevil
Ik heb het kleine setje besteld + extra blok (ivm dual). Bij watercooling.de heb ik de GPU/Chipset blok besteld dat scheeld ongv 10.- EUR. CCFL etc heb ik nog niet nodig zoals in die grote set bij xxlcases.

Verwijderd

DareDevil schreef op 05 June 2003 @ 23:40:
Ik heb het kleine setje besteld + extra blok (ivm dual). Bij watercooling.de heb ik de GPU/Chipset blok besteld dat scheeld ongv 10.- EUR. CCFL etc heb ik nog niet nodig zoals in die grote set bij xxlcases.
Ik heb het Cpu + het Lt + verzenden kosten = €98 en 34 uur later thuis, bij XXL is +/- €115 + €12.50 = €127.50 :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:33:
[...]

mhmhmhm je hebt zeker geldt te veel, watercooling.de ( snel, voordelig en service ) en je kan beter op je Nb zetten zeker als je 'mbeetje wilt Oc , op je videokaart heft zin als je flink games +Oc van je videokaart doet :9
Ik heb het Cpu + het Lt + verzenden kosten = €98 en 34 uur later thuis, bij XXL is +/- €115 + €12.50 = €127.50

• XoReP
  • Nu online
Keb idd gaat te veel :*) En ik vindt het makkelijker als de zaak in NL zit mocht er iets niet goedzijn enzo. Zoveel scheeld et ook niet vind ik.

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 06 June 2003 @ 08:04:
Keb idd gaat te veel :*) En ik vindt het makkelijker als de zaak in NL zit mocht er iets niet goedzijn enzo. Zoveel scheeld et ook niet vind ik.
Tja, het is wat je voor kiest, maar goed, die mensen spreken engels en uit mijn ervaring had ik het verkeerde slangetje ontvangen in die doos, ff gebeldt en jahoor de volgende dag had ik het goede van hen ontvangen dus :P
Ps. de meeste Nl zaken zijn niet zo snel en efficenter, maar goed het blijft jou keuze naturlijk

• XoReP
  • Nu online
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 09:49:
[...]

Tja, het is wat je voor kiest, maar goed, die mensen spreken engels en uit mijn ervaring had ik het verkeerde slangetje ontvangen in die doos, ff gebeldt en jahoor de volgende dag had ik het goede van hen ontvangen dus :P
Ps. de meeste Nl zaken zijn niet zo snel en efficenter, maar goed het blijft jou keuze naturlijk
Kwou ook graag zo'n Nextcool pompje hebben en die hadden hun ook niet, ik heb nu dus zo'n set met korting (setprijs) dus ik denk dat de prijzen wel gelijk ongeveer zullen zitten.

Nextcool pompje+resevoir is preordered dus kmoet nog ff tijdje wachten ;(

• DareDevil
Ik ben wel blij met die pomp/resevoir echt heel mooi en past mooi in 2 drive bays. Het zal uiteindelijk niet zo veel schelen. Ik wilde eerst die grote set hebben maar heb me bedacht, moet eerst me case modden voordat ik die nuttig kan gebruiken. Tegen die tijd koop ik wel een ccfl los ofzo.

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 07 juni 2003 @ 00:31:
[...]

Kwou ook graag zo'n Nextcool pompje hebben en die hadden hun ook niet, ik heb nu dus zo'n set met korting (setprijs) dus ik denk dat de prijzen wel gelijk ongeveer zullen zitten.

Nextcool pompje+resevoir is preordered dus kmoet nog ff tijdje wachten ;(
Wat je ook kan doen is die W800 ( water-reservoir-pomp ) bij XXL kopen en de rest bij Watercooling.de :P

• XoReP
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 13:41:
[...]

Wat je ook kan doen is die W800 ( water-reservoir-pomp ) bij XXL kopen en de rest bij Watercooling.de :P
Kweet, maar als je een set koopt ben je goedkoper uit volgens mij :?

Maar ach wat boeit het. :z

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 07 juni 2003 @ 15:54:
[...]

Kweet, maar als je een set koopt ben je goedkoper uit volgens mij :?

Maar ach wat boeit het. :z
Ja vaker is het zo :P

• XoReP
  • Nu online
Ik heb net een track en trace nummert van XXLcases gekregen, en alst goe is krijgk um morgen :9 . Dus ik zal wel ff me bevindingen plaatsen als kem heb ingebouwd. Iig zijn de pomp resevoirs er weer hoor. Zijn er eigenlijknog dingen waar ik op moet letten alsk die set ga inbouwen? Er zal denk ik wel geen manual bij zitten omdat dit natuurlijk geen officiele set is.

• XoReP
  • Nu online
Keb hem binnen en geïnstalled :P . Alleen kut dat de corrosieprotect later komt (ist heel erg als je een week zonder draait :? ). Keb nu een temp van 36c idle (3GHz@3,45GHz) en stressed (post ik wel ff). Alles met fan op min. en kast dicht. De ASIII moet altijd toch nog ff inwerken (hoelang eigenlijk :? )? Iig zeer leuk setje die vrij eenvoudig te installen is.
Maar kloppen die temps een beetje of niet (en zalk wel weer alles verkeerd gemonteerd hebben) :?

BTW Ik heb ook mijn Ti4600 gekoeld door me set ;)

[ Voor 6% gewijzigd door XoReP op 27-06-2003 23:48 ]

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:15
Ik zou nog wel een aantal mensen er hier op willen wijzen dat je altijd mot zorgen dat er geen lucht in je radiator of koelblokken zit. Dit omdat dan de warmteafgifte op zowel de koelblokken als op de radiator enorm keldert.
Zoals ik hier ook zie willen veel mensen de radiator bovenin de kast hangen, maar vergeet dan niet dat je er altijd voor moet zorgen dat je reservoir het hoogste punt heeft, omdat daar de lucht er altijd uit wil.

Dit kan nog een groot probleem worden. Zelf heb ik namelijk het reservoir onderin liggen en moet ik nog een paar keet met dat ding wiebelen om de lucht eruit te krijgen.

Zelf heb ik ook nog een vraag. Het gaat zich om een Swifttech MCW-Chill-452 koelblok die ervoor zorgt dat je twee aparte watercircuits hebt, en het tweede circuit koelt dan de eerste die op zich weer de processor enz. koelt.

Aangezien ik alle slangaansluitingen hetzelfde wil houden (8x1) ben ik op zoek naar aansluitingen hiervoor. In dat koelblok zitten zowel 4/1" als 2/1" aansluitingen met zo'n schroefdraad. Adapters van 4/1" naar 8x1 slang kan ik genoeg vinden, maar die van 2/1" naar 8x1 slang nergens.

Kan iemand mij hiermee helpen

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
waarom kick je een topic van bijna een jaar oud wat niks met jouw probleem of de rest van je reply te maken heeft???? 8)7 :?

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:15
Had ik zin in!!! |:(

Neej, had niet eens in de gaten dat ie zo oud was...

srry

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik vergeef het je :P

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

ik ook :P

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Heren, laat voortaan dat soort loze posts achterwege graag.

Aangezien deze al zo oud is, gaat hij dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.