Toon posts:

Re// Kopieren naar andere harde schijf // restarter

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik van de ene harde schijf naar de andere harde schijf kopier ( van seagate naar western digital ) dan start de computer ineens opnieuw op :S

ik heb alles geprobeerd wat in de andere forums staat _/-\o_

ik heb de diagnosisch tool van western digital al gedownload en getest ( geen errors) duzz de harde schijf is duzz niet aan barrels :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 17:59:
als ik van de ene harde schijf naar de andere harde schijf kopier ( van seagate naar western digital ) dan start de computer ineens opnieuw op :S

ik heb alles geprobeerd wat in de andere forums staat _/-\o_

ik heb de diagnosisch tool van western digital al gedownload en getest ( geen errors) duzz de harde schijf is duzz niet aan barrels :X
Das wel wat weinig info dat je geeft. Denk dat je ff de volgende info moet geven:
- OS
- MoBo / CPU config
- Evt. controller
- En sinds wanneer is dit?

Bovendien ben je vrij nieuw hier, misschien moet je ff eerst dit lezen voordat je post:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649273

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 18:18 ]

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Te zwakke voeiding misschien :? :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows XP ik heb een amd athlon XP 1800+ en een Via apollo KT133a ide kabels een van ATA 66 en een van ATA 100 en het is sinds vandaag ik heb uhm vannemorgen gekocht

bij partition magic staat disk one dat is de 60 gb HD en de 10 gb harde schijf waar windows op staat is disk 2 en in dos is de 60 gb hD c: in in windows is die G: maakt dat wat uit "S

Adminbreak:
Svp niet je topic na 15 minuten al omhoogtrappen, als je nog iets wil toevoegen kun je daarvoor Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif (de editknop) gebruiken.

[ Voor 58% gewijzigd door Roelant op 22-03-2003 18:27 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar de startpost is nog steeds waardeloos. Ik had je gevraagd de volgende linkjes door te nemen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Dit graag lezen eer je een topic opent (enkel de eerste posting hiervan is relevant)
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen (voeding? drivers? koeling?)

En verder staat overduidelijk in het eerste linkje dat kicken binnen 24 uur niet is gewenst. En tot slot hoeft de titel helemaal niet met "Re" te worden aangevuld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 22-03-2003 18:28 ]

Dit topic is gesloten.