Wat vinden we nu van het niveau in de HK?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Persoonlijk vind ik het erop lijken dat er toch meer en meer oude stijl HK topics worden geopend...
Op zich heb ik daar niet zo'n moeite mee, maar GoT geloof ik wel :X
Dus wat vinden we van het niveau in de HK momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik als redelijk HK leek zie compleet geen enkel verschil met de huiskamer van pak m' beet een maand geleden :)

Misschien dat het voor de "echte" HK persoon nu "puurder" en beter is, maar volgens mij is het nog steeds dezelfde troep en ongein die het altijd was.

[ Voor 47% gewijzigd door Yellow|A op 21-03-2003 17:06 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
tja ik moet zeggen dat ik de HK nu toch een stuk serieuzer vind dat voor de sluiting. Ik kom zelden topics tegen waarin nog geroepen wordt van First Post of iets van Pics.

Tuurlijk, een topic als "het grote poll topic" lijkt misschien sterk op een topic van de oude HK maar af en toe moet zoiets kunnen. Het betreffende topic loopt goed en blijft best serieus. Het wordt niet onmiddellijk dood gemaakt door een verpestende post van iemand.

Zoals het nu loopt gaat het goed, het is serieus en er gaat weinig op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:10
De topics zijn redelijk hetzelfde maar er zijn nu minder bullshit replies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nog steeds af waarom ik geen HK toegang meer heb. heb het 1,5 jaar wel gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelVH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 22:05

Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een ID hoger dan 5000 :) maar ik snap het al. geduld dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind dat de topics zelf niet veel anders zijn dan de oude HK, maar ik vind wel dat de replies minder erg zijn geworden. Ik zie nu niet meer 30 keer achter elkaar 'pics!' ofzo.

Al moet ik zeggen, dat toen de HK nét weer open was de topics helemaal goud waren :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

anandus schreef op 21 March 2003 @ 17:45:
Ik vind dat de topics zelf niet veel anders zijn dan de oude HK, maar ik vind wel dat de replies minder erg zijn geworden. Ik zie nu niet meer 30 keer achter elkaar 'pics!' ofzo.

Al moet ik zeggen, dat toen de HK nét weer open was de topics helemaal goud waren :)
ja idd ja, ik hoop alleen dat het zich nu stabiliseert i.p.v. steeds verder af te zakken qua niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Tot nu toe is de HK wel ok. Zoals gezegd, minder bullshit replies, en meer ontopic (jahaa dat kan in HK :P). Zolang iedereen een klein beetje oplet op wat ie post/opent en hoe hij/zij reageert, dan gaat het goed :)

Voorbeeld van een uberHK topic: Het topic genaamd: 'Daniel blij met z'n servertje'. Ik heb me echt doodgelachen zowat _/-\o_

edit: Deze dus:Daniel happy met zen servertje

[ Voor 41% gewijzigd door Remy op 21-03-2003 17:55 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet hoe de bovenstaande mensen kunnen meepraten over de huidige HK..

Glacier: #8031
larsemenneke: #40308
Sir_Killalot: #16370
anandus: #44378
_-SToFFeL-_: #22313
ReemF: #48848

Je komt er toch pas in als je onder de #5000 zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 17:56:
Nope.... dat is de tweede ronde. Bij de eerste ronde zijn er ook mensen met 5000+ in de HK toegelaten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 20:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 17:56:

En voor duizend geselecteerde goede HK poster, tenminste dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 17:56:

Ik was 1 van degenen die blijkbaar 'hand-picked' was door de General Chat crew, voordat het gebeuren met #usernr. begon. De 1e 1000 in de HK 2.0 horen daar volgens mij bij (hand-picked dus, tjees het lijkt wel rijpe tomaten plukken :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 21-03-2003 18:05 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 17:56:

