Ik krijg dus elke keer 1 of andere virus backdoor op mijn PC. Ik heb al een aantal keer alles geformatteerd en na de windows install Norton/Mcaffe installed, en daarna netjes alles gedownload wat ik nodig heb. Ik zit ook achter een router van Vigor.
Nu staat mijn PC weer 1 nachtje aan. Ik wordt 's ochtends wakker, en hij is gereboot. Ik heb hieronder wat screenshots gepost van dingen die ik niet snap. Als ik net opstart, krijg ik linksbovenin mijn scherm een klein soort terminal venstertje die heel snel laadt. Echter staat mirc zelf niet in mijn startup.
Krijg soms ook dit te zien:
Scan type: Realtime Protection Scan
Event: Virus Found!
Virus name: Hacktool.Flooder
Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded : Access denied
Verder staan er in mijn Config. scherm ook 2 dingen die ik niet kan deleten en ikzelf nooit geinstalleerd heb. Formatteren helpt wel. Maar na 2 dagen ofzo staat er weer allemaal virussen found en backdoor IRC flood, weet ik veel wat. Ik snap echt niet hoe het erop komt
Nu staat mijn PC weer 1 nachtje aan. Ik wordt 's ochtends wakker, en hij is gereboot. Ik heb hieronder wat screenshots gepost van dingen die ik niet snap. Als ik net opstart, krijg ik linksbovenin mijn scherm een klein soort terminal venstertje die heel snel laadt. Echter staat mirc zelf niet in mijn startup.
Krijg soms ook dit te zien:
Scan type: Realtime Protection Scan
Event: Virus Found!
Virus name: Hacktool.Flooder
Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded : Access denied
Verder staan er in mijn Config. scherm ook 2 dingen die ik niet kan deleten en ikzelf nooit geinstalleerd heb. Formatteren helpt wel. Maar na 2 dagen ofzo staat er weer allemaal virussen found en backdoor IRC flood, weet ik veel wat. Ik snap echt niet hoe het erop komt
[ Voor 15% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 02:07 ]