HK is niet bedacht om daar van hoog niveau te zijn, dus dat boeit me dan verder ook weinig... zoals o.a. Durden en Grrrrrene al opmerkten is daarom de HK ook helemaal niet dichtgegaan...
het ging om de posts die de irritatie bij veel mensen opwekten, dus zoals moedwillig topics verpesten (o.a. door bullshitreplies), niet serieus kunnen reageren wanneer dat nou wel eens zou moeten, nablaatgedrag, enzovoorts...
het niveau was de issue niet, iedereen moest weer ff doorkrijgen dat HK niet de plek was om je bullshit neer te dumpen, niet de plek waar je per se in elk topic zou moeten reageren, dus heb je niks leuks of positiefs bij te dragen, ga dan ook niet iets negatiefs posten als dat compleet het topic verneukt...
Het gaat dus allemaal om de mentaliteit achter het posten, dat maakt namelijk de sfeer, en dat is dus wat bewaakt moet worden, en niet per se het 'niveau' van de topics. Echte craptopics zonder niveau ('ik moet poepen') werd altijd al op gemodereerd (en volgens mij ook best goed), en zal ook zo blijven.
Zolang het uitdaaggedrag en de randjesopzoek-replies goed uitblijft, is het voor zowel de HK-ers als de mensen die die HK moeten modden leuker om de HK te blijven bezoeken...
Topictitel van dit topic doet dan ook verkeerde vermoedens opwekken over waarom de HK ff is dichtgeweest imo