Nee, toen de HK weer open ging kregen er 1000 users al toegang.
Waaronder ook meerdere gebruikers die een id boven de 5000 hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms verdwijnen er posts zonder dat je daar over bericht word, of iemand ff post dat ze weggehaald worden. Opzich kan ik er mee leven dat sommige posts wegmoeten, maar geef het dan wel ff aan :{ , dat is wel zo duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

het is idd wel serieuzer geworden, de laatste tijd af en toe een topic wat weer iets terug zakt naar het oude niveau. maar daar probeer ik dan ook niet in te reageren, dit pas ik wel vaker toe op topics :P

ben in ieder geval weer blij dat de HK is terug gekomen en hoop dan ook dat het goed zal blijven gaan.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 03-10 13:14
Als een topic iets meer serieus is wordt er ook meer serieus in gereageerd.
Als een topic nerges op slaat kan je er serieus in reageren maar ook gewoon een net zo nergens op slaande reactie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 18:04:
Soms verdwijnen er posts zonder dat je daar over bericht word, of iemand ff post dat ze weggehaald worden. Opzich kan ik er mee leven dat sommige posts wegmoeten, maar geef het dan wel ff aan :{ , dat is wel zo duidelijk :)
En over welke posts heb je het nu? Die van jezelf? Want als je over een post van een ander praat kan jij niet weten of er daadwerkelijk geen bericht naar de poster is gegaan.... Dat kan via een PM of een mailtje, daar zie jij niks van. En om daar bovenop ook nog een vermelding in het topic te plaatsen dat er een bericht is verwijderd gaat mij te ver... In 99 van de 100 gevallen zal dat wel duidelijk zijn, dit geldt ook voor de reden ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XceeD schreef op 21 maart 2003 @ 18:09:
[...]
En over welke posts heb je het nu? Die van jezelf? Want als je over een post van een ander praat kan jij niet weten of er daadwerkelijk geen bericht naar de poster is gegaan.... Dat kan via een PM of een mailtje, daar zie jij niks van. En om daar bovenop ook nog een vermelding in het topic te plaatsen dat er een bericht is verwijderd gaat mij te ver... In 99 van de 100 gevallen zal dat wel duidelijk zijn, dit geldt ook voor de reden ;)
Posts van mij jah, ik heb het nu een paar keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 18:12:
[...]

Right, weet je ook nog welke topics en welke berichten? Dit kan ik me namelijk niet goed voorstellen.

Overigens gaat het in de HK niet revolutionair anders dan eerst, maar we hebben wel orde op zaken kunnen stellen en grijpen wat directer in. Dat er weinig serieuze topics zijn is op zich niet erg, maar als er een serieus topic is moet deze wel serieus kunnen blijven (wat nu vaker gebeurt dan voorheen). Ook vind ik het wat origineler geworden, veel minder vervelende na-blaatreplies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 18:12:
[...]

*klik* op mijn naam => 1956 results,
*klik* op profiel => 2290 posts

af en toe vraag ik me ook af waar die zijn, en zo slecht post ik echt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-SToFFeL-_ schreef op 21 March 2003 @ 18:17:
[...]

*klik* op mijn naam => 1956 results,
*klik* op profiel => 2290 posts

af en toe vraag ik me ook af waar die zijn, en zo slecht post ik echt niet ;)

Je kunt meerdere keren posten in een topic he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

vind ut nog best redelijk gaan :P al vind ik 3/4 van de topics niet eens de moeite waard om te bekijken ^_^

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 18:17:

[...]

Je kunt meerdere keren posten in een topic he ;)
:o

ok duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zie toch een duidelijk verschil en dat is het uitdagen. Ik lees vooral veel in HK, ik reageer niet zoveel. Komt voor een groot deel dat ik het vertik om op een topic waar al 20 keer...
Geniaal _o_
...staat als reactie op een gepost grappig plaatje.

De uitdaagposts zijn ook de reden dat HK dichtgegaan is, het demotiveerde ons als GC crew en het gaf wel aan dat het meer een uitdaging werd de gaten in de HK policy te vinden dan gewoon leuk te reageren.

