Ik heb een p400 @496 mHz met 384 mb geheugen. Sinds kort kan ik niet meer normaal in windows komen. Wanneer ik het bureaublad zie en de computer is uitgeladen dan start de computer plotseling opnieuw op. Te vergelijken met reset. Ik kom verder wel in veilige modus van windows, daar werkt alles verder. Echter mijn hardeschijf geeft wel iets vreemds aan. Als ik alles op C selecteer en met rechtermuisknop bekijk dan zegt ie 33 GB maar in "deze computer" zegt ie dat de 40 gieg vol zit. Dit probleem had ik een week eerder ook. Maar nadat ik er een foutmelding van een verkeerd ingestelde tijd op het moederbord kreeg en twee keer in veilige modus opstarte werkte de computer weer. De bios was namelijk opeens gereset ik moest alles weer instellen enzo. Maar nu dus plotseling heb ik weer hetzelfde probleem. Handmatig resetten van de bios werkt niet.
Ik heb verschillende combinaties van mijn geheugesn simmetjes geprobeert om te kijken of hier een fout in zat, maar dit maakte niets uit. Ook een andere videokaart hielp niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb verschillende combinaties van mijn geheugesn simmetjes geprobeert om te kijken of hier een fout in zat, maar dit maakte niets uit. Ook een andere videokaart hielp niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.