Toon posts:

draadloze router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
ik heb ff wat hulp nodig...
Ik zit hier bij een vriend van me en we wouden dus ff met elkaar counterstriken. Maar nu kunnen we niet tegelijk op dezelfde public server! Cd-keys zijn niet hetzelfde dus ik denk dat het eraan ligt dat de 2 computers over dezelfde poort van de draadloze router lopen ofzo. Kan ik dat ook veranderen? Zo ja, waar?!
Bij voorbaat dank ;)

Ruud

Verwijderd

Hoogswaarschijnlijk wordt er dan maar 1 sessie per IP toegelaten. Je zult dus via een ander (extern) ip moeten gaan counterstriken. Aangezien jullie de verbinding delen over 1 router zal dit dus niet werken :).

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 22:24
Heb je het al op andere servers geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Is dat normaal bij een draadloze router, want bij mij thuis heb ik een router met draad staan, en daar kan ik wel met beide computers op 1 public spelen...

Verwijderd

Topicstarter
kijk, we kunnen wel allebei tegelijk op een public spelen, maar niet op dezelfde.. :(
edit:
Dit is trouwens bij elk spel zo

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 14:11 ]

Verwijderd

Druk hierop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif dan kun je je post editten :)

Als je bij je vriend de zelfde public gebruikt als thuis dan zou het moeten werken. Voor de rest zie het IP verhaal :)

edit:

Werken die andere spellen thuis wel met meerdere pc's tegelijk :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat van dat edit dat widt ik wel hoor ;)
Maar we spelen idd wel op dezelfde servers als thuis..
En ja, bij mij thuis werken alle spellen met zn 2en, dus het ligt denk ik puur aan de draadloze router..

Verwijderd

Topicstarter
maarja, nog een probleempje met het internet hier bij die vriend van me... Is dat de ene gewone computer soms de hele connectie eventjes verliest, zodat je bij een spel zoals counterstrike ongeveer 4 seconden niets kan doen... Dit is opzich best vaag, omdat ie het bij de laptop nooit doet, en bij die gewone pc om de 2 minuten ofzo :? . Je ziet ook gewoon bij die draadloze netwerkverbinding dat er soms bij signaalsterkte "geen" staat. Hoop dat hier wel wat aan te doen is ;)

Ruud

Verwijderd

Ruud
Groeten hoeft op Tweakers niet; wij Tweakers groeten elkaar als vanzelf :) Voor meer van dit soort huishoudelijke regels wil ik door verwijzen naar de FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 21:56:
[...]

Groeten hoeft op Tweakers niet; wij Tweakers groeten elkaar als vanzelf :) Voor meer van dit soort huishoudelijke regels wil ik door verwijzen naar de FAQ
Bedankt voor dit ontzettend nuttige advies...

Groeten Ruud
Modbreak
Is dat nu echt nodig ja ?
Je hoeft niet zo te reageren als iemand je op ergens op wijst, dat zal vast nogmaals gebeuren

[ Voor 28% gewijzigd door Predator op 22-03-2003 21:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 13:54:
[...]

Bedankt voor dit ontzettend nuttige advies...

Groeten Ruud
Hij heeft gelijk, het zijn regels hier dat het niet hoeft, lees de FAQ eens zou ik zeggen voordat je begint te bleren

Verwijderd

Topicstarter
ik bedank em toch ;x
Pagina: 1