Wat betreft die topics waar weinig leuks uit komt, ik denk dat we het dan over de [plaatje] topics hebben waar vervolgens eigenlijk alleen "LOL" gepost wordt. Ik kan me wel voorstellen dat die de sfeer verpesten omdat ze bijna de helft (overdreven) van de topiclist innemen.

We zijn er in General Chat Crewforum al over bezig of er niet een centraal topic voor moet komen, maar zo'n centraal topic is ook geen ideale oplossing :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Het is duidelijk dat ik nog geen toegang heb, gaat 't hele niveau omlaag :P

Maar, nu serieus.. Ik kan er niet in, kan er ook niet over oordelen.. Maar heb 'slechte' voorgevoelens en denk dat voor onze HK net zo gaat aflopen als de vorige... De naam 'HK' draagt een vloek mee ofzo :?

Iig vind ik dat de manier 'waarop' nu gewerkt wordt niet met mijn ideen 'strookt'.. Maar geloof dat ik wel snap dat het hierdoor 'mogelijk' beter wordt :)

Maar dat screenen, kost dat niet super veel tijd per user?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het was vooral het in alle topics _moeten_ reageren met de grootste crap wat het probleem was. Als iemand een topic opende dat misschien iets serieuzer was (planten onderhouden, ik noem een dwarsstraat), dat is iets wat prima in de HK passen moet, maar dat werd steevast verneukt door slechte reply's

als dat nu minder is, is het IMO geslaagd (* JvS komt niet in de HK, ik heb er ook geen hekel aan btw).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
JvS schreef op 21 March 2003 @ 19:46:
Het was vooral het in alle topics _moeten_ reageren met de grootste crap wat het probleem was. Als iemand een topic opende dat misschien iets serieuzer was (planten onderhouden, ik noem een dwarsstraat), dat is iets wat prima in de HK passen moet, maar dat werd steevast verneukt door slechte reply's

als dat nu minder is, is het IMO geslaagd (* JvS komt niet in de HK, ik heb er ook geen hekel aan btw).
Ik denk dat je het 'stee vast verneukt door slechte reply's' houdt dankzij het imago wat de HK heeft. Mensen gaan niet veel 'meer' tijd besteden of inhoud 'besteden' aan hun reply dan ze willen.. En iedereen 'denkt' verschillend..

Volgens mij heeft dat ook te maken met 'de identiteit' op GoT, voor de een wat persoonlijker dan de ander..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:44
Als ik het dus goed begrijp zijn de hypes zoals 'pics' en first posts en weet ik het wat voor onzin nog meer, afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Simon schreef op 21 maart 2003 @ 19:49:
[...]

Ik denk dat je het 'stee vast verneukt door slechte reply's' houdt dankzij het imago wat de HK heeft. Mensen gaan niet veel 'meer' tijd besteden of inhoud 'besteden' aan hun reply dan ze willen.. En iedereen 'denkt' verschillend..

Volgens mij heeft dat ook te maken met 'de identiteit' op GoT, voor de een wat persoonlijker dan de ander..

moah, dat weet ik niet hoor, het wordt hopelijk behoorlijk strak gehouden, en dat soort reply's wordt als het goed is beloond met een 24h ban (de laatste geloof ik tevens) daarna is het exit HK :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 15:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

RobbertC schreef op 21 March 2003 @ 19:51:
Als ik het dus goed begrijp zijn de hypes zoals 'pics' en first posts en weet ik het wat voor onzin nog meer, afgelopen?
Mja, daar kan je in principe IRC voor gebruiken.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Ik denk dat het niveau wel ietwat omhoog is gegaan laatste tijd. Ik kom ook half-SG-topics tegen in de HK. Dat verbaast me echt!! :)
(denk bijvoorbeeld aan het topic " Het 'weer' in tshirt, hoe verwijderen? " en " Anime, dood van de westerse tekenfilm? "

Toch blijven er af en toe verrote topics tussen zitten. Denk bijvoorbeeld aan "Wat draait mijn WinAmp nu?? deel 143"

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik lees voornamelijk in de HK. De stemming is er wat betreft de bullshit wel op vooruit gegaan. Er wordt nu (zo lijkt het) beter nagedacht over de reacties voordat ze worden losgelaten op een topic. Dat geeft automatisch weer een beter beeld van de HK. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik vond het in het begin wel leuker dan het nu is, ik heb het idee dat er nu meer 'oude' topics voorbij komen, die al zijn geweest in HK v2.0.

Misschien dat iemand een 'post hier je [webspelletje / leuke filmpjes / leuke plaatjes] topic' opent, waarin alles wat al geweest is in 1 topic kan.

Ik was dat van plan te openen, toen ging de HK dicht, toen ging hij weer open, en nu vergeet ik het weer :/.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
JvS schreef op 21 March 2003 @ 19:46:
(* JvS komt niet in de HK, ik heb er ook geen hekel aan btw).
Hmz ... JvS in "Het ' op welke oude fiets zou jij het wi" ... :X ... (Jaja, uitzonderingen bevestigen de regel! :))

Maar goed: ik moet zeggen dat ik de HK nu leuker vind dan voorheen; 'vroeger' stonden er idd veel-te-veel na-blaat en onzin-draadjes; er stond uiteraard ook wel eens iets leuks, maar niet vaak. Nu staat er nog steeds onzin, maar is het wel leuk om te lezen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

Sja .. de HK. Helaas was-ie weg, nu schijnt-ie er weer te zijn, voor een select aantal uber-1337 posters. Vraag me wel af wat dan de criteria voor de 1000 posters zijn geweest, want af en toe zie ik mensen blaten over HK access waarbij ik dan bij de posthistory denk van .. mja.

Zelf heb ik zolang ik me het kan herinneren HK-access gehad (zat geloof ik bij de eerste lichting) en daar nooit misbruik van gemaakt of slechte posts gemaakt. Toch zit ik niet bij de selecte groep HK-users, waarschijnlijk omdat ik behoorlijk wat stennis heb lopen schoppen in topics in LA over de HK sluiting. Beetje jammer, maarja.

Ik mis de HK wel een beetje .. vrijdagmiddag was altijd fun, fotosoeptopics, etc. Jammer dat die meerwaarde van GoT nu verdwenen is voor mij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Als je je altijd goed gedragen hebt kom je er ook wel weer in hoor. De toegangsprocedure voor de nieuwe HK loopt namelijk nog steeds en jij krijgt ook nog wel eens de kans. Heb je dit al eens gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13:00

MaDLiVe

.-Observer-.

Sja het niveau in de HK, het is nu lekker rustig en begrijpbaar (wat een relatief begrip is natuurlijk :P). In de oude HK werd het echt volgestamd met bullsjitreplies. Ik zal eerlijk toegeven dat ik er amper kom omdat ik niet altijd evenveel interesse heb in de topics (zijn leukere fora). Maar toch is de HK iets vertrouwlijks vind ik, een soort onderonsje van 'vaste' users. (was het dan toen de eerste 1000 werden toegelaten :))

Wat mij wel opvalt is dat er enkele users zijn die echt alleen maar in de subfora's posten (16 pages vol posthistory in de general chat is geen uitzondering) iets wat ik wel jammer vind omdat het lijkt alsof deze users alleen voor de hk/sg naar GoT komen. Bovendien zijn het meestal posts van het niveau waardoor de HK uiteindelijk op slot is gegaan. Jammer.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mischien geen optie om deze topic naar de [HK] te moven, zodat alleen de direct betrokkenen hier aan kunnen meediscussieren? Ik kan ook niet over de nieuwste BMW gebruikerservaringen discussieren als ik er zelf niet in gereden heb.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 16:22:
Is het mischien geen optie om deze topic naar de [HK] te moven
Daar is HK toch niet voor? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op 22 March 2003 @ 16:27:
[...]

Daar is HK toch niet voor? :?
Ohw shit da's waar wat een doffe ellende toch af en toe die regels.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis ik iets?? Mensen met weinig posts die ik ook niet ken met HK acces :? Mag ik er nu ook in of had ik gewoon een ban :? Ahh ik snap het al, blijkbaar toch beter usertjes die zich braaf aan de regeltjes houden en speciaal geselecteerd worden 8)7
Volgende keer toch maar meer LA enzo checken 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 19:11:

Volgende keer toch maar meer LA enzo checken 8)7 ;)

dat je niet op de hoogte bent doordat je het mededelingenforum niet leest is nog steeds niet onze fout :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

mijn visie:

Het ging goed.
Maar ik vindt persoonlijk dat er toch wel weer wat teveel opsom topics komen, ik weet niet in hoeverre anderen dit is opgevallen, mij in ieder geval wel.

Het nivo, tja, het hoeft niet altijd super hoog te zijn maar wat me de laatste dagen vooral opviel waren gewoon topics met kleine serieuze mededelingen erin, tja dat is steeds hetzelfde en draagt weinig bij aan de HK.

Ik vermaak me nog steeds prima, ik heb er ook over zitten denken hoe we/ik mijn bijdrage zou kunnen leveren aan het tegen houden van die opsom topics + andere kleine mededelingen maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden eik...

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik heb hier een tijdlang niet gepost, maar wel een beetje rondgekeken. Ik vind het aantal zinloze topics minder geworden, en het aantal leuke topics meer geworden. Vraag me trouwens af waarom ik 'hand-picked' ben, heb hier 3 kwart jaar niet meer gepost ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK is niet bedacht om daar van hoog niveau te zijn, dus dat boeit me dan verder ook weinig... zoals o.a. Durden en Grrrrrene al opmerkten is daarom de HK ook helemaal niet dichtgegaan...

het ging om de posts die de irritatie bij veel mensen opwekten, dus zoals moedwillig topics verpesten (o.a. door bullshitreplies), niet serieus kunnen reageren wanneer dat nou wel eens zou moeten, nablaatgedrag, enzovoorts...

het niveau was de issue niet, iedereen moest weer ff doorkrijgen dat HK niet de plek was om je bullshit neer te dumpen, niet de plek waar je per se in elk topic zou moeten reageren, dus heb je niks leuks of positiefs bij te dragen, ga dan ook niet iets negatiefs posten als dat compleet het topic verneukt...

Het gaat dus allemaal om de mentaliteit achter het posten, dat maakt namelijk de sfeer, en dat is dus wat bewaakt moet worden, en niet per se het 'niveau' van de topics. Echte craptopics zonder niveau ('ik moet poepen') werd altijd al op gemodereerd (en volgens mij ook best goed), en zal ook zo blijven.

Zolang het uitdaaggedrag en de randjesopzoek-replies goed uitblijft, is het voor zowel de HK-ers als de mensen die die HK moeten modden leuker om de HK te blijven bezoeken...

Topictitel van dit topic doet dan ook verkeerde vermoedens opwekken over waarom de HK ff is dichtgeweest imo ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 03-10 13:50
Ik denk dat het niveau een beetje is gestegen.

Niet geweldig beter, maar dat was denk ik de bedoeling ook niet. HK blijft HK. Verder vind ik ook het aantal slotjes wel meevallen.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hier ben ik het helemaal mee eens. Het was iets te erg met dat 'leuke' gedrag.

Ik had gehoopt dat er nu meer 'serieuze topics zonder SG-waardig onderwerp' zouden komen, maar dat begint weer een beetje af te zakken.

[ Voor 10% gewijzigd door Resistor op 22-03-2003 21:24 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 22 March 2003 @ 19:24:

[...]

dat je niet op de hoogte bent doordat je het mededelingenforum niet leest is nog steeds niet onze fout :?
Dat zeg ik toch ook niet :? Was meer melige reactie terwijl ik met een vriend achter de PC zat... Nuja idd het stond ook in MED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
ReemF schreef op 21 maart 2003 @ 18:02:
[...]

Ik was 1 van degenen die blijkbaar 'hand-picked' was door de General Chat crew, voordat het gebeuren met #usernr. begon. De 1e 1000 in de HK 2.0 horen daar volgens mij bij (hand-picked dus, tjees het lijkt wel rijpe tomaten plukken :P)
Hmm jah zo zie je maar dat ze dus niet uitgaan van het aantal posts want ik heb geen XS terwijl ik meer dan 3 en een half keer zoveel posts hebt als jij.

Ik wacht het maar af, gelukkig ben ik al een tijd geleden van de HK afgekickt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Novah schreef op 22 March 2003 @ 23:08:
[...]
Hmm jah zo zie je maar dat ze dus niet uitgaan van het aantal posts want ik heb geen XS terwijl ik meer dan 3 en een half keer zoveel posts hebt als jij.
kwantiteit en kwaliteit :+ :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Conclusie: Het gaat atm best goed in de HK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Laatst online: 13-08-2024
Diaboluzzz schreef op 23 maart 2003 @ 13:01:
[...]

Conclusie: Het gaat atm best goed in de HK ?
Ik vind van wel, maar aan de andere kant vind ik dat er misschien wat strenger gemodereerd mag worden in SG.

Maar wat mij betreft gaat het best goed zo na de heropening van de HK. Ik was echt zo blij als een kind toen ik 5min. na de heropening in #huiskamer zag dat de HK weer open was, maar toen ook zo ontzettend teleurgesteld toen ik zag dat er bij mij geen HK te zien was. Dus ik vragen hoe dat komt.... 1000 handpicked users. Dus ik dacht dat ik er niet bij zat.... :( ;(

Kwam iemand met de opmerking: Yuri doe eens Ctrl-F5......

WOEI!!!! Ik kon er wel in! Pagina was gecached! 8)7

Ik denk dat de groep van 1000 users juist wil mee werken aan een goeie postbare HK zonder alteveel bull en irritaties. Ik wel iig... ;) :D

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

2x???

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver als ik weet is het best gezellig :), al is er zo nu en dan wel eens een ongewenst iets of iemand ofzo, of hoe zeg je dat nou :(, iig gaat het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 14:21

Zoefff

❤ 

Ik vind de sfeer nu redelijk goed in de HK eigenlijk, al had er blijkbaar toch wat strenger geselecteerd moeten worden, als je kijkt naar dit topic (+ SM topic):

Promotion babes

[rml][ HK] Andere sites verzieken vanaf GoT?[/rml]

Blijkbaar zijn er weer luitjes die het leuk vinden om andermans gastenboek te verzieken, om welke reden dan ook....

Was dit niet ooit de druppel die de HK heeft gesloten? :/

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 23-09 15:16

Blauw

De Schreeuw

Zoefff schreef op 24 maart 2003 @ 11:20:

Was dit niet ooit de druppel die de HK heeft gesloten? :/
Jamaar dit is wel een incident vind ik, want over het algemeen lijkt het toch een stuk beter te gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Jozzz schreef op 24 March 2003 @ 11:25:
[...]

Jamaar dit is wel een incident vind ik, want over het algemeen lijkt het toch een stuk beter te gaan :?
Yup, dat is waar... het word ook wel strenger aangepakt nu denk ik, dat lijkt me prima :) (zie sluitmessage van LuNaTiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ze leren het echt nooit :(

ik heb iig een mail gestuurd en om IP-adressen gevraagd. Mochten er IP's matchen dan gaan er IP-ban(s) vallen wat mij betreft :(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

LuNaTiC schreef op 24 March 2003 @ 11:33:
ze leren het echt nooit :(

ik heb iig een mail gestuurd en om IP-adressen gevraagd. Mochten er IP's matchen dan gaan er IP-ban(s) vallen wat mij betreft :(
Prima ID, ik vind dit ook echt onzin :(

Maar, hoe ga je dat aan dat 10 jarige kereltje uitleggen?! :D IP's? Wazda?! :P

Ik zou het trouwens wel prettig vinden, als je het wilt melden als er echt IP's overeenkomen met users hier (namen geven hoeft niet natuurlijk). Ik ben namelijk echt benieuwd of het hier vandaan komt, omdat het ook op FOK gepost is volgens mij...

[ Voor 26% gewijzigd door Zoefff op 24-03-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Jozzz schreef op 24 March 2003 @ 11:25:
Wat nu, jamaar?
Dit is te triest, eindelijk is de HK weer open en niet lang daarna gebeurt er zoiets. :(
Dit valt gewoon niet goed te praten, zelfs op selectieniveau maak je het nog mee dat zulke dingen gebeuren. En het lijkt mij niet dat een FOK!er de smiley's van GoT gebruikt om te spammen. Damn, dit is gewoon misselijk. Stel je voor dat het jouw eigen site is, dan ben je er toch ook niet blij mee?

Ik moet er even bij zeggen dat het laatste deel van de post algemeen bedoeld is, het ging mij alleen maar om het woordje 'incident' alsof het gewoon kan gebeuren en dus normaal is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Zoefff schreef op 24 March 2003 @ 11:35:
[...]

Prima ID, ik vind dit ook echt onzin :(

Maar, hoe ga je dat aan dat 10 jarige kereltje uitleggen?! :D IP's? Wazda?! :P

Ik zou het trouwens wel prettig vinden, als je het wilt melden als er echt IP's overeenkomen met users hier (namen geven hoeft niet natuurlijk). Ik ben namelijk echt benieuwd of het hier vandaan komt, omdat het ook op FOK gepost is volgens mij...
Ja het komt dus opzeker wel hier vandaan...... ik heb net eens ff wat gekeken in het gastenboek...
Naam: jaja Leeftijd: 1337 E-mail: zozo Datum: Mar 24 8:39:56 Bericht: Fatal error: T.net strikes back! Core dump activated! 10 - 9 -8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - BOEM! Set course to T.net Engage!
:r
src="http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/on.gif"
|:(

:'( wat ongelovelijk mega lame! Ik hoop dat degene die het gedaan heeft een enorme ban krijgt op alle services van T.net (inclusief irc etc) wat een ongelovelijk lame acties en zooooooo erg kinderachtig. |:(

Ik zag het topic al net maar vond het te lame om in te posten...... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Yuri op 24-03-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ja, ik denk het ook, maar wil het toch wel weten.

Ik kan toch net zo makkelijk daar "Yuri" als naam nemen, wil niet zeggen dat het van jou komt toch ;)
Naam: jaja Leeftijd: 1337 E-mail: zozo Datum: Mar 24 8:39:56 Bericht: Fatal error: Fok! strikes back! Core dump activated! 10 - 9 -8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - BOEM! Set course to Fok! Engage!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

ip hoef je niet voor te mailen hoor, ik heb het al, mag/moet ik het posten oid lunatic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Zoefff schreef op 24 March 2003 @ 11:49:
Ja, ik denk het ook, maar wil het toch wel weten.

Ik kan toch net zo makkelijk daar "Yuri" als naam nemen, wil niet zeggen dat het van jou komt toch ;)

[...]

;)
Ja ok, maar kom op, zie je het verband? Afzeiktopic in HK, en deze teksten? 8)7
_-SToFFeL-_ schreef op 24 March 2003 @ 11:53:
ip hoef je niet voor te mailen hoor, ik heb het al, mag/moet ik het posten oid lunatic?
mailen naar lunatic lijkt me voldoende.... ;) _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Yuri op 24-03-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik ben er inmiddels ook op attent gemaakt hoe ik de IP's had kunnen verkrijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 14:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En er wordt dus iets mee gedaan :) ?

Ben het helemaal niet eens met die vader en hoe hij alles aanpakt, maar dat geeft niet iemand het recht om zoiets te doen, namelijk namens tweakers die berichten te plaatsen :X

[ Voor 14% gewijzigd door We Are Borg op 24-03-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

zeg je trouwens wel nog OF het iemand van tweakers was? dat je geen naam noemt kan ik inkomen maar ik zou wel graag willen weten of het zo was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-SToFFeL-_ schreef op 24 maart 2003 @ 12:25:
zeg je trouwens wel nog OF het iemand van tweakers was? dat je geen naam noemt kan ik inkomen maar ik zou wel graag willen weten of het zo was :)

Des te minder aandacht zo'n puber krijgt, des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Nav: Promotion babes

ik zit eigenlijk nu met 1 vraag. hoe kun je dit soort dingen nou VOORKOMEN?

prima dat lunatic ze hard wil straffen, ben ik voor.
maar we zouden het eigenlijk moeten kunnen voorkomen, ik zou alleen niet weten hoe?

misschien een onderwerp voor een leuke discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User not allowed to access this forum
(Interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:05:
User not allowed to access this forum
(Interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

Geen HK access zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 24 maart 2003 @ 15:03:
Nav: Promotion babes

ik zit eigenlijk nu met 1 vraag. hoe kun je dit soort dingen nou VOORKOMEN?

prima dat lunatic ze hard wil straffen, ben ik voor.
maar we zouden het eigenlijk moeten kunnen voorkomen, ik zou alleen niet weten hoe?

misschien een onderwerp voor een leuke discussie?

Dat voorkom je niet, er zullen altijd mensen zijn die het leuk vinden om het werk / de hobby van iemand anders te verzieken, want dat is het: verzieken.

Ik heb dan ook geen goed woord over voor mensen die daar actief aan meedoen, als je dan denk zo lollig te moeten zijn, doe dat dan lekker onderling in je vriendenclub ofzo, maar ga daar geen anderen mee lastig vallen.

Ik heb dat soort acties nooit begrepen en zal dat ook nooit doen, ik keur ze dan ook beslist af en steun de crew in haar beslissing over de te geven sanctie (in het geval er mensen van GoT bij betrokken zijn).

Discussies over dit onderwerp zijn denk ik zinloos: mensen die er plezier in hebben het plezier van een ander te vergallen komen daar niet voor uit en zullen dat gewoon lekker blijven doen.

Je bent gewoon zielig als je hier aan meewerkt, 't is net een vorm van digitaal vandalisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik heb dat soort acties nooit begrepen en zal dat ook nooit doen, ik keur ze dan ook beslist af en steun de crew in haar beslissing over de te geven sanctie (in het geval er mensen van GoT bij betrokken zijn).
Ik vind het ook een zieke actie, maar vind je niet dat je je onpartijdigheid als Bemiddelaar hier een beetje geweld aandoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 24 maart 2003 @ 15:32:
[...]

Ik vind het ook een zieke actie, maar vind je niet dat je je onpartijdigheid als Bemiddelaar hier een beetje geweld aandoet?

Nee, waarom? Ik kan echt wel onpartijdig blijven en mijn afkeur uitspreken over een actie.

Wanneer er straffen uitgedeeld worden en men klopt bij mij aan, dan kijk ik of er eerlijk gehandeld is en of de regels gevolgd zijn.

Over deze actie mag men best weten dat ik deze als persoon en bemiddelaar afkeur en ik zou niet weten waarom ik dat niet mag zeggen, dan weet een ieder alvast hoe ik er over denk. Dat wil overigens niet zeggen dat men niet bij mij aan kan en mag kloppen om protest aan te tekenen, daar zal ik echt wel naar luisteren en meennemen in mijn overwegingen.

Iemand die daar aan twijfelt mag zich melden.

edit:

In dit soort voorbeelden doet onpartijdigheid er niet zo toe lijkt me, je hoeft IMO niet onpartijig te zijn om te kunnen vaststellen dat je hier niet mee weg komt. Als bemiddelaar ben ik inderdaad onpartijdig, maar er zijn van die situaties die te maken hebben met normen / waarden en fatsoen.

Dit is een situatie die niet zo zeer met GoT te maken heeft, behalve dat het GoT-users zijn (wellicht) die betrokkenheid hebben, maar dit heeft alles te maken met fatsoen en wederzijds respect.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 16:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.